Forum despre Architected Business Solutions SRL


Rut Marti, 24 Ianuarie 2017

Post: IT Helpdesk
Interviuri: doua

Experienta cu aceasta companie a fost destul de neplacuta. Patronii sunt niste Turci care nu vorbesc bine limba romana, dar participa la interviuri.

Primul interviu (10.01.2017): Sustinut cu tipa de la HR si unul din directori, ea pare a fi destul de okay si a pus intrebari destul de relevante legat de experienta. El nu era interesat de asta ci de altele precum daca am vizitat vreodata Turcia si in ce tari am fost, ce salariu minim accept, daca sunt dispus sa fac overtime neplatit cand e cazul, etc. De asemenea a mentionat ca procesul de recrutare va fi unul scurt intrucat actualul IT Helpdesk isi incheie colaborarea cu ei pe 18 Ianuarie.

Al doilea interviu (16.01.2017): Asa zisul interviu final din cele spuse de tipa de la HR. Interviul a avut loc cu ea si cu doi dintre directori, unul din ei fiind patronul. Ea doar a fost prezenta fara sa spuna nimic. Unul din directori a incercat sa puna cateva intrebari legate de IT dar nu avea deloc cunostinte in domeniu, intrebarile puse fiind vagi si fara sens. Patronul a vrut sa puna si el niste intrebari, precum daca am masina, unde locuiesc, daca am iubita, ce zodie sunt, ce parere am despre Turcia ca tara.

Email (18.01.2017): Am trimis un email catre tipa de la HR cerand feedback, in contextul in care deadline-ul lor pentru angajare era data de 18, cum mentionase la primul interviu. A raspuns la 2 zile dupa, pe 20.01.2017, spunandu-mi ca procesul de recrutare dureaza si ca voi primi feedback in 30 de zile.

Concluzie: Firma de mana a 3a, un proces de recrutare foarte neprofesional, salarii mici, timp pierdut. Nu recomand.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?