Forum despre Corsar Online (CEL.ro)


Marcel Miercuri, 17 Iulie 2013
careva de la cel.ro stie cat se ofera pentru Suport Tehnic / Consultant Vanzari?
Cel Miercuri, 17 Iulie 2013
Cred ca 1000, 1200 pe acolo sunt salarile la cel.ro
Marian Luni, 14 Octombrie 2013
Salutare! Stie cineva cam care sunt salariile oferite pe postul de PHP MySQL la cel.ro?
Multumesc!
eu Joi, 24 Octombrie 2013
Anuntul pentru postul de programator PHP & MySQL apare cam la 2-3 luni.
x Miercuri, 22 Ianuarie 2014
Iar a aparut anuntul pentru postul de programator PHP & MySQL ... oare care e problema?
ok Vineri, 21 Martie 2014
- iar a aparut anuntul "Programator PHP & MySQL" pe ejobs
- what's new this time: "Oferta: 1000 - 1500 EUR / luna"
ben Vineri, 28 Martie 2014
pentru un programator cu aproximativ 2 ani de experienta (ca nu recruteaza juniori) cam asta-i pretul pietei
gimi Sambata, 19 Iulie 2014
ei bine, acum cauta: Programator Junior PHP & MySQL
oare cat o fi salariul?
i3ffe Miercuri, 23 Iulie 2014
parca nu angaja juniori... oricum, se aud multe lucruri rele despre ei.
unu Joi, 24 Iulie 2014
cam ce salarii sunt pe partea de "Programator PHP & MySQL" junior/senior ?
altu Sambata, 2 August 2014
@unu:

Nu cred ca vrei sa mergi acolo. Vei lucra intr-o HALA insalubra, plina de mucegai din Apaca, aceeasi hala cu vreo 150 de oameni. In aceesi hala e si call center-ul si e foarte mare galagie si agitatie (la cate reclamatii primesc de la clienti mna era de asteptat). Iarna e FOARTE frig, vara FOARTE cald.

Banii pe care ii primesti o sa ii primesti pe PFA, sau cumva cum sa evite taxele.

Ca senior, maxim 1000 de euro. Junior probabil jumatate.

Sunt innebuniti dupa profit. Profesionalismul lipseste cu desavarsire. Nu ai ce invata acolo. E total gresit, tot. Repet, tot ce conteaza e profitul. O firma TIPIC romanesca. Si sincer, cel.ro face de ras de mult timp tot online-ul romanesc. Sa nu mai zic de e-commerce-ul romanesc.
a Marti, 9 Septembrie 2014
again, pe ejobs.ro "Programator Junior PHP / Mysql CEL.ro"
b Marti, 14 Octombrie 2014
de ce dau anuntul pentru "Programator Junior PHP / Mysql" atat de des?
Axu Luni, 27 Octombrie 2014
Angajeaza mai nou Ambalator colete , a fost cineva pana acum?Ce conditii sunt?
ionut Sambata, 3 Ianuarie 2015
Am vazut ca cei de la Cel angajeaza pe call center-salariu 10 mil cu program 9-18 ...cum e atmosfere acolo?
zuzu11111 Joi, 23 Iunie 2016
Buna ziua!

Pentru posturile "Operator calculator documentare produse si Operator Service" aveti ceva informatii? Multumesc.
zuzu11111 Duminica, 23 Octombrie 2016
Groaznica experienta, sunt cel mai fericit om de pe Pamant ca nu mai am vreo tangenta cu aceasta firma, ca angajat si client (mai ales ca angajat!).

Sa o luam cu inceputul: esti obligat sa iti faci card bancar la o banca anume, motiv pentru care vei fi taxat atat la retragere cat si la interogare (dar poti sa iti iei aplicatia pe smartphone, afli gratuit cati bani mai ai in cont). Eu aveam cardul la o banca olandeza, nu as fi fost taxat la cele mentionate, dar nu aveam aceasta optiune, astea erau conditiile, am zis "hai sa le accept, pentru o perioada foarte scurta de timp".

Doi la mana, pe card ti se vireaza 1200 lei, dar pe contractul de munca apar 1250 lei BRUT (?!). Ti se platesc, ce-i drept, taxele aferente si cas-ul. Dar daca nu isi permit sa plateasca angajatul in mod corect, ori din zgarcenie, ori ilegal (plata la gri), ori chiar nu au bani. Dar eu cred ca au, insa nu se vede in investitii.

Locul de munca (eu cel putin) este intr-un subsol (cel putin pentru operatorii service (dar si cei din depozit). Ce spunea persoana de mai sus, ca este o hala cu 150 de oameni unde stau si cei din callcenter, sa va spun ca lucrurile s-au schimbat, in sensul ca in subsol sta doar departamentul de service si depozitul, restul sunt la sediul central, pe 2 etaje.

Oricum, este groaznic: umezeala cat cuprinde, degeaba exista dispozitiv special, acela se umple repede de apa, mai ales cand vremea este ploioasa afara, mai intra si apa, pe care tot noi trebuie sa o scoatem (cu ce gasim acolo, evident..). Bine, pana acum cred ca au rezolvat cu infiltratiile, insa cred ca ma insel. Aerisire? Nu exista asa ceva la ei, doar usa deschisa, putin curent si gata, intra aer indirect. De fapt, iesirea este undeva mai sus, usa tinuta deschisa cu o caramida, dupa ce urci scarile. Este o teava care prezinta un ventilator, dar de fapt extrage aerul de acolo (si-asa plin de praf).

Atributiile tale sunt explicate intr-o fisa a postului, pe care o primesti odata cu semnarea contractului. Am uitat sa specific faptul ca pot sa treaca 2-3 saptamani pana cand vei semna contractul de munca, nu mai spun de vizita medicala. Probabil ca vor sa vada daca faci fata postului si apoi sa se ocupa birocratic de tine, in timp ce la alte firme semnezi dinainte sa incepi efectiv ziua de lucru! Dar aici nu e asa!

Brusc vei primi sarcini care nu sunt incluse in fisa postului, faci munca fizica, impachetezi, cari produsele, in special televizoarele (pe care tot tu trebuie sa le faci caz, adica receptia produsului, sa verifici daca e intreg sau nu), le ridici din cutie, le pui pe o masa, evident ca ma doare si acum spatele, dar cui ii pasa?! Daca un produs vine indoit, spart, taiat, ars, dizolvat (hei, continuati voi!), trebuie sa tragi de mana curierul sa faci proces verbal de constatare. Evident, curierul iti poate spune "nu e treaba noastra", dar tu sustii ca asa trebuie, ca asa ti s-a spus - de la colegii vechi si/sau conducerea departamentului. Insa esti sustinut ? DELOC ! Firmele de curierat si cu firma aceasta au stipulat in contractul de colaborare aceste chestiuni? Se pare ca nu, altfel nu incepea sa comenteze! Ca sa nu mai spun ca daca nu trece curierul toate defectele constatate, tot operatorul de service pica de vina.

Bineinteles ca relatia intre colegi este deosebit de tensionata, se merge pe principiul "cartoful fierbinte", nu conteaza ca ai prins un cartof fierbinte si te-ai ars, este strict treaba ta. Instruirea este foarte slaba, procedurile NU sunt mentionate undeva, doar pe o foaie care oricum era prost redactata. Se merge pe principiul "inveti din mers", adica mai intai ti se reproseaza ca nu ai facut un lucru, apoi ti se explica (in stilul lor) cum ar fi trebuit sa procedezi. Au fost si exceptii, dar foarte putine.

Orele suplimentare se platesc. Evident, in functie de salariul tau, care, fiind minim pe economie, nici nu mai are relevanta ca stai 0 minute sau 20 de ore in plus pe luna.

Este criza de personal, oamenii pleaca (in general, cam din fiecare departament), ar sta, dar in astfel de conditii?! N-as prea crede. Mai grav este ca nici nu se cauta imbunatatiri, doar "nu-i nimic, mai asteapta altii la rand". Si mai grav, nu prea isi dau seama de ce le placa oamenii. N-ar strica un feedback, o discutie mai personala cu angajatii, fiecare are o poveste de spus.

Ca sa fiu foarte clar inteles, contrar a ceea ce se vehiculeaza pe internet, produsele care sunt returnate de clienti sunt pozate la fata locului, cu urmele de uzura aferente, provocate de client. Cum se primesc, se scot cu atentie din ambalaj si se inregistreaza. Clientul sustine ca nu el a facut zgarieturile, insa realitatea este alta. Asta pentru ca furnizorul le aduce direct in cutii. Cel putin asa e la aspiratoare, TV si tot asa. Nu mai spun de huse, folii si toate cele.

Recunosc, nu era pentru mine acest post, de aceea am si plecat. Plus cele mentionate mai sus.
Cam atat.
florianenache Joi, 20 Aprilie 2017

Perfect adevarat tot ce a scris zuzu mai sus, confirm absolut tot, nu recomand nimanui sa lucreze acolo decat daca e foarte disperat si masochist

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?