Forum despre Euroanswer


abramburica Marti, 19 August 2014

Se pleaca (mai mult sau mai putin) pt ca este call center si e ceva normal. Nu faci cariera in call center. Sunt si slujbe "de sezon" sau pentru incepatori. Apar si dispar proiecte. Iar cu spionatul, daca ai cel putin o sinapsa, iti dai seama ca este o practica uzuala in mediul corporatist/privat. Cand am deschis clientul de chat am si fost anuntata: "Every conversation is recorded". Ce vreti mai mult? Chatul respectiv este ca sa comunici cu colegii in scop de serviciu, pe proiectul meu schimbam chei / informatii, ceream sfaturi. Nu este sa stai la taclale cu ceilalti in timpul programului. Cat despre bani, esti platit proportional cu cat te duce capul. Daca abia te exprimi in romana si o rupi putin intr-o romgleza de balta, cazul multora care s-au perindat pe aici, 1000 de lei e chiar o suma mare. Da' na, fiecare cu pretentiile si orgoliile lui. Si munca pe branci...e tot dupa cat te duce capul. Daca te mocai si abia reusesti sa faci intr-o ora ce fac altii in 15 minute, normal ca vei munci pe branci sa tii pasul. Eu nu muncesc pe branci. Cand n-o sa mai fiu multumita, voi pleca. Deocamdata, stiu ca imi iau banii exact, la timp si corect si recomand carcotashilor sa incerce si pe la altii si discutam despre conditii dupa. Numai bine!

@abramburica Duminica, 24 August 2014
Am incercat si pe la altii si e mult mai ok din toate punctele de vedere, mai ales al igienei si a spatiului de lucru. Chestia cu chat-ul e la fel peste tot, indiferent ca e firma mare sau mica. Si referitor la ce spunea Gicu mai sus, sunt complet de acord: am vazut destui oameni, care faceau treaba buna, plecand din cauza madamei in cauza. Asadar good luck celor care va duceti acolo :D
GeoLXXXVI Marti, 13 Octombrie 2015
La Euroanswer, in Galati, salariul net pe limba engleza este 800 RON, indiferent de proiect :)

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?