Forum despre CGS - Computer Generated Solutions - CGS Europe


xyz111 Sambata, 25 Iunie 2016
Lucrez la CGS ca si operator tehnic pe engleza si germana.
Salariul la full time este bun, 2600 de lei si tichete de masa in valoare de 200, programul este de 9 ore, nu e foarte flexibil, esti pus in functie de proiect si de cum au ei nevoie de tine, exista si posibilitatea de schimbare in unele zile, sefii sunt de treaba din acest punct de vedere.
Dezavantajele ar fi ca sunt zile in care ai apel dupa apel , nu te ridici de pe scaun, ii inchizi clientului si in 3 secunde esti sunat iar...nu ai bonusuri de performanta ( cel putin pe proiectul meu ) si nici cresteri salariale.
Per total, este un loc ok pentru inceputul carierei.
MCtin Joi, 21 Iulie 2016
Lucrurile stau asa privind interviul ( Bucuresti, o pozitie pe engleza):
1. Test engleza grila + Compunere engleza ( in functie de pozitie mai este un Test pt alta limba/Test Tehnic/Test financiar etc.)
* Daca nu ai un rezultat bun, ti se va spune ca vei fi sunat pt urmatorul interviu, lucru care nu se va mai intampla.
2. Interviu engl cu HR sau/si alta limba straina
* Daca treci de acest interviu, pe loc sau in aceeasi zi te va programa pt pasul urmator, in caz contrar nici sa nu te mai gandesti ca iti vor da vreun raspuns.
3. Interviu in engleza cu un project manager si/sau team leader.
* Daca nu esti ceea ce cauta si nu iti fac o oferta sau nu vei semna contractul pe loc sau imediat ziua urmatoare, atunci nu vei mai primi niciun raspuns. Din start daca iti zice ca vei primi un raspuns in aprox. 5 zile, iti poti lua gandul.
Viataefrumoasa Sambata, 6 August 2016
Am lucrat 1 an. E acceptabil pentru un prim job, hai cu 2-3 ani experienta max, dar altfel e o pierdere de timp. Stres mare, superiori cu nasul pe sus, oportunitati aproape zero de promovare - cam ca in orice callcenter de altfel. Iti aproba concediu doar daca il ceri cu o luna inainte; daca vrei sa treci la part time odata cu inceperea facultatii - te amana iar si iar - pana in punctul in care ameninti ca pleci, cand chiar se vad motivati sa faca ceea ce au promis de mult timp. Daca nu vreti un dead-end job, care sa va strice in cativa ani ochii, nervii si corzile vocale - va recomand altceva decat callcenter.
Alexa09 Sambata, 27 August 2016
Buna,am si eu o intrebare,am aplicat ptr acest job m'au sunat creò 4interviuri telefonic ,dupa am primit telefono din belgia ptr aceeasi firma...interviu bineinteles in italiana.am trimis PE e-mail si compunerea.CAM in cat timp te conteacteaza ptr angajare?ptr limba italiana
DubEET Luni, 29 August 2016

3 luni aproape, Brasov, engleza, Password reset advisor ce de fapt iti planteaza o pozitie in Billing pentru AOL.

Interviul contine:
test tehnic: in general cu termeni invechiti, pre 2000, despre dial-up, netscape..daca ai habar cu ce se mananca un computer, vei face totusi macar 50%
test gramatical : self-explanatory, destul de ok ca dificultate.Cateva zeci de intrebari si aici.

Daca ai experienta in eng le poti termina in 20 de minute pe ambele.

Apoi un mic interviu cu cineva din HR, romana-engleza, alt interviu cu un team leader in engleza.Ti se explica ce e AOL, ce vei face, daca ai cunostinte de termeni precum spam, scam, phising, dial-up si ca de fapt VANZARILE sunt in prim plan in acest departament.

Training 2 saptamani in classroom, invatati the basics, foarte lejer, mai intrati in playroom unde aveti xbox one, fusball, air hockey, faceti team building, aveti cafea moka )), apoi 3sapt pe floor, acolo unde incepi sa iei apeluri.

In classroom incepi la 15:00 si iesi la 11:30, nu iei apeluri.Pe floor faci apoi 7ore +1ora sedinta.

Dupa training-ul..cu trainer-ul, veti fi repartizati, random, team leaderilor, care sunt vreo 7.
Program 8.5 ore, 4pauze a cate 15minute care nu sunt prestabilite, le iei cand apuci in functie de pauzele disponibile pe anumite intervale..etc.Dar in general poti 1 per 1.5h-2h.

Daca intr-adevar ai nevoie 1-2minute sa dai fuga sa sorbi niste apa dupa o convorbire lunga ori imbecila, poti face asta intre apeluri, which is nice.

Altfel, in pauza, nu prea veti mai avea timp de xbox si alte jocuri, veti vrea apa/toaleta/tigara/cafea/energizant/cola/aer/mancare .

Team leaderii sunt in general ok, colegii te mai ajuta si ei.
Random trainings cu team leader-ul, cu echipa de analiza a apelurilor sau cu random colleagues, pentru pitch-uri, call listening, might happen from time to time.

In schimb apelurile sunt cele care te macina, multe scripturi, ce-i drept personalizabile, ce trebuie spuse pe fiecare.
Veti avea erori, rar, dar vor exista, in aplicatii, multi americani ce necesita step-by-step guiding sau care nu inteleg procedurile legale.

Puteti face si over time hours, in general recomandat fiind noaptea pt ca se platesc dublu.

NU aveti liber atunci cand se da de la stat(dar aveti bonus pe acea zi)
NU aveti carte de munca
NU puteti lipsi de la job decat in caz de concediu medical
Nu aveti acelasi program toata luna, se schimba saptamanal.

Veti lucra si noaptea, veti lucra si in weekend(ceea ce de fapt e destul de ok, intra apeluri rar).Numai ca se va intampla sa lucrati si 8-9zile incontinuu.

Salariul net de start este cca. 1120 lei ceea ce mi se pare mizerabil.E adevarat ca in prima luna am luat 16 iar in a doua 17 cu putine vanzari si sub 20 de ore de over time si ca poti face bani ,intr-adevar, daca-ti place domeniul si vrei sa inveti si sa ramai pe sales, DAR esti pe engleza, foarte monoton, stresant si programul ti-e dat peste cap.Simt jet-lag in fiecare zi.

Eu unul sunt customer-oriented, probabil de aia am simtit si presiune in plus, idk.

De asemenea, intre apeluri, depinzand de calculator, mai puteti arunca un ochi si pe youtube, soundcloud, facebook chiar.

Recomand maxim 2luni, sa luati bonusurile de training si din vanzari, altfel no way.Si asta avand un colectiv ok.Nu-mi imaginez sa am retarzi care sa strige la minedin diverse motive, cred ca le spargeam monitoarele.

Andrei164 Marti, 4 Octombrie 2016
Buna ziua, si eu as spune NU CGS! Lucrez de 3 luni la CGS si am avut o experienta neplacuta in ceea ce priveste aceasta companie. M-am angajat la inceputul verii pe full-time ...
Anonymouss Sambata, 8 Octombrie 2016
Aș vrea să vă povestesc cum a fost experiența mea în cadrul unui interviu la această firmă. Am fost programat telefonic pentru un interviu. Totul clasic. Având ...
catalin096 Luni, 24 Octombrie 2016
Stie cineva cine sunt team leaderii pe proiectele cu Telekom si Orange?
ixtreme Joi, 3 Noiembrie 2016
Buna , are idee cineva cât este salariul pe IT Helpdesk ?
Auser Duminica, 27 Noiembrie 2016
Am fost la interviu la CGS pentru ca imi doream un job part-time ca sa ajung si la master seara. Am dat un test de engleza, compunere in engleza, test de contabilitate. Eu ...
Andreyrlz Luni, 5 Decembrie 2016
Si eu confirm ca sunt foarte neseriosi acesti tipi de la CGS, te cheama la un interviu, pe urma astepti o saptamana doua sa primesti feedback, timp in care te milogesti de ei pt ...
Utilizator2017 Marti, 14 Martie 2017
Au sala de jocuri, camera de relaxare, magazin cu ambalate care deschide la 9. De la semnarea de acte se asteapta 2-3 saptamani fara plata pana cand incepe trainingul de 5 ...
Utilizator2017 Marti, 14 Martie 2017
Mi-a displacut faptul ca nu aveau nimic pregatit: cartelele de acces nu s-au primit de la inceput, parca a fost o problema si referitoare la conturile de acces pentru buna ...
Dddppp Luni, 20 Martie 2017
Eu recomand CGS! Daca nu ai experienta de call center e cel mai bun loc sa inveti. Salariul este fiarte decent pentru entry-level, training-ul este ok-ish (pentru initiere... daca ...
Valyant Marti, 13 Iunie 2017
Sa va spun un lucru foarte important legat de anumite firme.Intotdeauna cand va cautati un loc de munca pe ejobs, bestjobs, etc o sa obsevati anumite firme care cauta luna de luna ...

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?