Forum despre CallPoint New Europe


Fost angajat Miercuri, 29 Mai 2013
Ma bucur sa aud ca in craiova lucrurile sunt mai ok, din pacate In bucuresti... este/era puscarie. Sper pentru oameni care inca mai lucreaza acolo sa se amelioreze situatia, dar multi au spus ca management-ul profita foarte mult de lipsa de locuri de munca.

Acum e absolut clar ca daca nu esti capabil sa inveti ceva in training nu te angajeaza, mi se pare si normal!
Operator Craiova Miercuri, 17 Iulie 2013
Buna, eu lucrez in prezent in centrul de la Craiova si pot sa spun ca ofera conditii de lucru ok comparat cu alte call-centers din oras.
Parti pozitive:
- nu au proiecte de vanzari, deci nu este foarte dificil sa-ti faci nroma de lucru
- incheie contract de munca din prima zi, platesc trainingul si sunt corecti la plata
- in cazul in care ai nevoie de program flexibil (ai examene sau alte probleme) poti sa-ti iei ore libere cu conditia sa le recuperezi ulterior, astfel ca la sfarsitul lunii sa ai orele prevazute in contract lucrate
- similar si pauzele, daca ai depasit pauza o poti recupera ulterior
- colegii sunt simpatici si te ajuta cand ai nevoie
- se fac iesiri periodice platite de firma (in limita bunului simt, adica aprox 15 lei/persoana)
- nu e nimeni absurd cu privire la telefoane, le poti tine la tine dar nu le poti folosi in spatiul unde colegii lucreaza
- in general, daca iti faci treaba cum trebuie esti tratat bine.

Parti negative:
- salariul este mic (650 lei net + bonuri de aprox 100 lei/luna)
- bonusurile sunt acordate subiectiv si nu stiu pe nimeni care sa fi luat bonus maxim (variaza intre 20 si 200 lei net)
- sansele de avansare sunt mici pentru ca toti cei cu functii de conducere sunt prieteni cu seful

Ca opinie personala, nu e genul de job pe care sa-l iei ca sa faci cariera, ci pentru a castiga bani de tigari :) Necesita totusi nervi puternici pentru ca romanii nu prea stiu ce e ala marketing agresiv si clientii nu sunt cei mai amabili.
me myself and I Sambata, 27 Iulie 2013
Am lucrat si eu la ei acum ceva vreme (in Bucuresti) si va pot spune ca sunt parti bune si parti rele, dar parca in ultima vreme cele rele s-au inmultit destul de mult din ce am mai auzit de la colegii care inca lucreaza acolo.

Am sa incep cu cele bune:

- Salariile s-au platit mereu la timp (cand lucram eu acolo se virau pe 10 ale lunii)
- Este un mediu foarte bun pentru a-ti imbunatati cunostiintele de limba straina, deoarece pe proiectele de limba straina interactionezi numai cu oameni din afara
- Cand lucram eu inca era posibil sa promovezi in interior (daca erau pozitii deschise se dadeau mai multe interviuri cu supervizorii si managerii de proiect), acum am inteles ca prefera sa aduca oameni din afara

Acum partile proaste:

- Ca in orice alta companie de outsourcing, nu ai siguranta locului de munca. Pleaca proiectul, ai plecat si tu. In unele cazuri, atunci cand au pozitii libere pe alte proiecte, te pot trece acolo, dar cazurile sunt destul de rare. Asta poate fi o foarte mare problema daca nu esti din Bucuresti si ai de platit chirie. Cand lucram eu acolo stiu ca se ofereau 2 salarii compensatorii in cazul in care pierdeau proiectul si nu puteau sa treaca oamenii pe alte proiecte.

- Salarii destul de mici in comparatie cu alti competitori, care, in general, nu prea cresc. Media e intre 350 si 400 de euro lunar (cu tot cu bonusurile de performanta) si difera in functie de limba si de proiect

- Sediul este in complexul Global City din Pipera (aproape 2 km de la statia de metrou Pipera) si cu toate ca exista un autobuz care preia angajatii tuturor firmelor din complex de la statia de metrou, atunci cand prinde bariera drumul metrou-birou poate lua lejer 20-30 min. In general, cam indiferent in ce parte a orasului stai, veti face minim 90 de min pe drum dus-intors in fiecare zi daca veti lucra aici

- Cred ca este singura companie care inca mai ofera bonuri de masa de 8.31 RON. Exista o cantina la parterul cladirii de birouri dar mancarea acolo este foarte scumpa si de o calitate indoielnica, mai bine vii cu mancare de acasa sau cumperi sandwich-uri de la statia de metrou Pipera, sunt foarte bune si destul de ieftine.

- Rotatie de personal foarte mare: multi isi fac experienta si pleaca la alte firme pe salarii mai bune, altii sunt dati afara pentru ca fie au devenit incomozi (au venit cu idei de imbunatatire care nu au fost pe placul managementului) sau pentru ca li se seteaza obiective nerealiste: stiu ca la departamentul de Sales, oamenilor de acolo li se pusese obiectiv de minim (atentie, MINIM) 1 contract nou semnat pe luna, din ce am inteles de cand a fost infiintat departamentul doar cativa "au reusit" sa plece de buna voie si sa nu fie dati afara. Problema este ca oamenii experimentati care pleaca sunt inlocuiti de oameni neexperimentati, care fac multe greseli pana se obisnuiesc iar din cauza asta multi clienti sunt nemultumiti si vor sa plece, unii au plecat deja.

Colectivul eu nu l-as incadra la vreuna din parti, pentru ca aici depinde mult de noroc. Unele proiecte au echipe foarte ok, cu colegi si supervizori de treaba care chiar te ajuta, altele sunt pline de pitipoance care au facut trotuarul prin Vest (acum vreo 2 ani am surprins la bucatarie o discutie intre 2 tipe care se laudau ca si-au tras-o cu 3 tipi in acelasi timp prin Italia), au invatat si ele o limba straina, nu au pus in viata lor piciorul intr-o facultate dar isi dau aere de mari dive, sau de cocalari din familii de bani gata care dispretuiesc pe toti cei care nu sunt ca ei.

Concluzia mea ar fi sa lucrati aici doar daca aveti nevoie de experienta si nu mai mult de 1-2 ani. Cu cat veti sta mai mult cu atat veti munci mai mult, pe aceeasi bani si frustrarea va fi maxima.
angajatCPcraiova Luni, 9 Septembrie 2013
salut! am lucrat si eu la acest call-center (in Craiova) si va pot spune ca este ingrozitor
-parti bune : colegi super, program flexibil ( oricum vrei tu, doar sa faci orele in saptamana respectiva, salariul (ala minuscul) primit fara intarziere, concediu primesti fara probleme, nu esti in pericol sa fii dat afara daca iti iei medicale des (norocul celor care au medici de familie amabili :)), zilele libere se respecta
-parti rele : salariu de mizerie : pe limba romana 7 milioane (6 mil bani, 1 mil bonuri), posibilitate de bonus de pana la 3 milioane brut, deci 2 mil si un pic net pe care ii atingi foarte greu asta la 8 ore pe zi, calculatoarele sunt foarte proaste se misca greu iar clientul se enerveaza cand tu te chinui sa cauti produsul, mereu si mereu se angajeaza oameni noi care nu prea se descurca cu sistemul si ajungi sa suni aceeasi oameni de zeci de ori pana te injura (de altfel nimanui nu-i convine sa stea pe banii astea prea mult), supervizorii sunt ingrozitori, asistentii supervizori sunt si mai ingrozitori (cu vreo 2 exceptii), calitatea este VARZA, orice abatere de la "carte" se taxeaza cu puncte in minus care te fac sa nu atingi pragul pentru incadrare la bonus, iar din cate am auzit de la persoanele care au ramas, recent s-au instalat camere de luat vederi pe floor si pana si angajatul de la IT a plecat din cauza salariului de mizerie, persoanele care au 1 an le poti numara pe degete, pauza este contorizata de sistem la secunda, si orice depasire se recupereaza, se primeste saptamanal pe e-mail situatia pauzelor depasite care de multe ori contine valori de genul : X - 5 minute de recuperat, 7 minute de recuperat, s.a.m.d

Desi pare simplu cand auzi ideea de stat pe scaun in fata unui calculator 8 ore pe zi dar odata ajunsi aici veti constata ca nu este deloc asa, mai ales ca va veti lovi de nesimtiti si mistocari la telefon pe care bineinteles ca nu ii puteti potoli in niciun fel (decat pe vremea cetelemului). Veti lega cu siguranta prietenii deoarece colectivul (si aici ma refer la agenti) este format doar din tineri de conditie simpla care in Craiova nu prea au alte alternative. Macar daca va hotarati sa aplicati, sa nu incercati niciodata sa depuneti efort pentru a atinge targeturile lor, pentru ca sunt irelevante si veti constata ca v-ati chinuit prea mult pentru prea putini bani! Bafta !!!
Ela Miercuri, 2 Octombrie 2013
stie cineva care este salariul pe engleza?
ana Miercuri, 2 Octombrie 2013
Am aplicat acum un an la aceasta firma...a fost aleasa pt training, care nu este platit, iar cand am ajuns la examene le-am luat dar dintr-o data ultima mea lucrare a fost ...
AJ Vineri, 11 Octombrie 2013
Salariile la Night shifts Customer Support Specialist with English ?
candidat Marti, 22 Octombrie 2013
Eu am fost dezamagit de interviu, nu am lucrat la ei. Persoana care mi-a evaluat nivelul conversational de limba engleza nu era foarte bine pregatita din acest punct de vedere, ii ...
Lucian Marti, 29 Octombrie 2013
@AJ - 1500 Ron plus bonuri de masa plus un bonus de maxim 200 ron net (asta daca primesti 100% la tot... good luck on that)
@candidat Marti, 12 Noiembrie 2013
Am fost la interviu la ei recent, nu pe engleza ce-i drept ci pe portugheza. Testarea lingvistica nu a fost cu HRul si a fost foarte ok. In formularul de la receptie insa nu am ...
Desdemona Sambata, 16 Noiembrie 2013
care e salariul pe limba franceza Lucian?
roxana Miercuri, 20 Noiembrie 2013
cat e salariul pe engleza si spaniola? o saptamana tura de zi si o saptamana tura de noapte sau cum e? si cate zile libere sunt?
fost angajat Duminica, 24 Noiembrie 2013
Eu am lucrat la ei pe franceza si la un moment dat au schimbat bonusul obiectiv la maxim 400 ron brut la 8h, ceea ce este foarte putin, pe langa faptul ca salariul era mic. Apoi ...
Lucian Joi, 28 Noiembrie 2013
@Desdemona scuze de intarziere, daca te mai intereseaza: tura de zi este cam 1600 Ron plus bonuri de 8.3 (da... ei dau de 8.3) plus acel bonus de maxim 200 ron net (dar nu e bai ...
dany Luni, 9 Decembrie 2013
Stie cineva cat e salariu in Craiova? Va multumesc!
Angajata Craiova Vineri, 31 Ianuarie 2014
In Craiova sunt in prezent 3 proiecte de limba romana, salariul este minim pe economie (850 lei acum) plus bonuri de masa cam inca 150 lei pentru program de 8 ore. Exista si bonus ...
fost angajat Bucuresti Joi, 13 Februarie 2014
Voi fi scurta cu prezentarea, am plecat de la Callpoint de un an si am lucrat acolo 2.Puncte bune sunt - inveti lucruri noi, te formeaza detaliat si concret in functie de ...
xyz Luni, 17 Februarie 2014
Cum este in departamentul de HR?
Angela D Vineri, 28 Februarie 2014
Am lucrat in Callpoint (sediul din Bucuresti) timp de un an, deci pana in toamna lui 2012 pe un proiect pe limba franceza. Salariul era foarte mic in comparatie cu alte ...
Operator Craiova Miercuri, 9 Iulie 2014
@Ghici cine? - Avand in vedere limbajul folosit (tot sub protectia anonimatului, de altfel) pot sa inteleg de ce nu ai facut o treaba buna intr-o activitate care presupune Relatii ...

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?