Forum despre Ceprocs SRL


gigel Luni, 28 Octombrie 2013
Apreciez orice fel de feedback despre firma, salarii, atmosfera, management, etc.
angajat de 3 ani Joi, 31 Octombrie 2013
Oamenii sunt ok, fun si foarte sociabili. Pot parea putin introvertiti la inceput, dar incet incet iti vei da seama ca sunt de treaba; de multe ori sunt doar cufundati in munca. Este un open work space, asa ca vei avea posibilitatea sa te exprimi pretutindeni. Atata timp cat iti faci treaba, esti liber sa faci ce vrei.
Managementul e ok, "Always there for you". Sunt deschisi la orice sugestii si plangeri din partea angajatilor. Se pune destul de mult accent pe oameni si fericirea lor. Se fac iesiri regulate cu echipele la restaurant, bowling nights, karaoke, office party etc.
Salariile variaza, as spune undeva intre 1400 si 2500, something in between. Probabil ca middle management-ul peste.
angajat Joi, 31 Octombrie 2013
Sansele de promovare sunt aproape de 0. Se merge pe ideea: mai bine aduci pe cineva din afara gata trainuit ca supervisor/ middle management decat sa investesti in a-l trainui la tine. In schimb sunt sanse de a trece pe alte proiecte, firma fiind in continua expansiune.
polly Vineri, 4 Aprilie 2014
Buna, ma intereseaza cam la ce salariu m- as putea astepta pentru o pozitie de buyer cu limba poloneza . Multumesc anticipat pentru orice fel de informatie
Yayo Vineri, 6 Noiembrie 2015

Am lucrat aici mai mult timp, prea mult timp. Ceprocs are pretentii de corporatie insa ii are o conducere fara nicio viziune *ma refer la sefulici. In capul scarii ierarhice sta un austriac, care este si patronul firmei, care ia toate deciziile. Mi-a spus, nu doar mie, ca a venit in India Europei, Romania, pentru a face business. Asadar asteptati-va la acelasi tratament ca cel al marilor corporatii in India. Ai target, insa nu esti bonusat pentru atingerea lui decat prin al treisprezecelea salariu impachetat in alte straie. Iesiri in oras sunt, ce-i drept, insa tu te duci la munca pentru bani, nu pentru pizza. Daca esti bun te vei plafona, daca esti slab vei ramane asa. Sanse de promovare 0, cum zicea colegul/colega. Ai grija la ce nemultumiri ai in cadrul firmei ca s-ar putea sa o imbuliezi, am avut coleg care a fost dat afara pentru asta si a "murit" cu dreptatea in mana. Grija mare la ce salariu negociezi de la inceput pentru ca ala va ramane pana pleci, cu toate textele lor. Nu ai cum sa justifici o munca bine depusa deoarece se schimba procedurile mai tot timpul. Clientul principal (si singurul) e General Motors. Cand acesta va disparea, nu exista alternativa decat lacatul pe usa. Se merge pe principiul cu toate ouale in acelasi cos. Recomand vorbitorilor de germana o firma mai atenta la angajatii sai decat asta. E un Job potrivit pentru tinerii proaspat iesiti de pe bancile facultatilor. Atat!

Gore Vineri, 23 Septembrie 2016
Cam asa a fost la inceput, insa pe parcurs s-a depasit stadiul de "one client dependency". Firma s-a extins atat ca portofoliu de clienti, cat si ca domenii de activitate, pe langa serviciile de achizitii prestandu-se si servicii de consultanta in domeniul financiar-contabil cat si IT solutions.
Referitor la salarii este discutabil. Depinde pe ce departament si pe ce domeniu te angajezi. Exista clienti care platesc mai bine cat si clienti care platesc prost, exista si pozitii "cheie" in care se investeste mult, cat si pozitii de in care se merge pe principiul mai sus amintit: oricine se poate inlocui. In general, daca la interviu faci impresie foarte buna si te vor, iti dau atat cat ceri (daca ceri in limitele bunului simt, evident). Daca nu gasesc niciun angajat care sa le placa pt o anumita pozitie, evident se alege din duzina cel care cere cel mai putin, care de obicei s ta cateva luni si pleaca. Se da al 13-lea salariu cu denumirea de bonus anual, iarna se mai da cate un bonus cash pt fiecare angajat, mai nou se da anual bonus pt vechime in firma, bonus pt angajatul lunii, bonus lunar pt rezultatele la cursurile de germana, asigurare medicala pt angajati cat si pt membrii familiei, bonuri de masa, abonamente pt activitati sportive, etc.
Referitor la promovari, pe pozitii cheie se aduc oameni cu experienta de afara. Sunt si cateva cazuri de promovari interne pe baza rezultatelor din firma, insa in calitate de leaderi s-au dovedit lipsiti de viziune, cum se spunea mai sus, si de aceea se prefera specialisti adusi din afara.
Referitor la managementul austriac... sunt oameni buni si intelegatori si in general isi respecta angajatii. E drept ca vor sa obtina multe in timp putin si ii mai ia valul cateodata, dar cei care ii critica probabil nu stiu care este tratamentul in alte corporatii mai mari multinationale. Isi incurajeaza si isi respecta angajatii si ii felicita public de fiecare data cand are ocazia. Sincer in 4 ani de zile nu l-am auzit niciodata spunand cuiva ca "nu ai facut asta bine". Cea mai mare mustrare a lui este: "sunt sigur ca voi puteti si mai bine de atat". Treaba cu "India Europei" eu nu as lua-o ca pe o jignire, fiind arhicunoscut faptul cat de apreciati sunt si cata incredere li se acorda specialistilor indieni in UE si nu numai. Se investeste mult in team-buildinguri, iesiri cu echipa la restaurant, bowling nights, cigarette night, micul dejun cu angajatii, office party-uri in care el aduce personal bautura din Austria iar in timpul petrecerii isi pune sortul si prepara singur cocktail-uri cu care isi serveste el personal angajatii. Cati patroni procedeaza in felul asta cu angajatii? Este drept, venim la serviciu pentru bani, nu pentru o Pizza sau pt o bautura gratis, dar atitudinea pe care o are eu cred ca trebuie apreciata.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?