Forum despre Conectys Serv Telecom


Tigressdy Marti, 29 Aprilie 2014
Lucreaza cineva ca web content moderator la ei, sau ati mers la interviu pentru acest post? Daca aveti informatii, m-ar interesa. Multumesc.
curious Miercuri, 30 Aprilie 2014
Hello, are cineva idee despre salariul care se ofera pentru Customer Care Professionals (English & Italian/French/German - back office) ? Ca sa nu imi fac sperante degeaba. Multumesc frumos
pentru tigressy Miercuri, 30 Aprilie 2014
Da, eu am mers la toate interviurile, iar acum astept raspunsul final.
Isa Vineri, 9 Mai 2014
@Ana
Despre ce firma spui ca da un salariu asa mare si atatea beneficii?
Am dat un prim interviu la Connectys pe 2 limbi moderator italiana-engleza.. mentionez ca limva italiana o cunosc ca pe tatal nostru scris vb ce vrei.. mi-au oferit 1500 ron, bonuri de masa din prima, bonusuri dupa 3 luni si asigurare medicala privata. Personal mi se pare prea putin pt cine stie 2 limbi straine foarte bine. Mai bine stau acasa. Daca toata lumea ar accepta un salariu minim de 2000 de ron.. sub care nu ar lucra. Angajatorii ar ajunge sa se conformeze. Nu ar avea incotro.
granini Miercuri, 21 Mai 2014
Da Isa...ai mare dreptate. 1500 lei pt 2 limbi straine mi se pare extrem de putin. Si nu vor doar conversational..ci fluent.testele date la interviu sunt la nivel minim c1...eventual sa ai fac de limbi staine sa iei minim 8...cat vor ei. In vest cine stie 2 limbi fluent castiga minim 3000 euro !! In concluzie e munca de student...care inca stau cu parintii..si nu au mari cheltuieli. F greu de avansat la back office. De bine pot spune atmosfera ok , orar ok si munca lejera...da doar in anumite departamente.
back Luni, 26 Mai 2014
am lucrat si eu la conectys pt putin timp. comparativ cu ce se aude despre cgs si altele, aici e mai ok. nu am auzit niciodata sa se tipe la angajati sau sa fie scandal prin sala.Locul de munca in sine este curat si bine intretinut .

Nu uitati ca vorbim despre un call center. numerele sunt fetishul micro-managerilor, salariile sunt mici cel putin pt limba engleza( pt limbi rare salariile urca putin nu stiu exact cat). Echipa cu care am lucrat eu era plina de persoane depresive,neinteresante si din cand in cand iritante cu exceptia unui singur coleg. In CC cifrele dicteaza,totul este monitorizat ceea ce imi cauza o senzatie de discomfort continua, bonusul este destul de greu de atins(presupun ca depinde si de proiect) iar cand am plecat eu tocmai s-a introdus o lege cum ca la o greseala descoperita bonusul este nul pe luna respectiva( inainte doar se scadea un anumit procent). pauzele sunt cele deja cunoscute:pe tura de 9 ore 30 de min pauza de masa si 3 pauze de 10 min. Mare grija: mai important decat aptitudinile voastre este sa fiti punctuali :) no exceptions. la fiecare 15 sau 30 de minute intarziate in total pe luna se opreste un procent din salariu. cateva intarzieri si mai mari si poti sa stai acasa.


Pe total:
+mai bine ca la CGS
+spatiu de lucru ok
-salariu mic pe limba engleza(aprox 15 mil cu bonuri...poate 16 daca iei bonus)
-oamenii care am apucat sa-i vad, niciunul dintre ei nu parea prea interesat de viata(dar asta nu e o regula la cat de des se schimba personalul)
-micro-management ca peste tot care pt unele persoane poate fi foarte iritant asa ca luati in calcul
-conectys lucreaza 365/ 24/24 asa ca poate aveti noroc sa lucrati si de anul nou
-din experienta se zgarcesc sa te lase acasa chiar daca esti bolnav( eu nu puteam vorbi si ar fi dorit sa vin la munca :O )
-clientii in general sunt batrani sau needucati cu cateva exceptii si suna pt cele mai simple chestii si te tin mult in apel ca nu inteleg si tu iti strici media de apel si poate pierzi bonusul si etc etc un cerc vicios.
Lumea in general stie de chestiile care le-am spus mai sus dar e mai urat decat pare atunci cand chiar lucrezi acolo.Si eu stiam cei ala un CC si stiam in ce ma bag dar totusi a fost mai ciudat decat ma asteptam.

Exista si mai rau decat conectys dar cu siguranta nu e cum a spus george de pe pagina 8 care daca e tipul pe care il cunosteam eu, nu m-as baza asa tare pe el datorita lipsei de experienta si de lipsa dorintei de a dezvolta o cariera. profesionalism si nus ce :)) e un call center.

Nu este nicio rusine sa lucrezi in CC dar este un mediu pt foarte putina lume. Mergeti doar daca stiti in ce va bagati sau nu aveti de ales. Salut!
andreea Marti, 27 Mai 2014
@back dupa cat timp dupa interviu te-au chemat pentru angajare?
carina Miercuri, 28 Mai 2014
am fost la interviu sapt aceasta la conectys pt un post in back office-engleza, interviul l-am sustinut cu managerul de proiect care mi-a dat impresia ca este nou in companie pt ca era complet paralel cu ce se intampla in departament si nu a stiut sa imi spuna mare lucru despre post.
Mare mi-a fost mirarea cand mi-a spus ca nu se face contract de munca ci surpriza...de colaborare indiferent daca lucrezi pe un proiect sau 2...in rest, personal amabil, atmosfera placuta, ok pt studenti, dar nu poate fi vb de ceva pe termen lung.
back Vineri, 30 Mai 2014
@andreea

de la interviu pana la a incepe trainingul au trecut 4 zile. dar raspunsul l-am primit dupa vreo 2 sau 3 zile.

*trainingul este platit.
Adina Joi, 19 Iunie 2014

Am fost la interviu acum 2 sapt la APT firma de resurse umane pt Conectys- ca back office assistant pe limba franceza pt un site de travelling- trebuia sa aprobi commenturile de pe site sau ceva de genul. Mi s-a spus de la inceput ca voi da 2 teste la engleza si franceza si pe urma interviu cu un angajat APT. Am ajuns acolo si am fost pusa in fata calculatorului pt testele venite direct de la Conectys- 50 grile plus 10 intrebari reading-comprehension, o traducere din rom in engl sau franceza plus de redactat 3 mailuri plecand de la 3 situatii de complaint. Aceleasi subiecte si la engl si la fra. NU aveai cum sa termini intr-o ora. Testele sint clar de avansati. Eu am reusit la engl sa termin dar am facut doar 1 mail din 3, iar la fra nu am mai apucat sa fac mailurile. Dupa ce am terminat, am asteptat-o pe tipa de la APT care mi-a luat interviu pe baza cvului cu cateva intrebari in engl si fra. MI-a spus k la grile am facut 39 din 50 la engl si 38 din 50 la fra. Restul testului trebuia sa fie evaluat de cei de la Conectys si sa ma anunte,dar ea a zis k crede k voi fi chemata la urmatorul interviu in zilele urm la sediul Conectys. Ea mi s-a parut multumita de interviul cu mine. Oferta financiara era de 18 mil plus bonuri,bonus din a treia luna de angajare si prima de angajare de 400 euro daca semnai pe un an de zile!! Daca plecai mai devreme din companie,trebuia sa dai banii inapoi. Am tot asteptat un smen si nimic. Pana la urma mi-am luat inima in dinti si le-am dat mail sa vad dak au vreun rasp sau daca e cazul sa ma orientez spre altceva. Mi-au rasp k nu au feedback si k ma anunta ei. Azi,m-a sunat o tipa si mi-a zis k cei de la Conectys voiau rezultate mai bune la teste,deci am picat... Si cica aveau nevoie urgenta si ca au mai multe posturi. Nu stiu ce-or vrea pt 20 mil salariu pe limba franceza... Nici macar nu era pt call center. Or fi vrut 50 din 50 grile?!

dana Luni, 7 Iulie 2014
Buna tuturor, m-au chemat si pe mine la interviu la Conectys pentru postul de moderator comentarii pentru un site de travelling. Am dat testele de engleza si franceza la APT, eu zic ca au fost ok. Da, erau de avansati, dar erau reguli obisnuite de gramatica, adica nu au dat exceptii sau niste exercitii foarte grele. Textele de tradus erau si ele foarte la indemana. Sunt convinsa ca nu le-am facut perfect, dar nu mi s-au parut accesibile. Maine va trebui sa merg la interviul cu managerul sper sa mearga bine, revin cu detalii despre interviu. O zi frumoasa!
baxeor Sambata, 19 Iulie 2014
salut.am primit si eu mare propunere :)) cine stie si poate sa imi ofere detalii despre cum e vazuta si platita rusa?
Lyanna Luni, 4 August 2014

Si eu am avut 3 interviuri telefonice la ei si m-au respins la ultimul. Motivul? Nu stiu germana la nivelul lor asteptat. Am aplicat pt pozitia de Multilingual Moderator stiind ca nu presupune contactul direct cu clientii. Nu e prima data cand un angajator imi jigneste cunostiintele. Am mai avut interviuri si la CGS si la alte companii unde efectiv nu vor sa te angajeze si iti arunca o bomba din asta cum ca nu stii limbile pt care optezi. Eu fac germana de o viata. Chiar asa de planta nu cred ca sunt cum imi zic ei...

nicknamenume Luni, 6 Octombrie 2014

Am fost la interviu, in urma caruia am fost chemata sa dau testul de limba engleza scris. Nu stiu daca asa se procedeaza cu toata lumea, insa mie mi-au fost inamanate niste foi pe care erau scrise subiectele, cerandu-mi-se sa le rezolv intr-o ora in scris, de mana, intr-o sala cu calculatoare oprite. Am mai fost in trecut la un interviu cu test de engleza insa acolo s-a dat pe calculator. Mie mi se pare foarte neprofesionist din partea lor mai ales ca in urma acestui test nu am primit nici un fel de feedback.

mihaela Marti, 18 Noiembrie 2014
hai sa fim seriosi, sunt niste teste de bun simt. mi s-au dat 2 ore sa le termin si am terminat in jumatate de ora. nici macar nu eram sigura ca o sa-l iau la engleza, si l-am luat. la o limba straina, mai ales atunci cand spui ca o vorbesti bine, nu ai la ce sa te gandesti cand faci testele astea. e cam asa: stii sau nu stii. astept si eu la randul meu un raspuns, sincer nu mai am asteptari pentru ca m-am saturat sa ma plimb pe la toti, sa-mi dea teste peste teste, de zici ca vreau sa ma angajez la nasa, sa primesc numai feedback-uri pozitive si la sfarsit sa-miti zica ca au ales pe altcineva. dar asta e sistemul e la noi.
O_Tipa Duminica, 8 Februarie 2015
Am lucrat si eu la ei, acum ceva timp ... Salariile sunt medii, eu luam 2000 de lei si bonuri, iar cu bonusuri si ture de noapte si weekend am ajuns la 2300 - asta pentru un post cu engleza si super experienta in Linux, Postgresql si altele ; dupa interviu a fost ok, m-au sunat repede pt al doilea, s-au miscat repede cu contractul si toate cele; ce mi s-a parut dubios si am vazut ca se practica si la alte firme este ca nu iti comunica salariul decat dupa ce te plimbi pe la ei de vreo doua ori - managerul de proiect cu care am avut al doilea interviu nu stia sa-mi spuna de salariu ... . Fetele de la HR sunt ok, in special sefa de la HR. PM pe care i-am avut eu erau niste super oameni, singura problema e ca la nivel organizational au multe lipsuri - am facut training-uri de o ora pt care trebuiau macar 4 ore samd. Te baga pe multe proiecte in timp scurt si nu mai stii de capul tau. Am luat bonuri din prima luna intr-adevar, cum zicea cineva mai in urma. Transport la turele de noapte/afternoon, cate un party uneori... Managamentul lasa de dorit grav. O alta problema era asezarea turelor, care era complet haotica, te puteai trezi cu tura de noapte si a doua zi cu tura de dupa-masa si ti se spunea ca nu au ce face, trebuie acoperita tura. Sau si mai rau , tura de noapte SI imediat de zi, asta insemna ca stai de la 12.00 am la 18.00 a doua zi. Colegii erau foarte ok, te ajutau oricand aveai nevoie. Iar pe tura de noapte e super-distractie :)). Au si bune si rele, depinde ce conteaza pt fiecare mai mult. Eu m-am ofticat ca am stat luni de zile si inca nu ma bagasera pe proiectul pentru care venisem de fapt si am plecat... Plus ca nu prea imi suradea ideea sa lucrez de Craciun/Revelion etc - fiind mai nou, nu prea poti sa mai alegi mare lucru, cei vechi au prioritate la alegerea turelor...
ioanamiumiu Joi, 19 Martie 2015
Buna ziua, am fost sunata de cei de la conectys pt un interviul telefonic, as vrea sa stiu cam in ce consta,am aplicat pt postul de asistent HR. Ms
elisadiana Joi, 9 Iulie 2015
Buna, am fost si eu la conectys la interviuri si vreau sa va impartasesc experienta mea: am fost contactata sa stabilim un interviu telefonic de vreo 30 de minute pt pozitia de content analyst italiana/engleza. la telefon, fata era foarte bine pregatita mi-a explicat tot despre functia respectiva mi s-a spus chiar si salariul (1700RON) plus bonuri de masa plus alte bonusuri lunare. apoi am mers sa dau testele pt italiana si engleza, durata 2 ore, dificultate nivel avansat pt ambele (la engleza foarte multe vb frazale) si sunt pe principiul ori stii ori nu stii. apoi este o intalnire cu managerul si team leader ul unde practoc trebuie sa ii convingi de sa te ia pe tine. apoi un test de proiect (destul de greut, mi s-a zis 30 minute la dispozitie dar mi-a luat cam o ora si ceva, dar nu mi-a zis nimeni nimic ca am stat mai mult) apoi in ultima faza urmeaza interviul cu clientul (in cazul meu via skype) unde este mai mult sa vada ca te descurci sa intelegi si sa te exprimi cat de cat in limbi straine. Toate astea dureaza cam vreo 3 saptamani. Per total mi s-a parut fair play ca proces de recrutare si ca nivel de dificultate al probelor/interviurilor. Daca stii bine 2 limbi straine si esti motivat sa iti gasesti un loc de munca stabil cu un salariu acceptabil in conditiile in care nici nu este un job greu, atunci go for it. good luck!
Ioana12 Vineri, 13 Noiembrie 2015
Am fost sunata acum ceva zile pentru un interviu la sediul din Sibiu, pozitia de Customer Support eng-spaniola. Sincer nu merg la interviu(ma rog, acele teste) foarte incantata. Dsoara nu a prezentat deloc compania, nu mi a oferit informatii mai deloc. nu a fost incantata de nivelul meu certificat B2 la spaniola, spunand ca ei cauta avansat. dc au mai sunat atunci? singura informatie a fost in leg cu turele la ore incomode din punctul meu de vedere.... Acuma am tot citit despre testele pe care le dau ei...o sa vad luni.
newcomer Miercuri, 15 Iunie 2016

Nu va angajati aici...am lucrat la ei pana la jumatatea anului acesta...proiectul de moderare web pt un site de calatorii. N-as sti cu ce sa incep. In primul rand, astazi trebuia sa luam salariul. Adica pe 15. Banii au fost trimisi de la ei catre banci in jurul orei 17. Asa incat absolut nimanui nu i-au intrat banii astazi in contul bancar, sa poata beneficia de ei. Sunt o firmulita mica si amarata cu pretentii de corporatie.Salariile sunt foarte mici, ok pt incepatorii care abia au iesit de pe bancile facultatii si vor sa vada cu ce se mananca primul job. Pretentiile, cat casa. Daca intarzii 5 munute trebuie sa iti faci foaie de recuperare. Pt orice ai nevoie sa te invoiesti, recuperezi ulterior pana la ultimul minut. Asa poate fi si un lucru pozitiv, cand ai ceva de rezolvat, poti pleca. Apoi, esti evaluat saptamanal pe mai multe criterii. Unul, calitatea. Din minim 1200 de reviuri pe care trebuie sa le procesezi saptamanal, in 5 zile de lucru, 8 ore pe zi, ti se aleg 10, din care ai voie sa gresesti doar 2 fara a fi penalizat. penalizarea? dupa cum frumos ne-a zis adjuncta managerului "avertisment verbal, apoi scris, apoi TERMINATION"...intre timp esti bagat si in action plan, urmarit, numarat. Cei care iti verifica deciziile luate sunt asa zisii specialisti, mentorii aflati in alta tara...care nu o data au pareri diferite de tine sau nu stiu regulile ei. Totul se poate interpreta. adica, daca ala vede gri deschis, iar tu sustii ca e gri sobolan, ala va avea dreptate de cauza mereu, pt ca este specialistul si este angajat direct la client. iar tu, la firma de outsourcing, esti nimeni. Apoi, dintre criteriile care duc la faimosul " termination", dupa cum frumos s-a exprimat managera este si daca nu iti faci targetul pe ora(minim 30 de reviuri pe ora). Pe unele limbi, ca franceza, ai reviuri de 3 randuri. Pana cauti de frauda dupa toate criteriile, iti iese numarul este ok. Dar ce te faci cand ai un comentariu care, inserat intr-o pagina de document word, are 23 de pagini scris cu cele mai mici caractere? Pai, ce sa faci...trebuie sa faci tot 30 pe ora, ca targetul este target, asa ti se spune. Si pe timpul verii foarte multe reviuri sunt foarte lungi. Nu faci 30 pe ora doua sapt la rand, intri in acyion plan, ti se da avertisment si apoi calea care duce la termination :))) de ra-hat! Ca si mediu de lucru, celor care iubiti aerul conditionat, va va placea asta: adjuncta managerului de proiect da drumul la toate aparatele de aer conditionat din birou, care sunt din metru in metru, in tavan, iti bat direct in cap, si le seteaza pe 19 grade. Si le lasa sa merga toata ziua, iar telecomenzile le tine la ea. Nu ai voie sa le opresti, sa le dai mai mare temperatura macar. Nici macar sugestia sa mearga unul, apoi doua sa fie oprite, si tot asa, nu este ok. Pt ca ea, in ciuda faptului ca oamenii mor efectiv de frig in birou,(iti trebuie manusi ca nu mai poti tasta de frig - serios),...ea..are nevoie sa fie 19 grade. Pt ca ea moare de cald. Nu conteaza cati colegi se duc fie impreuna fie separat sa se planga la ea. Nu se pot inchide. Ia de lucreaza. Apoi, departamentul de HR. Mai ametiti si neprofesionisti ca aia nu am vazut in viata mea. Si am lucrat in multe parti. Sa iti dea o amarata de adeverinta care atesta faptul ca esti angajat si ti s-au platit contributiile, dureaza, cu foarte mare tam tam si cu interventie din partea team leaderilor non stop...cam 3-4 zile, daca aveti noroc si mai mult. In ultimul timp si-au pierdut multe dintre proiectele pe care le tin ascunse(nu cumva sa spui pt ce proiect lucrezi, ca te urmaresc si in iad, semnezi de toate sa se asigure ca nu se stie cu cine lucreaza). Pentru ca, clientii sunt nemultumiti de relatia cu ei. Le pleaca proiectele pe capete. Si aici(moderare web) nu stiu cat va mai dura. Erau foarte nervosi de multe ori si ne spuneu ca "clientul este nemultumit " de relatia cu ei si apoi abateau totul asupra noastra. N-as sti ce sa mai scriu acum. Concluzia: nu plecati la ei. salarii mizerabile, esti tratat ca un nimeni si oamenii nu sunt profesionisti. Si nu iti platesc macar salariul la timp.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?