Forum despre Accenture Romania


mda Joi, 14 Februarie 2013
Buna,
Care sunt salariile pentru un post pe Customer Service Analyst with FRENCH and ITALIAN or SPANISH ?

Daca cineva a lucrat pe asa ceva ei, il/o rog sa-mi impartaseasca cateva impresii.

Multumesc anticipat.
elena Vineri, 15 Februarie 2013

Buna, stie cineva in ce consta testul la contabilitate pentru postul de Account Payable Officer ?

coco Luni, 18 Februarie 2013

ar fi bine pt oricine care doreste o cariera in it sa se fereasca de accenture, programatorii sunt pur si simplu la mana consultantilor, care habar au de ce se intampla in proiectul ce doresc cu ardoare sa il ducs la final:)), eu am plecat la jumatatea lunii trecute si am avut parte de cel ma slab consultant,asta se intampla in vodafone,era o tipa consultant si inca cineva

krolik Miercuri, 27 Februarie 2013
stie cineva care sunt responsabilitatile pentru un post de HR administrator?:) mersi!
ana Vineri, 1 Martie 2013
stie cineva ceva despre customer service analyst? presupune sa stai doar la telefon ? :)
rares Sambata, 2 Martie 2013
Am aplicat pe un post de Customer Service Supervisor with Italian. Cum vi se pare? Stiti ceva despre salariu? Despre posibilitatea de a ramane in firma mai mult timp, posibilitatea de promovare, de a pleca in afara? Eu intru in categoria descrisa de Anna M. drept "daca aveti deja experienta si cautati un loc de munca EVITATI!".

Deci, in opinia voastra, merita? Eu caut un loc de munca stabil, platit decent, sunt satul deja sa ma plimb de colo-colo, de angajatori neseriosi, de lipsa de profesionalism, de dorinta de a "trage pe oameni", de promovari pe pupincurism si de bonusuri impartite dupa bunul plac si nu dupa munca depusa pe parcursul anului. Pana mea, nu sunt student de mult deja, vreau si eu un job care sa imi placa, o echipa ok, de care sa fiu mandru, ca pot contribui la cresterea ei! Exista asa ceva in Romania?!!!

P.S.: Site-ul asta ma lasa fara optiuni, la fiecare companie aud numai de rau!
ghici Joi, 21 Martie 2013
Daca nu aveti ce sa faceti...vizitati-i
Gandeste Vineri, 5 Aprilie 2013
@Rares
Accenture e o firma din categoria BPO si aici politica e..ieftin si fara comentarii/gandire independenta..oameni usor de manipulat..la interviul cu TL o sa intelegi cum sta treaba... desigur ca salariile sunt mari pt noi, dar mici pt ei..poti castiga sa zicem 400-500 de euro, dar muncesti pana nu mai poti, dar asta depinde de proiect, comparativ cu un italian, care a fost dat afara ca avea un salariu de 1500-2000 de euro.
Iar Anna Menzies cred ca a srcris cel mai bine, cum e viata in aceste BPO-uri.
Merci Anna pt descrierea scurta si realista! Eu as scrie 100 de pagini despre aceste BPO-uri, caci stiu cum e viata prin aceste firme....dar vad mereu ca sunt oameni care cred si doresc sa lucreze in aceste mari firme...la firma Genpact - Forum exista persoane care posteaza mesaje pozitive si de gratulare..deci PR e tare acolo, caci pierd oameni si doar, doar mai gasesc 100 de naivi anul asta...dar oameni obedienti exista mereu, iar pt asta e familia, societatea, scoala etc de vina, care nu ii invata sa gandeasca si un pic critic...
In Cehia si Polonia, multi nu mai vor sa lucreze pe 1100 Euro in aceste BPO-uri si cauta oameni pe aici..deci ce jos suntem ca natiune si tara, daca BPO-uri ni se par multora o mina de aur, care ne asigura un viitor sigur...
Bianca Luni, 8 Aprilie 2013

nu se angajeaza zeci de persoane lunar :) ce Dumnezeu ... se angajeaza cativa insa in mare parte datorita celor care pleaca (deloc putini) acel articol are valoare informativa nula si suna pur sectant cu tendinta de a indoctrina, de a zugravi o imagine fericita..de a inveli in poleiala o ''cacao'' .de a face aur din tinichea..e doar stilul lor personal foarte atragator pentru cei tineri, fara experienta si cu nevoi financiare insa in realitate e haos, ce proiecte noi? lucrez aici si nu exista .. din contra din ce in ce mai multi clienti nemultumiti care se gandesc serios sa se retraga si cate exemple cunosc doar in ultimul an si daca se intampla totusi sa mai vina cate un client, in general nu se lasa mult pacalit. acum fiecare stie ce are nevoie si ce trebuie sa faca dar sfatul meu sa nu aveti astepatari prea mari. aceasta companie poate reprezenta maxim un fel de punct de lansare, un acord tacit poate si de relativ scurta durata prin care fiecare isi atinge cateva scopuri si obiective..daca ''pui suflet' si iei prea in serios acest gen de corporatie.. esti pierdut ''o victima indoctrinata, asteptand vacanta de pe lumea cealalta'' ..  spor

Aida Joi, 11 Aprilie 2013
Eu am fost invitata pentru a sustine probele la limba spaniola si franceza.Pana aici nimic de zis, mai putin ca a trebuit sa revin eu cu un telefon pentru a primi coordonatele.La cateva zile am fost sunata ca am trecut cu brio probele si trebuie sa sustin o proba practica, adica o discutie telefonica cu cineva din cadrul companiei in cele doua limbi.Dupa aceea liniste totala.Nici macar un mesaj, mail sau telefon.Din nou i-am contactat eu si abia dupa doua zile mi-au spus ca nu mai putem merge mai departe.Nu mai inteleg nimic.Este un adevarat haos in companiile din Romania, de la cele mai mici pana sus in varf.
@Rares Sambata, 13 Aprilie 2013
Iti voi raspunde cu un citat din Steve Jobs: "....Asa ca trebuie doar sa ai incredere ca punctele se vor uni cumva in viitor. Trebuie sa ai incredere in ceva - instinctul tau, destinul tau, viata ta, karma, orice altceva. Abordarea asta nu m-a lasat niciodata balta si a facut diferenta in toata viata mea."

Din mesajul tau inteleg ca esti foarte tanar. Acest lucru are si avantaje si dezavantaje. Unul dintre dezavantaje e ca atunci cand esti tanar tinzi sa pleci urechea in stanga si in dreapta. Eu te sfatuiesc sa nu te lasi influentat de pareri si impresii ale unor oameni. Urmeaza-ti calea si cu siguranta ca la un moment dat vei gasi ceea ce cauti. Important e sa-ti dai seama ca in orice job in care vei lucra, in orice organizatie in care vei lucra, nu vei avea parte de lapte si miere. Vei avea parte de probleme care-ti vor solicita inteligenta, creativitatea, rezistenta psihica si fizica etc.
cheiul Luni, 15 Aprilie 2013
rares, urmeaza-ti calea. CGS e no. 1!
Gandeste Luni, 15 Aprilie 2013

@Anna Menzies
Merci pentru descriere.
Pacat de tot ce invatam si citim in viata, multi citesc si nu ramane nimic in creierul lor, iar functia de gandire minima nu mai exista la multi. Nu sunt geniu, dar imi fortez creierul sa si gandeasca :))
@ Bianca
Descrierea ta reflecta adevarul, firmele pierd clientii din cauza ca ei nu cauta oameni calificati, ci oameni care sa se supuna lor (gandirii in linie si impusa de sus , iar TL sunt cei care te invata ;) )
Am fost sunat acu cateva luni pt un job si la interviu mi s-a spus ca pornesc in Aprilie un nou proiect pt o firma italiana in domeniul auto. Am fost la interviu, am trecut testul de lb, dar cand m-am intalnit cu TL, domnisoara foarte infipta in ea mi-a zis ca suportul e multilingual..ca sa fac suport si in engleza pentru alte tari (ex pt francezi, italieni), chit ca ei cautau pe cineva vb nativ de germana. Am zis ca nu fac suport in 2 lb, caci nu era vb de asa ceva. Foarte sigura pe ea a tinut-o inainte ca suportul trebuie sa fie pe 2 lb, eu pe o limba..cam 5 minute de discutie ca la nebuni, fiecare cu a lui si cand a vazut ca nu cedez, a zis ca daca nu ma hotaresc (!?), atunci mai vb, daca nu gasesc pe altcineva...Anunt pt vb de germana mai e si in ziua de azi si o sa mai fie ;)...

Dana Marti, 16 Aprilie 2013
Buna!
Stie cineva care este salariul pentru Customer Service Analyst ”“ Russian Speakers?
Merci anticipat!
laura Miercuri, 17 Aprilie 2013

La accenture pe germana salariul pe ap germana este 2000 lei si bonuri...dar nu prea ai nicio sansa sa evoluezi.

Diana Miercuri, 24 Aprilie 2013
Buna, am fost eu contactata de o firma de recrutare, ce e drept, pentru o pozitie in firma aceasta. Customer Service Analyst, pentru care iti cereau Italiana, Engleza si Franceza avansat, deci 3 lb straine, insa nu am continuat cu interviurile pentru ca asteptarile mele salariale (de 2 100 RON net, pentru TREI limbi straine, ceea ce oricum mi se parea o suma modica) depaseste bugetul lor. Si cu asta m-am convins : la Accenture- never ever! :)
Andy Miercuri, 24 Aprilie 2013
Eu am fost acum o luna la Accenture pentru un post de Customer Service Analyst, am sustinut 2 teste de lb franceza si italiana nivel avansat, le-am trecut pe amandoua cu nota 9 dupa care m-au chemat la interviul cu HR cu care am sustinut interviul in italiana, franceza, romana si... surpriza: ENGLEZA. Adica postul era doar pe franceza si italiana avansat si de fapt doreau si engleza si nu la un nivel mediu (cum am eu) ci tot la nivel avansat. Adica ei cauta super avansati in 3 limbi straine si salariul este foarte mic in comparatie cu efortul depus. Bineinteles, ma asteptam sa nu ma angajeze datorita faptului ca nu stiu engleza foarte bine dar mi s-a parut aiurea si fapul ca ma intrebau daca am prietene care ar dori sa sustina un interviu pt postul respectiv!?! Concluzie: nu o sa mai aplic niciodata la Accenture. E bataie de joc! Atatea interviuri (telefonice in franceza si italiana), testele pt cele 2 limbi, interviul cu HR si ar fi urmat un alt interviu... Pt ce? Pentru un salariu mizerabil!
trin Vineri, 3 Mai 2013
Salutare, psuneti-mi si mie va rog cum e la accenture.care e atmosfera pe acolo, daca poti creste, cum sunt oamenii?am aplicat pt un post de TL.
As aprecia sinceritatea celor care lucreaza acolo.ms
mda Vineri, 3 Mai 2013
ce nu intelegem noi,este faptul ca engleza este by default pt.ei plus altele,gen franceza,spaniola,italiana,germana............etc.
ce nu inteleg ei, suntem in Romania, deci romana obligatorie si dupa toate limbile straine pe care le vrb.o persoana trebuiesc luate in considerare, nu sa ne bage pe gat ca nu vrb.engleza.
si eu am fost la cateva multinationale si le-am demonstrat ca am un vocabular ( ma refer la lb.straine pe care le vrb.) mult mai avansat decat multi pe care ii au ei in firma, dar insuficient pt.ei.
Sincer........pai cand uni/ele evaluatori/are, au inceput sa vrb.cu mine atat telefonic cat si face to face la interviu,abia daca am inteles la ce se refereau, i-am rugat/o sa repete intrebare, formuland cat mai corect continutul pt.a ii oferi un raspuns adecvat cerintelor.
Apropo de ei, am vrb.cu o tipa in franceza,ma fetisoara aia avea turbo, pur si simplu nu avea pct.si virgula,se vedea clar cum invatase acea prezentare, ca papagalul, cred ca o dadeam peste cap daca as fi pus o intrebare in mijlocul prezentari.
Concluzia mea a fost ca nu a stiut sa-si prezinte proiectul pt.ca cei care aplica sa inteleaga la ce se refera.
O alta chestie legata de HR, dupa fiecare interviu primeam un raspuns, la urmatoarea intalnire ne vom vedea cu team lider-ul si dupa vom discuta de propuneri.
Vrajala, am fost la 4-5 interviuri ca dupa sa-mi spuna ca au ales alt candidat.
Ok alegerea lor, dar numai pune pe mine pe drumuri cand tu sti deja raspunsul si numai astepta sa te caute lumea pt.a primi un raspuns.
Daca te respecti ca si companie, oferi raspuns oricarui candidat, fie ca-l accepti sau nu, dar nu uita sa pui si motivul/ele care te-au determinat sa mergi sau nu mai departe cu el/ea.
Mai uita de mesajele prototip, am decis sa mergem mai departe cu un alt candidat.
Tin sa va spun ca acest lucru este valabil la toate multinationalele din Bucuresti.
Merita sa-i tratam cu aceeasi moneda, sa le spunem in ultimul min.ca avem o problema si ca numai putem veni la interviu si sa le cerem sa ne reprogrameze in alta zi.
shey Marti, 7 Mai 2013
Buna, as vrea sa ne dati si noua un site unde putem sa aplicam la job urile din compania voastra. Multumesc.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?