Forum despre Amazon Development Center Romania


leah Vineri, 9 Ianuarie 2015
Hey, stie cineva cum e pe departamentul de Imaging Associate? Sincer salariu ma intereseaza in principal ca restu se mai trec cu vederea.
Iza Sambata, 10 Ianuarie 2015
Buna. Stiti cumva daca au joburi doar pe limba franceza?Si daca se poate lucra si de acasa?Multumesc.
parfum Miercuri, 27 Mai 2015
Salut. Am fost chemat la a doua parte a interviului pentru postul de Imaging Support. Stie careva ce anume inseamna interviul cu trei persoane diferite, timp de trei ore? Imi este frica sa nu ma trezesc la un moment dat cu intrebari ce n-au legatura cu job-ul si sa stau ca mutul cat timp ma gandesc la un raspuns
fresh Miercuri, 3 Iunie 2015
parfum.....dar in ce a constat prima etapa a interviului? daca ne poti spune, mersi!
Alessandra1313 Joi, 17 Septembrie 2015
Imi poate spune cineva in ce consta interviul telefonic pentru postul de relatii clienti spaniola. Care ar fi intrebarile. Maine urmeaza sa am interviul si as vrea cat de cat sa fiu pregatita. Multumesc frumos!
Maria12 Miercuri, 7 Octombrie 2015
@Alessandra 1313: Cine te-a recrutat? Ce firma de leasing de personal? Pe mine m-au contactat asta primavara de la Lugera si de la Sales Consulting, atunci i-am refuzat. Ulterior, prin vara, m-a mai contactat o firma, dar care dadea doar salariu fix, destul de mic. Azi m-au sunat din nou de la Sales Consulting si mi-au prezentat noile conditii si m-au intrebat daca as fi de acord sa continui recrutarea cu ei. Ma mai gandesc pana saptamana viitoare daca incep recrutarea sau nu. Dupa interviuri, daca le sustin, o sa te tin la curent.
Acum pot sa iti spun urmatoarele: se lucreaza de acasa, 8 ore/ zi, 5 zile/ saptamana (pot include si weekend), turele se stabilesc la inceputul saptamanii si trebuie sa fii destul de flexibila. Se fac 4 saptamani de training platit (un salariu fix: 1105 lei; de bonus nu au zis nimic, desi, in ce mi-au trimis pe mail, scrie ca daca termini cu succes trainingul vei primi si un bonus, dar nu stiu cat). Dupa se face contract pe 3 luni, care se poate prelungi. Salariul fix e acelasi, la care, in prima luna, se adauga 560 lei (daca am retinut bine) daca faci numarul minim de contacte (200). Dupa aceasta prima luna, trebuie sa faci minim 320 de contacte (=situatii rezolvate prin mail, chat sau telefon). Si primesti 1105 lei + 560 lei + o suma proportionala cu numarul contactelor pe care le-ai facut in plus peste cele 320. Fata asta de la firma de recrutare mi-a zis ca au angajati care fac 2500 - 3000 lei/ luna, ceea ce mie mi se pare incredibil. A zis ca totul depinde de cat de repede rezolvi problemele si cat de dedicat esti. Asta cred ca e cam asa la orice loc de munca unde salariul este variabil in functie de realizari (si eu am lucrat inainte tot la un loc de munca unde eram platiti cu salariu fix + comision si stiu cam ce inseamna si cam cate sacrificii trebuie sa faci ca sa iei comision mare).
Daca nu pare alta oportunitate pana saptamana viitoare, ma gandesc sa incep recrutarea cu ei sa vad ce iese. Poate nu e asa rau.
Restul care ati mai sustinut interviuri pentru Customer Service Associate cu diverse firme din Romania care angajeaza pentru Amazon, ce ne puteti spune? Cat dureaza recrutarea? Cum sunt interviurile?
Multumesc!
delia27 Duminica, 25 Octombrie 2015
Buna, eu am aplicat la Lugera & Makler SRL Cluj Napoca pentru un post de reprezentant relatii clienti limba italiana pentru Amazon. Dupa ce am depus Cv-ul, la cateva zile am fost contactata de o reprezentanta de la resurse umane, care mi-a comunicat care sunt cerintele postului. Dupa aceea a urmat o testare in limba italiana si inca un interviu via Skype cu doamna de la resurse umane. Raspunsurile la intrebari le-a trimis celor de la amazon si in termen de o saptamana, am primit raspunsul lor, ca fiind pozitiv. Apoi cei de la Lugera mi-au trimis toate documentele acasa, eu trebuind sa semnez toate actele si sa le trimit inapoi la bucuresti. Am primit pe mail toate detaliile despre cum sa ma conectez la platforma amazon, urmand ca de maine sa incep trainingul, care nu prea stiu cum o sa se desfasoare, fiind vorba de un training online.
Maria12 Marti, 27 Octombrie 2015
@delia27: Ce salarii ofera cei de la Lugera? Indeplinesti conditiile tehnice sau, pana la terminarea trainingului, ai timp sa ti le pui la punct pe toate (licenta, fix, etc.)?
Cum e trainingul? Se face in limba in care urmeaza sa lucrezi? Se face cu cei de la Amazon direct?
Merci si spor la invatat! :)
Yona Joi, 26 Noiembrie 2015
Buna, are ceneva idee cum este testul de limba englesa italiana pt Amazon Iasi?
as dori sa stiu si cum sunt salariile pt aceste limbii. merci
kisskmy Miercuri, 20 Ianuarie 2016
va rog sa ma lamuriti cu o problema : pentru call-center e italiana, de acasa, iti trebuie telefon fix normal si casti conectate la pc sau trebuie telefon special pentru call-center cu castile conectate la el ? va multumesc anticipat pentru raspuns.
Maria12 Joi, 21 Ianuarie 2016
Ai nevoie de telefon fix normal (preferabil sa fie cu fir sau cel putin asa imi spusesera mie la momentul in care am vorbit cu ei) si casti separate (cu fir, conectate la PC). Stiu ca daca nu ai fix, merge si un Digi mobil.
ekisde33 Vineri, 12 August 2016
Buna, eu am fost selectat pentru Customer Advisor in limba spaniola (lucru de acasa), am dat testul vorbit si scris, testul vorbit consta in cateva intrebari tip "Descriemi o situatie in care o trebuit sa faci mai mult decat ti sa cerut ca sa termini taskul", un pic imbarligator, dar in fine, nimic ciudat. Testul scris a fost un document Word explicandu-mi o situatie a unui client suparat ca nu i sa raspuns la timp, si eu trebuia sa-i raspund la client explicandui situatia. Dupa doua zile am primit un apel spunandumi ca am trecut testul si ca acum trebuie sa le trimit copie dupa buletin si cazierul juditiar, totul OK, doar ca mi se pare un pic ciudat orarul...de LUNI pana DUMINICA de la ora 7 la 24 cu o pauza de o ora si doua pauze de 15 minute...adica cum, nu o sa am nici o zi libera ? Mie nu mi se pare foarte normal sa nu ai timp nici sa iti faci nevoile relaxat, totul in graba..va rog spuneti-mi daca mai este cineva asa sau ati mai vazut acest orar in postul acesta.
ekisde33 Vineri, 12 August 2016
Bine am inteles eu gresit :)), is 8 ore de lucru in intervalul 7-24 L-D, salariul este de 1400 lei + 300 bonus de training
worldwide Joi, 1 Septembrie 2016

Salut tuturor! Am fost sunata de compania Lugera pt a lucra ca suport clienti Amazon. Salariul este 1130 net in mana plus in prima luna in care se face trainnigul 600 ron ( deci prima luna se ia 1730) . in a 2 a luna se vor obtine cei 600 plus salriu fix daca faci min 321 de contacte.. Eu deocamdata am trimis doar emailul cu raspunsul pt acel client nervos ca nu a fost sunat. acum astept. In cat timp primesc raspuns oare ??.. si apoi la interviul telefonic cum e ? ce te intreaba? eu sunt pe italiana. ms mult

Sarah Luni, 26 Septembrie 2016

Bună. Mâine am un interviu telefonic în limba spaniola de la Lugera. Va rog spuneți mi cum a fost la voi...Am așa emoții de cred ca o sa uit sa vorbesc.

GDT Miercuri, 9 Noiembrie 2016

Amazon Development Center nu are nici o treaba cu jobul de agent serviciu clienti pt care va suna agentiile de recrutare.


Desi complet off topic, eu pot sa va spun experienta mea in ceea ce priveste jobul de agent servicii clienti pe italiana, ceea ce se pare ca nu zice nimeni aici, este ca este vorba de contract pe perioada determinata, iar daca va angajati prin agentiile de recrutare, dupa trei ani nu mai puteti lucra, intrucat legea nu permite sa se desfasoare aceeasi activitate, de pe aceeasi pozitie, pentru acelasi utilizator, mai mult de trei ani. Toata lumea care e angajata prin agentii, dupa trei ani pleaca. Contractul se reinnoieste pe ce perioada vrea Amazonul, 2, 3, 6 luni sau un an si partea "frumoasa" e ca nu sunteti anuntati in timp util, ci in ultima zi sau deloc (de regula trebuie sa sunati voi, sa intrebati daca vi se prelungeste sau nu). Putine agentii suna anticipat si depinde de a cata prelungire este, de ce directive primesc de la Amazon.. Deci fiti atenti inainte de expirarea prelungirii de contract, informati-va din timp la agentie si insistati sa vi se confirme daca vi se prelungeste sau nu.

 

Se intra usor, exigentele de limba nu sunt mari, nu mai gasesc persoane care sa vorbeasca fluent, cel putin pe italiana, si angajeaza pe oricine vorbeste cat de cat ok.

 

Trainingul se face online, nu aveti un trainer care sa va urmareasca, este self training, adica trebuie sa invatati singuri. Aici aveti de ales, sa pierdeti timpul (pt ca nu controleaza nimeni daca cititi efectiv modulele) sau sa invatati pe bune. Sfatul meu e sa invatati si sa fiti curiosi, sa clicati toate butoanele posibile, sa va faceti cont pe Amazon si sa simulati comenzi, chestii de genul asta, ca sa intelegeti cum functioneaza, pentru ca va va fi imposibil sa intelegeti ceva in momentul in care veti incepe sa lucrati si veti intra in panica totala. Cu cat mai mult cititi, cu atat mai usor va va fi cand veti incepe lucrul efectiv.

 

Asa cum s-a mai zis, atat pe italiana, cat si pe spaniola, munca este stresanta si frustranta, pentru ca salariul va depinde de nr de contacte lucrate lunar, DUPA depasirea targetului de 320 de contacte (pt full time) si, de asemenea, de rata de raspunsuri negative primite de la clienti. Dupa fiecare mail, telefon sau chat, clientul primeste un sondaj, "ti-am rezolvat problema?" si are de clicat pe DA sau pe NU. Cu cat mai multe nu-uri primite aveti, cu atat mai mic va fi bonusul/contact. Activitatea nu este chiar floare la ureche, va loviti de situatii noi in fiecare zi, despre care nici macar nu ati auzit, chiar si dupa doi ani de lucrat, tot timpul apar chestii noi, site-ul se updateaza zilnic, apar probleme tehnice, erori pe site, diverse probleme.

 

Serviciul trebuie acoperit 24 de ore, 7/7, dar se lucreaza in ture de cate 8 ore sau 10 (caz in care lucrati 4 zile pe sapt), cu doua zile libere consecutive, pe saptamana.

 

Deseori sunt disponibile ore suplimentare, doar cand au ei nevoie de mai multi agenti online, se pot face maxim 8 pe saptamana teoretic, dar sunt agenti care fac si 4 ore pe zi, toata luna si isi iau banii bine mersi. Cu tot cu ore suplimentare si cu mici artificii... de care va veti da seama lucrand, salariile pot ajunge la sume incredibile. Poate nu din primele doua-trei luni, dar destul de repede. Sunt putini cei care iau sub 2000 de lei si numai daca nu sunt asa priceputi. Ca bani e ok, ca stres nu. Singurul avantaj major, in afara de salariu, e ca se lucreaza de acasa si nu aveti sefi in coaste. Va veti lovi ocazional si de erori de calcul la salariu din partea agentiilor, trebuie sa tineti o evidenta personala a contactelor lucrate, ca sa nu va treziti cu surprize la salariu.

 

Colaborarea cu agentiile are plusuri si minusuri. Managerii italieni cu care lucrati sunt destul de ok si disponibili.

Gabri3l Luni, 28 Noiembrie 2016
Salut imi poate spune cineva cam in ce ar consta testul de limba franceza pentru Compliance Associate - French ? Multumesc

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?