Forum despre Integrated Financial Solutions


ADMIN - undelucram.ro Miercuri, 15 Mai 2013
Dorim sa aflam detalii din experienta voastra in firma Integrated Financial Solutions, informatii despre mediul si atmosfera de lucru, sanse de promovare, relatia cu managementul sau orice detaliu care ar putea fi de ajutor celor interesati de Integrated Financial Solutions.

De asemenea, asteptam intrebarile voastre (despre interviuri, teste si cerinte, oferte si pachete salariale, bonusuri etc) in speranta realizarii unui dialog constructiv.

Speram sa avem un feedback cat mai corect si o transparenta totala a ceea ce se intampla in mediul de lucru romanesc, de aceea ajutorul tau va fi binevenit.

Impartaseste si tu experienta ta !
user Luni, 20 Mai 2013
Stie cineva ceva despre Financial Integrated Solutions. Niste informatii mi-ar fi de mare ajutor. Nu-mi dau seama pe ce domeniu lucreaza dar cred ca pe bursa.
kriss Miercuri, 22 Mai 2013
eu recent am avut un interviu la ei pt pozitia de customer care representative with french and english

testare pe engleza direct la interviu, testare pe franceza din canada

teste doar orale complexe punand mai mult accent pe experientele anterioare.

vanzare de servicii financiare pe inbound ( adica apel de la client canadian deja interesat) si pe outbound(efectuare de apel spre client pt a-l convinge sa cumpere)

eu zic ca merita sa incercati!

salariul e din parte fixa generoasa in dolari plus comisioane din vanzari
kriss Miercuri, 22 Mai 2013
se lucreaza in doua schimburi de la 16 la 24 si de la 24 la 8 dimi

pt k e o diferenta de fus orar de 7 ore intre romania si canada
evrika! Luni, 8 Iulie 2013
Probabil ca partea fixa depinde de departament. La cel de inbound, acolo unde am lucrat, nu era tocmai generoasa - undeva la 2 $ pe ora, ceea ce mie mi se pare putin, avand in vedere ca se cer doua limbi straine, fluent. Iar obtinerea unor comisioane care iti creasca semnificativ veniturile nu depinde numai de tine. Pe de alta parte, contractul pe care ti-l ofera la semnat nu are legatura cu realitatea - eu ”am lucrat” part-time, de luni pana vineri, pe timp de zi, dar de fapt 90% din program era de noapte, weekendurile incluse si programul era full time.
A.B Miercuri, 21 August 2013
Este un job in telecomunicati/vanzari. Practic se angajeaza agenti (fie de vanzari fie pentru customer service) pentru a efectua apeluri/a primi apeluri sau pentru a sprijini clientul cu posibile probleme care ar putea sa apara. Recomand sa va angajati la aceasta firma decat daca doriti un job de noapte, un job unde aflati ce program aveti saptamana care vine abia la sfarsitul saptamanii curente si unde weekend-urile, in mare le lucrati (chit ca se dau 2 zile in timpul saptamanii, nu multe persoane ajung sa aibe weekend-ul normal). Fiti siguri ca veti avea un program alandala (asta numai daca nu stabiliti clar orele si zilele cand puteti sa veniti). Am lucrat si eu la ei.... au existat cateva nereguli, dar hai sa spunem ca din proasta organizare nu din rea vointa. Ganditi-va inainte ca pe un fus orar schimbat, veti lucra noapte si veti dormi ziua, pana si cand ati avea zi libera, jumatate din ea o veti dormi. Inainte de a lua orice decizie, asigurati-va ca este ceea ce va doriti si va convine. Apropo, studentii nu prea mai ajung pe la Facultate de obostiti ce sunt. Daca totusi decideti sa le dati o sansa, va pot spune ca salariul este ok (nu fascinant, mai ales la cum se lucreaza de noapte, in weekend, de sarbatori... ), insa cand lucram eu, intarziau si o sapt, cu plata, La bonusuri nu o sa fiti niciodata siguri cat veti primi, in mare parte pentru ca acel bonus depinde de multi factori (sa ii intrebati sigur in ce mod se acorda bonusurile). Este un cadru primitor, dar este important sa va asigurati ca nu semnati contractul si va treziti cu alt program sau alte informatii... (cum am patit eu). In rest, mult noroc!
Nick's Name Miercuri, 2 Octombrie 2013
Eu m-am angajat acolo pe vanzari, interviul a fost foarte simplu. Am lucrat ca agent vanzari, full time. Sincer salariul nu-i mare, ai target pe 2 vazari pe ora, ceea ce este GROAZNIC de greu, avem o baza de date veche de ceva ani buni, cu acceasi oameni care primeau in jur de 10 missed calls pe zi de la noi. Deci practic, cand in sfarsit raspundea cineva, incepea sa injure. :D In schimb, mediul de lucru este placut, oamenii draguti amuzanti si ei erau motivul penrtu care ma trezeam noaptea sa plec la munca. Toate bune si frumoase(aproximativ toate) pana decid jegosii de canadieni ca nu le merge bine prin buzunare asa ca ar trebui sa mai concedieze din oameni... Sincer, nu regret ca am plecat, a fost dragut, dar parerea mea este ca nu merita. Un post de customer service este bine platit, chiar si vanzarile se platesc bine... daca iti ies. Dar asta mai rar. Oricum, majoritatea agentilor care-i stiu eu au plecat, dar life goes on. So does Startec Global Comunications :D
Ana Marti, 15 Octombrie 2013
Am lucrat si eu la aceasta firma o perioada. Oamenii de acolo vin si pleaca in mod frecvent, "echipa" se schimba in proportie de 85% o data la cateva luni. Este un call center centrat pe domeniul telefoniei mobile pt SUA si Canada, o firma ad-hoc despre care ai impresia ca s-a format peste noapte, la dicutia de dupa bere. Salariul pe cartea de munca este minim pe economie, iar in mana ai sanse sa iei intre 1000 si 2000 si ceva de lei in functie de departament, de target, de noroc, si alte variabile. Se lucreaza exclusiv de seara/noapte/ fara spor de noapte asa cum scrie in codul muncii, cu tot cu sarbatori si alte beneficii asemenea. Locul efectiv de lucru este un apartament cu 2 camere la parterul unui bloc unde sunt inghesuite multe persoane de toate varstele si nationalitatile. Treaba nu e tocmai curata, nu prea stii pentru cine lucrezi pentru ca pe acte apar mereu cate 2 firme. Conditiile de lucru nu sunt foarte aspre, nu iei sute de apeluri ca in alte locuri, totul este moderat, exista acces la internet, te poti uita la serii intregi de seriale atunci cand nu sunt apeluri (se intampla des, mai putin pe customer service) evaluarea se face fara anumite criterii si foarte rar, nu prea primesti feedback, tu iei apeluri cum stii tu si totul e ok, nu-ti spune nimeni mai nimic, niciodata. Sefii sunt ok, nu in sensul de pregatiti si dornici sa te ajute ci la modul mi-se-rupist. Nu le pasa, merg pe principiul "lasa ba ca merge asa". Daca nu cauti bataie de cap si esti dornic sa lucrezi noaptea, e perfect! Interviurile sunt fff light, doar orale, cineva iti spune "zi-mi ceva in engleza, poti sa-mi povesteti orice dar sa fie 3 propozitii in engleza". Poti sa povestesti despre nave spatiale sau despre vremea de afara fara bataie de cap, fara prea multe cunostinte de limba, fara accent sau alte cerinte "exagerate". Multi din cei care lucreaza acolo nu cunosc timpurile si fac mereu dezacorduri dar e ok, nici sefii nu stiu atata engleza incat sa-i corecteze. Angajarile se fac repede, in principiu afli cam in 24-48 de ore daca te vor si totul merge ca pe roate dupa ce ti se spune mai timid ca salariul pe cartea de munca e minim pe economie si ti se explica intr-un mod INinteligibil bonusurile. Sunt 4 departamente: collection/outbound/sales/customer service. Collection colecteaza banii pe facturile telefonice/ este departament de inbound/ clientul o suna pe bunica de peste mari si tari, nu a platit factura, linia e blocata, apelul e redirectionat in callcenter si surpriza, in loc sa vb cu bunica, constati ca tb sa-ti platesti factura. Pe outbound se efectueaza apeluri catre clientii care au avut candva contract sau cont cu compania respectiva in speranta ca-i faci sa se razgandeasca si sa-si schimbe providerul de telefonie iar pe sales (in ciuda numelui) se primesc apeluri de la rataciti care vor si ei sa foloseasca providerul de long distance si au nimerit din greseala la aceasta companie. Nu se vand tigai, nu trebuie persuasiune, sales inseamna ca te suna clientii care vor sau nu un cont si tu doar le explici tarife. Te suna clientul, ii explici tarifele, vrea cont cu tine, tu i-ai facut o "vanzare". Pe collection sunt cele mai mici salarii, media e pe la 1300 lei, pe sales ajunge pe la 1700-2000 lei. Salariul variaza enorm de la o luna la alta, te poti baza doar pe partea fixa de 1000 lei (minimul pe economie+o farama din bonus) poti lua la acelasi departament intr-o luna 1000 si in alta 2000 si ceva. Salariul pe customer service e de 1700 lei (parte fixa - dar tot minim pe economie in cartea de munca+bonusuri). Toate fiind spuse, e un loc lejer de munca, unde totul se stabileste la mica intelegere, de la salariu pana la orar si alte lucruri. La fel de repede cum se fac angajari, tot asa pleaca si lumea de la ei, atentie insa, ei nu concediaza ci doar fac viata insuportabila in asa fel incat se pleci tu. Sper sa va ajute, am incercat sa expun si partile bune si partile rele in asa fel incat sa va faceti o imagine de ansamblu. Toate bune!
iUser Luni, 5 Mai 2014

Sincer, c-am tot ce e zis de Ana inclusiv User, este adevarat.
Spor de noapte nu exista, sarbatorile nu sunt platite x2, liste ffff vechi, organizare extrem de proasta, multe promisiuni si nici o schimbare. Indiferent cat de mult te implici, tot tu esti considerat vinovat pentru proasta lor organizare.
Cel putin de 2 ori pe saptamana are loc o schimbare radicala despre care nu se vorbise nici la interviu si nici in timpul trainingului.
Pentru un astfel de job pe doar 1000 lei partea fixa, nu recomand !

iSin` Miercuri, 14 Mai 2014
Kriss partea fixa e generoasa la tine? ai mancat ceva prost? esti platit 300 $ pe luna.. daca tu esti genul de sclav care se multumeste pe putin si suporta bataie de joc, spor la vanzari !
salut Marti, 1 Iulie 2014

Sa va fereasca cine vreti voi sa va fereasca, sa ajungi la firma asta si sa lucrati la ei, totul e roz si frumos pe perioada trainingului pana semnati contractul apoi pa , salut , in contract scrie ca banii se iau pe 10 ale lunii urmatoare , doar ca defapt se iau pe 21 , asta daca nu se intarzie si atunci , daca plecati inaintea celor 3 luni de proba , sunt asa de nesimtiti ca asteptati si 2 luni sa va luati banii pentru care ati muncit , tot paseaza responsabilitatea de la unul la altul , deloc profesionisti.

unul de pe aici Sambata, 19 Iulie 2014

Eu lucrez aici insa nu stiu pentru cat timp deoarece sunt pe punctual de a pleca din cauz oribilului tratament preferential al superioriorilor fata de anumiti agenti.mereu sunt certati aceeasi agenti care nu intra in gratiile lor si culmea exact aceea care isi dau cel mai mult interesul .e un fel de afara e vopsit gardul si inauntrul leopardul.au mintit cu nesimtire in training ca nu pun presiune pe agenti ...dar nu dau doi bani pe noi ..dau afara decat pe cei care pun intrebari cand nu au lamuriri. criterii nedrepte de evaluare,promisiuni nerespectate,intr-un cuvant BATJOCURA...evitati cat puteti acest call center facut pe genunchi

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?