Forum despre Machteam Soft


Maria Duminica, 9 Decembrie 2012
Am lucrat timp de 3 luni la acesti oameni si va spun cu mana pe inima ca a fost cel mai oribil job pe care l-am avut in viata mea. La inceput era vorba de o perioada de proba de 3 luni si dupa aceea trebuia sa renegociem salariul si sa fie adaugate pachetului salarial bonuri de masa. Acest lucru nu s-a intamplat, chiar mai rau, dupa 3 luni, mi s-a spus ca perioada de proba se va prelungi cu inca 2 luni si din pacate nu voi mai primi bonuri de masa iar salariul va ramane acelasi. Un salariu de 2 lei cu care am fost de acord doar pentru ca am crezut, in naivitatea mea, ca va putea fi negociat, dupa cele 3 luni de proba. In afara de asta, activitatea mea zilnica, consta in aproape 130 de reclamatii scrise, aproximativ 60 de apeluri venite din partea unor clienti de-a dreptul furiosi care nu isi primeau produsele comandate de la comercianti, care la randul lor, nu isi primeau banii de la "NOI", asigurarea corespondentei, apeluri catre comercianti pentru a-i convinge sa livreze produsele clientilor, anulari de plati, mai multe decat comenzi si bineteles, rapoarte peste rapoarte. La sfarsitul zilei nu mai eram in stare de nimic, imi doream doar sa dorm si sa uit de calvarul ce tocmai se sfarsise. Intregul departament de customer support al mai multor site-uri cu cupoane de reduceri, era format dintr-o singura persoana : EU. Nu era nici macar o a doua persoana care sa-mi tina locul cand ieseam in pauza de masa. Daca suna vreun client si eu eram in pauza, "sefa" ma suna pe telefonul personal sa ma intrebe cat mai stau la masa, ca ar trebui sa vorbesc cu domnul X sau doamna Y care nu se descurca, cu plasarea comenzii. (cu mentiunea ca iesisem in pauza de 10 sau 15 minute si pauza era de o ora). La sfarsitul celor 3 luni si cand am auzit ca se doreste prelungirea perioadei de proba cu 2 luni, ca nu primesc niciunul din beneficiile promise la interviu si ca nu se va mai angaja o alta persoana pe customer care, am refuzat categoric asa-zisa oferta si cred ca a fost cea mai fericita zi din acea perioada. Nu am regretat nicio secunda ca am plecat de acolo si nici nu doresc vreunei alte persoane sa treaca prin ce am trecut eu.
m Miercuri, 13 Martie 2013
ms pt informatii,,,eu azi am un interviu la ora 15,,,kiar o sa cantareasca mult parerile tale.ms
xavi Joi, 21 Martie 2013
Buna, si eu am maine un interviu la ei, ai putea sa-mi spui cum a decurs interviul? merita sa ma duc? ms anticipat
MachTeam Soft Joi, 11 Aprilie 2013

Buna ziua tututor,

Imi pare rau, domnisoara "Maria", ca ati avut o experienta atat de neplacuta la noi. Dar, ideea nu este: ca ati plecat cu materiale de studiu din inventar + ca cele 2 luni de prelungire a perioadei de proba erau modul nostru de a va spune ca primele 3 luni nu au decurs conform asteptarilor si nevoilor noastre, dar suntem dispusi sa mai incercam inca 2 luni (timp in care aveati inclusiv suficient timp sa va cautati un alt job, iar propunerea a venit in perfecta cunostinta de cauza din partea noastra asupra acestei posibilitati; cu toate acestea ni s-a parut corect sa mai incercam) + ca ati anuntat intr-o dupa amiaza ca de a doua zi nu mai veniti si ca pur si simplu nu va intereseaza ce facem pentru ca... nu mai veniti. Punct!

Ideea e sa intelegem caracterul personal(izat) al experientelor pe care fiecare din noi le traieste, sa nu scoatem lucrurile din context, privind doar dintr-o singura perspectiva situatia.

In timp, fiecare din noi isi gaseste "locul". Si putem sa acceptam ca "locul" acesta nu este MachTeam Soft pentru toata lumea. Asa cum putem spune si ca intr-adevar v-ati implicat in activitatea de zi cu zi, doar ca rezultatele nu s-au potrivit nici cu nevoile Dvs, nici cu cele ale companiei.

Cat despre activitatea de Customer Support, ea este o activitate in sine solicitanta; cine a lucrat in domeniu sau a interactionat cu departamentele de suport stie ca nu e usor, ca nu oricine e facut pentru asta. Dar totul se rezolva cu bine printr-o o atitudine constructiva, optimism si mai ales cu placerea de a stii ca iti ajuti clientii - oameni ca si tine, ca prietenii si familita ta.

Drept urmare, nu o sa va spunem cat de simpatic este sa lucrezi la MachTeam Soft... desi este :). Dar e bine sa ajungeti singuri la concluzia aceasta, in baza experientei voastre. Si suntem siguri ca o veti face!

O zi excelenta,
MachTeam Soft

Marius Vineri, 12 Aprilie 2013
Stimata doamna F.D. alias @MachteamSoft,
Dintotdeauna ati procedat la fel cu fiecare angajat, mai ales pe departamentele de vanzari, sau customer support, ma refer la cdp, dar si la acasa.ro, senti, etc.
De fiecare data ati negociat la fel, inclusiv cu mine, adica un salariu de baza pe 3 luni de proba, in care am stabilit niste obiective impreuna. Am atins acele obiective, si m-am ales cu o prelungire pe 1 an, insotita de nicio negociere salariala. Pt ca asa-i in tenis. Nu sunt singurul in situatia asta, toti care au trecut pe acolo stiu f bine despre ce vorbesc.
Faptul ca v-au plecat in 2010 programatorii, designerii, o parte din vanzari etc, nu v-a dat de gandit! Unii i-ati dat afara, pentru ca nu stiau sa pupe unde trebuie, asa ca oamenii de elita, altii au plecat de buna voie din cauza mizeriilor primite gratuit!
Da, e o atmosfera foarte misto la Machteam, e foarte adevarat, o super gasca, cel putin asa era, insa atmosfera nu o faceti dvs, o fac oamenii. Am cunoscut multi oameni din MachTeam care au stat acolo pentru atmosfera si pt faptul ca se motivau intre ei.
Dar pana la urma ati ramas fara ei si au plecat in grup, drept pt care ei au ramas o gasca :).
Daca ati tine cont de feed-back-ul primit pe acele foi, la plecarea din companie, poate ca ati schimba ceva.
Spuneti mereu de performanta si ca oamenii care au plecat nu s-au adaptat, sau nu au meritat sa fie in echipa... Ma intreb cum toti au facut performanta, oriunde s-au dus, numai la MachTeam totul mergea pana la un punct, unde ne loveam de zid? Abia astept sa-mi spuneti vesnica poveste "De la noi au plecat oameni la Adobe, la Microsoft etc".
Si vorbesc prin prisma unui om care a stat peste 2 ani la dvs.
Sa nu uitam ca cine pleaca, adios bonusuri!!
O zi, mai mult decat, excelenta!
MachTeam Soft Vineri, 12 Aprilie 2013

Buna ziua,

Imi pare rau sa te dezamagesc, Marius, dar raspunsul nu vine de la F.D. si nu a fost implicata in conceperea lui. Feedback-ul domnisoarei "Maria" viza activitatea de Customer Support si nimeni mai bine decat "sefa" mai sus mentionata nu este avizata sa raspunda, fiind in cunostinta de cauza.

Intelegem si rezonam cu nemultumirile fostilor angajati pentru ca nu pretindem ca am fost de la inceput compania perfecta, cum nici acum nu suntem. Este evident ca stii despre ce vorbesti si ne asumam si momentele mai putin placute, asa cum da, cu siguranta oamenii de aici au fost dintotdeauna principalul atu al MachTeam Soft. Dar te asigur ca invatam din greseli, chiar daca nu ne e intotdeauna usor sa recunoastem ;)

Un sfarsit de saptamana excelent,
MachTeam Soft

joker Luni, 22 Aprilie 2013
Maria, daca la machteam a fost cel mai oribil loc de munca pe care l ai avut, mergi si lucreaza intr un call center unde trebuie sa dai 15 telefoane pe ora timp de 8 ore ( faci tu calculul sa vezi cu cati oameni trebuie sa vorbesti intr o zi ). Crezi ca a fost intamplator ca dupa primele 3 luni a fost nevoie de o prelungire de inca 2 luni? Te ai gandit macar un moment daca ti ai facut treaba bine? Daca problema a fost la tine? Ti se par multe reclamatii pe zi 130? Eu am scris intr un an si 11 luni, aprox. 35-36.000 de reclamatii, daca tin bine minte si probabil vreo 20.000 nu mi au facut nicio placere, dar merita efortul atunci cand aveam useri multumiti. Si cu siguranta am avut multi useri multumiti si pentru fiecare in parte iti aparea pur si simplu un zambet pe fata, lucru invatat intr o echipa extraordinara, dar tu nu ai putut sa treci peste dificultatile de inceput ale oricarui job si sa bagi la cap foarte multe lucruri care ti ar fi prins bine in viitor si te ar fi ajutat sa ai joburi din ce in ce mai bune. Sigur nu ai inteles ce presupune sa lucrezi intr un departament de customer support, adica utilizatori fericiti ca echipa din spatele serviciului pe care il folosesc e interesata de ei si de problemele lor ("sefa" de care zici e un om extraordinar de la care ai foarte multe de invatat, dar la tine e prea tarziu pentru asta, imi dau seama ce fel de om esti, daca nu ai realizat singura niste lucruri). In general, oriunde ai lucra, trebuie sa iti asumi responsabilitatea in primul rand si in al doilea rand sa indeplinesti cu brio sarcinile pe care le ai si daca nu esti in stare sa faci asta, trebuie sa recunosti si sa te dai la o parte. Pa. P.S. inapoiaza si tu cartea asa cum e frumos sa faci cu obiectele care nu iti apartin ;)

Marius, povestea ta nu e completa. Ai stat 3 luni in perioada de proba, apoi ti s a prelungit contractul 1 an, dar ai lucrat peste 2 ani. Deci presupun ca ti s a prelungit contractul si a 2 a oara. Daca s a intamplat asa, inseamna ca te ai descurcat onorabil, numai ca am lucrat acolo din 2010 pana in 2012 si nu a fost niciun Marius pe vanzari la cdp care sa fi lucrat "peste 2 ani" la machteam. Intamplator sau nu eram pe acolo de cand se ocupau de cdp 2 colege, apoi echipa de vanzari s a marit si erau in total 4 sau 5 fete, dar niciun Marius. A fost la un moment dat un baiat in echipa, a stat 3 sau 4 luni si a plecat, sau ai plecat, ca asa i in tenis. Ti s a ridicat targetul la fileu si nu ai mai ajuns cu racheta la el. Nu va mai angajati oameni buni pe vanzari daca nu sunteti vanzatori. Oamenii de care zici ca au plecat la Adobe au fost colegii mei si sunt mandru ca mi am petrecut aproape 2 ani din viata la machteam, am invatat foarte multe lucruri si ai dreptate din punctul asta de vedere, oamenii de acolo sunt extraordinari.

Sanatate!
Liviu N Miercuri, 24 Aprilie 2013
doream sa aplic si eu la ei pentru un post de designer...dar cred ca nu mai am puterea si rabdarea de a "inghiti" ca la 20 de ani! Sanatate si "Succesuri". Multumim pentru informatii!
Marius Miercuri, 24 Aprilie 2013
@joker... unde scrie ca am fost la cdp? sau pe vanzari? unde scrie ca am lucrat in perioada 2010-2012? nu te mai ambala asa, ca stiu foarte bine ce vorbesc si stii si tu ca am dreptate. daca vrei, luam fiecare departament pe rand si il analizam si o sa vezi ca exact asa e :). Si ca sa vezi ca stiu, totul a inceput cu plecarea lui D. (a se observa ca-s finut si nu dau nume complet), la Adobe, urmat de Sfantul Parinte... De acolo, stii presupun cum au plecat pe rand. Si nu, nu din cauza atmosferei, sau a colegilor (stiu multi dintre colegi care nu au plecat din cauza banilor), ci din cauza conducerii si pupincurismului de la SCRUM, IT, etc. Pupi si zambesti, lucrurile is ok, nu mai faci asta, nu mai esti in gratii.
Citeste cu atentie, te rog, inainte de a face niste afirmatii stupide.
Multa sanatate si tie.
PS - Si eu sunt la fel de mandru pt ca am lucrat acolo, prin prisma colectivului, nu sunt mandru ca am suportat alaturi de ei atata rahat!
eu Vineri, 31 Mai 2013
Machteamsoft, e TeamDeals nu? www.teamdeals.ro
Marius Joi, 5 Decembrie 2013
Da. Teamdeals :). Acasa.ro, Sentimente.ro, etc
alexa Miercuri, 29 Ianuarie 2014
cine poate sa dea mai multe detalii despre postul de junior sales? am inteles ca este doar pe target..:(
Milion Joi, 30 Ianuarie 2014
@alexa, este vorba de target ca peste tot in vanzari. nu te poti astepta sa te duci, sa iei un salariu fix, fara sa faci nimic. eu am lucrat la ei pe sales. in vremurile bune..cand era o super echipa acolo. problema nu e de target, cat de conducere si de ideile lor tampite. nepotisme, amantalacuri, etc.
din pacate, produsele lor, s-au stricat in timp si nu sunt vandabile, mai ales prin prisma spamului pe are il fac si al minciunilor (unici, etc).
daca ma intrebai in urma cu ceva ani, chiar in conditiile date, merita sa te duci. aveai ce invata, pe bune. cu toate rahaturile lor, pe care le-a scris si marius mai sus.
depinde de tine, de ce experienta ai si cat esti dispusa sa muncesti. dar daca te astepti la un job in vanzari, fara target... ia-ti gandul. nu exista asa ceva decat la alimentara.
daca esti la inceput de drum.. jobul poate fi ok, mai ales ca te obisnuiesti cu atitudinea unor patroni care AU IMPRESIA ca stiu ce inseamna online.
alexa Sambata, 1 Februarie 2014
@milion, stiu ca vanzarile se bazeaza si pe target, sunt constienta doar ca aici nu ai salariu fix, este doar pe target si nu ai o stabilitate, te gandesti ca poate faci targetul, poate nu..in cazul in care nu-l faci e nasol ca te duci degeaba cateva luni.am inteles ca dupa vreo 2-3 luni dupa ce stai la ei,atunci incepe si partea salariala fixa...cat despre conducerea acestei firme, din comentariile de mai sus, lasa de dorit
iulia Joi, 13 Februarie 2014
buna am si eu o intrebare
ce anume trebuie sa vinzi pe vanzari?si contractul este pe perioada determinata sau nedeterminata?
ana Joi, 13 Februarie 2014
buna...imi puteti spune va rog daca pe vanzari ,trebuie sa te duci la alte firme pentru negocieri/discutii cu potentialii clienti?sau clientii de obicei vin la machteam la sediu?mersii
alin Vineri, 14 Februarie 2014
buna ppl
pe vanzari...te baga in training la inceput?sau incepi direct treaba?
mersi
alexandra Duminica, 16 Februarie 2014
Buna! da, prospectezi piata, cauti firmele pe internet apoi te duci tu la intalniri, dar fara sa ai o parte salariala fixa, doar comision.am inteles ca trainingul este de 2-3 zile
andra Joi, 27 Martie 2014
Buna! Am si eu un interviu ptr postul de account manager La Machteam.Va rog cei care a-ti lucrat acolo si cunoasteti ce implica mai exact acest job si cam care ar fi salariul?
pt andra Marti, 6 Mai 2014
andra, la cum scrii eu nu te-as angaja!

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?