Forum despre CGS - Computer Generated Solutions - CGS Europe


xyz111 Sambata, 25 Iunie 2016
Lucrez la CGS ca si operator tehnic pe engleza si germana.
Salariul la full time este bun, 2600 de lei si tichete de masa in valoare de 200, programul este de 9 ore, nu e foarte flexibil, esti pus in functie de proiect si de cum au ei nevoie de tine, exista si posibilitatea de schimbare in unele zile, sefii sunt de treaba din acest punct de vedere.
Dezavantajele ar fi ca sunt zile in care ai apel dupa apel , nu te ridici de pe scaun, ii inchizi clientului si in 3 secunde esti sunat iar...nu ai bonusuri de performanta ( cel putin pe proiectul meu ) si nici cresteri salariale.
Per total, este un loc ok pentru inceputul carierei.
MCtin Joi, 21 Iulie 2016
Lucrurile stau asa privind interviul ( Bucuresti, o pozitie pe engleza):
1. Test engleza grila + Compunere engleza ( in functie de pozitie mai este un Test pt alta limba/Test Tehnic/Test financiar etc.)
* Daca nu ai un rezultat bun, ti se va spune ca vei fi sunat pt urmatorul interviu, lucru care nu se va mai intampla.
2. Interviu engl cu HR sau/si alta limba straina
* Daca treci de acest interviu, pe loc sau in aceeasi zi te va programa pt pasul urmator, in caz contrar nici sa nu te mai gandesti ca iti vor da vreun raspuns.
3. Interviu in engleza cu un project manager si/sau team leader.
* Daca nu esti ceea ce cauta si nu iti fac o oferta sau nu vei semna contractul pe loc sau imediat ziua urmatoare, atunci nu vei mai primi niciun raspuns. Din start daca iti zice ca vei primi un raspuns in aprox. 5 zile, iti poti lua gandul.
Viataefrumoasa Sambata, 6 August 2016
Am lucrat 1 an. E acceptabil pentru un prim job, hai cu 2-3 ani experienta max, dar altfel e o pierdere de timp. Stres mare, superiori cu nasul pe sus, oportunitati aproape zero de promovare - cam ca in orice callcenter de altfel. Iti aproba concediu doar daca il ceri cu o luna inainte; daca vrei sa treci la part time odata cu inceperea facultatii - te amana iar si iar - pana in punctul in care ameninti ca pleci, cand chiar se vad motivati sa faca ceea ce au promis de mult timp. Daca nu vreti un dead-end job, care sa va strice in cativa ani ochii, nervii si corzile vocale - va recomand altceva decat callcenter.
Alexa09 Sambata, 27 August 2016
Buna,am si eu o intrebare,am aplicat ptr acest job m'au sunat creò 4interviuri telefonic ,dupa am primit telefono din belgia ptr aceeasi firma...interviu bineinteles in italiana.am trimis PE e-mail si compunerea.CAM in cat timp te conteacteaza ptr angajare?ptr limba italiana
DubEET Luni, 29 August 2016

3 luni aproape, Brasov, engleza, Password reset advisor ce de fapt iti planteaza o pozitie in Billing pentru AOL.

Interviul contine:
test tehnic: in general cu termeni invechiti, pre 2000, despre dial-up, netscape..daca ai habar cu ce se mananca un computer, vei face totusi macar 50%
test gramatical : self-explanatory, destul de ok ca dificultate.Cateva zeci de intrebari si aici.

Daca ai experienta in eng le poti termina in 20 de minute pe ambele.

Apoi un mic interviu cu cineva din HR, romana-engleza, alt interviu cu un team leader in engleza.Ti se explica ce e AOL, ce vei face, daca ai cunostinte de termeni precum spam, scam, phising, dial-up si ca de fapt VANZARILE sunt in prim plan in acest departament.

Training 2 saptamani in classroom, invatati the basics, foarte lejer, mai intrati in playroom unde aveti xbox one, fusball, air hockey, faceti team building, aveti cafea moka )), apoi 3sapt pe floor, acolo unde incepi sa iei apeluri.

In classroom incepi la 15:00 si iesi la 11:30, nu iei apeluri.Pe floor faci apoi 7ore +1ora sedinta.

Dupa training-ul..cu trainer-ul, veti fi repartizati, random, team leaderilor, care sunt vreo 7.
Program 8.5 ore, 4pauze a cate 15minute care nu sunt prestabilite, le iei cand apuci in functie de pauzele disponibile pe anumite intervale..etc.Dar in general poti 1 per 1.5h-2h.

Daca intr-adevar ai nevoie 1-2minute sa dai fuga sa sorbi niste apa dupa o convorbire lunga ori imbecila, poti face asta intre apeluri, which is nice.

Altfel, in pauza, nu prea veti mai avea timp de xbox si alte jocuri, veti vrea apa/toaleta/tigara/cafea/energizant/cola/aer/mancare .

Team leaderii sunt in general ok, colegii te mai ajuta si ei.
Random trainings cu team leader-ul, cu echipa de analiza a apelurilor sau cu random colleagues, pentru pitch-uri, call listening, might happen from time to time.

In schimb apelurile sunt cele care te macina, multe scripturi, ce-i drept personalizabile, ce trebuie spuse pe fiecare.
Veti avea erori, rar, dar vor exista, in aplicatii, multi americani ce necesita step-by-step guiding sau care nu inteleg procedurile legale.

Puteti face si over time hours, in general recomandat fiind noaptea pt ca se platesc dublu.

NU aveti liber atunci cand se da de la stat(dar aveti bonus pe acea zi)
NU aveti carte de munca
NU puteti lipsi de la job decat in caz de concediu medical
Nu aveti acelasi program toata luna, se schimba saptamanal.

Veti lucra si noaptea, veti lucra si in weekend(ceea ce de fapt e destul de ok, intra apeluri rar).Numai ca se va intampla sa lucrati si 8-9zile incontinuu.

Salariul net de start este cca. 1120 lei ceea ce mi se pare mizerabil.E adevarat ca in prima luna am luat 16 iar in a doua 17 cu putine vanzari si sub 20 de ore de over time si ca poti face bani ,intr-adevar, daca-ti place domeniul si vrei sa inveti si sa ramai pe sales, DAR esti pe engleza, foarte monoton, stresant si programul ti-e dat peste cap.Simt jet-lag in fiecare zi.

Eu unul sunt customer-oriented, probabil de aia am simtit si presiune in plus, idk.

De asemenea, intre apeluri, depinzand de calculator, mai puteti arunca un ochi si pe youtube, soundcloud, facebook chiar.

Recomand maxim 2luni, sa luati bonusurile de training si din vanzari, altfel no way.Si asta avand un colectiv ok.Nu-mi imaginez sa am retarzi care sa strige la minedin diverse motive, cred ca le spargeam monitoarele.

Andrei164 Marti, 4 Octombrie 2016
Buna ziua, si eu as spune NU CGS!
Lucrez de 3 luni la CGS si am avut o experienta neplacuta in ceea ce priveste aceasta companie.
M-am angajat la inceputul verii pe full-time urmand ca ulterior din octombrie sa continui cu part-time deoarece sunt student.
La interviu in momentul in care am acceptat locul de munca a fost cu conditia ca atunci cand incep facultatea sa fie program part-time dar programul sa fie facut dupa cel de la facultate, adica dupa ce scapam de la facultate sa merg direct la munca.
Totul bine in aceste 3 luni de full-time, colectiv ok, munca ok. Acum in Octombrie cand am vrut sa trec la part-time si am aflat orarul de la facultate si am mers sa spun cum as putea venii, '' a, ca nu se poate, ca singurele ture care le putem la 4 ore sunt 8-12 si 17-21, si ca daca vreau sa fac schimb de tura cu altii''. Adica sa stau in fiecare saptamana si sa caut pe cineva cu care sa fac schimb de tura si sa ma intreb maine oare pot merge la facultate ca si daca intarzii 10 min e foc! Ideea e ca s-a promis ceva de la inceput si apoi nu s-au tinut de cuvant, plus 3 lunii pierdute cand puteam fi altundeva si sa-mi continui activitatea. Plus ca acel program care mi-l inpuneau ei ma deranja foarte mult deoarece nu se lega cu facultatea. Si pt ce pt 500 de lei pe luna si stres.
Consider ca fiiind o firma neserioasa CGS Romania! De aceea sunt training-uri unul dupa altul.
Anonymouss Sambata, 8 Octombrie 2016
Aș vrea să vă povestesc cum a fost experiența mea în cadrul unui interviu la această firmă. Am fost programat telefonic pentru un interviu. Totul clasic. Având cunoștințe de limbă italiană, am aplicat pentru un job de customer care. Am ajuns acolo și am fost preluat de tipa de la recepție și mi s-a dat să rezolv niște teste pe pc. Ceva care să arate cunoștințele de limbă italiană și engleză, plus ceva cunoștințe de pc. Nu erau chiar foarte grele, însă nu cred că m-am descurcat cine știe ce pe engleză. Apoi am fost preluat de un tip și interviul s-a desfășurat într-un stil clasic. Unde am mai lucrat, ce experiență și studii am etc. Apoi mi spus că au un proiect ce implică un site de vânzări din Italia. Eu aș fi trebuit să sun diferiți clienți ce nu sunt foarte activi pentru a vedea cum aș putea să îi fac să fie mai activi, implicit să investească mai mult. Am vorbit și cu un team leader. Totul ok. Nivelul meu de cunoștințe lingvistice și organizatorice cică erau ok pentru acel job. Apoi a urmat o discuție de genul: te sunăm noi! Bineînțeles că nu au mai dat niciun semn, nici măcar un amărât de mail cu un feedback negativ. Spunea cineva mai sus că dacă nu te sună într-o zi, două, nu mai aștepta că nu te mai sună. Gândiți-vă că și aia de la HR ai și ei niște target-uri. Puțin le pasă de cei ce îi au în față. Până la urmă ești doar o marfă. Un număr. Cum se spunea și mai sus, salariile nu sunt foarte grozave. Bănuiesc că nici cei de la HR nu fac excepție. Oare calitatea muncii lor e direct proporțională cu salariul primit?
catalin096 Luni, 24 Octombrie 2016

Stie cineva cine sunt team leaderii pe proiectele cu Telekom si Orange?

ixtreme Joi, 3 Noiembrie 2016
Buna , are idee cineva cât este salariul pe IT Helpdesk ?
Auser Duminica, 27 Noiembrie 2016
Am fost la interviu la CGS pentru ca imi doream un job part-time ca sa ajung si la master seara. Am dat un test de engleza, compunere in engleza, test de contabilitate. Eu aplicasem pentru un post pe Customer Service... .

Am discutat si cu HR-ul intr-o camera extrem de amuzanta cu paravane aproape ca la emisiunea Te vreau langa mine :)). Nu te puteai concentra, auzeai discutiile celorlalti candidati si nici nu auzeam ce ma intreba. Discutia a fost in limba engleza.

Mi-a spus: "sa vedem ce job iti gasim", desi faptul ca am aplicat pentru Customer Service era clar ca voiam asta si nu contabilitate sau vanzari. M-a intrebat daca imi convine programul 11-7 (insa nu stiu pe ce post pentru ca mi-a spus ca pe Customer Service nu pot lucra ziua) si i-am spus ca nu pot sa ajung la master si ca nu. Mi-a spus ca alte posturi sunt noaptea si a inceput sa imi enumere mai multe posibilitati de program. Evident ca nu am inteles nimic si am lasat-o asa.

A ramas sa discutam a doua zi, dar nu am fost contactata si oricum nu as fi acceptat deoarece n-am inteles nimic, nici program, nici postul pe care as fi fost.

Extrem de neseriosi.
Andreyrlz Luni, 5 Decembrie 2016
Si eu confirm ca sunt foarte neseriosi acesti tipi de la CGS, te cheama la un interviu, pe urma astepti o saptamana doua sa primesti feedback, timp in care te milogesti de ei pt feedback. Pe urma zic ca nu au feedback pt tine si te mai cheama la un alt interviu, fara sa iti faca vreo oferta concreta sau ceva de genul. Mai mult decat atat, am scris si pe blogul meu despre cat de nefericiti par oamenii acolo si despre cat de des se trantesc usile (am observat acest aspect in cele 2-3 vizite ale mele la sediul lor).
Utilizator2017 Marti, 14 Martie 2017
Au sala de jocuri, camera de relaxare, magazin cu ambalate care deschide la 9. De la semnarea de acte se asteapta 2-3 saptamani fara plata pana cand incepe trainingul de 5 saptamani in cadrul caruia se da testare eliminatorie la fiecare sfarsit de saptamana. Cantitatea de informatie din training este destul de mare, nu se accepta sa scrii si nu se dau materiale scrise pentru a invata, nivelul de stres din cadrul simularilor de apeluri din cadrul trainingului este unul extrem de mare, toti "clientii" fiind nervosi, agresivi verbal si impulsivi.
Pentru ca programul de lucru este in ture (ma refer la un post de Customer Support pentru Canada), trainingul are loc si noaptea uneori pentru a se testa adaptabilitatea viitorilor angajati la lucrul de noapte. Se ofera transport cu taxi sau cu microbuz, insa repartizarea are loc ad-hoc, nu se poate programa de dinainte modalitatea de transport sau grupul cu care se imparte taxiul.
La intarzieri se da avertisment scris pe "cartea de munca". Dupa 30 de minute intarziate se considera invoire, iar la 4 ore lipsite se taie ziua (deci fara plata) chiar daca se sta la serviciu in restul zilei. Pentru doar intarzieri se da mesaj cu: nume, cate minute se va intarzia, motivul.
Dupa primele 3 luni se mai face o evaluare.
In primele 3 saptamani trainingul are loc doar in sala de training si se noteaza: atitudine (1/4 din nota finala), limba straina (7 sau 8), test grila de final de saptamana (primul nota 7 1,5h 31 intrebari, testul 2 nota 8 1h 31 intrebari, testul 3 nota 8 45' 31 intrebari). Se cer nume false pentru prezentarea in cadrul apelului telefonic.
Am avut oroarea sa ascult, impreuna cu o sala de 50 de persoane, un apel real al unei FOSTE angajate de aici din Romania in care aceasta era incoltita de un client, trainerul isi batea joc de angajata, iar trainuitii radeau si ei superior, de complezenta.
In saptamanile 4 si 5 cursantii iau apeluri (trebuia initial 3 sapt. role-play RO cu trainer si 1 apel real, apoi 2 sapt. evaluare de catre compania canadiana in EN).
4 pauze a cate 15', dupa training se pot alege si 2 pauze a cate 15' + 1 pauza a 30'. In rest trebuie tinut inchis telefonul (nu poze, nu verificat ora).
Se lucreaza si in weekend, cu 2 zile pauza in restul saptamanii.
Postul afisat pe internet se numea "technical support", de intrebat daca este de call center sau nu.
Competivitatea este dusa sa extrem, chiar nu este cazul mai ales pentru o functie care nu presupune vanzare.
Trainingul este foarte bine intocmit ca si structura.
Au multe proceduri si se tin deschise 10-15 aplicatii simultan.
Turele se genereaza cu 1 saptamana inainte si se poate face schimb cu colegii.
La sarbatoare se da o zi libera la intamplare.
Utilizator2017 Marti, 14 Martie 2017
Mi-a displacut faptul ca nu aveau nimic pregatit: cartelele de acces nu s-au primit de la inceput, parca a fost o problema si referitoare la conturile de acces pentru buna desfasurare a trainingului...
Dddppp Luni, 20 Martie 2017

Eu recomand CGS! Daca nu ai experienta de call center e cel mai bun loc sa inveti. Salariul este fiarte decent pentru entry-level, training-ul este ok-ish (pentru initiere... daca nu esti autodidact ai sa ajungi sa pui commenturi de frustrare precum multi altii din astea 40 de pagini). All in all e un loc de munca decent, se plateste la timp si se munceste. Foarte strict programul ( e call center, e normal sa fie asa caci vorbim de nr de oameni logati si gata sa primeasca apeluri). Referitor la interviu, nu pot sa mi inchipui cat de varza au fost cei care nu au fost selectati, intrucat e nevoie maxima de personal si e selectata aproape toata lumea ( foarte multi pe floor abia leaga 2 cuvinte in engleza...cu accent superb).
Pentru viitorii angajati: mare grija la ce va spune recruiterul, veti fi mintiti ca salariul creste imediat dupa training, dar, odata ce vezi contractul, surpriza, nu scrie nimic despre acest aspect. Ulterior afli ca va creste abia dupa 3 luni.
Activitatea in sine poate fi obositoare, procedurile sprint sun cel putin dubioase, ca atare vor fi multi clienti nervosi, insa depinde foarte mult de soft skillurile tale sa manageriezi apelul.
Colegii in mare parte sunt foarte ok, suport gasesti cand "arde".
Sediul e foarte accesibil, arata bine pe exterior dar cubicalurile din interior sunt cele mai naspa, parca ai ochelari de cal. Nu vezi nimic nici in lateral nici in fata.
Se poate avansa foarte usor. Desigur, exista prieteni care ajuta alti prietebi, ca peste tot.
Ca sa recapitulez: daca ai ocazia sa te angajezi aici si vrei sa ti schimbi cariera ori esti la inceput de drum, recomand! Dupa 3 luni aveam macar 1 apel pe zi de la cirme de recrutare sau dept de hr de la alte firme ( asta tine si de modul in care iti faci cv-ul, esti activ pe linkedin etc etc.)

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?