Forum despre Grup Renault Romania


Andu Joi, 22 Septembrie 2011
am avut doua interviuri la Dacia Meridian.
au zis ca ma cheama la un training apoi care dureaza o saptamana dupa se semneaza un contract. dar nu este nicio oferta sau ce training este?
stie cineva?
ex meridian Joi, 22 Septembrie 2011
pe ce ai avut interviu si la ce meridian. sud bucuresti? oricum depinde pe ce te-ai dus, ca vanzator? am lucrat si eu la ei aproape 2 ani dar nu ofera cine stie ce ca salariu, mai multe faci din comisioane si ce mai vinzi la acsesorii. atata
Marian Luni, 10 Octombrie 2011
Nu mai e viata in vanzari de masini desi dacia se vine cred cel mai bine. Stiu ca astia de la Meridian au targete mari.
Marian Luni, 10 Octombrie 2011
La mecanica ce mai merge treaba
un om Luni, 17 Octombrie 2011
ce salarii sunt in departamentul de logistica? va rog frumos sa-mi dati niste intervale si va multumesc.
Xman Joi, 25 Octombrie 2012

ce salarii are un inginer proiectant catioa v 5 in Bucuresti?ms,intervale?

tky Miercuri, 19 Decembrie 2012
salariile la RTR sunt de aprox 1800NET RON ... acum depinde de pozitie, vechime si proiect.
alll Miercuri, 20 Martie 2013
"Salariul mediu al angajatilor care lucreaza in cadrul uzinei Dacia de la Mioveni era anul trecut in valoare de aproximativ 3.700 de lei brut/luna (2.600 de lei net), dupa ce au obtinut o crestere salariala de aproape 10% in urma negocierilor cu sindicatele.

Aproape 5.000 de angajati ai Dacia de la Mioveni au oprit activitatea in aceasta dimineata.

"O parte dintre angajatii uzinei vehicule de la Mioveni au oprit lucrul in aceasta dimineata si au inceput un protest spontan pe fondul negocierilor care au loc intre sindicate si reprezentantii Dacia, iar protestul este legat de prevederile contractului colectiv de munca si partea de cresteri salariale",a spus Anca Oreviceanu, purtaror de cuvant al Dacia Mioveni.

Automobile Dacia avea la finele lui 11.278 de angajati la Pitesti, potrivit raportului financiar al Grupului Renault, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din economie. "

de pe zf.ro
Lili Luni, 1 Aprilie 2013
Eu am lucrat aproape 4 ani la DACIA COMERCIAL & RENAULT-NISSAN RO (importatorul) si pot spune ca a fost rampa mea de lansare! N-am avut un salariu mare, dar am invatat foarte multe, am avut colegi extraordinari si am beneficiat de trainig-uri cum nicaieri n-am mai vazut!
tky Luni, 15 Aprilie 2013

Lili are dreptate , o rampa de lansare, in rest e ca peste tot !

Nini Miercuri, 10 Iulie 2013
Draga Lili,
Daca a fost o pozitie de inceput ( entry), patru ani poti sa stai la orice companie pe bani putiti si te felecit pentru dezvoltare...
Dar pentru un specialist nu se preteaza, nici pentru cursuri, nici pentru orice... intrucat DACIa este cel mai mare angajator roman si nu se face sa ofeti salarii sub media pietei.
Lili Marti, 17 Septembrie 2013
tky, Nini,

Am intrat pe post "entry level", iar ulterior am avansat de doua ori. Si nu, nu pe pile, nici pe alte criterii! Primul sef pe care l-am avut ne chinuia ca pe niste idioti! In vreo 5 luni l-au determinat sa-si dea demisia. Abia atunci am inceput sa muncesc in conditii normale. Iar cand spun "normale", ma refer la faptul ca nu isi mai batea nimeni joc de noi, ne lasau sa ne facem treaba, ba chiar ne veneau in ajutor. E drept ca lucram intre 12 si 16 ore pe zi, parca eram la Bursa, in filmele americane, dar era mereu cineva acolo care sa vada asta, sa aprecieze si sa ne vina in intampinare cand aveam nevoie de ajutor.
Iar ca in orice firma mare, avansezi in doua moduri: ori pe competente (daca le ai), ori pe pile/pupincurism si altele, daca esti incompetent. Asadar, te contrazic, TKY, nu e obligatoriu sa fi "de-al cuiva".
Nu sustin ca e angajatorul perfect! Dar, dupa ce am schimbat cateva locuri de munca (am lucrat cate 3-4 ani la fiecare), pot face diferenta.
tky Luni, 25 Noiembrie 2013
@Lili , lucrezi la Dacia Mioveni, Titu ? sau la Bucuresti la birouri ? depinde f mult si ce inseamna avansare si cat de multumita esti . si eu am avut parte de avansare, dar nu e ceea ce ma asteptam. sigur Dacia ofera mai multe, dar eu visam la altceva !! pozitiile de management sunt cam greu de obtinut pe competenta ...
Ionut Vineri, 13 Decembrie 2013
Xman Joi, 25 Octombrie 2012
ce salarii are un inginer proiectant catioa v 5 in Bucuresti?ms,intervale?


Acum salariul de baza e de 2000 ron, tocmai ce am fost la un interviu la ei pe care l-am picat.
Cel mai de apreciat lucru a fost ca m-au anuntat prin intermediul e-mail-ului faptul ca nu am luat 'testul tehnic', dar ca pastreaza CV ul in baza de date.

Merita incercat (am 25 de ani)
lili Vineri, 13 Decembrie 2013
Ionut, test ethnic in CATIA V5? poti sa dai detalii despre test?ms
unangajat Vineri, 5 Februarie 2016
Minciuni si rulaj de personal la Dacia Automobile SA (recruteaza personal sub denumirea de Grup Renault Romania)

O cunostiinta personala a fot angajata la Grup Renault Romania (dar pe contractul de munca i-au trecut, fara sa-i spuna dinainte - Dacia Automobile SA) pe perioada nedeterminata (chipurile) si cu perioada de proba de 3 luni. Aparent, totul parea bine. In cadrul negocierii, incheierea unui contract de munca pe o perioada nedeterminata a fost o conditie ca persoana sa nu paraseasca vechiul loc de munca. Cei de la Dacia au vrut sa angajeze persoana cu orice pret si i-au promis marea si sarea. Zi si facut, demisie si angajare la Dacia, cu multe sperante. Cand sa se termine cele 3 luni de proba, vine un mangerias si zice ca profilul nu mai corespunde si ca e gata trebuie sa-si dea demisia, pentru ca vezi doamne nu sunt multumiti. Care era de fapt adevarul ? Proiectul pe care fusese angajata persoana in cauza tocmai se terminase. Era vorba despre incarcarea unor camioane cu ambalaje pentru uzine. Se incarcau in medie 15-20 de tiruri pe zi (din Italia, Spania, Franta, Germania, Romania). Cand s-au terminat de incarcat ambalajele s-a terminat si proiectul. Desigur, cei de la Dacia nu au zis nimic despre intentiile lor infecte si anume ca aveau nevoie de personal pentru doar 3 luni de munca. Nu de orice fel de angajat, ci de personal cu experienta, ca sa le termine repede treaba. Ori un angajat cu experienta nu-si lasa locul de munca ca sa se duca la Dacia pentru 3 luni, asa ca totul a fost o cacialma premeditata. Pe mine ma mira cata lipsa de scrupule exista la cel mai mare angajator din Romania. Rulaj de personal cu incalcarea drepturilor persoanelor, prin aranjamente HR. Managerii de acolo, cei mai multi au pana in 35 de ani si nu au lucrat decat in Dacia, deci nu cunosc alta cultura corporativa. Acestor manageriasi li se pare ca tot ce misca in Dacia reprezinta devarul absolut si culmea profesionalismului. In unele cazuri putem discuta despre profesionalism veritabil, dar in destule cazuri e doar amatorism, caracter josnic si bravade fara scrupule (metehne de tip securist). Ca sa nu uit, se lucra si sambata si de foarte multe ori peste program (nepontat). Avand in vedere volumul de munca, lipsa de timp pentru viata proprie, nu se merita, dar vazut din afara nu ai cum sa cunosti aceste lucruri. Totul pare promitator. Desigur, la interviul de angajare nu s-a pomenit de asa ceva.

Concluzie: - Daca vreti sa va angajati la Dacia trebuie sa stiti ca aici lucrurile nu sunt tocmai pe roze. Sunt oameni si oameni, unii dintre ei niste cazaturi morale, capabili de orice pentru a creste in cariera. Negociati-va interesul de la inceput, cereti garantii, nu va lasati pacaliti. Intrebati daca vi se asigura training de specialitate si ca nu sunteti lasati sa va descurcati singuri (in realitate nu se asigura trainer pentru ca nu au). Urmariti pe eJobs si BestJobs daca joburile la care aplicati au mai apartut publicate. De cat timp ? Daca da, e ceva in neregula. De pilda joburi precum: Pilot/Logistician ambalaje, Analist economic, Pilot transport, au aparut aproape un an si inca mai apar. De ce ? Aici sunt angajati foarte multi tineri pe o perioada de max. 3 luni, dupa care ori pleaca ei, ori li se da de munca pana le iese pe nas si li se imputa ca nu-si fac treaba, apoi out...

Retineti: - Multele angajari de la Dacia sunt de fapt o forma agreata de rulaj de personal. Sunt foarte putine locurile de munca stabile (pozitii cheie) pentru care se recruteaza personal pe termen lung, de regula ingineri. In rest apa de ploaie, se angajeaza pe functii de tip... "non-functii", gargara cu multe iluzii. Cu aceasta schema HR, Dacia isi pastreaza in continuare titlul de cel mai mare angajator din Romania, fara sa-i pese catusi de putin de faptul ca distruge cariera unor tineri promitatori pe care-i recruteaza cu munciuni, abuz, si-i sacrifica in interes personal, incalcandu-le drepturile. Aici cred ca niste avocati destepti ar avea ceva de castigat site bani buni. Pana la urma, dincolo de drepturile angajatului discutam si despre drepturile persoanei, iar managerii lipsiti de scrupule trebuie sa plateasca cumva pentru mizeria facuta in folosul propriei cariere si a cultului personal.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?