Forum despre KeepCalling - Net Conect


zumauma Miercuri, 18 Martie 2015
Experienta mea cu KeepCalling (SB) a inceput in urma cu 2 ani - Oct / Nov. 2013.
Dupa un periplu de peste 3 interviuri, in urma carora ramaneam cu impresia ca totul a fost bine si ca nu se poate sa nu primesc o oferta, ramaneam in aer. Ca rezultat al emailurilor trimise de mine cu solicitari de feedback, primeam undeva peste cateva luni un raspuns, frumos ticluit, ca de fapt nu sunt ceea ce cauta ei (eu fiind supracalificata si minunata). Buuuun...Intrebarea mea: Iti trebuie 4 interviuri si o proba de lucru ca sa iti dai seama ca uncandidat nu este ceea ce cauti tu?
In urma primului capitol de recrutare la KeepCalling, concluzionat sub forma: "te anuntam daca gasim ceva potrivit pentru tine", revin catre ei un an mai tarziu. De data asta, cunosteam oamenii care angajau / participau la interviuri, asadar am hotarat sa merg direct la sursa, si sa intreb daca mi se recomanda sa aplic ca sa ii scutesc si pe ei de o povara si sa nu imi mai pierd nici eu timpul. Mi s-a recomandat sa aplic.
Asadar, iata-ma participand din nou la un interviu (in care vorbeam din nou despre mine ca si in primele) si una bucata proba de lucru. Tot procesul s-a intins, si de data aceasta, pe parcursul a 3 luni. Mi s-a transmis ca voi primi un raspuns pana la data de 15 Ianuarie. Evident ca nu s-a respectat termenul, ca atare, am retrimis un reminder, sperand ca voi primi un raspuns. Intr-un final, primesc email, vineri seara la ora 22:00 (foarte profi, nu?) prin care sunt informata ca profilul meu nu corespunde rolului. Primesc acest feedback de la o companie cu care am avut contact de cel putin 5 ori in cadrul interviurilor face to face, si a 2 probe de lucru.
Nu am fost singura in aceasta situatie. O persoana apropiata mie, a aplicat si ea. A fost la un prim interviu, apoi proba de lucru, apoi al doilea interviu, ca sa i se comunice un raspuns final negativ.
Posturile de web-development si online marketing assistant sunt nelipsite de pe sit-urile de recrutare. Aceste 2 posturi exista de cel putin 1 an. Daca in 2013, lipsa de profesionalism in recrutare o puneam pe seama faptului ca nu aveau o persoana dedicata pe acest subiect, deja in 2014 acesta scuza nu mai putea fi aplicata, deoarece angajasera un om care sa se ocupe. De ce anume, mai exact? Pai de postat joburi pe sit-urile de recrutare, fiindca de angajat, prea putin si de oferit feedback cu atat mai improbabil.
Concluzia mea in ceea ce priveste KeepCalling este ca oamenii sunt angajati in functie de vibe. Depinde ce vibe transmiti la interviu, si cat de zen e persoana care te intervieveaza. Mai mult decat atat, speculez ca o parte din ideile pe care ei le aplica in companie, vin prin prisma probelor de lucru efectuate de candidati care nu sunt angajati.
De notat faptul ca atunci cand am intrebat managerul care angaja, ce anume cauta la persoana care va ocupa rolul respectiv, el mi-a raspuns: "sincer, nu stiu, dar voi stii cand voi gasi persoana respectiva". Flower power si fluturasi pe chelie...

Celor care aplica: rabdare si nervi de fier. Nu conteaza cat de bine esti pregatit, sau cat de bine te prezinti la interviu - daca nu ai acel "quelque chose" pe care ei il cauta, dar nu-l pot defini in niste parametri masurabili, sansele tale de a primi o oferta, sunt minime.
KeepCalling - Net Conect Vineri, 21 August 2015
Buna ziua si multumim pentru feedback!

KeepCalling este si va fi intotdeauna o companie in care echipa si angajatii sunt pe primul loc. Procesul de recrutare este conditia esentiala care asigura companiei nivelul ridicat al competentelor angajatilor precum si compatibilitatea lor cu mediul de lucru si pozitiile disponibile.

Intr-adevar, procesul nostru de recrutare se poate intinde de-a lungul mai multor saptamani sau, in anumite cazuri chiar luni. Totusi, ne vom lua intotdeauna toate masurile necesare pentru a ne asigura ca un candidat indeplineste cerintele noastre atat profesionale, cat si legate de dezvoltare personala.

In ceea ce priveste numarul de interviuri, proba de lucru sau momentul zilei in care se raspunde la emailuri, rugam sa se ia in calcul faptul ca firma noastra este o companie internationala si are birouri pe 3 continente: Romania - Sibiu, SUA - Atlanta si Bolivia. Adeseori, managerii implicati in procesul de recrutare nu sunt din Romania sau sunt relocati pentru scurt timp intr-unul dintre alte birouri.

Desi poate parea indelungat, procesul de recrutare al companiei KeepCalling are etape bine stabilite si analizeaza diferite aptitudini ale candidatilor. Alegerea candidatului ideal poate dura cateva saptamani, dar o alegerea nepotrivita are efecte de durata mult mai lunga. Tocmai de aceea, credem cu tarie ca fiecare candidat trebuie sa indeplineasca o serie de cerinte si sa parcurga toate etapele de recrutare inainte de a-i oferi un raspuns final in privinta angajarii.

In ultimii 10 ani, rata de retentie a angajatilor nostri este de peste 97%, iar numarul angajatilor a crescut de la 30 in 2010 la peste 70 in 2015 (numai in biroul din Sibiu). Prin urmare, pozitiile disponibile pe site-urile de recrutare sunt dovada incontestabila a cresterii companiei, si in niciun caz incapacitatea de a-si gasi angajatii potriviti.

Multumim inca o data pentru timpul acordat, pentru feedback si va dorim toate cele bune!
KeepCalling

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?