Forum despre Cosmote Romania


Compania Cosmote Romania a fost achizitionata de catre Telekom Romania Mobile Communications SA. Puteti impartasi in continuare experientele voastre aici.

Mircea Miercuri, 29 Februarie 2012
la call center stiti cam cat se castiga? auzeam de 8-9 milioane plus bonurile de masa? este adevarat? mi se pare cam putin pt bucuresti. se dau bonusuri? multumesc
teo Sambata, 24 Martie 2012
pe mine m-ar interesa tot la call center daca exista part-time si cam cat ar fi salariul. bonuri de masa, alte sporuri sau doar la full-time? multumesc.
nuviitorangajat Joi, 26 Aprilie 2012

Am fost programata la ora 13:00 la sediul din Pipera pentru un post de agent call center. Am ajuns acolo pe la 12:55 si pana la 13:30 am stat degeaba, nu m-a bagat nimeni in seama, am intrebat-o pe dna de la receptie daca mai dureaza si mi-a raspuns cu o grimasa destul de suparata ca DA, MAI DUREAZA!! Am hotarat sa plec si sa nu mai astept, am zis ca nu merita!

raul Luni, 7 Mai 2012
buna seara.

as dori sa stiu cam cat de des se maresc salariile (nu pozitii de management) in Cosmote. o data la 6 luni, o data pe an? si evident cam care ar fi procentajul.
cota Vineri, 13 Iulie 2012
eu am plecat strict din cauza salariului. insa colegii si atmosfera au fost ok pt mine cat am lucrat in cosmote, dar evident depinde.
zoro Joi, 26 Iulie 2012
...ceva "cotatii" de salarii ?
Cum sunt ? bunicele sau...
zina Vineri, 3 August 2012

Call center in jur de 1500-2000 RON.

brasov Miercuri, 30 Ianuarie 2013
la brasov,pentru postul de consultant vanzari se ofera 670 ron+bonuri de masa (+eventuale bonusuri daca indeplinesti targetul, aproximativ 400 de ron daca inchei 15 abonamente cosmote si 5 romtelecom)
elena Luni, 11 Februarie 2013
Am lucrat la Cosmote. Salarille sunt mici si nu se face nici un fel de marire.Poate dace esti cuminte si constiincios primesti un bonus cam cat salariul pe care il ai ...poate
Alex Marti, 23 Aprilie 2013
Totusi, la call center fara sa ai pe cineva in firma cam de unde incepe salariul?
Andra Luni, 29 Aprilie 2013
Si pe mine ma intereseaza daca se respecta acel program de 8 ore realizat in planningul de la inceput de luna. La interviu mi s-a spus ca sunt 2 ture de noapte obligatorii pe luna. Totusi, exista posibilitatea sa luam mai mult de 2? Din toamna, in cazul in care voi intra la masterul pe care il doresc ma lovesc de o prezenta foarte ridicata la cursuri plus un orar facut cu picioarele (ore ba dimineata, ba la pranz, ba seara). Stiu ca salariul este destul de mic, insa sunt in situatia in care fie accept un job cu un salariu mai mic dar cu program care sa ma lase sa imi termin linistita studiile, fie nu ma mai angajez deloc si stau tot pe banii parintilor pt ca datorita orarului, un loc de munca cu program gen 9-18 nu imi permit. Si zau ca e frustrant sa le tot cer parintilor bani.
pt Andra Vineri, 3 Mai 2013
Daca in contractul pe care il semnezi va scrie negru pe alb (programul de lucru/plata sau recuperarea orelor suplimentare, etc) asa ceva, atunci e OK. Daca NU, asteapta sa intri si vei avea surprize gen : "daca nu vii, esti libera sa iti cauti in alta parte" sau "cine te-a pus sa vii daca nu esti disponibila pentru acest job".
A Miercuri, 8 Mai 2013

Am lucrat in cosmote aproape 2 ani si pot spune ca este foarte OK-colegi ok,programul este de la 9:00-17.30 si dupa asta toata lumea sparge usa..

andy cosmote Luni, 8 Iulie 2013

salut,

pentru posturile de agent call center, e un mediu de lucru acceptabil, cel putin era cand am lucrat eu. salariile erau in jur la 1100 ron, netul pentru postul de agent cc, acum probabil s-au dat in trend cu piata vezi alte "plantatii" gen CGs, Tweencall etc.. si angajeaza pe salarii mai mici.

gps Marti, 6 August 2013
Am aplicat pentru 2 pozitii in cadrul departamentului tehnic. Am fost invitat ieri la un interviu, la sediul lor: cladirea Atrium House, Sema Park, etajul 1; Splaiul Independentei nr. 319, Sector 6, Bucuresti. Interviul era stabilit pentru ora 14:00. La ora 14:00, am fost preluat de catre o angajata de la resurse umane care m-a condus intr-o incapere unde urma sa dau un test tehnic. Dupa ce am ajuns in aceasta incapere, mi-a zis sa astept putin fiindca se va intoarce in cateva minute. Am asteptat insa 1 ora, fara ca aceasta persoana sa revina si sa imi pot sustine testul tehnic. Dupa 1 ora a revenit, intrebandu-ma daca am terminat si daca a venit o alta colega de mi-a luat testul tehnic (probabil a vazut ca nu am nimic in fata, nici o foaie si s-a gandit ca altcineva mi-ar fi luat acel test odata ce eu l-as fi rezolvat). I-am raspuns ca nu a venit nimeni si ca nu mi-a fost prezentat nici un test. Ca in clipa aceea sa-si dea seama ca defapt m-a uitat acolo, spunand ca isi cere scuze pentru gafa facuta insa a avut multi alti candidati si ca nu si-a dat seama ca ma lasase acolo. Cum prima impresie este unul dintre factorii determinanti in a opta pentru o anumita companie, nu cred ca mai are rost sa ma gandesc daca odata angajat (daca se va pune problema) voi fi intampinat de aceeasi lipsa de pregatire si profesionalism, atata timp cat direct din prima clipa cand te intalnesti cu aceasta companie, iti lasa o impresie neplacuta. In rest, nu cunosc nimic altceva legat de salariu, conditii de munca, programul de munca etc, deoarece este pentru prima oara cand interactionez cu Cosmote.
Anca Luni, 16 Septembrie 2013
Buna ziua!
Am fost chemata si eu la un test tehnic la Cosmote ,si au zis ca in functie de rezultatul la acest test, o sa ma trimita la interviu acolo unde " ma potrivesc" .exact astea au fost cuvintele :)).
M-au chemat la sediul din Sema Park.
Sunt curioasa insa,daca imi poate spune cineva, in ce consta acest test tehnic, cat dureaza,etc?
Multumesc.
geode Miercuri, 25 Septembrie 2013
Buna,

Astazi am fost ctc de catre o doamna de la o firma de recrutare pentru un interviu . Postul disponibil este de agent call center debt collection in Cosmote. Imi poate oferi cineva cateva detalii?

Multumesc,
Alexandra Vineri, 4 Octombrie 2013
Am fost angajata ca Agen Servicii Clienti Control Credite, Cosmote Romania, in anul 2009 , la acel moment lucruruile erau chiar ok mai ales din punct de vedere al colectivului , ulterior am auzit ca s-a stricat rau treaba si atmosfera(asta am aflat de la colegi care inca mai lucreaza acolo) Salariul era de 1100 ron + bonuri fara alte beneficii, cei angajati prin firme de recrutare aveau 800 + bonuri . Programul era in ture la recuperari creante de luni pana vineri + 2 sambete din luna. Incepeai de la 8 terminai la 16:30 de la 9 la 17:30 , de la 10 la 18:30 si de la 11:30 la 20 seara , destul de aiurea programul, dar te obisnuiai, erau si niste bonusuri in functie de recuperari dar nu prea erau facute sa le atingi, si se dateau odata la 3 luni.Sper ca am fost de ajutor cu informatiile, cred ca salariile nu s-au modificat de atunci oricum.
Alexandra Vineri, 4 Octombrie 2013
Ce am uitat sa specific este ca nu aveai timp sa respiri, vorbeai continnu , apel dupa apel , nu aveai nici 2 sec intre apeluri sa iei o gura de apa dar te obisnuiesti dupa putin timp nu ti se mai pare greu, Era ca la puscarie din punctul asta de vedere dar am auzit ca se poate si mai rau de atat la RDS si RCS :)
B. Sambata, 19 Octombrie 2013
Am vazut ca exista cateva persoane interesate de postul de agent servicii client in call center-ul cosmote si m-am gandit sa va dau cateva detalii pt ca am lucrat o perioada acolo.
Salariul fix net in momentul de fata este undeva la 1040 lei+bonuri de masa pt zilele lucrate+ telefon de serviciu cu 120 min nationale, internet nelimitat, sms-uri nationale nelimitat si nelimitat in reteaua cosmote.
Programul este in ture: 7:00-15:00, 8-16, 9-17, 10-18, 13-21 si 15-23. Un week-end liber si unul la munca. Liberele din cursul saptamanii nu respecta nicio regula, adica poti sa primesti liber luni si marti sau joi si vineri sau luni si miercuri etc. Asadar, se poate intampla sa primesti 4 zile libere consecutiv si apoi sa lucrezi 10 zile consecutiv.Important e ca se pot face schimburi de tura si de libere au alti colegi. Supervisorii sunt ok, cu cateva mici exceptii.
Concediul de odihna nu-l primesti atunci cand vrei sau atunci cand ai nevoie, ci atunci cand nu are cosmote nevoie de tine la munca si trebuie sa mergi sa ceri de mai multe ori.
In zilele aglomerate un agent care se descurca preia cam 130 apeluri, cu pauza de aprox. 2 secunde intre ele(exista o aplicatie de autoraspuns ai intra apelul automat).
Tot in zilele aglomerate (care sunt destul de dese) nu ti se permite sa mergi in pauza fara acordul supervisorului.
La marire salariala nici sa nu va ganditi. Din 2008 sau inceputul anului 2009 nu s-a marit salariul cu niciun leu.
Dupa 3 luni vechime (fara perioada de training de o luna) devii eligibil pt bonus. Sunt multe criterii care se iau in calcul: productivitate, adica nr de apeluri/ora; calitate (sunt ascultate apelurile), numarul de vanzari, valoarea ajustarilor in urma sesizarilor fondate ale clientilor etc.
Bonusurile sunt de 70, parca 100 si 150 euro in functie de targetul atins.
Trebuie sa ai nervii foarte tari ca sa lucrezi si sa rezisti acolo.
Exista des probleme tehnice cu aplicatiile in care lucrezi.
Colegii sunt tineri si foarte draguti.
Jobul e potrivit pentru studenti sau proaspat absolventi fara experienta de lucru.

Compania Cosmote Romania a fost achizitionata de catre Telekom Romania Mobile Communications SA. Puteti impartasi in continuare experientele voastre aici.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?