Forum despre Deutsche Telekom Business Services SRL


nu conteaza Vineri, 17 Octombrie 2014
Am aplicat pentru postul de secretara part-time pentru sediul lor din Cluj si am fost contactata de pe mobil de un domn care m-a invitat la un interviu intr-un apartament de pe Calea Turzii. Mi s-a parut foarte ciudat, intrucat a zis ca daca intervine ceva sa-l anunt tot pe acel numar de mobil. Am cautat sa vad al cui e numarul de telefon si am vazut ca respectivul domn dadea in chirie apartamentul respectiv si nu aparea nicaieri cum ca ar fi vreo legatura intre el si Telekom. Evident ca nu am mers la interviu!
andreea Luni, 20 Octombrie 2014
Ioana, ai fost la interviul pt. postul ''agent servicii clienti- activare contracte''? Am fost ei eu invitata si as dori sa stiu cu a decurs, din cate am inteles dureaza undeva la 2 ore interviul. Multumesc.
Dea Joi, 30 Octombrie 2014
Buna.Stie careva care este salariu pe o pozitie de HR,pe
o limba straina mai rara?
anamaria Vineri, 31 Octombrie 2014
Buna Dea! Nu stiu cat poate fii salariul pe o pozitie de HR cu o limba rara dar cred ca este destul de mic. Am fost si eu chemata pentru limba greaca, iar dupa doua interview-uri care au inclus si teste de limba scris (engleza+greaca) si oral (greaca) nu au mai dat niciun semn. Cred ca salariul a fost motivul principal (nu voiam mai putin de 2500 ron). Mai cunosc o persoana care a fost pentru aceasi pozitie dar pentru poloneza (vorbitor nativ) care a trecut prin exact aceasi experienta.
Iti tin pumnii! Sa ne impartaseti experienta ta :D
paul Luni, 10 Noiembrie 2014
Are cineva detalii despre postul de Agent Vanzari Segment Rezidential, salariu, mediu de lucru, interviu.
Mihai Marti, 11 Noiembrie 2014

Telekom au nevoie de o persoana in echipa lor de colectare debite, sediul este in Sema Park Metrou Petrache Poenaru.
Responsabilitati:
- Contactarea/ Preluarea apelurilor clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate
- Inregistrarea solicitarilor scrise, primite in cadrul departamentului "Relatii cu clientii", atat din partea clientilor externi, cat si interni;

Se lucreaza in 4 schimburi a cate 8 h/zi incepand cu ora 8:00/ 09:00/10:00/11:30.

Contract initial pe perioada determinata de 3 luni, cu posibilitate de prelungire.

Pachetul salarial este format din salariu fix de 850 lei net la care se adauga tichete de masa (cate 1 tichet a 9.35 lei pentru fiecare zi lucrata) + bonus
Cerinte
- Cunostinte operare PC: Word, Excel, e-mail;
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
- Abilitati excelente de comunicare;
- Orientare catre client;
- Abilitati de identificare si solutionare a problemelor, gandire analitica;
- Initiativa;
- Abilitati de negociere, persuasiune.

alex1097 Vineri, 14 Noiembrie 2014
Stie cineva de mediul de lucru pentru postul de Inginer Sistem IT -Premium , si cam ce ar presupune postul?

Multumesc
Iohannis Luni, 17 Noiembrie 2014
Stie cineva care e salariul pentru HR specialist limba rusa? Multumesc!
marius Luni, 17 Noiembrie 2014

Se lucreaza in zilele de sarbatoare legala gen 25 dec, 1 dec 1 ianuarie etc?

Rossi Duminica, 30 Noiembrie 2014

Am participat la un interviu pentru un post de vanzari call center de curand, insa citind parerile voastre imi dau seama cat afecteaza decizia multora de angajare..
Personal am interactionat cu mai multe persoane care n.au facut altceva decat sa fie amabile si utile incepand cu portarul pana cu persoana de la HR.
Nu stiu daca exista oameni profesionisti, suntem doar educati cu acest cuvant,pentru ca de multe ori nu defineste profesionalismul tau mediul si conditiile in care lucrezi sau procedurile stupide uneori.
Oamenii pe care i.am intalnit au dat dovada de implicare, dorinta de a face lucrul in mod "profesionalist", amabilitate si bun simt.
E adevarat ca platesc prost insa se pare ca toti mai multi isi atribuie aceasta strategie...cerinte multe bani putini, se plang ca tot mai multi aplicanti sunt foarte prost pregatiti iar pt cei calificati n.au bani sa.i angajeze, d.p.meu de vedere, a merge la interviuri este doar o pierdere de timp unde ambele parti se mint uni pe altui de dragul proceduri si al rolurilor sustinute, doar tot ce e minunat de spus are intaietate mai putin realitatea si faptul ca nu se va schimba vreodata ceva ca nu are cine!
Succes celor care apreciaza aceasta companie, pana la urma conditii sunt la fel peste tot.

k. Vineri, 5 Decembrie 2014
Stiti cat ia sa programeze un interviu? Am aplicat acum cateva zile, scrie pe ejobs ca mi-au selectat CV-ul pentru un interviu, dar nu am primit nici un telefon.

Pentru un post de HR cam cat dau? Pentru entry-level, dar pt celelalte?
Irina_Ujlaki Joi, 9 Aprilie 2015
@Rossi din postarea ta nu se intelege mai nimic si oricum nu contine nimic relevant. Eu personal am pierdut 3 minute inutil pentru a ajunge la concluzia ca bati campii.

@ceilalti utilizatori, am citit postarile voastre pentru ca sunt interesat sa aplic pentru un post de HR Specialist with Hungarian. Concluzia este clara, salarii mizerabile, pretentii pana la cer. Cel putin Webhelp (asa criticati cum sunt) care nu este asa mare si renumita ofera un 2200 + bonuri + bonus. In fine, cel putin acum stiu ce am de facut daca ma suna, le spun ca putem discuta conditiile via e-mail si daca depasim acest stadiu vin si la interview in vederea testarii. Cheers to You All!
Alicia Marti, 12 Mai 2015
ce salarii au cei care lucreaza in magazinele Telekom (cei care vand telefoane, abonamente, accesorii...) brut si net, la ora actuala (luna Mai 2015)? se mai acorda bonusuri/comisioane din vanzari?
care este targetul lunar?
angajarile se fac pe merit sau prin PCR (pile, cunostinte, relatii)?
cum sunt managerii si colegii?
ce fel de intrebari se pun la interviu?
angajatii au vreun beneficiu? adica, poti cumpara un telefon la pret redus?
KnowitAll Luni, 17 August 2015
Dragilor,

Va rog sa nu confundati Deutsche Telekom Business Services cu Telekom Romania Communications sau Mobile Communications. Sunt entitati complet diferite. Recrutarea este intr-adevar un challange, salariile sunt ok, se bazeza pe forta de munca tanara si fata de multe alte companii angajeaza studenti sau proaspeti absolventi pe care ii cresc prin training-uri interne. Sunt mai multe departamente dar cuvantul cheie este "Shared" Service Center, ceea ce inseamna ca angajatul va fi o resursa share-uita intre departamente, implicit acesta invata foarte multe lucruri, daca este interesat evident. Ce trebuie sa aveti in vedere este ca aceasta companie nu este un Call Center!!! Este un centru care presteaza servicii de resurse umane (recrutare, administrare personal, financiar, dezvoltare si training...) pentru angajatii din grupul Deutsche Telekom (Europa si T-Systems). Tot ce trebuie sa faceti este sa fiti simpatici si vorbareti la interviu si evident sa treceti de testarea de limba. Va urez multa bafta!!!
Petite28 Joi, 29 Octombrie 2015
Am avut o experienta neplacuta cu aceasta companie.Am aplicat pentru un post de consultant HR in limba franceza si am fost sunata,intr-un moment foarte nepotrivit,cand efectiv nu puteam vorbi,pentru un interviu telefonic(in principiu nu sunt adepta interviurilor telefonice deoarece mi se pare mult mai corect sa discuti fata in fata despre o angajare).Le-am spus frumos ca nu pot vorbi in acele momente si ca ii rog sa revina putin mai tarziu cu un telefon.Mi s-a raspuns pe un ton foarte gretos,domnisoara comunicandu-mi ca ele au de respectar un grafic si ca eu atunci trebuie sa dau testul de limba straina la telefon si nu mai tarziu,ca ele nu pot mai tarziu si nici altadata.In aceste conditii,vazand lipsa de flexibilitate si tonul arogant cu care trateaza potentialii angajati,le-am spus ca nu mai sunt intereesata de un post in compania lor.In concluzie,nu recomand!
unsarac Miercuri, 10 August 2016
am vazut un anunt pentru pozitia de statistician... stie cineva cam ce salariu e pentru acea pozitie ? Multumesc

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?