Forum despre Lidl Romania


Manager intr-un mag de haine Vineri, 23 Mai 2014
Salutare tuturor

Merita sa vii la Lidl,daca ai un job intr-un magazin de haine,unde castigi in jur de 3000 lei,avand un program in ture,dar nu cu week-end liber,pentru a veni la Lidl,in program de pregatire pentru sef de magazin,ulterior poate ajungi sef de vanzari,unde te astepti sa castigi 6000 lei? Voi ce ziceti?Astept feed-back de la voi.Mentionez ca nu ma da nimeni afara de la actualul loc de munca,doar ca doresc sa castig mai multi bani,pentru familia mea si nu sunt genul care calc pe cadavre/nu pot sa-mi bat joc de oameni,mai degraba genul care ajuta subalternii si le fac munca mai frumoasa.Am vre-o sansa ? Ce decizie sa i-au daca ma suna la al trei-lea interviu?
Vreau feed-back de la un sef sau adjunct sau sef de vanzari.
Cum ati descrie cea mai grea zi de munca(exp program de lucru,sarcini,cati oameni sunt pe tura si ce trebuie sa faca,daca rezisti perioadei de scolarizare,daca sefii te asculta daca vii cu ideii de imbunatatire,daca personalul e rezistent la stres si numca,sau nu ai cu cine sa-ti faci treaba,etc)
Va multumesc

Astept feed-back
Marius Vineri, 23 Mai 2014
Raspuns pentru Manager intr-un magazin de haine

Merita sa vii la Lidl dintr-un singur punct de vedere, cel al salariului. Esti platit bine si la minut, dar atat. De aici incepe o noua discutie, cea a principiilor, a bunului simt, al posibilitatilor fizice si psihice. Daca ai fost la un interviu probabil ai auzit de lucruri impresionante, frumoase, idilice. E doar teorie sau poate e si practica dar in alte tari. Eu lucrez intr-un magazin mediu si s-a ajuns sa lucrez eu (sef de magazin) cu un singur casier si in zilele bune cu doi casieri. E inuman in conditiile in care am peste 1000 de clienti zilnic. Presiune e imensa, si nu e vorba despre presiunea rezultatelor ci presiunea locului de munca. Zilnic aproape vin mesaje amenintatoare care se termina ceva de genul - daca nu se face se vor lua masuri- sau - cine nu face paraseste compania-. Nimeni nu isi pune intrebarea daca fizic pot fi facute toate lucrurile, Angajatii nu sunt sprijiniti, noi sefii de magazin suntem vesnic indemnati sa le facem referate (pe voi v-ar motiva asa ceva?). Sunt foarte multe de spus. Pacat ca nu ai cui. Nimeni nu te asculta.
Dar ca sa concluzionez si sa nu ma intind am o singura intrebare : Ti-ai calca peste principii, demnitate si calitatea de OM ca sa castigi mai mult? Daca da ”Welcome to Lidl”, noi ceilalti suntem majoritatea cu CV-uri depuse prin alte parti.
O zi buna!
Manager magazin de haine Vineri, 23 Mai 2014
Multumesc Marius

Cred ca ai dreptate.Cred ca daca ar mai angaja personal ar fi nevoiti sa scada salariile sau sa creasca pretul produselor.Cat timp stai la munca,Marius? Ai 2 libere saptamanal sau uit sa-ti iei?

Multumesc
Sef Magazin Vineri, 23 Mai 2014
Dezbatere principiile companiei Lidl

1.Activitatea noastra este orientata catre satisfactia clientului - gresit de cateva luni de cand activitatea e orientata 100% spre niste cifre spre insatisfactia clientilor care staula cozi, nu au ce cumpara de la bake-off ca nu are cine sa coaca, e murdar si nu are cine sa spele...etc
2.Corectitudinea fata de fiecare angajat este un imperativ - gresit. Nu ii acordam pauze, nu ii tratam cu respect...etc
3.Ne respectam si ne sustinem reciproc - gresit. O duc bine ”pupincuristii” - scuzati expresia. In rest adio respect si sustinere.
4.Aprecierea, recunoasterea si critica trebuie sa caracterizeze climatul nostru zilnic de lucru. - toate ar trebui sa fie constructive. Primele doua nu exista, iar critica nu e deloc constructiva, e ca un baros cu care cineva iti da in cap.
5.Avem angajati bine pregatiti, suplinirea unui post este asigurata in fiecare departament. - au ramas putini. Multi au plecat din cauza mediului de lucru, iar altii au fost dati afara, de multe ori nemeritat. Majoritatea angajatilor noi nu mai sunt scolarizati corespunzator din cauza asa zisei eficiente, care nu iti permite.

Revin mai tarziu cu dezbaterea principiilor de conducere din cadrul LIDL
Pentru Marius? Vineri, 23 Mai 2014
Sunt persoane pe tura care nu au voie sa incaseze? sau sunteti 2-3 pe tot magazinul?
Pentru Marius Vineri, 23 Mai 2014
Ce vechime ai Marius pe pozitia de sef magazin(cu aproximatie)?
hmmm Vineri, 23 Mai 2014
La liDL toata lumea trebuie sa stie sa incaseze inclusiv seful de vanzari. pe orice pozitie aplici, cu exceptia celor din depozite etc, pornesc scolarizarea de la casier. seful de magazin este posibil sa stea si cateva ore pe tura pe casa.

s-a spus ca un sef si un casier!!! cand se face coada intra si seful!!!
stresat Sambata, 24 Mai 2014
Sunt angajat LIDL.As dori sa spun si eu ceva despre regurile care ni se impun dar care se cer respectate dupa cate se pare doar de noi.Ni se impune sa ne revizuim comportamentul,sa respectam clientul ...sa facem...sa facem....dar acest lucru ar trebui facut si de directorii pe care ia-ti angajat si de la care se presupune ca ar trebui sa luam exemplu.Sunt directori suspusi care vin si tipa la sefii de magazin de fata cu clientii, fac abuz de functia pe care o au....cine se cred???....:((...ar trebui sa aveti grija cei din conducere pe cine angajati...
Someone Sambata, 24 Mai 2014

Pentru Manager intr-un magazin de haine

daca tu ai acum 3000 lei lucrand in ture la un magazin de haine, ramai unde esti. E un sfat sincer. Gramatica ai chinuit-o de mi s-a facut mie rusine, care am facultate si master. Plus ca tu nu stii ce e stressul dintr-o corporatie unde de multe ori salariul noilor veniti nu e cat al tau iar munca lor cere o pregatire net superioara.
Plus o limba straina la perfectie, ceea ce tu nu ai nevoie.

anonim Miercuri, 28 Mai 2014
la 15 ani ai mei...as putea face ceva..orice pentru lidl? daca da,ce?
FF Miercuri, 28 Mai 2014

Vã rog nu mai maltratati gramatica limbii romane, incercati minimul de efort sã scrieti corect, cum sã fiti luati in seama daca nici sa scrieti nu stiti? Iar pentru sefii mai mari, nu va mai ascundeti in spatele textelor cu greseli de ortografie, vã spun cã se vede.

Bogdan Joi, 29 Mai 2014
Doamnelor si Domnilor, o singura intrebare, care sunt asteptarile salariale cu si fara bonuri de masa, posibilitatea de crestere salariala, diferite bonusuri, evaluari periodice, chestii deastea de un mare rafinament sa zic asa, ca la capitolul conditii de munca, parerea mea, tine de fiecare dintre noi; eu de exemplu lucrez acuma in port primele 3 luni imi da 1080 brut dupa cam 1600-1700 net+bonuri, dar ideea e ca fierb in bocanci si alerg pe zi km intregi, daca ma vede ca ma mut sa supervizez altceva, scandal, daca ai uitat sa scrii un vagon ca l-ai descarcat scandal, nu zic e si vina mea, dar dupa 12 ore de noapte se mai intampla sa dai ratari, atata va rog, care sunt salariile, bonusurile, si restul pentru fiecare pozitie, asta in masura in care stiti si nu din auzite. Eu am licenta in marketing am diploma in management oferita de CIEL si FNCGIMM + alte cursuri deastea, am aplicat pentru posturile de Asistent sef si Sef magazin, nu mi-e frica de munca, am un an ca first asistant in MCDonald's la al 3-lea restaurant ca vanzari pe tara si muncesc de la 16 ani, am 24 acuma. DIN NOU DOAR ATATA VREA SA STIU, salarii pe fiecare pozitie si daca se dau bonusuri in ce conditii. MULTUMESC FRUMOS CU CIREASA IN VARF :)
@Bogdan Duminica, 1 Iunie 2014
Salariile depind de la un oras la altul, sef vanzari, sediu regional sau targete.
Un salariu brut de casier cam intre 1000 si 2500 net. Adjunct intre 2000 si 3500 net. Sef magazin intre 3000 si 5000 net.

Primele sume sunt de inceput si in functie de marimea magazinului/zona/vanzare.

Se primesc sporuri de noapte, de week-end sau sarbatori legale (dar se prefera acordarea de libere si dupa 30 de zile daca nu ai primit liber se transforma in ore pe plus, adica nu primesti bonus). Prima de paste si de Craciun (asa a fost pana de Craciun). Asigurare privata de sanatate.

La care se aduga efort fizic de nu mai stii ca ai copii sau ceva de facut pe acasa, stres la puterea a 3-a, nu se primeste niciodata feed-back pozitiv de la vreunul din sefii de la sediu, ba din contra, dar nici nu-ti taie capul, ajungi sa ti-l tai singur. Un lucru trebuie facut de cel putin 2 ori pentru a fi bine (tipic nemtesc la adresa romanilor aplicat de catre romani)/

Salariul se livreaza la timp fara nici o zi intarziere si chiar daca stai 80 de ore acasa din 160 lunare urmand a se recupera pe parcurs.

Ca sef (adj sau gen) este necesare o rabdare si un psihic de fier. Ce faci mai intai in situatia: storno cu cheia la casa, un client vesnic nemultumit care urla cat il tine plamanii, o factura, sa receptionezi/predai banii la banca, un tir in rampa, un superior tocmai a intrat in oras, un apel inopinant si cotidian de la seful de vanzari, depozitul suna sa trimiti comanda si auditul neaparat trebuie sa ajunga azi-maine si, bineinteles, in acelasi timp mai trebuie sa o faci si pe casierul ca se face coada si nu trebuie sa vada cineva vreo coada desi in magazin sunt doar 3-5 casieri desi e nevoie de minim 6. Multa bafta!!!
Adri Duminica, 8 Iunie 2014
Pentru postul de sef adujunct sau sef magazin iti cere experienta ? iar daca lucrezi acolo, e o lege ca dpa 3 luni sa te dea afara indifferent de ce post ocupi? foarte trist daca e asa
da da da Duminica, 8 Iunie 2014
experienta sau neexperienta reprezinta norocul fiecaruia.........nu este nicio lege asta...depinde de vanzarile magazinului, daca e la deschidere sau dupa ce si-a format clientela (adica o cifra permanenta) {daca e la deschidere se angajeaza mai multi ca nu ai de unde sa stii inca de la inceput cati oameni trebuie, iar apoi se triaza in functie de mai multi factori cum ar fi: impresia sefilor de magazin, a adjunctilor, a sefului de vanzari, a colegilor, a felului tau de a fi, a rapiditatii, a imaginatiei sau daca esti sau nu o persoana descuracareata, fata/moaca ta care place sau nu celui care decide daca ramai sau pleci}. In general conteaza parerea sefului de magazin care gireaza sau nu pt cineva. Sau daca te-a lansat cineva la rampa si apoi a plecat e posibil sa se clatine postul tau, dar in principiu daca iti indeplinesti sarcinile, rezistent la stres, rapiditate in gandire, miscare, si obisnuit nu prea ai de sa iti faci griji. O scolarizare dureaza si cateva luni, care sunt platite asemanator celor cu experienta (adica din prima luna iei cat unul dupa 11 luni), in care nu faci ceea ce face unul cu experienta, deci nu este rentabila fluctuatia. Un contract se poate reinnoi de aproape n ori deci nu are de ce sa te dea afara daca iti faci treaba.
Adri Duminica, 8 Iunie 2014
Multumesc frumos "da da da" o sa imi depun si eu cv ul pentru cele 2 posture, sunt curios deaca ma vor suna.
Denisaa Duminica, 8 Iunie 2014
Are cineva idee unde se pot depune CV-urile pentru angajari la Lidl?
fost angajat Luni, 9 Iunie 2014
Denisaa, daca cunosti pe cineva sau esti ruda cu careva din acel magazin pt. care vrei sa depui CV-ul, ai noroc. CV-urile se depun direc in magazine sau pe pagina lor de net.
Bafta si multa rabdare
dora3crazy Vineri, 13 Iunie 2014
Salut,sa va povestesc experienta mea cu vestitul Lidl:
In decembrie 2013,am aplicat la ei avand experienta 2 ani de vanzatoare cu produse nealimentare,gen birotica,papetarie,componente it,ulterior textile,obiecte de artizanat si primesc email cu negatie ca nu corespund cerintelor.Ei acum ce sa fac,era undeva in jur de 10 decembrie,ma inscriu la un curs de vanzator-comerciant produse alimentare,fiind conditionata ca daca sunt angajata undeva pe alimentar fireste,nu mai fac 5 luni ci 3(cursurile).Zis si facut,dar unde sa te agajezi pe 10 decembrie?La SC PROFI ROM FOOD(acolo e alta poveste,am stat doar 5 luni,680 lei salariu,praf,etc.)Ok,pe 30 aprilie an curent bag demisia,aplic la LIDL,surpriza ma cheama la interviu,eu....incantata...
Ajung ieri la interviu,programata la 11.40,ma prezint,mi se spune sa astept si astept si astept,peste o ora.In ora asta de asteptare ce sa fac?ma apuc si analizez magazinul,starea de spirit a angajatilor.Concluzie :un fel de Profi mai curat cu ceva varietate de produse,angajatii:storsi ca lamaile imbracati in echipamentul ala oribil de galben cu albastru,nu stiu daca jegos sau spalacit.In gandul meu zic,aici nu prea e de mine,dar sa nu ma panichez,ca tot am venit de la mama dracului,am mai asteptat si ora asta de aur,macar sa ascult oferta.Da bunul Dumnezeu si intru la interviu cu seful de magazin care nu a articulat mai mult de 5 cuvinte si o doamna ,mai degraba domnisoara,cred ca ceva de resurse umane,evaluator,ceva de genul.Dupa ce se fac prezentarile,zice de ce ati plecat de la profi?eu raspund ptr ca sunt subnutrita cu 2 copii(sunt divortata de 7 ani),am slabit 13 kg,iar ma intreaba:pai nu stiati salariul de la profi?eu:ba da,dar pe 15 dec a fost singura companie care m-a acceptat,alta intrebare,vad ca ati mai lucrat pe nealimentar dar cate un an,ii explic ca dupa 11 ani de consilier imobiliar,doar la acele 2 firme,am fost acceptata fara experienta in comert(patronii erau niste cunostinte,ale altor cunostine si au vrut sa ma ajute),in fine au mai urmat niste intrebari aberante,mie mi se taiase de tot(am uitat sa va zic am incheiat un contract la Kaufland,incep pe 23 iunie,dar am vrut sa aud si oferta LIDL),m-am ridicat si am intrebat daca mai are sa imi spuna ceva,a zis ca nu,daca am eu intrebari,am zis ca am:LIDL,A PRIMIT PE CINEVA FARA STUDII/PREGATIRE IN COMERT SA IL INVETE?TOT EU RASPUND NU,CONFORM EMAIL-URILOR PE CARE LE TRIMITETI CA NU CORESPUND CERINTELOR,ACUM,CA M-AM CHINUIT SA CAPAT O MINIMA EXPERIENTA CA VISUL MEU ERA SA AJUNG MACAR LA UN INTERVIU IN LIDL,MI SE REPROSEAZA CA DE CE NU AM STAT MAI MULT LA ACELE FIRME,PAI IN PUII MEI INAINTE DE PROFI NU MI S-A ACORDAT NICI MACAR SANSA UNUI INTERVIU,IN FINE MI-A ZIS CA JOI IMI DA UN TELEFON,EU I-AM ZIS CA LE ANALIZEZ OFERTA PANA ATUNCI,DAR DESIGUR NU AM CE ANALIZA,POSTUL OFERIT E DE LUCRATOR COMERCIAL,EU SUNT CASIER,AU PROGRAM DE NOAPTE,EU NU VREAU,ETC,ETC.OFERTA LOR NU CORESPUNDE DORINTELOR MELE,dar macar mi-a iesit Lidl din cap.
Info Miercuri, 18 Iunie 2014
Este cineva care a fost la interviu pentru Management Trainee? Daca poate ajuta cu ceva detalii!!! Sau daca este vreun absolvent al acestui program si ne poate da cateva detalii.
As fi foarte recunoscator.
Sunt putin sceptic. E adevarat ca angajeaza pe acest post de Management Trainee sau este doar reclama si vor sa isi faca un capital de imagine? Nu am auzit pe nimeni care sa mearga la interviu sau care sa treaca prin programu asta si sa ramana in companie.
Orice informatie ajuta si este bine venita!
Multumesc.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?