Forum despre Machteam Soft


Maria Duminica, 9 Decembrie 2012
Am lucrat timp de 3 luni la acesti oameni si va spun cu mana pe inima ca a fost cel mai oribil job pe care l-am avut in viata mea. La inceput era vorba de o perioada de proba de 3 luni si dupa aceea trebuia sa renegociem salariul si sa fie adaugate pachetului salarial bonuri de masa. Acest lucru nu s-a intamplat, chiar mai rau, dupa 3 luni, mi s-a spus ca perioada de proba se va prelungi cu inca 2 luni si din pacate nu voi mai primi bonuri de masa iar salariul va ramane acelasi. Un salariu de 2 lei cu care am fost de acord doar pentru ca am crezut, in naivitatea mea, ca va putea fi negociat, dupa cele 3 luni de proba. In afara de asta, activitatea mea zilnica, consta in aproape 130 de reclamatii scrise, aproximativ 60 de apeluri venite din partea unor clienti de-a dreptul furiosi care nu isi primeau produsele comandate de la comercianti, care la randul lor, nu isi primeau banii de la "NOI", asigurarea corespondentei, apeluri catre comercianti pentru a-i convinge sa livreze produsele clientilor, anulari de plati, mai multe decat comenzi si bineteles, rapoarte peste rapoarte. La sfarsitul zilei nu mai eram in stare de nimic, imi doream doar sa dorm si sa uit de calvarul ce tocmai se sfarsise. Intregul departament de customer support al mai multor site-uri cu cupoane de reduceri, era format dintr-o singura persoana : EU. Nu era nici macar o a doua persoana care sa-mi tina locul cand ieseam in pauza de masa. Daca suna vreun client si eu eram in pauza, "sefa" ma suna pe telefonul personal sa ma intrebe cat mai stau la masa, ca ar trebui sa vorbesc cu domnul X sau doamna Y care nu se descurca, cu plasarea comenzii. (cu mentiunea ca iesisem in pauza de 10 sau 15 minute si pauza era de o ora). La sfarsitul celor 3 luni si cand am auzit ca se doreste prelungirea perioadei de proba cu 2 luni, ca nu primesc niciunul din beneficiile promise la interviu si ca nu se va mai angaja o alta persoana pe customer care, am refuzat categoric asa-zisa oferta si cred ca a fost cea mai fericita zi din acea perioada. Nu am regretat nicio secunda ca am plecat de acolo si nici nu doresc vreunei alte persoane sa treaca prin ce am trecut eu.
m Miercuri, 13 Martie 2013
ms pt informatii,,,eu azi am un interviu la ora 15,,,kiar o sa cantareasca mult parerile tale.ms
xavi Joi, 21 Martie 2013
Buna, si eu am maine un interviu la ei, ai putea sa-mi spui cum a decurs interviul? merita sa ma duc? ms anticipat
MachTeam Soft Joi, 11 Aprilie 2013

Buna ziua tututor,

Imi pare rau, domnisoara "Maria", ca ati avut o experienta atat de neplacuta la noi. Dar, ideea nu este: ca ati plecat cu materiale de studiu din inventar + ca cele 2 luni de prelungire a perioadei de proba erau modul nostru de a va spune ca primele 3 luni nu au decurs conform asteptarilor si nevoilor noastre, dar suntem dispusi sa mai incercam inca 2 luni (timp in care aveati inclusiv suficient timp sa va cautati un alt job, iar propunerea a venit in perfecta cunostinta de cauza din partea noastra asupra acestei posibilitati; cu toate acestea ni s-a parut corect sa mai incercam) + ca ati anuntat intr-o dupa amiaza ca de a doua zi nu mai veniti si ca pur si simplu nu va intereseaza ce facem pentru ca... nu mai veniti. Punct!

Ideea e sa intelegem caracterul personal(izat) al experientelor pe care fiecare din noi le traieste, sa nu scoatem lucrurile din context, privind doar dintr-o singura perspectiva situatia.

In timp, fiecare din noi isi gaseste "locul". Si putem sa acceptam ca "locul" acesta nu este MachTeam Soft pentru toata lumea. Asa cum putem spune si ca intr-adevar v-ati implicat in activitatea de zi cu zi, doar ca rezultatele nu s-au potrivit nici cu nevoile Dvs, nici cu cele ale companiei.

Cat despre activitatea de Customer Support, ea este o activitate in sine solicitanta; cine a lucrat in domeniu sau a interactionat cu departamentele de suport stie ca nu e usor, ca nu oricine e facut pentru asta. Dar totul se rezolva cu bine printr-o o atitudine constructiva, optimism si mai ales cu placerea de a stii ca iti ajuti clientii - oameni ca si tine, ca prietenii si familita ta.

Drept urmare, nu o sa va spunem cat de simpatic este sa lucrezi la MachTeam Soft... desi este :). Dar e bine sa ajungeti singuri la concluzia aceasta, in baza experientei voastre. Si suntem siguri ca o veti face!

O zi excelenta,
MachTeam Soft

Marius Vineri, 12 Aprilie 2013
Stimata doamna F.D. alias @MachteamSoft,
Dintotdeauna ati procedat la fel cu fiecare angajat, mai ales pe departamentele de vanzari, sau customer support, ma refer la cdp, dar si la acasa.ro, senti, etc.
De fiecare data ati negociat la fel, inclusiv cu mine, adica un salariu de baza pe 3 luni de proba, in care am stabilit niste obiective impreuna. Am atins acele obiective, si m-am ales cu o prelungire pe 1 an, insotita de nicio negociere salariala. Pt ca asa-i in tenis. Nu sunt singurul in situatia asta, toti care au trecut pe acolo stiu f bine despre ce vorbesc.
Faptul ca v-au plecat in 2010 programatorii, designerii, o parte din vanzari etc, nu v-a dat de gandit! Unii i-ati dat afara, pentru ca nu stiau sa pupe unde trebuie, asa ca oamenii de elita, altii au plecat de buna voie din cauza mizeriilor primite gratuit!
Da, e o atmosfera foarte misto la Machteam, e foarte adevarat, o super gasca, cel putin asa era, insa atmosfera nu o faceti dvs, o fac oamenii. Am cunoscut multi oameni din MachTeam care au stat acolo pentru atmosfera si pt faptul ca se motivau intre ei.
Dar pana la urma ati ramas fara ei si au plecat in grup, drept pt care ei au ramas o gasca :).
Daca ati tine cont de feed-back-ul primit pe acele foi, la plecarea din companie, poate ca ati schimba ceva.
Spuneti mereu de performanta si ca oamenii care au plecat nu s-au adaptat, sau nu au meritat sa fie in echipa... Ma intreb cum toti au facut performanta, oriunde s-au dus, numai la MachTeam totul mergea pana la un punct, unde ne loveam de zid? Abia astept sa-mi spuneti vesnica poveste "De la noi au plecat oameni la Adobe, la Microsoft etc".
Si vorbesc prin prisma unui om care a stat peste 2 ani la dvs.
Sa nu uitam ca cine pleaca, adios bonusuri!!
O zi, mai mult decat, excelenta!
MachTeam Soft Vineri, 12 Aprilie 2013
Buna ziua, Imi pare rau sa te dezamagesc, Marius, dar raspunsul nu vine de la F.D. si nu a fost implicata in conceperea lui. Feedback-ul domnisoarei "Maria" viza ...
joker Luni, 22 Aprilie 2013
Maria, daca la machteam a fost cel mai oribil loc de munca pe care l ai avut, mergi si lucreaza intr un call center unde trebuie sa dai 15 telefoane pe ora timp de 8 ore ( faci tu ...
Liviu N Miercuri, 24 Aprilie 2013
doream sa aplic si eu la ei pentru un post de designer...dar cred ca nu mai am puterea si rabdarea de a "inghiti" ca la 20 de ani! Sanatate si "Succesuri". ...
Marius Miercuri, 24 Aprilie 2013
@joker... unde scrie ca am fost la cdp? sau pe vanzari? unde scrie ca am lucrat in perioada 2010-2012? nu te mai ambala asa, ca stiu foarte bine ce vorbesc si stii si tu ca am ...
eu Vineri, 31 Mai 2013
Machteamsoft, e TeamDeals nu? www.teamdeals.ro
Marius Joi, 5 Decembrie 2013
Da. Teamdeals :). Acasa.ro, Sentimente.ro, etc
alexa Miercuri, 29 Ianuarie 2014
cine poate sa dea mai multe detalii despre postul de junior sales? am inteles ca este doar pe target..:(
Milion Joi, 30 Ianuarie 2014
@alexa, este vorba de target ca peste tot in vanzari. nu te poti astepta sa te duci, sa iei un salariu fix, fara sa faci nimic. eu am lucrat la ei pe sales. in vremurile ...
alexa Sambata, 1 Februarie 2014
@milion, stiu ca vanzarile se bazeaza si pe target, sunt constienta doar ca aici nu ai salariu fix, este doar pe target si nu ai o stabilitate, te gandesti ca poate faci targetul, ...
iulia Joi, 13 Februarie 2014
buna am si eu o intrebarece anume trebuie sa vinzi pe vanzari?si contractul este pe perioada determinata sau nedeterminata?
ana Joi, 13 Februarie 2014
buna...imi puteti spune va rog daca pe vanzari ,trebuie sa te duci la alte firme pentru negocieri/discutii cu potentialii clienti?sau clientii de obicei vin la machteam la ...
alin Vineri, 14 Februarie 2014
buna pplpe vanzari...te baga in training la inceput?sau incepi direct treaba?mersi
alexandra Duminica, 16 Februarie 2014
Buna! da, prospectezi piata, cauti firmele pe internet apoi te duci tu la intalniri, dar fara sa ai o parte salariala fixa, doar comision.am inteles ca trainingul este de 2-3 zile
andra Joi, 27 Martie 2014
Buna! Am si eu un interviu ptr postul de account manager La Machteam.Va rog cei care a-ti lucrat acolo si cunoasteti ce implica mai exact acest job si cam care ar fi salariul?
pt andra Marti, 6 Mai 2014
andra, la cum scrii eu nu te-as angaja!

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?