Forum despre Deutsche Telekom Business Services SRL


Ema Marti, 15 Aprilie 2014
A fost cineva la interviu pe HR? am vazut multe pozitii deschise
Ana Marti, 29 Aprilie 2014
Aveti idee cand isi va incepe activitatea aceasta companie? Din cate am vazut eu.. interviuri se tot tin de prin decembrie 2013.
Ana Vineri, 9 Mai 2014
Nicio informatie, nimic?
2014 Duminica, 18 Mai 2014
eu am fost la interviu,pe partea de hr,ma vor incepand cu luna iunie,urmeaza sa discutam despre salariu.voi a ti fost la interviu:?
Gri Luni, 19 Mai 2014
@2014: Cand ai aplicat la ei si pe ce post de HR? Cat a durat procesul de recrutare?
aurelian Marti, 27 Mai 2014
unde publica job-urile, pe ce site-uri?
@2014 Marti, 27 Mai 2014
pe ejobs.ro
eu Duminica, 1 Iunie 2014
Stiti cumva cand se va incepe pe limba spaniola? Este adevarat ca se amana proiectul?
Ana Duminica, 1 Iunie 2014
Dar a inceput cineva dintre cei nou recrutati (ianuarie - mai) sa lucreze pentru DT, in afara de cei luati de la Cosmote?
eu Duminica, 29 Iunie 2014
Stie cineva care e salariul pt pozitiile de recuitment specialist limba rusa? Merci.
ana-maria Marti, 9 Septembrie 2014
Am fost si eu de curand la un interview pentru un post de HR cu limba straina. Nu mi-au lasat o impresie tocmai buna - interview-ul a inceput cu 15 minute intarziere - timp in care nu m-a bagat nimeni in seama, pe ejobs apareau 5 pozitii deschise iar la interview mi s-a spus ca sunt 3 pentru front office, in ceea ce priveste descrierea jobului - in care erau mentionate si atriutii de payroll - acestea lipseau cu desavarsire in ceea ce mi s-a prezentat. Legat de salariu am zis ca nu as accepta mai putin de 2500 de ron iar persoana care conducea intrevederea m-a intrebat daca pentru suma aceasta as pleca de la actualul loc de munca - mi s-a parut c-a fost bluff..incercati si voi, poate lucrurile se mai schimba.
Alina Joi, 11 Septembrie 2014
Buna, eu am fost la un interview pe limba sarba si mi-au lasat un gust amar - dezorganizare totala - te programeaza la o ora si te iau mai tarziu motivand ca nu au sala libera, testul de limba se da la primul intalnire desi nu te anunta nimeni in prealabil.
Legat de salarii, am inteles de la o prietena ca acestea oscileaza intre 1500 si 1900 de ron.

O zi buna!
diana Marti, 23 Septembrie 2014
Buna! Stie cineva cum decurge interviul pentru "Specialist servicii clienti/ Operator Telesales Part-Time"? Si cam cat este salariul? Multumesc! :)
@Diana Joi, 25 Septembrie 2014
Interviul dureaza aprox 3 ore,este un interviu de grup si trebuie sa iesi in evidenta daca vrei postul.Salariul pt part-time este aprox 500 lei si bonuri de masa plus alte beneficii cum ar fi asiurare la o clinica plivata,bonusuri de sarbatori.
diana Joi, 25 Septembrie 2014
Multumesc mult pentru raspuns! :)
micutza Vineri, 26 Septembrie 2014
Salariul este de 951 lei pentru full time si bonuri de masa in valoare de 200 lei, iar pentru part time este 475 lei si respectiv 100 lei bonuri de masa. Se mai adauga un comision de vanzari, pe care il iei doar daca atingi target-ul..nu stiu cat este, dar daca nu-l atingi in prima luna este posibil sa te dea afara!

Sun multe proceduri de indeplinit, multe cerinte si pretentii pentru un job de call center, multa secretomanie, una ti se spune la tel si alta aflii pe la interviuri, personal sunt dezamagita de ei si sincer aveam asteptari salariale mult mai mari.

ps: pentru cei care vor sa lucreze aici, le spun doar sa aibe grija si sa aplice doar cei care au experienta in call center pt ca este un avantaj, iar daca sunt entry level .. sa se astepte la mult stress, multa bataie de cap ...
Cami Miercuri, 1 Octombrie 2014
@micutza ai dreptate.target-ul este foarte greu de atins...trebuie sa ai mare putere de convingere,sa ai experienta in vanzari si eventual sa stai si peste program ca sa-ti atingi target-ul.oricum sunt foarte multi factori pe care trebuie sa-i indeplinesti ca sa primesti bonus:target pe fiecare serviciu in parte,target pe toate serviciile,target pe suma,target pe nr de clienti retinuti,iar team leader-ul iti da nota pe calitatea apelurilor,daca o singura conditie nu este indeplinita poti sa uiti de bonus.este un job in care merita sa te implici doar daca esti foarte rezistent la stres si la foarte multa presiune din partea conducerii.
A. Miercuri, 1 Octombrie 2014

Sa va spun cum sta treaba cu acesta firma:
1. Interviul este de grup si dureaza 3 ore.
2. Salariul este de 600 lei pe part time si 1100 pentru full time.
3. Cei doi team leaderi cu care am sustinut interviul mi se par ca nu au ce cauta acolo, sincer habar n-au sa puna intrebarile corespunzatoare pentru un interviu.. Unu te intreaba si celalalt noteaza. Intrebari impertienente. Pe langa faptul ca ii intereseza pe unde ai mai lucrat, de ce ai plecat de la fiecare loc de munca, de ce iti doresti o cariera in CALL CENTER etc, sa le spunem intrebari clasice, inevitabile.. te intreaba cum ai vinde produsul, de ce ai proceda asa, dar ce ce nu asa, te pun in tot felul de situatii adevarate sau fictive..etc In mare parte si-au cam luat ei notite de la noi, cei care am mai lucrat si care le-am dat clasa prin raspunsurile oferite, sa-si mai largeasca cunostintele despre experienta in vanzari.
4. Eu una nu am semnat cu ei pentru ca sunt neprofesionisti, HR -ul lasa de dorit, se ocupa doar online de acte, analize, etc.. te lasa singur sa iti faci medicina muncii, protectia muncii, sa te programezi singur, iti da numere gresite, iti trimite pe mail documentatia sa ti-o printezi singur ..de parca n-au o amarata de imprimanta etc
5. Salariul ti-l spun abia atunci cand iti prezinta oferta salariala si atunci ramai masca, pentru ca iti dau impresia ca ei sunt cea mai tare companie si platesc super bine, dar este exact opusul.
6. Trainingul ar trebui sa dureze 3 saptamani, 6 ore, de la 9-15.. dar surpriza - vor sa scape de stressul de a pregati noii angajati asa ca il scurteaza la 2 saptamani, si te vor plati la 4 ore, nu la 6 ore cum ar trebui cu scuza banala ca firma nu are nimic de castigat, ca trainingul nici n-ar trebuii sa se tina, ca e un mare privilegiu pentru noi ca firma isi asuma sa arunce bani pe noi pentru a ne invata niste produse sau programe.
7. Target-ul este mare, imposibil de atins, e manipulare pe fata, iar daca reusesc sa-l atinga 2-3 persoane ei te vor minti si iti vor spune ca toata lumea il ia.
8. De asemenea, mint cu nerusinare ca promovezi rapid, inclusiv pe alte departamente.. mi-e greu sa cred asa ceva, mai ales in call center unde sunt atatia angajati!
 

ana-maria Joi, 2 Octombrie 2014
Am fost si eu la doua interview-uri cu ei...intrebarile sunt absolut chestii banale care nu evidentiaza nicio aptitudine a potentialului angajat, desi le-am comunicat asteptarile salariale de la prima intrevedere, m-au facut sa imi pierd timpul inutil chemandu-ma si la cel de-al doilea interview. Mi-au spus ca, indiferent de tipul raspunsului, cineva din companie ma va contacta pentru a-mi transmite informatia - bineinteles ca nu a sunat nimeni. Nu sunt deloc profesionisti (cu ambele ocazii m-au lasat sa astept - odata 10 minute, odata un sfert de ora ) iar atmosfera de lucru pare foarte stresanta (cat am putut observa deplasandu-ma printre birouri catre o sala de meeting in care avea sa aiba loc interview-ul). :(
Ioana Miercuri, 8 Octombrie 2014
Buna. Stie cineva ceva legat de postul de agent servicii clienti - activare contracte? Interviu&salariu?

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?