Forum despre Linea Directa Communications - Studio Moderna Fashion Group (Top Shop)


SND Sambata, 15 Februarie 2014

Lucrez de 7 luni in Studio Moderna. Aveam aproape 19 ani cand m-am angajat.
Sa va spun ce inseamna ptr mine Studio Moderna: familie,prieteni,munca si distractie, echipa si intelegere. Supervisorii si mentorii (adica responsabilul direct din echipa din care faceti parte) sunt geniali, intelegatori. Nu a existat nici macar o data in cele 7 luni cand sa am nevoie ptr facultate de concediu/zile libere/schimb de tura/ sa plec acasa din motive medicale, cand sa imi zica cineva nu! Sunt acolo ptr ca au fost la fel ca cei 450 de angenti de vanzari, dar au fost buni si s-au remarcat. Am avut norocul sa ma ma bucur atat de Inbound cat si de Outbound, nu am ce sa reprosez. In proportie de 80% din departamentele de Prin, Contabilitate, Marketing, Proiecte Dormeo/Walkmaxx/Kd/Delimano/Top-Shop, HR, au lucrat in callcenter -> au aratat ca sunt buni -> au aratat ce stiu sa faca si au promovat.

Ma dau exemplu: am terminat bacul, am aplicat ca orice student care vrea un banut in plus pe bestjobs, nu stiam nici macar o persoana din compania aceea, am mers la interviu, am ajuns acolo 30 de persoana pe langa mine, am vrut sa plec acasa, ce sanse aveam eu?! Si totusi am stat. Interviul de 3 ore l-am simtit de 15 minute, grupul, interviul individual, proba telefonica, pentru mine era totul uau atunci, vocea imi tremura in interviul face2face. Am fost sunata dupa 2 zile ca am luat: eram sigura ca nu fac nici 3 luni, ei bine am facut!

Lucrez in continuare in CallCenter, si totodata fac practica intr-un departament insirat mai sus, asta ptr ca vreau sa arat ca pot sa fac si altceva decat sa conving un om sa cumpere o tigaie.

Ce invat si am invatat prin jobul asta: sa ma impun, sa am argumentele mereu la mine, sa vand ceva, orice. Stiu sa vand orice(obiecte,ideei,benficii,pareri) , iar in Callcenter exista o vorba " Orice apel se termina cu o vanzare: fie ii vindem noi clientului, fi ne vinde el noua raspunsul negativ. Cineva cumpara ceva".

Cat pentru cei care nu au venit la interviu macar din pura curiozitate, pentru ca nu va lua nimeni capul. Nu comentati despre un lucru pe care nu il cunoasteti.

PS: Sa ma anuntati ce alte comanii ofera angajatilor : sali de training, bucatarie, sala de relaxare, teren de fotbal, teren de tenis, vinerea-seara filmelor, iesiri dupa data de salariu in locatii INCHIRIATE cu cei din companie, exhipa de fotbal, echipa de majorete, traininguri, suport la orice ora, ore de salsa, posibilitatea de a castiga ( produse, telefoane, vouchere cadou) sunt la 4 ore angajata si nu a trecut luna in care sa am salariu mai mic de 650 lei in conditiile in care pe langa acestia am si bonuri in valuare de 90-99 lei iar salariu fix este de 400 lei. Iar lista poate continua

pqwe Joi, 6 Martie 2014
Eu sunt de 1 an in aceasta companie! Nu este totul roz,asa cum nu este nicaieri! M-am dezvoltat foarte mult personal.Iar Super-vizorii te ajuta in orice problema! Program flexibil,bonuri,si bonus...formeaza si persoane fara experienta,fara o ora de munca...merita incercat! Iar cu contractul ca platesti nust ce bani...nu e adevarat deloc! Daca nu iti place,poti pleca cu intelegere!
Random Joi, 13 Martie 2014
Am lucrat si eu la aceasta companie pentru 3 luni acum cativa ani.

Este un job ca oricare altul, eu nu eram potrivit pentru ei si am plecat. Oamenii au fost intelegatori si nu am ce sa le reprosez.

Aveam colegi care aveau bonusuri lunare foarte mari si colegi care nu au primit bonus pentru ca nu se incadrau in target. Intradevar erau vreo doua fete (Team leads) cam neplacute, dar in rest a fost ok.

Trebuie sa vinzi nimicuri, unele produse sunt proaste si asta cauzeaza probleme, unele produse sunt bune si omenii sunt multumiti. Am invatat multe depre vanzari si pot spune ca training-urile au fost folositoare, cam 10% din voi vor rezista pe termen lung, nu este un job pentru oricine, dar cine ramane poate castiga foarte bine.
zmeurik Marti, 25 Martie 2014
despre postul de agent comercial ce stiti?
SAML Marti, 10 Iunie 2014
Studio Moderna...hmm..o experienta cu siguranta..mai mult sau mai putin placuta.. intr-adevar,ceea ce se spune la interviu nu prea se apropie de ce se intampla in call-center....singurul lucru placut acolo sunt colegii si unii dintre mentori si supervizori.. eu am avut norocul sa cunosc oameni de nota 10 .. problema firmei o reprezinta produsele..pentru ca multi oameni raman dezamagiti dupa ce achizitioneaza si au parte de un produs de proasta calitate a carui reclama este insa de vis... si nu doar asta ar fi baiul...am intalnit si oameni foarte multumiti de aceste produse... mi s-a intamplat de nenumarate ori sa dau peste oameni revoltati de faptul ca la relatii cu clientii li s-a inchis telefonul in nas cand au sunat pt ca au primit un produs defect sau sunt tot felul de proceduri aiurea pt a beneficia de acea perioada de testare si returnare... de asemenea pe partea de rate,dupa ce te chinui cu clientul 30 de minute in telefon sa il convingi sa ia produsul in :plati esalonate cu DAE 0" (pe naiba).. doamnele de la rate sunt ceva mai scurte si la obiect "ai,nu ai,vrei,nu vrei"... Targetul este unul nu imposibil dar absurd.. si nu este vorba de suma neta pe care trebuie sa o atingi...sau de cardurile acelea care sa nu mai spun ca nu reprezinta un avantaj pt client...mai mult un dezavantaj...ci de faptul ca trebuie sa ceri 30 de recomandari (la 6h) ,adica numere de telefon si nume si haideti sa fim seriosi..cine se indura sa stea sa-ti dea tie persoane din agenda cand stiu cat ii stresezi pe ei...sau pur si simplu din lejeritate nu vor accepta lucrul asta... un alt lucru care te va enerva la culme este cand abia -abia convingi un client sa-ti ia ceva si vezi ca taxa de transport este cam cat jumatate din pretul produsului...daca nu aproape pretul produsului.. Penalizari se iau pt orice.. ca nu ai prezentat un anumit produs,ca nu ai prezentat un anumit pachet tuturor clientilor,ca nu ai facut push pe ei... si tot asa.. am uitat sa spun ca sunt necesare si cateva sute de e-mailuri si date de nastere pt atingerea targetului... Nu pot sa spun ca am avut parte de o experienta neplacuta deoarece am intalnit oameni minunati...insa faptul ca multe dintre produse sunt la un pret foarte ridicat si calitatea lor lasa de dorit,face imposibil sa poti sa discuti cu clientii intr-un mod relaxat si vanzarea sa fie placuta... iar salariul..lasa de dorit...pt ca este multa oboseala psihica,bani putini.. nici nu se pune problema de bonus pentru ca e o sansa la 1000 ca sa il iei...si daca totusi printr-o minune ai atins targetul..pregateste-te de penalizari...pentru mici greseli in comenzi sau pt cine stie ce ti-au auzit ei in apel... in rest...ca si firma are tot ce ii trebuie ..
buffy Vineri, 8 August 2014

Stie cineva daca e obligatoriu sa platesti taxa de 200€ daca pleci inainte de 3 luni? Se actooneaza in instanta?

Alex Miercuri, 3 Septembrie 2014

Am fost si eu acuma vreo 3 ani de zile la un interviu de grup organizat de aceasta firma.Ofereau aceleasi salarii mirobolante : 400 de lei la 4 ore, 600 de lei la 6 ore si 800 de lei la 8 ore.

adsl Vineri, 19 Septembrie 2014

Luni la ora 14 mai e cineva programat la interviu?

bogdan Duminica, 21 Septembrie 2014

eu sunt la 14.

adsl Luni, 22 Septembrie 2014

Eu am altul programat la 13:00.

ana28 Marti, 23 Septembrie 2014
Din cate vad cam toti va referiti la call center dar m.ar interesa daca a lucrat cineva in magazin Top Shop cum se lucreaza, care e programul si liberele si cum sunt cu bonusurile respective
Raluca Vineri, 10 Octombrie 2014
Buna
Nu stiu cum este in call center, dar consilier vanzari in magazine este f ok. program ok, conditii ok, fara stres, bani ok...sper sa imi apara riduri aici :).
Dar sa va explic care este problema in call center: agentii suna si propun produse spre vazare fara sa le cunoasa; una este sa citesti un power point despre produse, alta este sa ai produsul ala in mana si sa il cunosti in totalitate. si normal ca daca nu stii sa oferi informatii si instructiuni de folosire clientii suna inapoi si fac reclamatii ca nu este sau nu face ceea ce ar trebui. Pentru ca toti agentii din call center sunt atat de disperati sa vanda orice, oricat, oricand...incat si-ar vinde si chilotii de pe ei. asta este adevarul! Nu contrazic ca e posibil ca superviserii sa nu stie sa-si trateze subalternii dar de aici pana a nu sti sa iti faci treaba e cale lunga. exemplu: este reclama pe TV ca in orasul X este magazin si suna clientul in call center si intreaba unde este magazinul.... iar agentii " nu nu, nu este magazin" sau " nu exista produsul in magazin", " nu au acelasi pret ca la noi" etc. SAU...clientul nu primeste instructiuni sau are probleme la garantie si ca sa nu se oboseasca ei il trimit in magazine sa rezolve. Iar asta e problema de atitudine, bun simt si profesionalism. Salarul: oameni buni: aveti o grila de salarizare si limite de incadrare: daca va incadrati luati bani, daca nu nu. Dar la sf oricarei luni sa calculeaza si facturile anulate de clienti sau coletele intoarse inapoi din tara pe care clientii nu le-au ridicat; nu e normal ca acele vanzari sa se scada? DAR E GRELE MATEMATICA. imi pare rau pt voi din call center dar in magazine viata e frumoasa din toate punctele de vedere :) la cat mai multi ani STUDIO MODERNA
samira Vineri, 10 Octombrie 2014
Buna!
Stie cineva ceva despre postul de asistent manager ( atmosfera de lucru, salariu)?? ms:)
Maria Vineri, 24 Octombrie 2014
De aproximativ 2 ani si jumatate aplic pt agent comercial in magazin Top Shop,dar niciodata nu a fost vizualizat cv-ul. Acest lucru nefiind din cauza faptului ca sunt multi aplicanti,pt ca nu aplica ft multi in Ploiesti. Spre exemplu,pt agent call-center,se suna aprox.80 de persoane ce au aplicat,urmand fi programate la interviul de grup ; dintre acestea,se vor prezenta 20-30,iar pana la finalul interviului vor ramane in jur de 10-15 maximum.
Pana la urma,Raluca,se fac angajari si pe baza site-urilor de recrutare? Sau cum ar trebui sa procedam ?
Multumesc!
Santiago Luni, 27 Octombrie 2014
Am fost azi la un interviu in Deva pentru postul de angent comercial salariu este unul foarte mic 700 plus bonuri de masa . Iar targhetele se ating foarte greu trebuie sa ai vanzari serioase ca sa iei ceva banuti suplimentari . Iar daca depasesti targhetul nu iti da nimic in plus. In jur la 100 de lei in cel mai fericit caz!!
roashe Miercuri, 29 Octombrie 2014
Salutare,
Cine poate sa-mi spuna care este grila de bonusare in Studio Moderna pentru un Consilier?
Multumesc
DARIA Vineri, 31 Octombrie 2014
Buna,
Am fost sunata pentru un job "consilier vanzari", pentru care interviul ar fi unul de grup, se va tine luni, 03.11.2014, ora 10.00, imi poate spune cineva mai multe detalii, va rog frumos? A fost cineva?
Multumesc frumos!
Diavollo Luni, 7 Septembrie 2015
Salut. Ma intereseaza persoane care lucreaza sau au lucrat la aceasta firma si considera ca au avut castiguri financiare sub rezultatele profesionale. As vrea sa vin cu o propunere! Multumesc frumos!
aliona Joi, 12 Mai 2016
Buna seara,
Am fost la un interviu pentru postul de Area Sales Coordinator. As vrea sa ma ajutati cu detalii financiare, daca stie cineva? Cam care este salariul pentru acest post? Sau daca se merita sa accept aceasta pozitie?
Va multumesc
elina Miercuri, 26 Aprilie 2017
In 2017 ce parere aveti despre aceasta firma, am fost la un interviu , par ok, astept un raspuns

de la ei

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?