Forum despre GRS - Global Remote Services


Axel Marti, 3 Iunie 2014
Are cineva idee cum este remunerat postul de Agent back-office (limba italiana) tura de noapte si care este atmosfera de lucru la sediul din Calea Mosilor?
bla bla Joi, 19 Iunie 2014

dupa 2 ani in firma, hmmm, favoritisme, salarii mizere, evaluari facute de nestiutori, si tl care nu cunosc proiectul si se sufera mult de sefie, estei tratat mai rau ca un sclav pe plantatie, cat despre omenie... si in final, la orice cerere pe care o faci, banalul si binecunoscutul raspuns : te vom anunta !!!

Ovidiu Miron Marti, 8 Iulie 2014
Salut.

Eu am lucrat timp de 8 luni la GRS si a fost un job foarte ok. Am plecat de acolo pentru ca mi-am gasit un job pe vanzari directe si in care experienta anterioara de la GRS m-a ajutat foarte mult. Am reziliat contractul cu acordul partilor. Si vorbim de contract de munca, ei lucreaza legal 100%, asta mi-a placut foarte mult acolo.

Le-am vorbit frumos si mi-au raspuns la fel. Nu am avut astfel de probleme.

Ii stiu si pe George si pe Cosmin si au fost de nota 10 cu mine. Da, e munca, dar pana la urma, cum sa fim platiti pentru a sta degeaba?

Pentru cine se adapteaza e un job foarte bun. Firma e serioasa. Chiar si in vremuri de criza nu intarzie vreodata salariul. Tin minte ca luam si bonuri de masa si decont transport. Mie nu mi s-a parut ca am dus-o rau cat am lucrat acolo :) .

E adevarat ca in Romania, in general, salariile sunt cam mici. Dar aici vorbim de o situatie generala.

Eu m-am acomodat cam dupa o luna jumate la GRS. La inceput ma descurcam destul de greu, dar am muncit si pana la urma am reusit. Am lucrat pe 2 proiecte: unul Matrix (pe italiana) si altul Vodafone (pe romana). Am invatat in ultimii ani ca experienta fiecaruia poate fi diferita, deci nu spun ca eu am dreptate. Doar spun cum a fost in cazul meu.

O zi buna tuturor.

Ovidiu
james Miercuri, 6 August 2014
Absolut aberatii .Pentru toti cei ce scriu fel de fel de bazaconii pe aici.Lucrez de 3 ani in firma in sediul din mosilor si nu e nici pe departe asa cum se spune pe aici,iti faci treaba nimeni nu are nimic cu tine.Salariul este ok 1500 +bonusri ,cartela ,decont si bonusuri cateodata.Nu exista sa nu plateasca CAS,am facut multe verificari si lucreaza legal 100%.
Despre TL asa este ca multi habar nu au de proiect,evaluarile pe diferite proiecte(gratta,mimesi,matrix,etc) se fac 'dupa ureche'.
Flexibili in foarte multe privinte ,infelxibili in ceea ce priveste avansarea,aceasta facandu-se numai pe baza de "cunostinte ,prieteni sau altele"
Una dintre marile lor probleme este pontajul ,capitol la care stau "foarte extrem de prost"
In rest atmosfera ok,salariu ok
Succes!
alina Vineri, 19 Decembrie 2014
Stie cineva cat este salariul part-time pe italiana la aceasta companie?
funtwo Duminica, 24 Mai 2015
@alina

Salariul depinde foarte mult de proiect! El variaza in jur de 9-11 milioane (bineinteles cu bonuri + bonus, decont etc).
elisadiana Joi, 9 Iulie 2015
so... am lucrat 10 luni aici (pe un proiect de preluari comenzi pt haine-foarte foarte dragut proiectul (italiana)) si vreau sa va spun ca sunt foarte multumita de expereinta pe care am avut-o. colegi de treaba, team leaderi ok (mai mult sau mai putin) program foarte flexibil (ture) daca ai nevoie de o zi doa libere nu e nicio problema. salariul este in functie de cat muncesti. fix 1400 dar daca faci ore in plus se platesc dublu + spor de noapte +weekend. decont transport, o cartela de 8 euro pe orice retea lunar, si bonusuri consistente o data la 3 luni. mi-am dezvoltat foarte bine cunostintele de limba si am castigat si un pic de experienta in customer service. la inceput poate parea stresant sau dificil pana inveti procedurile dar dupa primele 2 3 luni va fi foarte usor si relaxant. recomand mai ales studentilor. succes!
Simonna Miercuri, 15 Iulie 2015
buna! maine am interviu, am aplicat pt un post pe lb franceza. in ce consta testul de limba?
Dana26 Miercuri, 22 Iulie 2015
Buna simona... In ce a constat interviul???
SabinaM Vineri, 11 Martie 2016
Din pacate nu am dreptul sa acord o evaluare acestei companii, dar daca as fi putut i-as fi acordat o stea sau deloc. De ce spun asta? Motivul e simplu. Managementul in cadrul acestei companii este sub orice critica. Au angajati care adorm in timpul programului de lucru, care intarzie si chiulesc inventând diferite motive. Atmosfera este extrem de neserioasa. Ar trebui sa faca niste analize de droguri angajatilor cum si acest lucru se practica in aceasta companie si sa nu mai permita aceasta bataie de joc din cadrul acestei firme. Sau poate tocmai drogurile sunt reprezentative acestei firme, nu stiu. Oricum nu recomand. Salariile ori fi ele decente, dar nu mi se pare in regula sa ai astfel de oameni in echipa.
Dragauche Vineri, 17 Iunie 2016

Fost angajat GRS timp de 2 ani si 9 luni, proiect Better.
Fiind primul job, m-am adaptat repede. Am invatat proiectul pe dinafara, nu aveam niciun fel de problema. Eram prieten cu toata lumea, cu unii chiar am pastrat legatura dupa ce am plecat. Despre TL numai cuvinte de lauda. Ne-am inteles perfect, au respectat intotdeauna ce am cerut, iar eu am raspuns cu aceeasi moneda. Cu maririle de salariu am avut ceva probleme deoarece s-a simtit lipsa mea de experienta in negocieri. Una peste alta, ne-am inteles oricum. Imi aduc aminte cu drag de toti colegii mei si nu-mi pare rau de timpul petrecut acolo.
Din pacate, asa cum spuneau si altii, promovarile *** DAR NU TOATE *** se fac pe nepotisme.
Pe de-o parte, mi se pare si normal, avand in vedere ca unul care are de gand sa stea acolo doar pentru a acumula experienta, ca apoi sa-si gaseasca ceva mai bun, nu are ce cauta intr-o functie de conducere, ca apoi sa-i lase balta. Pe de alta parte, metoda, chiar daca noi o consideram mai putin crestina, se aplica si trebuie sa ne impacam cu ideea.
In concluzie, ma bucur ca am lucrat acolo si ca datorita lor mi-am dezvoltat abilitatile in limba italiana, scris, citit, vorbit si tot ce-nseamna.

Anonymouss Sambata, 8 Octombrie 2016
Aș vrea să vă povestesc cum a fost experiența mea în cadrul unui interviu la această firmă. Am fost programat telefonic pentru un interviu. Totul clasic. Având cunoștințe de limbă italiană, am aplicat pentru un job de customer care. Sediul lor e pe lângă Obor, la 5 min de metrou. Deci la capitolul ăsta stau bine. Un sediu ok. Ajungând acolo am fost preluat de o tipă. Discuția a fost una clasică. Unde am mai lucrat, ce experiență și studii am etc. Apoi clar am vorbit și în italiană. Totul ok, însă aveau și un test de italiană online. După ce rezolv acel test, vine o tipă și îmi spune că îi pare rău dar nivelul meu de italiană nu este potrivit pentru cerințele lor. Cică e un A1 spre A2, deși eu am studiat în Italia. M-au făcut să râd. Când am discutat cu tipa aia în italiană abia reușea să lege două vorbe și îmi zice mie că eu am nivel A1. Pierdere de timp. Bine, nu cred că sunt singurul într-o astfel de situație. Am mai citit eu comentarii despre situații asemănătoare.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?