Forum despre CGS - Computer Generated Solutions - CGS Europe


tzeava Miercuri, 16 Octombrie 2013
poate pare o intrebare ridicola.... Maria a spus ca a facut traing, io ma gandeam daca te plateste cand faci training-ul? :D
LA Joi, 17 Octombrie 2013
logic ca te plateste !
Ella Joi, 17 Octombrie 2013
Buna, m-au sunat sa ma prezint la interviu pentru Costomer Support with English pe night shift.... Am mai multe intrebari:1. Cat te platesc pe perioada de training? 2. Sa inteleg ca nu sunt sanse sa fi liber de Craciun si revelion? Sunt sanse sa ai week-end-uri libere? 3. Cam care ar fi salariul pentru 4ore, 6ore si full time pe pozitia asta cu engleza night shift? 4. Mihai Neacsu spuneai mai devreme ca pe full time iei 1800 RON, brut sau net?
Ella Joi, 17 Octombrie 2013
mentionez ca in Bucuresti
Cristina Joi, 17 Octombrie 2013
Imi spune si mie cineva ce inseamna durata corespunzatoare a apelului? nu am mai lucrat intr-un call center. Am inteles ca daca nu te incradrezi in ea, faci ore suplimentare. Deci daca e apelul prea lung sau prea scurt ?
bajtan Joi, 17 Octombrie 2013
prea lung. ideea e sa iei cat mai multe apeluri
Cristina Joi, 17 Octombrie 2013
ai un numar anume de apeluri pe care trebuie sa ie iei zilnic?
Cristina Joi, 17 Octombrie 2013
si de asemenea, se intampla chiar asa de des sa te puna sa stai peste program? si daca nu prea suna lumea? ce faci? stai si astepti langa telefon pana iti faci numarul de apeluri?
bajtan Joi, 17 Octombrie 2013
cristina, s-a tot scris pe aici ca CGS is hell..by every means.
probabil ca ai numar de apeluri (eventual si variabil dupa cheful team-leadurului):
toate tin si de oamenii care manageriaza proiectul
Cristina Joi, 17 Octombrie 2013
Am inteles. Oricum am un salariu in minte pe care o sa-l cer, daca nu-l accepta, bine pa... nu tin neaparat sa lucrez la ei. Si daca sunt de acord cu suma.... incerc sa lucrez la ei, daca nu imi place, demisionez.
Alex Vineri, 18 Octombrie 2013
Puteti sa-mi spuneti ce salariu e pentru Lb Romana, full time ? Multumesc
Silvia Sambata, 19 Octombrie 2013
Pe limba romana salariile sunt foarte mici, 190 de euro+stres+TL de cosmar....
Ella Sambata, 19 Octombrie 2013
Stie cineva sa-mi spuna in ce consta proiectul Sprint?
Alex Luni, 21 Octombrie 2013
Mersi mult, Silvia !!
unu Luni, 21 Octombrie 2013
- chiar astea sunt salariile pe acolo?
(http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/187902.html)

# Invata olandeza daca vrei sa castigi 2.000 de euro pe luna
Suedeza, norvegiana sau olandeza? Sunt cateva din limbile straine pe care daca le cunosti te poti angaja din start cu minimum 1.500 de euro in call center-urile din Romania. Este una dintre cerintele viitorului pe aceasta piata destul de dezvoltata la noi.

In general, cele mai mari salarii ca incepatori (pozitii de entry level) in industria de call center din Romania le primesc vorbitorii de limbi nordice sau de olandeza: pentru acesti angajati, retributiile de start se situeaza, in medie, intre 1.450”“1.900 Euro brut pe luna, arata o analiza realizata de compania americana CGS, cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Romania. In topul celor care au cele mai avantajoase salarii din call centere se afla, de asemenea, vorbitorii de germana, portugheza sau limbi central-europene, cu o medie de 850”“1.200 Euro brut pe luna.

"Salariile acordate angajatilor care cunosc limbile straine mentionate anterior ajung la acele niveluri in primul rand intrucat vorbitorii respectivi sunt greu de gasit pe piata muncii, iar noi avem cereri pe aceste segmente din partea companiilor-clienti pentru care furnizam serviciile de outsourcing. In plus, in general solicitam acelorasi angajati inclusiv dezvoltarea unui anumit set de competente suplimentare (cel mai adesea tehnice), pe baza trainingurilor sustinute in firma impreuna cu companiile beneficiare; desigur ca ajungem astfel la un profil de angajat care trebuie retribuit pe masura", a precizat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS in Romania.

Companiile care doresc sa isi externalizeze o serie de servicii (precum suportul tehnic, relatiile cu consumatorii, vanzarile etc) devin clienti ai call centerelor, astfel incat pe functiunile mentionate lucreaza angajati care trebuie sa interactioneze cu persoane din intreaga lume. Angajarea vorbitorilor de limba germana pune cele mai mari probleme, intrucat standardele solicitate ca si cunoastere a limbii vorbite sunt foarte ridicate si trebuie sa fie completate de diferite aptitudini tehnice, asa incat selectia este foarte riguroasa. Cunoscatorii de poloneza, ceha, olandeza si suedeza sunt, de asemenea, in topul candidatilor greu de gasit pe piata muncii.

Ca si numar de angajati, call centerele au cel mai mare numar de posturi pentru vorbitorii de romana, engleza, franceza, germana si italiana. "Pentru proiectele pe limba romana, unde nu sunt solicitate competente tehnice avansate, salariile din call centere se situeaza in jurul salariului mediu pe economie si- conform performantelor fiecarui angajat- veniturile cresc adesea cu 20-30%, in functie de bonificatii. In ceea ce priveste limba engleza, media salariala se situeaza intre 450 - 750 Euro brut pe luna, in functie de proiect, tipul de call center, competentele tehnice ale angajatului etc", a aratat Vladimir Sterescu. "In multe firme, la salarii se adauga bonusuri de performanta, premii, tichete de masa etc. Astfel, vorbitorii de limbi de circulatie europeana ajung in primul an de munca la venituri situate intre 600 ”“ 850 Euro brut", a aratat Vladimir Sterescu.

Analiza realizata de CGS arata ca, in ultimele 12 luni, veniturile variabile acordate angajatilor din industria de call center au crescut fata de perioada similara anterioara, in aceasta categorie fiind incluse bonusurile de performanta, primele, premiile si alte stimulente non-financiare. "Este o evolutie fireasca, incurajata de cresterea generala a competitivitatii in aceasta industrie. Avem in fata provocari consistente pentru anii viitori, in conditiile in care mediul economic va continua sa impulsioneze necesitatea unei cat mai mari eficientizari a fiecarei companii, iar outsourcingul reprezinta o solutie in acest sens. Componenta profesionala castiga deci o amploare din ce in ce mai mare, asa incat, in masura in care tinerii se vor orienta spre studii si calificari care au si vor avea cerere pe piata muncii, se va genera o situatie "castigatoare" pentru toata lumea, iar cifrele somajului in randul generatiei tinere din Romania vor putea sa scada consistent de la nivelul amenintator din prezent", a precizat Vladimir Sterescu.
Roxana Miercuri, 23 Octombrie 2013
buna..... poate cineva sa-mi spuna ce salariu este pentru engleza si spaniola pentru o persoana fara experienta pe call center? te pun sa alegi intre tura de noapte sau de zi?
unu Miercuri, 23 Octombrie 2013
- salarii ...

http://www.economica.net/limbile-pe-care-daca-le-vorbesti-fluent--esti-angajat-ca-incepator-pentru-cel-putin-1-450-de-euro-lunar_64628.html

"In ceea ce priveste limba engleza, media salariala se situeaza intre 450 - 750 euro brut pe luna, in functie de proiect, tipul de call center, competentele tehnice ale angajatului", a mai spus Vladimir Sterescu. "
Andrei Mihai Miercuri, 23 Octombrie 2013

Am fost ieri la un interviu la cei de la CGS, operator call center limba romana, part time (4 ore), salariul... 95 euro + 10 bonuri de masa avand in vedere ca as lucra 4 ore/zi, deci mai putin de jumatate de bon pe o zi lucrata si am intrebat de bonusuri in functie de performanta si raspunsul a fost: "Momentan nu avem" :)))

Vest Joi, 24 Octombrie 2013
Buna. Avem voie, in timpul orelor de munca, sa ne aducem o carte sau ceva de citit (sunt student) in caz ca nu avem calls? merci :)
bajtan Joi, 24 Octombrie 2013
Vest, e imposibil

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?