Forum despre CGS - Computer Generated Solutions - CGS Europe


Aron Miercuri, 19 Noiembrie 2014

CGS-ul e ok dintr-un singur punct de vedere si acela fiind oamenii cu care lucrezi , sa luam spre exemplu proiectul Sprint , pe OS iei undeva la 350+ , in conditiile in care iei apel aproape la secunda , mai exista rar IN pe OS , sunt putini bani pentru stresul pe care trebuie sa il induri , mai e AEQ-ul care cica e backoffice , iau oamenii apeluri si ei in prostie , am cunoscut oameni de pe AEQ care au fost transferati pe OS pentru le pleaca oamenii de pe OS , TRAGIC! CGS-ul nu face nimic ca sa isi tina angajatii in firma , ba din contra , daca vrei sa iti renegociezi salariu iti zic ca esti liber sa pleci oricand. Posibilitatea de avansare aproape nula , bonusuri in functie de performanta? Trebuie sa tragi cu dintii si sa iei apeluri si sa procesezi comenzi ca sa poti sa iei un 70de Euro bonus , cu cat acumulezi mai multa vechime cu atat ti se da sa faci mai multe si banii sunt aceeasi , Recomand CGS-ul doar pt cei care nu au asteptari mari. Tin sa ma repet , asta este ce se intampla pe Sprint , nu stiu cum sta treaba pe alte proiecte. Am fost angajat 2 ani si ceva pe Sprint , am facut cate un pic din toate ... si la sfarsit mi sa aratat usa cand am cerut un ban in plus.

andreea Miercuri, 3 Decembrie 2014
ce se mai stie de cgs acum?? am fost sunata pt interviu. cum mai este acolo? noutati va rog.
Marius Joi, 4 Decembrie 2014
Buna si eu am fost astazi la Interviu si am dat testul scris si a fost usor nu cred ca e greu sa dai un test sau sa faci ... ceva ce iti cere ca sa obti locul de munca, infine nu e 650 cum zice lumea mai sus e 750 lei + bonuri asta pana esti in training si dupa creste mi sa parut ok asta e! fiecare cum vrea!
felicia Joi, 4 Decembrie 2014

Asta cu "fratilor vreti sa munciti, atunci nu mai carcotiti" este un rahat. Vrem sa muncim si sa fim respectati, nu sa fie bataie de joc. Sincer acum...unii isi merita soarta.

CGS Sprint Joi, 11 Decembrie 2014
Pe proiectul Sprint totul este frumos DACA esti muncitor si istet. Colegii sunt foarte ok. Ajutor gasesti mereu din partea unui team leader. Salariul este decent pentru tara noastra si se primeste in fiecare luna la timp. Munca este putin stresanta la inceput pentru ca este un volum mare de informatii primit intr-o perioada scurta, dar cu timpul acest job devine placut si destul de simplist.

Se asigura transport seara la plecare, se primesc bonuri de masa, bonusuri reale (10, 15, 25, 50 $), mediul de lucru este placut.
mikey Miercuri, 7 Ianuarie 2015
Salut! am interviu astazi, pentru postul de reprezentant relatii clienti. Imi poate da cineva detalii in legatura cu salariul, si cum decurge interviul? va multumesc anticipat
Radu E. Vineri, 9 Ianuarie 2015
Salut! Stiti care este oferta salariala pentru limba germana? Este vorba de proiectul Cablecom.
camys_2000 Luni, 19 Ianuarie 2015
Ce presupune : Contract Maintenance/billing Associate? Ms
yonic Vineri, 20 Martie 2015
stie cineva de vreun proiect pentru limba rusa ?
crm123 Miercuri, 20 Mai 2015
Salutare, pe o pozitie de Accounts Receivable pe engleza ce salarii se dau?
sustinromania Marti, 25 August 2015
Ceva informații mai actuale ? Ceva de la Brasov ?
Multumesc
sustinromania Marti, 25 August 2015
Ce ar fi sa mai spuneti si orașul de care vorbiti ca sunt cel putin 2 locații, una in Brasov si una in București - se vorbește mai mult despre București dar despre Brasov nu știe nimeni nimic ?
Multumesc
LumyFrumy Miercuri, 26 August 2015
As vrea niște detali despre salari și ce proiecte importante au va rog. Sint în buc.
andrei_09 Sambata, 19 Septembrie 2015
Salut! Am lucrat la CGS 2 ani si 5 luni (pana in Iulie 2015) si va pot spune cate ceva. In primul rand as vrea sa mentionez locatia: Brasov.
Asadar, CGS e un loc de munca ok din punctul meu de vedere, salariul meu ajungand in ultima parte a contractului in jur de 1800-1900 lei pe night shift. Am lucrat pe AOL - Tech si va pot spune ca managementul a fost foarte ok, volumul de munca depindea atat de ce facea AOL, cat si de numarul de agenti. Au existat nenumarate cazuri de probleme cauzate de AOL doar pentru a justifica faptul ca clientii platesc pentru tech support pentru un serviciu de E-Mail, iar daca aveai cunostinte minime de IT vedeai asta cu ochiul liber. Cel mai deranjant lucru, insa din cadrul managementului CGS era ca nu investeau in statiile de lucru. Am auzit ca au mai aparut cateva noi de cand am plecat eu, insa atunci cand am plecat exista pretentia de a prelua apeluri (VoIP), a lucra intr-un Virtual Machine (VMWare), sa faci screen sharing cu clientul si sa mai si folosesti un serviciu in cloud (Salesforce) pe statii de lucru cu 1GB de RAM. Asta era cel mai frustrant lucru si, intr-un final a devenit motivul plecarii mele de la CGS.

In rest, colegii cu care am avut ocazia de a lucra au fost foarte de treaba, managementul dupa cum am spus si in introducere foarte ok, iar salariul satisfacator.
Sper sa va ajute acest scurt review.
thedude Joi, 29 Octombrie 2015
salut! ar putea sa-mi spuna si mie cineva ceva legat de postul english&spanish customer support? as fi vrut sa stiu pentru o persoana fara experienta, care ar putea fi minimul si maximul in privinta salariului avand in vedere cele 2 limbi stiute?
hazzard Marti, 10 Noiembrie 2015
da, salariul din cate stiu variaza intre 350 E si 410 E in mana plus bonuri( si bonusuri de performanta) in functie de proiectul pe care esti repartizat. 350 E e pe OV, unde trebuia practic sa analizezi comenzi are clientilor straini si sa le anulezi pe cele fraudulente, e ok pt ca iei mult mai putine apeluri si 410 E e pe OS, order support, unde iei apel la secunda de la clienti care au diverse probleme.. bonusul pt spanish e 50 E, deci in functie de proiect poti avea 400 E salariu sau 460
Dmx56 Luni, 30 Noiembrie 2015
Buna! Ar putea sa-mi spuna si mie cineva care ar trebui sa fie asteptarile salariale pentru Customer Care with English pentru o persoana fara experienta in domeniu, in ce consta testul tehnic( cum ar arata un model de intrebare tehnica?), cat dureaza trainingul pentru acest post si ce inveti sa faci acolo, si nu in ultimul rand, ce proiecte sunt in acest domeniu la momentul actual si care este volumul de munca la CGS Bucuresti?
Pinguinul Vineri, 12 Februarie 2016

Pt Mikey, am fost azi 12.02.2016 la interviu ptr Reprezentanti relatii Clienti. Teste are 5 intrebari, din care una este sa transcrii un text, trebuie sa sti sa il transcrii exact, adica cu semnul de euro, cu buline negre, si cerculete goale pe interior,eu nu am stiut sa fac semnele astea si mi s-a depunctat intrebarea), o intrebare este de matematica si este vb despre o progresie aritmetica si trebuie sa claculezi gradul de progresie, una este de logica, una este de logica verbala. Ai grija la intrebarea Cate roti are o masina normala? o sa fi tentat sa scrii 4 roti dar sa stii ca are 5 roti, ca se calculeaza si aia de rezerva.
Apoii am fost preluat de persoana care m-a invitat la interviu, si mi-a spus ca este vb de un proiect de bussines ptr Ziarul Financiar,si anume sa contactezi clientii care au avut contract cu eii si sa ii readuci in companie ,practic un win back.Programul de 09:00 la 18:00 program de bussines. Apoi am discutat cu o duduie, care cred ca rolul este de a-ti testa aptitudinile verbale de orator si de a-ti testa nervii, ca daca nu ii asa, duduia este o feminista si o capsomana.
Salariul oferit este de 1300 net .

adriana90 Miercuri, 25 Mai 2016
Imi spune si mie cineva cam ce se da la testul scris pentru germana?
megusta25 Marti, 21 Iunie 2016
CGS e locul unde in momentul in care ai un atac de panica pe scaun, fara sa-ti poti controla respiratia, tremuratul mainilor si plansul, iti este trimisa o faţă prietenoasă care iti spune "ia paharul asta de apa si mai ia un apel, poate iti revii".

CGS este locul in care esti obligat sa ramai in preaviz, ca sa nu ai probleme, chiar daca ai ajuns in punctul in care tot biroul vede ca esti terminat psihic, vii la munca si ai atacuri de panica zilnice, in conditiile astea nici demisia nu poti sa ti-o dai.

CGS e locul in care managementul iti spune "daca tu chiar ai o problema (de parca nu se vede de la 50 de poste ca exista o problema majora), vino cu acte de la psihiatru sau psiholog".. Deci practic esti facut nebun pe fata doar pt ca nu rezisti stresului, desi ai incercat.

Per total, toate contribuie, si daca nu ai un psihic tare ca piatra, te termina emotional jobul asta - vorbesc aici de Sprint OS. Altii nu au voie sa te inteleaga, ti se baga ore in plus de recuperat, daca esti bolnav, sau racit sau ti-a venit ciclul (scuzati limbajul grafic), cică trebuie sa te duci la urgenţe să aduci adeverinţă. Pe bune?! Te duci la urgenţe şi le zici: nu vă supăraţi, m-am târât până aici ca să vă irosesc puţin din timpul pe care dacă nu eram eu l-aţi fi acordat unuia care chiar are o problemă, pentru că angajatorul meu să aibă o dovadă că chiar e perioada aia a lunii, şi nu pot să mă mişc de durere. A! Apropo, ni s-a zis de la început, dacă vă e prea rău să vă mişcaţi, chemaţi ambulanţa! Prin chestia asta, dragă CGS, pui in ipostaze penibile şi angajatul, şi medici/paramedici, şi iroseşti resursele altora pt ca esti prea zgârcit.

Salariul era de 350 de euro, pe ture de noapte, lb engleza. Transportul era asigurat de taxiuri, care de multe ori erau manageuite prost de cineva care nu-şi făcea treaba tot timpul. Asteptau grupuri de cate 3-4 oameni, ca proştii, cate 10-20-50 minute sa vina un taxiu.

Din experienta personala, petreceam intre 2 ore si 3 ore pe drum, dus-intors de la munca, plus 9 ore (asta cand nu erai obligat sa stai peste program, orele in plus fiind scazute din alea fictive pe care le aveai de recuperat, deci neplatite). Asta inseamna ca petreceam 12 ore numai la/spre munca, plus 8 ore de somn, raman 3-4 ore in care poate reusesti si tu sa mananci, sa te speli si sa-ti faci curat in casa. Ia-ti adio de la viata sociala, asta daca nu vrei sa socializezi la munca cu niste superiori plini de ei, cu care nu ai nimic de discutat.

Majoritatea colegilor erau OK, câţiva enervanţi, câţiva dubioşi, ca în orice colectiv. Majoritatea clientilor care sunau erau OK, stiau ca esti un strain care lucreaza noaptea intr-un call center si te tratau ca atare (asta difera de la om la om).

De ce m-am imbolnavit la acel job:
- nivelul mare de apeluri, dupa apel aveai 2 minute sa scrii o notita cu informatiile clientului pe care sa o publici in mai multe programe unde clientul avea un cont. Eram sfatuiti prieteneste sa completam notita aia in timpul apelului, dar in acelasi timp, venea QA si te mustra daca ziceai "mhm" in loc de "i understand, sir". In acelasi timp, trebuia sa arati empatie, sa asculti ce zice clientul, chiar daca bate campii, sa-i cauti o solutie la problema, si sa-i scrii si notita, si sa vorbesti cu el sa-i explici de ce nu poate sa primeasca nu stiu ce gratuit.

- al doilea lucru care m-a facut psihic au fost cerintele ridicole de a respecta anumiti "metrics". Cel mai bun exemplu e hold-ul, care tre' sa aiba o medie de 3 minute/apel. Hai sa zicem asa: omu te-ntreaba ceva, tu il pui pe hold ca sa intrebi la randul tau un supervisor (pentru ca in training intri bou, si iesi vaca, aka nu inveti nici macar 5% din ce ar trebui sa stii). Te duci la "floor support", care teoretic e un om pus la un birou ca sa raspunda la orice intrebari ai avea. Ajungi acolo, si sunt mai multe situatii posibile: 1.omul ala iti spune ce aveai nevoie sa afli. 2.omul ala vorbeste cu un tovaras si te ignora complet, fiind necesar sa te umilesti pentru a-i capta atentia. 3. omul ala ajuta pe altcineva, in timp ce mai sunt 5 oameni la coada in fata ta. 4. Omul ala nu exista sau e in pauza. 5. Omul ala iti da o replica din care nu intelegi nimic si te trimite la plimbare.). Pana ai vorbit cu floor support, deja au trecut 2, 3, 4, 10 minute. Ajungi la PC si tre sa-i spui clientului, ca desi i-ai intins nervii atata timp pe hold, nu ai un raspuns pt el. Pt ca nu e nimeni competent sa te ajute sa-l gasesti, iar tu nu esti mama omida. Asa ca incerci, si speri sa fie de acord sa il suni tu inapoi. Meanwhile, holdul tau e la 10 minute, clientul nerezolvat, si n-apuci nici sa respiri, ca iti intra alt apel si o iei de la capat.

Pe langa toate astea, se fac sedinte peste sedinte, esti certat, mustrat din toate partile ca de ce ai uitat sa-i spui clientului sa intre pe site, ca de ce aia, ca de ce te-ai basit cand ai fost la wc. Desi toti spun ca au pornit de la meseria de agent, si acum sunt supervisori, sau prin work force management, nimeni nu se poarta ca si cum ar intelege. Agentii nu conteaza, agentii sunt niste numere, niste sclavi care pot fi haituiti psihic si fizic. Bine, asta daca n-ai ceva ce-i poate ajuta, precum avea un tip un accent britanic foarte misto si toata lumea il pupa in cur si-l ridica in slavi.

Per total, daca vreti sa va angajati la cgs, vorbesc strict de proiectul Sprint - Order Support, eu zic sa va reprofilati. Pt 350 de euro nu merita sa va-mbolnaviti cu nervii.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?