Forum despre Jerry's Pizza - Romanian Franchise Systems SRL


Gogu Luni, 16 Iunie 2014

Am lucrat la Jerrys Pizza cateva zile ca ajutor la preparare, tot ce faci este sa pui ingredientele peste blat, in functie de restaurant difera si volumul de munca dar in restaurantul in care am fost eu era un volum foarte mare de munca pt salariul oferit (minimul pe economie, 600 ron + bonuri). Nu esti pus la alte treburi care nu tin de tine ci doar sa faci curatenie in bucatarie si tot ce tine de ea in rest se ocupa livratorii (descarcat marfa, curatenie in restul restaurantului, etc ...).
Ca idee este un loc de munca ok doar ca este foarte prost platit.

ABC Luni, 23 Iunie 2014

Ca livrator 15 - 16 ore pe zi 4 - 5 zile pe saptamana salariu 6.8 mil.

dan Marti, 24 Iunie 2014

Am lucrat la Jerry s Pizza, nu ai masa unde sa ti intinzi si tu ca om sa mananci dai cu matura mop toata ziua ,seful de tura te freaca mereu la incre , dupa ce ai livrat comanda vii dai cu matura bagi baxuri de suc in frigider faci cutii stai toata ziua in picioare muncesti cam 14 ore pe zi de la 9am pana la 12 pm salariu este minim pe economie fara bonuri fara sa ti dea ca si firma mare macar o jumatate de pizza gratis ca alergi ca prostul toata ziua ,si mai zice ca dak nu ti place poti pleca gasim altul !:)))) prea trist

vigilentul Vineri, 3 Iulie 2015

Eu am lucrat 3 zile la jerrys pizza la impartit de pliante la blocuri,8 ore pe zi si bani putini,

budu Miercuri, 5 August 2015

Salut! am lucrat la jerry constanta ca livrator din toamna 2014 pana in vara 2015. Sunt mai multe parti rele decat bune. Am sa va zic cat mai „simplu“ cateva din cele rele.
Tesa/logistica este praf pulbere (impreuna cu sefu de magazin), am cerut o adeverinta ptr medicul de familie si a durat 2 luni ca s-o primesc, pana am primit adeverinta aceea saptamanal intrebam daca a venit si primeam raspuns negativ si ca saptamana viitoare primesc sigur.
Se ratacesc hartiile (de expl: formularele de accident; cererile de documente si adeverinte; dovada de la politie cand este masina accidentata; amiabila; etc...)
Organizarea interioara este foarte proasta. Nu exista comunicare intre ranguri si nici sinceritare (ma refer de la sef de tura in sus).
Nu mi-am vazut fisa postului (as fi vrut sa am un exemplar dar de unde, vorbe goale), fluturasele primesti foarte tarziu dupa ziua de salariu, nu este un personal special sa te instruiasca (am primit instructaj cam dupa 6 luni de activitate), nu dau bonuri de masa. Daca intri in concediu de odihna, la cateva zile te cheama inapoi.
Nu te informeaza din timp schimbarie (de expl: meniuri noi, oferte, retete, HG (Hotarari de Guvern), etc...). Degeaba exista afisier.
Daca iti dai demisia, nu iti da imediat documentele pe care ar trebui prin lege (de expl: adeverinta de vechime; decizia de incetare a activitatii). Nu-ti vezi banii de concediu neuzat. In cazul meu a trecut 2 luni de la demisie si inca ma amana cu diferite scuze mincinoase.
Am informat sefului de magazin ca nu mai pot livra pe scuter dpdv medical si l-am rugat sa livrez cu masina (tinand cont ca avea o masina care statea pe bara), mi-a raspuns ca din politica firmei nu se poate trece de pe scuter pe masina. Am rugat un superior de la bucuresti sa livrez cu masina si mi-a zis ca tine de seful de magazin. (wtf?)
Ziua de luni pe foaia de parcurs la rublica observatii scriam saptamanal ca nivelul de lichid de frana este sub limita minima (adica nu ma tin franele) dar degeaba ca nu s-a luat masuri. Mi s-a intamplat sa pocnesc pe unu in spate pe cel din fata mea cand a franat brusc cu masina. Seful de magazin nu mi-a dat voie sa ma duc cu scuterul la constatare cand era programat pagubitul ca sa i se faca dosarul, ar trebui la o livrare sa nu mai ma duc la client ca sa fiu prezent la constatare.
Am cerut ca ziua de luni si marti sa fiu liber ca sa pot sa ma duc la conducere (cat c si e - camion si remorca) si mi-a zis ca nu se poate doarece vine marfa de la bucuresti. Dimineata comenzile era spre zero si erau destui oameni sa descarce masina.
Este un sef de tura, faza: Vede pe camera ca este un client in fata de unde se iau comenzi, ma trimite la client. Clientul revenise ca sa-si ridice comanda pe care o comandase cu cateva minute in urma. Ma duc in bucatarie ca sa-i trasmit de comanda clientului sefului de tura (noi livratorii nu avem voie sa intram unde se prepara pizza si sa fim langa cuptor, produsele de pe cuptor ne dau sefii de tura sau personalul calificat), nici nu apuc sa-i comunic sefului de tura si el tipa la mine ca ce caut inapoi fiindca este un client. Dupa vreo 3 minute de „negocieri" ma intorc la client si ii zic ca avem in bucatarie un sef de tura incopetent si nu ma lasa sa-i aduc comanda.

Sincer am tratat clientii nepasator asa cum m-au tratat conducerea. Daca conducerea nu-i pasa de angajati nici noi angajatii nu ne pasa de ce zic clientii despre jerry la felul cum ii predam produsele. Cum e vorba aia: pestele de la cap se-mpute.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?