Forum despre Cosmos Call Center


Andreea Marti, 14 Mai 2013
Am lucrat la ei doua luni,nu am mai rezistat.Noi operatorii trebuia sa ne descurcam singuri.Colectivul e ok sa zicem...salariul e cam 12 mil.Nu recomand,de evitaaat!!!!!
Mihai Luni, 21 Octombrie 2013
Am lucrat la Cosmos cand aveau sediul la Unirii, si colectivul super ok asa cum zice si Andreea, salariul pleaca de pe la 12-14 mil in functie de experienta. Destul de flexibili cu orarul si intelegatori,nu ca in alte call center-uri unde esti sclav pe plantatie.
Miruna Marti, 3 Decembrie 2013
Mihai de ce ai plecat daca ti-a placut?Macar spune offful tau..cu totii stim ce se intimpla de fapt in acest call....like Andreea:de evitat.Nu stiu de ce nu sesizeaza ITM-ul.Lipsa de profesionalism.Singurul lucru bun de acolo e biroul de resurse umane.
vero Vineri, 27 Decembrie 2013
as dori sa stiu mai multe despre aceast call center ...detalii despre atributiile postului, training, salariu, orarul de munca, etc de la cei care au lucrat in special ..multumesc.
vero Vineri, 27 Decembrie 2013
m-ar interesa salariul pe limba spaniola incepator
eu Luni, 30 Decembrie 2013
sincer...e un loc de munca destul de ok...colectivul super de treaba...seful ..sau mai bine zis..sefa...e ok daca iti vezi de treaba ta....in princupiu e bine...
a Marti, 7 Ianuarie 2014
Buna! Cred ca singura parte pozitiva e colectivul , foarte ok . In rest ,la inceput esti mintit in legatura cu atributiile tale si mai ales cu bonusuri , benefici etc . Nu primesti nimic , esti presat neincetat cu un target inca din primele zile (chiar daca e training) .Ca in multe alte locuri , putini agenti si cati mai multi sef in ierarhie , fiecare "frecand menta ". Pt salariul care il dau chiar nu merita atat presiune , mai ales de la "sefi" care cred ca daca au lucrat in constructii ,curatenie in spania etc stiu sa vb spaniola , da,,,whatever. Eu sincer, nu va recomand!
Unica Luni, 13 Ianuarie 2014
Imi pare bine @a ca ai postat comentariul e bine de stiut normal vreau un lucru de munca linistitor nu sa te preseze pentru target si in plus din zilele de training, am fost si eu chemata da voi renunta la postul respectiv, mie mi s-a spus ca targetul la incepator nu prea are importanta dar din ce vad nui asa ufff
anonim Joi, 23 Ianuarie 2014
Am fost o zi la trainning, am ramas pana la finalul programului din politete, intri "in paine" incepand cu a doua sau a treia zi, nu cred ca e foarte greu , dar eu nu am ramas deoarece consider ca produsul care trebuia sa-l vindem este slab calitativ in comparatie cu concurenta.Apoi faptul ca te tin de proba doua saptamani, cand ai de facut un target, iar apoi iti fac un contract nu cred ca e ok, adica 2 sapt. lucrezi "la negru"
b Joi, 23 Ianuarie 2014
Vad ca va place sa comentati aiurea, multi in necunostinta de cauza care au lucart 1'2 luna in firma si vai este greu si target si etc. Cautati-va de munca la redactat ziare daca munca de call center nu este de voi, nu mai indoctrinati persoanele interesate pe aici care poate au profil de call center si nu intereseaza pe toata lumea frustrarile celor care au esuat.

Va recomand sa mergeti voi care sunteti licentiati in doctorate, prin strainatate si cand o sa va dati seama ca va trebui sa munciti ce gasiti atunci sa comentati de altii ca au lucrat in constructii, curatenie si etc. Pana atunci putina lamaie sa va treaca de greata, si cand o sa descoperiti munca pe care o fac sefii aia care freaca menta sa mai vorbim atunci.

Hai succesuri!
Domnisoara "a" Joi, 23 Ianuarie 2014
Poate inveti sa si scrii corect gramatical si sa pui virgula fara sa folosesti spatiul! Like, gen! Intelegi? Si dupa aia sa vorbesti de aia care au fost prin Spania si au cules trandafiri.
a Vineri, 24 Ianuarie 2014
Asa este, nu suntem facuti toti pt. call center, dar asta nu are nici o legatura cu munca din strainatate, eu nu am esuat , pur si simplu nu mi-a placut.
Eu nu sunt de acord cu perioada de proba, fara un examen medical in prealabil, fara contract, sau precontract, nu cred ca e normal
dnmv Luni, 3 Februarie 2014
Eu am lucrat aici !Doresc sa va raspund la toate intrebarile!Programul de lucru incepe la 10:00 si se termina la 19:00,cu pauza de la 15:00 la 16:00.Ce sa va zic,din 2010,cand am fost acceptata aici(de altfel a fost si primul job)s-au schimbat mai multe chestii,in special personalul.Sunt foarte multi operatori straini(columbieni,dominicani,spanioli),exista team-leaderi,ceea ce mi se pare ok.Colegii sunt super de treaba,la fel si fetele care coordoneaza,sunt intelegatoare,iti poti rezolva intotdeauna problemele pt ca mereu se pot gasi portite de a ajunte la un numitor comun,poti recupera,etc.Salariul este de 11 mil sau de 12 mil in cond in care vrei sa-ti treaca mai putin pe contract.(ramane la alegrea ta).Intr-adevar sunt niste target-uri de indeplinit,dar nu este nimic iesit din comun,depinde pe ce campanie esti.Trebuie doar sa convingi spaniolii sa accepte niste vizite ale unor reprezentanti de servicii de telefonie(orange,vodafone),deci nu trebuie sa convingi omul sa dea bani sau nu trebuie sa-i vinzi nimic concret.Ai parte de training,mai furi de la colegi,iti modelezi speech-ul ca sa dea rezultate.Cam rar se intampla sa primesti mai mult decat ai salariul,iar pentru asta trebuie sa faci cat mai multe vizite,dar pe parcurs vei constata ca se mai anuleaza din ele.Anyway,cam acesta este salariul.Nu este un job intr-o companie,in care poti avansa.Tot call-centerul numara max.40 de persoane.Acum e mai ok spatiul,inainte era intr-un apartament.Sunt foarte corecti,in ceea ce priveste plata si respectarea contractelor.Perioada de proba este platita,iar daca pleci sau intervine ceva,iti sunt platite si zilele de concediu cre ti se cuveneau.
luky Duminica, 9 Februarie 2014
ok ..nu stiu cine esti dnmv.sti ceva dar nu tot...sau nu vrei sa spui tot.in fine cu bani nu au fost prob,asta asa e.dar nici cu acele bonusuri,idea e ca uni nu au ce cauta in firma aia.si cei care treb sa rama au plecat din cauza unora incapabili.prima echipa..a fost cea mai buna,dupa au fost doar scursuri in acea firma...oricum eu recomand cu caldura sa va feriti de ea.
Sweet dreams Duminica, 9 Februarie 2014
Hola gente!
In primul rand vreau sa va felicit pentru ceea ce postati aici.Sunt unul dintre primii oameni angajati in acest call center...nimic de zis,inceputurile au fost super,toti colaboram,nu aveam parte de training dar ne descurcam destul de bine.Problemele au inceput in ultima saptamana cand si-a facut aparitia o domnisoara blonda,imbracata fake, frustrata tare ( ca iubitul ei nu o cam baga in seama)ce-i drept,baiatul este de familia buna si cu pretentii...ea nu s-a putut ridica la nivelul lui si a agatat un gagiu din call center pe care l-a facut team leader...bv lui!Felicitari domnule V.,ai demonstrat ce trebuia!A nu se citi ironic,tipul este Ok.Cum ai putea sa stai de vb cu o tipa care spune:''Cauta si tu in Paginas Amarillas niste Restauranti!''????Cand ne-am mutat pe Splai am fost acuzati de furt...niste banuti pe care nimeni nu i-a vazut vreodata,un stik de memorie cu niste poze de parca ne interesa pe noi viata ei privata(o adevarata criza de nervi).Dupa ce s-au calmat spiritele,au urmat adevaratele show-uri.,cu dedicatii,demisii in masa...iubiri rebele,barfe si tipete.Acum pe Juvara este liniste,a fost data afara si cea mai tare sefa posibila in care puteai sa ai incredere 100% si imi doresc si eu sa zbor de aici dar nu au curajul sa ma dea afara because I'M THE BEST!Rugamintea mea este sa va ganditi de 2 ori inainte de a ne trece pragul ..considerati ca ptr 1100 ron mensual,merita sa suferiti?Nu va lasati dominati,prostiti si condusi de persoane care nu stiu sa isi conduca propria viata ,d-apai sa mai conduca si pe altii. Patronul,in cazul in care vreti sa va spuneti parerea nu are niciun cuvant de spus,Pup la voi!Celor care le va trece prin minte sa ma contrazica,recomand cu caldura sa taca!
Can Can Luni, 10 Februarie 2014
Hahahaha, ce mult show biz pe aici :)),cata lipsa de viata personala. Cine isi cauta de munca ar trebui sa se axeze pe asta, restul e can can =))
Om Luni, 10 Februarie 2014
Eu ce vad ca spuneti este ca salariile se platesc la timp, ca nu au fost niciodata probleme cu platile, ca dc iti vezi de treaba e totul ok, ca intre timp firma a ajuns de la un apartament la un spatiu deschis intr-o cladire de birouri, ca este ok colectivul si ca se cere atingerea unui target....oriunde am mai lucrat eu am fost evaluat in functie de asta. Asa ca nu o sa stau acum sa pierd oportunitatea unui job intr-o astfel de perioada pentru ca pe unii dintre voi va intereseaza mai mult barfele decat munca.
alina Luni, 10 Februarie 2014

buna! eu am lucrat un an la acest call-center si as vrea sa va spun cum stau lucrurile mai exact..sau mai bine zis cum sunt vazute din perspectiva unui operator:programul este ok, salariul convenabil-1200 lei iar colectivul de nota 10 (cu mici exceptii)...cam astea ar fi avantajele. Dar daca ne apucam sa scoatem la iveala si ''putregaiurile" lucrurile nu mai sunt la fel de roz. In primul rand au fost luni in care plata s-a facut pe 14 desi termenul e de 1-5 ale lunii,calculatoarele sunt de cea mai proasta calitate iar de casti nici nu se merita sa aducem discutia. Unele persoane sunt favorizate pe fata de catre sefi, iar altii sunt favorizati de catre team-lideri care faciliteaza in functie de gradul de prietenie anumite contacte din baze de date care sunt vizite sigure. Problema cea mai mare e ca toata lumea are nemultumiri si comenteaza pe la spate, vorbesc intre ei si se plang dar nimeni nu ia atitudine pt a schimba ceva. Cand vine vorba de probleme nimeni nu are nimic de spus pentru ca toti merg pe idea ca daca au ceva de reclamat vor fi dati afara si oricum nu se va lua masuri in favoarea operatorilor...ar ajuta ft mult sa fie toata echipa unita si sa discute problemele cu conducerea, dar din pacate conducerea este formate din cateva persoane care sunt mana in mana si isi vad interesul personal. Mentionez si faptul ca patronul firmei nu are nimic de spus in toate chestia asta datorita faptului ca vine ft rar in tara si el stie doar ce I se spune de catre conducerea de aici. In concluzie, celor ce vor sa se angajeze aici le recomand sa se gandeasca de 2 ori pt ca aici e o schimbare permanenta de angajati, iar contractele pe perioada nedetreminata sunt practic inexistente.

Can Can Luni, 10 Februarie 2014
Trebuie sa fiu sincer/a, si eu pana in momentul de fata cand trebuia sa merg la un interviu veneam repede hop aici pe site'urile de genul ca sa ma uit ce se scrie, si chiar am renuntat sa merg la un interviu pt ce se scria despre firma respectiva.

Insa acum, vazand cata rautate si cati falsi si frustrati exista in Romania, cand sunt dati afara pt. indisciplina, pt. incompetenta, vin apoi si incep sa arunce cu pietre in firma in care le'a dat de munca ani de zile poate si acum se ascund dupa diferite nick'uri si isi povesteste fiecare "propria drama" cum vai sa vezi ca de fapt.........BULLSHIT!

Cautati toate firmele din Romania si veti vedea cum toti frustratii si incompetentii sunt aici pe site si scriu lucruri rele. Toti care se plang pe aici, ii gasiti peste, doar trebuie sa schimbati numele firmei..simplu!

Si acum sa vorbim despre firma: vreti sa stiti salariul? asteptati sa fiti chemati la interviu, luati legatura cu departamentul de resurse umane, veniti la interviu, prezentati'va experienta, cereti conditiile pe care le considerati dvs. Programul este 10:00 - 19:00 cu pauza 15'16, se lucreaza pe Spania si America de Sud, in functie de proiect poate fi diferit si orarul, veti fi intrebati daca aveti disponibilitate, vi se va explica inca de la inceput pe ce veti lucra..restul e, si ma repet: CAN CAN!
Andrei Marti, 11 Februarie 2014
Vad ca este cam multa lume frustrata pe aici ...... Am fost si eu chemat la un interviu la Cosmos, dar... cand am intrat si am vazut tehnologia ...... din epoca de piatra unde dai cu manivela si faptul ca operatorii stau claie peste gramada respirand aerul vecinului am fugit mancand pamantul..... Oameni buni daca sunteti la inceput si cautati un loc de munca puteti sa incepeti si de jos.....

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?