Forum despre Genpact Romania


Isa Marti, 6 Ianuarie 2015

@Cosmina, sincer mai mult de 2600 sa zic 2800 pe AR cu italiana nu am auzit sa se dea chiar si pe pozitie de senior. Sunt companii care fac insourcing gen DB Schenker, BASSE, unde salariul pe AR cu engleza plus o limba europeana depaseste 3000 net, nu spun ca Oracle plateste minunat , acum pleaca o colega pe collections , senior, 3900 lei net cu italiana, deci sfatul meu , daca aveti de unde alege, Genpact, Accenture, Wipro , WNS, sunt companii mari cu proceduri aberante de avansare si salarii mici. Bineinteles daca acum ai iesit de pe bancile facultatii Genpact e o alegere extraordinara , dar pentru o persoana cu experienta relevanta in munca, nu este cea mai buna alegere.

mona Joi, 8 Ianuarie 2015
am trecut de toate etapele selectiei pentru un post cu limba "exotica". sincer imi faceam probeleme ca voi pica testul de limba straina insa dupa ce am fost testata inca o data dupa interviul cu managerul si vizita pe floor, dupa ce am asteptat un raspuns 2 saptamani, fara sa mai pun celelalte 3 saptamani in care am fost chemata la sediu de 3 ori am primit un raspuns negativ cu motivatia ca din pacate nu am background-ul profesional pe care il doreau ei. acum serios? nu puteau sa isi dea seama de asta din primele interviuri? eu cred ca daca managerul n-are chef sa te angajeze, nu te angajeaza si cu asta basta. nu va mai faceti sperante de selectie profesionista, e exact ca la orice alte locuri din Romania. iar cei din HR am o presimtire ca tot ce vor ei e sa si faca un target de persoane intervievate.
simona Joi, 8 Ianuarie 2015
buna, stiti cumva, pe HR pe germana, cam ce nivel de limba e necesar?
Robin Joi, 29 Ianuarie 2015
Am aplicat si eu,m-au sunat,pe spanish,ceva junior bla bla.M-au sunat pt interviurile telefonice.Le-am dat,le-am luat;dupa 1 zi au venit rezultatele pozitive,efectiv foarte repede.Bun,hai sa mergem la firma pt intalnirea cu tipa de la HR,Daniela numele ei.Ramane sa astept un raspuns,daca voi avea deosebita placere sa ma intalnesc cu managerul.Din cate citisem,dura ceva.De la interviul tel am stabilit o oarecare legatura cu tipa care m-a intervievat si am avut nerusinarea sa o caut pe fb si sa o rog daca poate sa intrebe pe hr...daca se mai intampla ceva sau nu.Mi-a dat chiar print screen ca raspunsul este da! si ca''o sa dureze putin mai mult pana voi fi contactata''.M-am bucurat enooooorm,am zis iei,o sa ma sune,just wait.Asteapta,asteapta,1 sapt 2 3,degeaba:)Nu stiu exact care este sistemul lor de ''lasat cu ochii in soare'' dar e lipsa de bun simt:)Draga companie Genpact,te rog sa faci o verificare p'acolo la HR la voi, ca's deja prea multe cazuri trase la indigo.De ce se mai pierde timp cu tot procesul asta? Mi-ar fi placut mult sa lucrez acolosi sa raman cu o impresie decenta.
Myro Luni, 9 Februarie 2015
buna ziua, in urma cu o luna am particia la interviu cu o persoana de la HR , si nici pana azi nu am primit un raspuns , cu toate ca mi s-a spus ca imi vor transmite unul , fie pozitiv , fie negativ, aveti idee de ce procesul intarzie ?
but0n Luni, 9 Februarie 2015
scurt feedback luna ianuarie procurement pe lb germana
S-au efectuat teste de limba engleza si germana prin telefon. Intrebari cam ca peste tot, totul posibil. Intalnirea cu HR a constat mai mult in descrierea dorintei mele de a intra in Genpact. Dupa vreo saptamana a urmat si intalnirea cu team leader-ul, ''un produs Genpact'' cum a preferat sa se caracterizeze. Aceasta intalnire s-a axat mai mult pe descrierea job-ului de procurement pe limba germana si din nou intrebari de tipul 'Esti pregatit?' 'Crezi ca te prinde?'
Imediat dupa aceasta intalnire, in aceeasi zi a urmat vizitarea salii de lucru si plasarea mea alaturi de un angajat, experimentat, pentru a vedea exact in ceea ce consta acest job. Descrierile anterioare insa nu s-au mai potrivit cu ceea ce vedeam. Eu imi doream si imi doresc o pozitie in care sa discut cu oamenii, fata in fata de preferat, sau telefonic. In acea sala cu peste 150 de oameni nu existau telefoane pe marea majoritatea birourilor. Asadar, se lucra mai mult cu tichete. M-am bucurat pentru ca am avut aceasta posibilitatea de a vedea exact in ceea ce consta munca, inainte de a da cu pixul pe contract. +1 pentru Genpact. Totusi, as alege aceasta varianta mai inainte de toate celelalte. Cred ca ar castiga timp si pentru procesul de angajare si in acelasi timp ar contribui la crearea unui scenariu clar in capul candidatului, referitor la job-ul pentru care acesta aplica. Target-ul era pentru intreaga echipa si spre exemplu daca o persoana mergea mai greu o luna sau doua era posibil ca intreaga echipa sa fie trasa in jos de catre acea persoana. Acest lucru, desi indemnand la eficienta si progres, poate concomitent bulversa relatiile dintre angajat si colegi, parerea mea. Personal, aleg mai degraba scenariul in care fiecare lucreaza atat pentru el cat si pentru echipa. Spre exemplu, daca un angajat are rezultate individuale mai bune, sa poata sa si le transfere, asemanator punctelor sau creditelor, catre sectiunea unde a performat mai slab, cum ar fi lucrul in echipa. Per total, salarii bune (pe Germana >1800ron netto), training-uri se promiteau multe, iar daca doritorul este de acord cu o munca tip 'hamster wheel' atunci acesta este locul.
Emma Luni, 9 Februarie 2015
@but0n: Multumim pentru feedback. As vrea sa te intreb in ce consta practic un job pe procurement? ce trebuie sa faci? si ce sunt acele tichete de care amintesti?

Programul de la cat incepe? se sta peste program? in w-enduri se lucreaza? se platesc orele suplimentare?

Ai aplicat direct pe site-ul lor sau pe un site de job-uri? Se cere experienta pe un astfel de post sau considera ca nu ai experienta pentru job si ti se face o training?

Multumesc! Mult succes daca esti deja angajat!
but0n Joi, 12 Februarie 2015
@Emma
1) Te asezi la un birou, relativ de dimensiuni mici, cam 1 metru latime care nu este predispus cu telefon pentru ca "acesta nu iti foloseste" (am citat angajatii Genpact). Sunt doua programe: primul este acela unde sunt listate toate comenzile/cumpararile pe care firma, de care se ocupa proiectul tau, le face in toata lumea, iar de acolo se selecteaza doar regiunile care sunt specifice pentru limba straina practicata. Astfel, selectezi o comanda spre exemplu, si apoi verifici continutul acesteia. Eventuale nereguli pot fi lipsa unor documente absolut necesare pentru sume > X. Sau momentul in care furnizorul firmei pentru care lucrezi solicita semnaturi aditionale sau acte aditionale, ceva in plus fata de factura, eventual o confirmare. Nu face parte din job identificarea noilor furnizori din moment ce acestia sunt prezenti, si acum al doilea punct, pe cel de-al doilea program in care se intra precum ai intrat pe google acesta prezentand o lista cu furnizori din lumea intreaga. De acolo se pot extrage informatiile ce privesc regulamentele practicate de furnizori. Un exemplu ar fi, dupa cum spuneam si mai devreme, necesitatea unor documente aditionale pentru sume > X. Aceasta nota este prezenta in dreptul furnizorului respectiv. Eu nu am ales sa lucrez acolo, asadar nu stiu daca ar mai fi si alte task-uri. Sa revin putin la tichete, deci acestea apar pe primul program. Dupa ce ai verificat comanda respectiva, tu poti sa ii dai OK sau sa o treci spre REVIEW. Dupa ce ai dat OK, mai exista inca unul ca tine care revizuieste si daca si acea persoana da OK, atunci comanda este procesata. REVIEW inseamna ca ceva nu este in regula. Practic, asta faci la fiecare tichet, ii verifici validitatea si corectitudinea. 90% din timpul tau acolo asta vei face.

2) Program: 9-18 sau 9-17 nu mai stiu exact, cu 1 h pauza de masa. Acum daca se sta peste program nu cunosc. Orarul este insa fix. Weekend-urile nu se lucreaza. Orele suplimentare nu cunosc daca si cum se platesc. Legat de target, am mentionat, daca te incadrezi toate sunt bune si frumoase, insa daca nu, tragi intreaba echipa dupa tine din moment ce target-ul se calculeaza cumulat, performanta fiecaruia generand performanta totala si cea luata in seama de angajator. Daca imi aduc bine aminte era o cifra, gen 95% sau 85%. Astfel erai "bine". Insa daca esti mai jos de aceasta cifra, nu este sfarsitul lumii din moment ce exista un "tutor" care te indruma si te ajuta in primele 2-3 luni. O ineficienta repetata cel mai probabil insa va crea griji apasatoare.

3) Ti se face training, intens. Experienta nu este necesara. E bine sa iti faci totusi o legatura cu ei dinainte, eventual poate sa identifici un coleg sau o colega care lucreaza acolo, pe care sa ii "folosesti" spre a te recomanda.
Multa bafta!
joujou Vineri, 17 Aprilie 2015
cam cum se termina interviurile telefonice?:D adica vreau sa stiu daca pot sa sper ca voi mai primi telefon pentru a merge in etapa urmatoare. multumesc
Bubu1984 Sambata, 2 Mai 2015
Sunt foarte neserioși. Tot ce pot spune ca am trecut cu brio toate interviurile, chiar si testele care cica nu sunt eliminatorii, am dat si interviul final cu doua fete care cica sunt manageri , asta se întâmpla la începutul lunii Aprilie. Suntem in luna mai si n- am primit nici un răspuns, feedback. Ca sa nu mai zic ca prima oară mi-au spus ca au nevoie de AR pe limba italiana si la interviul final mi-au spus ca au nevoie de AP . Am trimis si mail d-nei de la HR , Alexandra, si nimic, liniște deplina.
LaraCroft Sambata, 23 Mai 2015

Sunt foarte dezamagit de ei, au fost in Martie la procesul de recrutare si desi am trecut testele si toate cele, au uitat efectiv de mine. La interviu nici macar nu m-au ascultat, iar intrebari nu am avut voie sa pun prea multe pentru ca de fiecare data cand voiam sa stiu ceva, tipele se fastaceau si se faceau ca ploua..numai ca sa nu imi raspunda. Plus de asta, pleaca foarte multi oameni de la ei.

Andrutza Joi, 4 Iunie 2015
Hey.Imi poate spune cineva despre pozitia de IT HelpDesk Support with French and Italian? Cam care ar fi salariul si cam in ce consta interviul? Pe mine m-au contactat astazi, si as dori sa stiu daca se merita.Multumesc
lady_blue93 Marti, 23 Iunie 2015
Andrutza ai fost cumva la interviu? Cum a fost?
elisadiana Miercuri, 8 Iulie 2015
soo. am promis ca vin cu un feedback indiferent daca este pozitiv sau negativ ca e frumos sa ajuti oamenii sa-si faca o parere cam in ce se baga. first things first. am fost sunata pt pozitia de AP italiana. la interviu s-a razgandit domnisoara si mi-a spus ca as fi mai potrivita pentru Procurement. la intalnirea cu managerul (alt drum) au zis ca pozitia de order management este cea mai avantajoasa pt mine. Totul ok. m-au dus pe floor, oamenii care lucrau acolo pareau relaxati, atmosfera frumoasa. Primesc mail: feedback pozitiv si de la managerul de proiect urma sa fiu contactata pt interviul cu clientul. Dupa o luna de zile de la primul interviu telefonic inca nu primisem niciun semn. dau eu un email sunt sunata imediat de domnisoara de la HR scuzand-se ca nu m-au mai sunat pe motiv ca acel client este in concediu dar ca revin in urmatoarele zile sa stabilim data interviului. Dupa o saptamana ma suna (vorbim deja despre o luna si o saptamana de proces de recrutare) ca sa imi spuna ca pozitia de order management nu mai este valabila, dar ca au o pozitie de IT support (basically, call center). Trageti voi concluziile. Tin sa mentionez ca la vizita pe floor, baiatul care incerca sa mi explice ce si cum s-a cam mirat ca eram pe acolo fiindca nu era niciun post liber din cate stia el. Dezamagita!
Simonna Vineri, 10 Iulie 2015
Buna! Am o nelamurire pe pozitia IT support trainingul va fi in lb engleza? Exista posturi part-time? Sunt anul 2 si nu o sa renunt la cursuri pt un job full-time
funtwo Miercuri, 5 August 2015
Experienta mea: Totul a decurs relativ rapid. Am fost sunat miercuri pentru pozitia AP, interviu telefonic rapid, asteptari salariale, nivel limba etc. Joi am fost sunat pentru testarea in limba engleza, italiana. Vineri am avut interviul cu HR unde m-a intrebat din nou asteptari salariale, experienta profesionala etc. Luni mi-a fost programat interviul cu managerul, totul a decurs foarte bine. Astazi dimineata am fost sunat sa mi se propuna oferta (atractiva) pe postul AP. Totul mi s-a parut ca a mers foarte bine si foarte repede.
stefaniadorianac Miercuri, 5 August 2015
Eu am fost foarte incantata de procesul de recrutare la Genpact. Am dat interviul telefonic intr-o miercuri, joi am avut interviul cu HR-ul, vineri cu managerii de proiect si marti am primit raspunsul afirmativ.

La inceput am fost foarte sceptica in privinta lor, din cauza multitudinii de comentarii negative de pe acest forum si chiar nu aveam prea mare incredere, dar am zis sa incerc. M-am convins inca o data ca multi vorbesc aiurea si ca trebuie sa afli tu totul, sa nu iei drept bun tot ceea ce zic ceilalti.

Intr-adevar e neprofesional din partea lor sa nu dea feedback-ul, chiar si el negativ, dar cei care ati vazut ca nu ati primit niciun raspuns dupa 1-2 saptamani, nu stiu ce mai asteptati. Este mai mult decat evident ca nu v-ati potrivit pentru postul acela si trebuie sa mergeti mai departe, nu sa va inradacinati in acel loc pentru cateva saptamani buni si sa nu va cautati altceva.
carmen_shto Joi, 13 August 2015
Salut!

Am citit aici ca mai demult cineva a primit oferta pe AP/AR sau GL (nu mai stiu exact), pe limba rusa, 1500 lei. Si acum tot atat se ofera? Sau cam cat ar fi, mai exact, salariul (cu tot cu bonusuri si bonuri) pe rusa acum?

Sunt curioasa si daca se lucreaza de sarbatori.

Astept un raspuns. Multumesc!
100aden001 Vineri, 18 Septembrie 2015
Hei, am fost sunata pentru un post de entry level pe o pozitie de finance (?? presupun ca AP sau AR) sau IT support mi-ati putea spune unde ar fi mai ok din punct de vedere financiar, dar si posibilitati de avansare/calatorire? Thanks ^_^
Student Duminica, 20 Septembrie 2015

Haideti sa va povestesc experienta mea cu GenPact.
Toata actiunea s-a petrecut in luna iulie, dupa ce am terminat cu licenta, UPB am facut. Ma suna cineva de la GenPact in care imi spune de un program GateWay si ca ar avea nevoie de cineva cu germana (aveam nivel incepator trecut in CV dar am spus la telefon ca sunt dispus sa invat). 6 saptamani de training. 4h germana + 4h software (excel, outlook)=8h/zi. Mi s-a parut a fi o ocazie buna sa mai invat germana si sa castig experienta de care aveam nevoie.
Am sustinut interviu telefonic (engleza+germana). Am fost sunat iar sa ma prezint la sediul firmei. Am completat un chestionar scurt (nu tehnic). M-a intrebat cateva chestii, m-a intrebat pe ce ramura as vrea sa lucrez. Am cerut salariu de 1500 lei. Mare, mic, atat am considerat. Se putea negocia. La interviu nu mi s-a spus NIMIC de germana, motivul principal pentru care ma sunasera, cel putin asta era din ce mi-au spus la telefon. Din atitudinea tipei de la HR, totul se rezuma la excel si outlook ca cerinte. As fi facut fata. Eu spuneam si de sql, networking, linux. Nu parea interesata de entuziasmul meu.
Mi-a trimis dupa cateva zile mail cum ca au gasit alt candidat al carui profil este mai apropiat de cerintele lor.
Concluzie: Cea de la HR m-a sunat doar sa-si faca norma sau am cerut eu salariu mare (putea sa spuna ca ofera x-y, nu x). Aveam retineri si am luat in calcul si o situatie de genul asta, citind anterior posturile de aici.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?