Forum despre Interbrands Marketing & Distribution


altcineva Luni, 4 Noiembrie 2013

Am revenit...dupa cum am promis : cel de-al doilea interviu ( cu HR) decurge relaxat, este o discutie deschisa, dupa cum a spus si Stefan, mie mi-a spus la finalul discutiei ca voi primi un raspuns in maxim 2 saptamani, pozitiv=telefon pentru a stabilii urmatorul interviu, sau negativ= email. Acum sper sa fie de bine! Succes tuturor! (daca am reusit sa trec mai departe, revin cu impresii)

laszlo Luni, 4 Noiembrie 2013
stie cineva daca din 15 noiembrie creste comanda minima la valoarea de 200 lei peste tot in tara?
multumesc!
12345 Miercuri, 6 Noiembrie 2013
Primul interviu e de fapt un test cu 25 de intrebari grila (probleme de matematica de natura economica usoare si medii) - 30 minute timp de rezolvare si o problema de matematica economica care trebuie rezolvata in 7 minute - se urmareste rationamentul rezolvarii.
Apoi urmeaza interviul cu managerul sau cineva de la hr dupa care managerul.
Minim 2 etape.
asasi Miercuri, 6 Noiembrie 2013
marti 29 octombrie am sustinut si eu al doilea interviu. la final acelasi raspuns @altcineva pozitiv=telefon, negativ=mail raspuns maxim o saptamana. marti 5 noiembrie cucu telefon/mail.
scurta caracterizare=neseriozitate!
altcineva Joi, 7 Noiembrie 2013
@asasi eu nu ma grabesc sa trag concluzii nefavorabile, mie mi-au spus maxim 2 saptamani dupa cel de-al doilea interviu, se primeste raspuns pentru a merge sau nu mai departe cu procesul de selectie. Am o intrebare pentru cei angajati deja : cat de mult se tine cont de experienta pe care o are fiecare in ale vanzariilor?, sau care sunt criteriile de selectie in tot acest proces de selectie?
un angajat Joi, 7 Noiembrie 2013
@altcineva: experienta in vanzari nici nu ajuta, nici nu strica in procesul de selectie de la noi. Daca este, bine, daca nu, nicio problema. Exista chiar opinii conform carora se prefera mai degraba "fara", deoarece practica de-a lungul timpului ne-a aratat ca: 1) statistic vorbind, in piata din Ro "experienta" oamenilor care au lucrat ca agenti de vanzari contine mai multe lucruri rele decat bune (ex. cum sa "pacalesti" clientul, cum sa fii "mai smecher" decat el, cum sa "il ajuti" amanand incasarea sau vanzand fara acte etc etc); 2) este foarte greu si consuma mult timp sa "dezveti" omul de ceea ce i-a devenit obisnuinta. Coroborarea celor doua puncte poate genera preferinta de a angaja oameni fara experienta, macar stii ca poti construi pe ceva care nu prezinta riscul de a fi fost pervertit. Nu spun ca asta se aplica, este doar un curent de opinie circulat pe aici; ceea ce se aplica este prima fraza din post-ul meu.
altcineva Joi, 7 Noiembrie 2013
@un angajat : in primul rand iti multumesc pentru raspuns, in cel de-al doilea in cazul meu nu se aplica acele "tehnici" despre care ai mentionat :) , eu vorbeam de o experienta curata, nu practici murdare in ale vanzarilor. In plus ma interesa foarte tare care sunt criteriile de selectie, la partea cu experienta am inteles din spusele tale .
un angajat Joi, 7 Noiembrie 2013
@altcineva: daca e asa cum zici, ca in cazul tau nu se aplica "tehinicile" in cauza, atunci sa stii ca esti exceptia si nu regula (din pacate). Cat despre criteriile de care intrebi... Cele care pot fi dezvaluite nu te-ar ajuta, iar cele care te-ar ajuta nu pot fi dezvaluite. Succes!
altcineva Joi, 7 Noiembrie 2013
@un angajat : Multumesc ! Atunci voi astepta raspunsul obiectiv (sper) din partea HR-ului in ceea ce ma priveste!
Parerea mea Joi, 7 Noiembrie 2013
@un angajat Ce spui tu nu cred ca este aplicabil la Interbrands, la firmele mici de distributie este adevarat ca pot exista situatiile prezentate de tine. In contextul Interbrands este ca greu de pacalit clientul poate doar sa-i bagi pe gat produse pe care nu le vinde ca sa-ti faci planul dar si atunci ai o problema cu incasarea, de amanat plata cred ca mai repede vrajeste ”clientul” un incepator decat pe unul care are experienta si sa fim seriosi ce agent agreeaza de la sine amanarea platii cand sefii ii mustreaza si ameninta cu taieri de salariu, iar la vanzarea fara acte nu cred ca e cazul la Interbrands. Dupa opinia mea ar consuma mult mai putin timp un avansat decat un incepator care cat l-ai construi intr-un final va invata toate ”smecheriile” si va uza de ele daca ar avea ocazia, iar pe partea de vanzari tot un avansat ar putea vinde mai rapid produsele avand experienta in lucrul cu clientul, decat unul in constructie. Nu mi-o luati in nume de rau sunt de acord ca toata lumea trebuie sa invete, este doar opinia mea la alta opinie.
Adrian Sambata, 9 Noiembrie 2013
Am fost la primul test, am trecut de el, apoi la interviu cu o tipa de la resurse umane, apoi cu managerul, desi au fost aceleasi intrebari si aceleasi raspunsuri, iar la final a urmat oferta. Mi-am pierdut timpul degeaba cu toate cele 4 interviuri. Am avut 3 locuri de munca in vanzari, in total 7 ani de experienta, am luat interviurile, au parut foarte incantati de mine, iar oferta a fost: 1200 plus bonusuri si au precizat ca " pe zona asta pe divizia mixt daca ai noroc si te tii de treaba poti sa ajungi la 1400-1500". Am refuzat politicos aceasta oferta, dupa care chiar au devenit obraznici si au inceput chiar sa "faca misto", cu replici de genul " toti vreti bani, dar nu munciti, de aia nu merge nimic in Romania, din cauza astora ca tine care vrei multi bani, ce, daca stai acasa iei vreun ban". ( asta desi am precizat ca momentan lucrez, dar am aplicat pentru posibilitatea de a lucra intr-o firma mai mare, cu posibilitati favorabile de dezvoltare a carierei). Asta depinde si de cum este si personalul ( mai ales managementul ) in zona. Dar per total, pot spune ca pe tot parcursul procesului de recrutare, s-au purtat ca si cum candidatilor li se ofera sansa vietii sa lucreze in Interbrands, si ca angajatii au nevoie de servici, nu ei ar avea nevoie de angajati pentru a-si desfasura activitatea. Am observat ca se cred asa prea importanti si prea buni, ca si cum cine stie ce mare chestie e sa lucrezi in firma asta si ca ar trebui sa accepti toate conditiile lor. Probabil au gasit vreun somer care sa le accepte oferta, dupa cum au spus si ei ca e mai bine sa lucrezi pe mai nimic decat sa stai acasa. Si sunt de acord aici, numai ca daca aveti servici, oricat de prost vi s-ar prea plata/conditiile/relatia cu seful, va sfatuiesc sa nu renuntati la el pentru a lucra la Interbrands.
Cerno Bil Duminica, 10 Noiembrie 2013
@ Adrian, intr-o oarecare masura iti dau dreptate, in sensul ca am cunoscut cativa manageri in IBR oarecum infumurati, fara ceva concret in spate care sa le sustina atitudinea. Insa, cu ce nu sunt eu deacord, este salariul mentionat, adica poti lua 2000 daca faci minimul conditiilor cerute, iar daca esti performer iei cu foarte mare lejeritate peste 2500 de lei.
Adrian Duminica, 10 Noiembrie 2013
De salariu nu am fost multumit deloc nici eu, dar e de inteles, avand in vedere ca zona pe care ar fi trebuit sa lucrez era preponderent rurala, doar un oras unde mai iesea ceva ( nordul judetului Mures ), in rest mult de alergat si faci foarte putin, ca n-ai de unde, aia e zona. Probabil de asta a plecat si cel care a fost inainte pe zona. Iar ca sa incerc in alt judet cu o zona mai buna si poate sefi intregi la minte... nu imi permit sa ma mut cu tot cu familie. O fi bine la Interbrands, depinde unde nimeresti si ce sefi ai, dar experienta mea cu ei a fost una neplacuta.
un angajat Luni, 11 Noiembrie 2013
Mi se pare o dovada de gandire ingusta aceasta raportare a candidatilor exclusiv la salariu (las deoparte dezbaterea ”mare sau mic”, pentru ca marimea, stim bine, e relativa). In afara de faptul ca este primul si cam singurul lucru care ii intereseaza (dar m-am mai referit anterior la aceasta problema pe prezentul forum, si mi-am spus parerea ”“ drept pentru care mi-am luat cateva reactii nervoase direct in plex, vezi celebrul ”salam cu paine”...), in afara de faptul ca sunt reticenti la ideea de bonus legat de performanta si tin cont aproape exclusiv de componenta de salariu fix (cam ca la bugetari, asa...), observ ca un numar (o suma de bani) este cam tot ce conteaza pentru ei. Numai ca oferta de job a unei companii serioase are in spate un PACHET DE BENEFICII, salariul (eventual si bonusul) fiind doar o parte din acesta. In pachet se mai pot afla (si e bine sa intrebati despre ele): *instrumente de lucru care pot fi utilizate si in interes personal, cu respectarea anumitor reguli (de exemplu: masina de serviciu; echipamente IT - de la PC pana la tableta sau telefon / smartphone etc) ”“ mai mult, aceste echipamente putand fi oferite spre achizitie in conditii speciale angajatului la sfarsitul duratei normate de utilizare; *facilitati si pachete speciale pentru diverse tipuri de servicii (asigurari, sanatate, servicii bancare, sport si recreere etc); *premii puse la bataie in concursuri de vanzari sau alte proiecte s.a. Dar asta nu e inca totul. Personal, mi se par extrem de importante componentele mai dificil de masurat ale unui job, cum ar fi: mediul de lucru si atmosfera generala; suportul si investitia Companiei in dezvoltarea personala a angajatilor; respectul si onestitatea angajatilor (incepand cu managerii); etica sistemului general de functionare a Companiei (de la facturare si incasare ”intotdeauna cu TVA” (you know what I mean...) pana la carte de munca, asigurari sociale chiar platite, respectarea promisiunilor samd.) Deci, dragi tineri (caci banuiesc ca sunteti in zona 20-30 de ani, cei mai multi dintre voi), ganditi-va un pic mai mult la toate lucrurile astea atunci cand va angajati. Daca le alaturati unui salariu ”bun”, se schimba situatia, nu-i asa? (si, a propos, @Adrian: chiar esti departe de realitate cu cei 1,400-1,500; Cerno Bil e mult mai aproape. Dar, inca o data si inca o data: SUMA NETA E IMPORTANTA, DAR NU DOAR EA CONTEAZA. Open your eyes.)
un angajat Luni, 11 Noiembrie 2013
@Adrian, nu cred ca iritarea ta isi are rostul. Nu cred ca la Interbrands exista cineva "obraznic" care "a facut misto" de tine pentru ca ai fi "refuzat politicos" oferta de job. Nu ti-a placut oferta, OK, e o tara libera, mergi si cauta alta mai aproape de asteptarile tale; dar e profund incorect sa comentezi in felul asta ceva ce de fapt nu cunosti, bazandu-te doar pe o interactiune de cateva ore in total (procesul de recrutare la care ai participat), iar "de restul" - supozitii... Eu unul citesc cu interes (si pun pret pe) parerile oamenilor care vorbesc / scriu in cunostinta de cauza, dupa ce au luat contact nemijlocit cu subiectul acelor pareri, si au facut-o pentru suficient de mult timp (adica, au lucrat in acea firma, macar cateva luni daca nu ani, au facut parte din acea echipa) - in timp ce sunt precaut in fata opiniilor nascute dupa doar cateva ore de interactiune. Cu atat mai desuet si incorect este "sfatul" tau de final pentru alti potentiali candidati. Conform lui, la Interbrands ar trebui sa primim candidaturi doar de la someri - si nu e cazul! Invers insa, daca te uiti in jur in piata de FMCG, vei gasi un numar important de oameni de vanzari (multi aflati acum pe pozitii manageriale) care au trecut in cariera lor pe la Interbrands. Daca ai ocazia, intreaba-i pe ei cum a fost; vei afla despre Interbrands mult mai multe decat crezi ca ai aflat deja dupa cele doua-trei interviuri. Succes oricum, iti doresc sincer sa primesti oferta de job pe care o cauti.
Adrian Marti, 12 Noiembrie 2013
@un angajat: indiferent ce zic eu sau altii, tu o dai cum o vrei: ba ca nu crezi ca e posibil ca in extraordinara companie Interbrands sa fie sefi obraznici sau care fac misto ( asta ca m-am exprimat eu frumos )... ba ca interpretezi gresit ce am zis eu, ca fiind un sfat pentru viitorii angajati. Pana la urma de aia e forum, sa iti spui parerea si sa ceri/primesti sfaturi. Mai gandeste-te ca unii oameni care lucreaza in vanzari nu sunt tineri de 20 de ani care o freaca dezinteresati printr-o facultate doar de gura parintilor sau care au reusit sa ia BAC-ul ( lucru mai rar in ziua de azi ) si se bucura la orice job doar doar ii angajeaza careva. Unii care aplica sunt incantati si impresionati de un laptop performant, o tableta, un telefon, o masina aproape noua... mai ales cei care sunt la inceput de cariera si pana acum n-au avut posibilitatile financiare sa-si cumpere cele de mai sus. Mare chestie ca dupa cativa ani de utilizare te lasa sa iti iei acasa telefonul, sunt multe firme care fac asta... nici nu e mare pierdere, ajungi ca dupa ce ai dus profit de mii de euro sa ramai cu un produs uzat din toate punctele de vedere si care valoreaza cateva sute de lei.. Dar daca o firma, sau un angajat al ei, sau cineva de pe margine ajunge sa invoce ca o firma e super pentru ca ofera angajatului niste produse cu care aduce bani firmei si ca bonus le poate utiliza si in timpul liber... inseamna ca avem pareri diferite cu privire la ceea ce inseamna " loc de munca bun". Nu sunt iritat, nu port pica nimanui, pana la urma alegerea de a aplica a fost a mea, la fel, eu am ales sa ma duc la interviuri, doar regret ca am pierdut cateva ore din viata degeaba. Daca spui ca suma e importanta, dar nu ea conteaza... si te adresezi tinerilor intre 20-30 de ani probabil ca esti genul care vrea in echipa lui oameni care sa munceasca mult, sa suporte toate ideile sefilor, si nu neaparat sa castige mult, dar sa arate la prieteni cu ce masina lucreaza ei si ce telefon de fite le-a dat firma.
Adrian Marti, 12 Noiembrie 2013
@un angajat: de la 1 jumate pana la 2 si un sfert cat ai scris mesajele pe forum tu nu trebuia sa muncesti ceva?
Robert Marti, 12 Noiembrie 2013
Trebuie sa recunosc ca nu am avut tangente cu acesta firma dar trebuie sa ii dau dreptate lui Adrian. Unii, printre care ma numar si eu ( desi am 28 de ani), plecam de acasa pentru bani! Nu ma intereseaza barfele si chicotelile din firma.
Am primit un laptop de 800 de lei ( ASUS - Mini PC) de la firma la care lucrez pentru ca asta am cerut. Am un telefon care nu stiu daca valoreaza 80 de lei si un Peugeot de la munca cu care sa imi fac treaba. Nu ma intereseaza mediul de lucru! Ma intereseaza sa imi platesc rata la casa (290 de euro), intretinerea si restul darilor. Trebuie sa recunosc ca de cand lucrez aici am reusit sa imi iau si o masina de 6000 de euro, timp in care am achitat si ratele la banca!
TOTI care se bucura la o tableta, la un telefon sau chiar o masina ( nu stiu daca mai aveti FIAT- Panda) stau acasa cu parintii si pentru ei banii primiti sunt bani de cheltuit pe la terase.
Cunosc caz concret din Slatina in care un agent avea un Fiat Panda cu electrica varza! Il lasa masina aia cand ii era lumea mai draga! Nu e chiar Raiul pe Pamant!!!
UNII plecam de acasa pentru bani! Daca vreau atmosfera ok stau acasa si fac un chef!
un angajat Marti, 12 Noiembrie 2013
Adrian, Robert, din pacate voi nu intelegeti ca demersul meu de a posta aici e pur altruist, nu incerc sa va impun nimic si daca voi vreti sa luati ceva (pe gratis) din experienta mea, bine, daca nu, iar bine. Voi ganditi cu capul vostru si luati deciziile pe care le considerati potrivite. E bine insa sa fiti mai ponderati in atitudine (in general vorbind), si da, e nedrept sa trageti concluzii decisive in necunostinta de cauza. Atat. In rest, succes! (Doar pentru ca ati pus niste intrebari, sa va raspund: @Adrian: nu, ieri intre orele alea nu trebuia sa muncesc nimic. Si oricum, de-abia asta este obraznicie, sa ma intrebi tu. Iar ca sa previn o noua obraznicie - nu, nici acum la 9:46 nu trebuie sa muncesc - vezi ce misto e la Interbrands? Eu ti-am zis! @Robert: Nu, nu mai exista Fiat Panda in flota Interbrands, mai sunt doar Punto si Grande Punto, si se trece in mod gradual la Toyota (Yaris, pentru agentii de vanzari). Da, o atmosfera frumoasa poate sa se creeze si la un chef, doar ca asta nu prea faci in fiecare zi. Bravo ca ti-ai cumparat masina si ti-ai achitat ratele - se poate, desigur, si in alte firme, nu doar la Interbrands. Bafta!)
seea Marti, 12 Noiembrie 2013
Buna seara. puteti sa oferiti mai multe detalii despre pozitia de key account executtive . ce presupune ? cat se castiga ? ( Multumesc anticipat celui care doresti si vrea sa ofere mai multe informatii )

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?