Forum despre CallPoint New Europe


Fost angajat Miercuri, 29 Mai 2013
Ma bucur sa aud ca in craiova lucrurile sunt mai ok, din pacate In bucuresti... este/era puscarie. Sper pentru oameni care inca mai lucreaza acolo sa se amelioreze situatia, dar multi au spus ca management-ul profita foarte mult de lipsa de locuri de munca.

Acum e absolut clar ca daca nu esti capabil sa inveti ceva in training nu te angajeaza, mi se pare si normal!
Operator Craiova Miercuri, 17 Iulie 2013
Buna, eu lucrez in prezent in centrul de la Craiova si pot sa spun ca ofera conditii de lucru ok comparat cu alte call-centers din oras.
Parti pozitive:
- nu au proiecte de vanzari, deci nu este foarte dificil sa-ti faci nroma de lucru
- incheie contract de munca din prima zi, platesc trainingul si sunt corecti la plata
- in cazul in care ai nevoie de program flexibil (ai examene sau alte probleme) poti sa-ti iei ore libere cu conditia sa le recuperezi ulterior, astfel ca la sfarsitul lunii sa ai orele prevazute in contract lucrate
- similar si pauzele, daca ai depasit pauza o poti recupera ulterior
- colegii sunt simpatici si te ajuta cand ai nevoie
- se fac iesiri periodice platite de firma (in limita bunului simt, adica aprox 15 lei/persoana)
- nu e nimeni absurd cu privire la telefoane, le poti tine la tine dar nu le poti folosi in spatiul unde colegii lucreaza
- in general, daca iti faci treaba cum trebuie esti tratat bine.

Parti negative:
- salariul este mic (650 lei net + bonuri de aprox 100 lei/luna)
- bonusurile sunt acordate subiectiv si nu stiu pe nimeni care sa fi luat bonus maxim (variaza intre 20 si 200 lei net)
- sansele de avansare sunt mici pentru ca toti cei cu functii de conducere sunt prieteni cu seful

Ca opinie personala, nu e genul de job pe care sa-l iei ca sa faci cariera, ci pentru a castiga bani de tigari :) Necesita totusi nervi puternici pentru ca romanii nu prea stiu ce e ala marketing agresiv si clientii nu sunt cei mai amabili.
me myself and I Sambata, 27 Iulie 2013
Am lucrat si eu la ei acum ceva vreme (in Bucuresti) si va pot spune ca sunt parti bune si parti rele, dar parca in ultima vreme cele rele s-au inmultit destul de mult din ce am mai auzit de la colegii care inca lucreaza acolo.

Am sa incep cu cele bune:

- Salariile s-au platit mereu la timp (cand lucram eu acolo se virau pe 10 ale lunii)
- Este un mediu foarte bun pentru a-ti imbunatati cunostiintele de limba straina, deoarece pe proiectele de limba straina interactionezi numai cu oameni din afara
- Cand lucram eu inca era posibil sa promovezi in interior (daca erau pozitii deschise se dadeau mai multe interviuri cu supervizorii si managerii de proiect), acum am inteles ca prefera sa aduca oameni din afara

Acum partile proaste:

- Ca in orice alta companie de outsourcing, nu ai siguranta locului de munca. Pleaca proiectul, ai plecat si tu. In unele cazuri, atunci cand au pozitii libere pe alte proiecte, te pot trece acolo, dar cazurile sunt destul de rare. Asta poate fi o foarte mare problema daca nu esti din Bucuresti si ai de platit chirie. Cand lucram eu acolo stiu ca se ofereau 2 salarii compensatorii in cazul in care pierdeau proiectul si nu puteau sa treaca oamenii pe alte proiecte.

- Salarii destul de mici in comparatie cu alti competitori, care, in general, nu prea cresc. Media e intre 350 si 400 de euro lunar (cu tot cu bonusurile de performanta) si difera in functie de limba si de proiect

- Sediul este in complexul Global City din Pipera (aproape 2 km de la statia de metrou Pipera) si cu toate ca exista un autobuz care preia angajatii tuturor firmelor din complex de la statia de metrou, atunci cand prinde bariera drumul metrou-birou poate lua lejer 20-30 min. In general, cam indiferent in ce parte a orasului stai, veti face minim 90 de min pe drum dus-intors in fiecare zi daca veti lucra aici

- Cred ca este singura companie care inca mai ofera bonuri de masa de 8.31 RON. Exista o cantina la parterul cladirii de birouri dar mancarea acolo este foarte scumpa si de o calitate indoielnica, mai bine vii cu mancare de acasa sau cumperi sandwich-uri de la statia de metrou Pipera, sunt foarte bune si destul de ieftine.

- Rotatie de personal foarte mare: multi isi fac experienta si pleaca la alte firme pe salarii mai bune, altii sunt dati afara pentru ca fie au devenit incomozi (au venit cu idei de imbunatatire care nu au fost pe placul managementului) sau pentru ca li se seteaza obiective nerealiste: stiu ca la departamentul de Sales, oamenilor de acolo li se pusese obiectiv de minim (atentie, MINIM) 1 contract nou semnat pe luna, din ce am inteles de cand a fost infiintat departamentul doar cativa "au reusit" sa plece de buna voie si sa nu fie dati afara. Problema este ca oamenii experimentati care pleaca sunt inlocuiti de oameni neexperimentati, care fac multe greseli pana se obisnuiesc iar din cauza asta multi clienti sunt nemultumiti si vor sa plece, unii au plecat deja.

Colectivul eu nu l-as incadra la vreuna din parti, pentru ca aici depinde mult de noroc. Unele proiecte au echipe foarte ok, cu colegi si supervizori de treaba care chiar te ajuta, altele sunt pline de pitipoance care au facut trotuarul prin Vest (acum vreo 2 ani am surprins la bucatarie o discutie intre 2 tipe care se laudau ca si-au tras-o cu 3 tipi in acelasi timp prin Italia), au invatat si ele o limba straina, nu au pus in viata lor piciorul intr-o facultate dar isi dau aere de mari dive, sau de cocalari din familii de bani gata care dispretuiesc pe toti cei care nu sunt ca ei.

Concluzia mea ar fi sa lucrati aici doar daca aveti nevoie de experienta si nu mai mult de 1-2 ani. Cu cat veti sta mai mult cu atat veti munci mai mult, pe aceeasi bani si frustrarea va fi maxima.
angajatCPcraiova Luni, 9 Septembrie 2013
salut! am lucrat si eu la acest call-center (in Craiova) si va pot spune ca este ingrozitor
-parti bune : colegi super, program flexibil ( oricum vrei tu, doar sa faci orele in saptamana respectiva, salariul (ala minuscul) primit fara intarziere, concediu primesti fara probleme, nu esti in pericol sa fii dat afara daca iti iei medicale des (norocul celor care au medici de familie amabili :)), zilele libere se respecta
-parti rele : salariu de mizerie : pe limba romana 7 milioane (6 mil bani, 1 mil bonuri), posibilitate de bonus de pana la 3 milioane brut, deci 2 mil si un pic net pe care ii atingi foarte greu asta la 8 ore pe zi, calculatoarele sunt foarte proaste se misca greu iar clientul se enerveaza cand tu te chinui sa cauti produsul, mereu si mereu se angajeaza oameni noi care nu prea se descurca cu sistemul si ajungi sa suni aceeasi oameni de zeci de ori pana te injura (de altfel nimanui nu-i convine sa stea pe banii astea prea mult), supervizorii sunt ingrozitori, asistentii supervizori sunt si mai ingrozitori (cu vreo 2 exceptii), calitatea este VARZA, orice abatere de la "carte" se taxeaza cu puncte in minus care te fac sa nu atingi pragul pentru incadrare la bonus, iar din cate am auzit de la persoanele care au ramas, recent s-au instalat camere de luat vederi pe floor si pana si angajatul de la IT a plecat din cauza salariului de mizerie, persoanele care au 1 an le poti numara pe degete, pauza este contorizata de sistem la secunda, si orice depasire se recupereaza, se primeste saptamanal pe e-mail situatia pauzelor depasite care de multe ori contine valori de genul : X - 5 minute de recuperat, 7 minute de recuperat, s.a.m.d

Desi pare simplu cand auzi ideea de stat pe scaun in fata unui calculator 8 ore pe zi dar odata ajunsi aici veti constata ca nu este deloc asa, mai ales ca va veti lovi de nesimtiti si mistocari la telefon pe care bineinteles ca nu ii puteti potoli in niciun fel (decat pe vremea cetelemului). Veti lega cu siguranta prietenii deoarece colectivul (si aici ma refer la agenti) este format doar din tineri de conditie simpla care in Craiova nu prea au alte alternative. Macar daca va hotarati sa aplicati, sa nu incercati niciodata sa depuneti efort pentru a atinge targeturile lor, pentru ca sunt irelevante si veti constata ca v-ati chinuit prea mult pentru prea putini bani! Bafta !!!
Ela Miercuri, 2 Octombrie 2013
stie cineva care este salariul pe engleza?
ana Miercuri, 2 Octombrie 2013
Am aplicat acum un an la aceasta firma...a fost aleasa pt training, care nu este platit, iar cand am ajuns la examene le-am luat dar dintr-o data ultima mea lucrare a fost pierduta si m-au anuntat ca am luat nota mica si sa nu mai vin. Am insistat sa mi se arate lucrarea pt ca eu stiam ce scrisesem in ea si nu era de nota mica, mi s-a spus tare si raspicat ca ea este sefa iar daca nu imi convine sa depun plangere.Aici te angajezi pe pile sau daca sefului tau ii place moaca ta. Daca te simte ca ai fi o amenintare pe el/ea, din orice punct de vedere, te da afara fara nici un motiv.Proiectele sunt metro, bonprix, yves roche. se fac angajari in fiecare luna, chiar si de 2 ori pe luna iar angajatii pleaca fiind dati afara de catre sefi.
Am fost dezamagita de ei...
Firma de la bucuresti s-a inchis deoarece bugetul nu le mai permitea sa plateasca angajatii Craiova fiind mai ieftina...provincia,asa spea o sefa care era din craiova si sustinea ca este bucuresteanca.
AJ Vineri, 11 Octombrie 2013
Salariile la Night shifts Customer Support Specialist with English ?
candidat Marti, 22 Octombrie 2013

Eu am fost dezamagit de interviu, nu am lucrat la ei.
Persoana care mi-a evaluat nivelul conversational de limba engleza nu era foarte bine pregatita din acest punct de vedere, ii lipsea fluenta cu desavarsire, ba chia a scapat un " adica...you know what I mean" in mijlocul discutiei. Testul scris de limba engleza continea intrebari specifice altei pozitii si nu celei pentru care am aplicat eu.
Desi atunci cand te prezinti la interviu esti rugat sa semnezi un formular in care ti se specifica faptul ca pe tot parcursul vizitei, in incinta, este necesar sa fi insotit de un angajat, la finalul testului m-au rugat sa-mi duc singur foaia la receptie, deci au reguli proprii, importante, pe care nici macar ei nu le respecta. Apare in acelasi formular intrebarea salariului dorit, desi inca nu ai apucat sa discuti cu nimeni despre ce presupune, mai exact, postul liber, deci, practic, nu poti stii exact cat sa ceri... mai ales ca exista o diferenta uriasa intre anuntul postat, referitor la un proiect de tip inbound, relatii clienti si proiectul pentru care angajau, outbound, vanzari servicii !!!
Interviul pare mai mult de forma, eu unul nu am simtit ca am fost evaluat profesional...o "fatuca" la HR a trecut putin prin CV, mai mult "de confirmare" si o alta "fatuca", de data asta mai "plina de ea", ma intreba intr-o engleza slabuta si cu accent rusesc ce pot sa-i spun despre mine si nu se regaseste in CV...ar fi fost mai ok daca am fi discutat despre relizarile mele profesionale, destule de altfel, specifice postului pentru care am aplicat...Si nelipsitul "vei primi raspunsul pana la data x.." si bineinteles ca nu mai auzi vreodata de ei, desi pozitia pentru care aplici nu este de entry-level, pentru a putea accepta scuza vesnica "avem numerosi candidati,nu ii putem contacta pe toti din lipsa de timp", desi exista varianta "e-mail standard/copy-paste/maxim 15 secunde" pentru un raspuns...

Lucian Marti, 29 Octombrie 2013
@AJ - 1500 Ron plus bonuri de masa plus un bonus de maxim 200 ron net (asta daca primesti 100% la tot... good luck on that)
@candidat Marti, 12 Noiembrie 2013
Am fost la interviu la ei recent, nu pe engleza ce-i drept ci pe portugheza. Testarea lingvistica nu a fost cu HRul si a fost foarte ok.
In formularul de la receptie insa nu am vazut nicio intrebare referitoare la salariu, am discutat asta cu tipa de la HR dupa interviu....
Desdemona Sambata, 16 Noiembrie 2013
care e salariul pe limba franceza Lucian?
roxana Miercuri, 20 Noiembrie 2013
cat e salariul pe engleza si spaniola? o saptamana tura de zi si o saptamana tura de noapte sau cum e? si cate zile libere sunt?
fost angajat Duminica, 24 Noiembrie 2013
Eu am lucrat la ei pe franceza si la un moment dat au schimbat bonusul obiectiv la maxim 400 ron brut la 8h, ceea ce este foarte putin, pe langa faptul ca salariul era mic. Apoi mi-au spus ca sunt nevoiti sa-mi scada salariul cu 10% dupa ce-mi schimbasem norma timp de 1 luna. Paradoxal este ca:
- eu aveam contract de 6h, mi-am schimbat norma la 4h timp de 1 luna si apoi am trecut din nou la 6h (cum era contractul meu initial)
- dupa vreo luna dupa ce am trecut inapoi la 6h, au venit la mine si mi-au spus ca trebuie sa-mi scada salariul, desi nu ma anuntasera inainte sa-mi schimb norma. Bineinteles ca daca as fi stiut, nu mi-as mai fi schimbat norma.

In fine, nu mi-au placut multe in cele 7 luni cat am lucrat la ei, si toate se trag de la managementul defectuos, dupa parerea mea.

Acum lucrez la Webhelp de cativa ani, unde am salariu si bonus mult mai mare si nici nu se pune problema de astfel de tertipuri in acte.
Lucian Joi, 28 Noiembrie 2013

@Desdemona scuze de intarziere, daca te mai intereseaza: tura de zi este cam 1600 Ron plus bonuri de 8.3 (da... ei dau de 8.3) plus acel bonus de maxim 200 ron net (dar nu e bai ca ala poate vine la 50%), daca e tura de noapte stiu ca ei adauga un maxim de 25% la salariu DOAR PE ORELE DE NOAPTE. (ore de noapte sunt considerate de la 23:00 la 06:00 daca nu gresesc?).

@Roxana: Nu prea conteaza ca vorbesti acolo si engleza, vine la pachet pentru ei, salariul pe zi e cam 1500-600 Ron, cu bonuri si bonus de adaugat la suma, orele de noapte (probabil acea saptamana "da") se platesc cu pana la 25% in plus, nu stiu daca ei dau 25% dar cu siguranta dau peste 15%.

dany Luni, 9 Decembrie 2013
Stie cineva cat e salariu in Craiova? Va multumesc!
Angajata Craiova Vineri, 31 Ianuarie 2014
In Craiova sunt in prezent 3 proiecte de limba romana, salariul este minim pe economie (850 lei acum) plus bonuri de masa cam inca 150 lei pentru program de 8 ore. Exista si bonus de performanta care poate ajunge pana la 300 lei impozitabil (in realitate poti lua maxim 200 impozitabil). In prezent se fac angajari pe 2 proiecte, daca vrei poti veni direct la sediu sa lasi un CV (e in Craiovita Noua, in fosta cladire a Postei).
Proiecte de limba straina sunt doar in Bucuresti.
fost angajat Bucuresti Joi, 13 Februarie 2014
Voi fi scurta cu prezentarea, am plecat de la Callpoint de un an si am lucrat acolo 2.
Puncte bune sunt - inveti lucruri noi, te formeaza detaliat si concret in functie de proiectul pe care vii.
Castigi experienta, e un loc pentru incepatori si/sau pentru cei care schimba cariera.
Te invata sa fii bine organizat, da uneori era militarie dar ai aspectul de birou / platou de lucru ingrijit.
Si daca ai noroc sa ai un Foarte bun TL ( cum mi s-a si intamplat), deseori uitam cat e de greu si aveam momente placute la birou, relatiile dintre oameni fiind detul de bune.

Puncte slabe - Salariu MULT sub piata muncii bucurestene, am lucrat pe diferite proiecte in limba franceza, si tot FOARTE prost platit. EX - ajungeam la 1800 - 1900 lei in conditiile in care aveam bonus.
Epuizante proiectele, volumul de munca foarte mare relativ la salariu.
Da, bonurile de masa au valoare ridicola - 8 Lei si ceva, deci cele mai mici de pe piata.

In mod special vreau sa punctez Partea de Evaluare lunara asa cum doreau ei sa o numeasca. In fiecare luna erai luat separat pentru a ti se explica ce ai gresit si ce poti imbunatati. Din punctul meu de vedere persoanele de quality nu erau deloc profesioniste deoarece orice evaluare e menita sa imbunatateasca procesul punctand punctele slabe. La ei e TOTAL anapoda si anume - pedepsim ce nu ai facut bine si gasim de fiecare data chestii inovatoare ca sa te penalizam - DA, LA BANI evident.
Acest proces il suporti la fiecare sfartit de luna - deci la final de luna ai o alta dezamagire care se cumuleaza precedentei - munca ta nu acopera banii de chirie si mancare.

Va las sa judecati, sper sa va ajute.
xyz Luni, 17 Februarie 2014
Cum este in departamentul de HR?
Angela D Vineri, 28 Februarie 2014
Am lucrat in Callpoint (sediul din Bucuresti) timp de un an, deci pana in toamna lui 2012 pe un proiect pe limba franceza. Salariul era foarte mic in comparatie cu alte call-center-uri. Pentru full time luam in jur de 1200 lei + bonuri de masa de 8.35 lei + bonusul care putea ajunge pana la 400 lei brut, dar pe care nu l-am luat niciodata la capacitate maxima, desi am muncit foarte mult. Maximul pe care l-am luat a fost de 120-130 lei (net). Bineinteles, interesul firmei este de a nu da bonusuri foarte mari. In rest, atmosfera era destul de ok, supervizorii si colegii erau de treaba in general. In ultima vreme, inainte sa plec din firma, managementul introdusese o noua regula cu privire la telefoanele mobile, in sensul ca telefoanele mobile trebuiau sa fie date pe silent, apoi puse in genti, iar gentile puse in cuiere. Asta chiar a fost destul de ciudat, pentru ca intr-adevar toata lumea isi tinea telefoanele pe silent, dar, daca totusi cineva avea o urgenta, cum ar fi stiut asta? Cum ar fi putut fi contactat de cineva? Managementul a vrut sa faca o impresie buna potentialilor clienti, dar, totusi nu e vorba despre cine stie ce proiecte secrete ca sa se interzica folosirea telefonului mobil. In afara de acest lucru, pot sa spun ca a fost o experienta ok, potrivita ca pentru un prim job. Existau si proiecte pe care salariile erau ceva mai mari, depinde in mare masura pe ce proiect esti repartizat. Poate ca acum s-au mai imbunatatit lucrurile. Sper sa fie de folos cuiva relatarea mea.
Operator Craiova Miercuri, 9 Iulie 2014
@Ghici cine? - Avand in vedere limbajul folosit (tot sub protectia anonimatului, de altfel) pot sa inteleg de ce nu ai facut o treaba buna intr-o activitate care presupune Relatii cu clientii.
Personal, lucrez la Telus/Callpoint Craiova de un an si am trecut prin 3 proiecte pana acum. Pot sa sustin toate afirmatiile facut de Fost angajat Craiova - poate cu exceptia formularii "agenti foarte bine pregatiti", pentru ca in prezent mai mult de jumatate dintre agenti au vechime mica (si contracte pe perioada determinata de 2-3 luni) deci nu sunt chiar foarte buni.
Tipul de job oferit in acest callcenter este foarte bun pentru tineri tocmai pentru ca ii obisnuiesc cu stilul de lucru intr-o multinationala - conditii de lucru bune (adica scaune confortabile, aer conditionat, iesiri in oras platite de firma s.a.m.d.) insa cerintele sunt mari iar recompensele reduse.
Este un job bun de inceput pentru ca te obisnuieste sa ai de-a face cu superiori diferiti - unii mai buni, altii mai putin buni - dar mai ales pentru ca te obliga sa ai contact cu o varietate mare de oameni (si ma refer mai ales la clientii contactati) si sa inveti sa discuti cu ei.
Este adevarat ca salariul este minim pe economie si regulile sunt stricte (ma refer la pauze si utilizarea telefonului) dar ai flexibilitate la program (foarte utila in sesiune) si ai garantia ca salariul ala mic va fi platit la timp.
Am mai lucrat in alte 2 callcenters din Craiova si pot sa afirm ca in Telus conditiile sunt mult mai bune.
Intr-un final fiecare trebuie sa ia in calcul bunele si relele si sa ajunga singur la concluzia daca e un job potrivit sau nu.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?