Forum despre Mega Image


Scooby Marti, 22 Ianuarie 2013
Multumesc mult! Asa este, o sa incerc si o sa va tin la curent cu ce mi se intampla... Noapte buna!!
rob Marti, 22 Ianuarie 2013
bafta scooby si zi-ne cum a fost
nou venita Joi, 24 Ianuarie 2013
eu zic sa punem pe tapet 10 probleme din magazinele in care activati probabil ca daca acestea coincit la cel putin 20 de postari cineva le va analiza si le va lua in calcul.
1.aroganta sefilor(magazin/tura/asistenti)
2.aroganta si indiferenta/rautatea angajatilor cu vechime
3.promovarea pe pile si nu pe competente
4.proasta organizare,abuzurile referitoare la retinerile de bani si bonuri.
5.atmosfera de lucru deplorabila certuri la casa si pe sala intre angajati datorate proastei organizari.
6.nerespectarea pauzei de masa si a programului de lucru(lipsa din pontajul angajatilor a zilelor de lucru)
7.protejarea anumitor angajati prieteni/rude.
8.acordarea bonusului in functie de performante;evaluare de 50% din partea sefului de magazin in functie de rezultate,si evaluare de 50% din partea personalului HR in functie de prezenta,corectitudine atitudine in functie de raportul clientului misterios.
9.supraverificare a comenzilor exagerate si aprovizionare corecta pentru evitarea pierderilor nejustificate.un audit corect bazat pe verificari amanuntite,si penalizarea drastica a sefilor superficiali care produc pagube majore companiei
10.verificarea agentilor de paza ,tinuta/atitudinea/ vocabularul acestora lasa de dorit,au prea multe atributii legate de activitatea in magazin si prea putina atentie in activitatea hotilor interni si externi.
nou venit Vineri, 25 Ianuarie 2013
Mesaj pentru nou venita: Unde putem discuta mai multe si in detaliu in legatura cu ceea ce ai scris tu mai sus, este adevart sunt cele mai importante 10 probleme care sunt usor de identificat in cadrul M.I. Imi doresc sa te pot ajuta ca sa se rezolve aceste probleme, evident nu peste noapte, in timp vor fi multe schimbari si poate se va pune mare pret pe ceea ce ai scris tu!
nou venita Duminica, 27 Ianuarie 2013

cred ca am discutat destul si am tras multe semnale de alarma pe acest site,daca se doreau schimbari se puteau lua masuri,si fara discutii in detaliu,nu cred ca se pune problema de a fi ajutata o anume persoana ci de a ajuta o multime de angajati nevinovati care au un singur defect doresc un loc de munca, este un sistem care functioneaza cu multe erori la nivel uman ,nu este placut sa lucrezi in teroare,umilit sau injosit,deasemeni nu este placut sa vezi ca esti condus de oameni corupti , sa lucrezi in domeniul acesta presupune curaj,cinste si omenie,si aceste lucruri trebuie sa le vezi in primul rand la cei care te coordoneaza in activitate.
Cred ca nu este greu sa depistati disconfortul discutiilor de la casele de marcat iscate din cauza pauzelor lungi si dese de tigara de care unii beneficiaza mai mult decat altii,sau legate de faptul ca nu se schimba casele la o ora rezonabila astfel incat casierul sa poata termina programul la timp,sau legate de faptul ca maruntul nu este suficient si casierul care detine acest marunt nu doreste pe buna dreptate sa-l imparta cu nimeni pentru a nu ajunge in situatia critica de a se milogii de client deoarece raspunsul sefilor de tura este de a se descurca si de a cere clientilor marunt(toate aceste discutii sunt purtate in fata clientilor fara nici o jena)
-aprovizionarea defectuoasa deasemeni poate fi usor de verificat de personalul din audit se pot vedea intrarile si iesirile de marfa ,se pot scoate rapoarte de vanzari si miscari de stocuri ,astfel incat marfa sa fie rulata si nu stocata in depozite ,marfa fresh poate fi comandata in functie de raportul de vanzari ,nu ajuta nimanui nici clientilor nici companiei sa avem la raft marfa veche sau stricata doar ca sa para rafturile pline ,deoarece clienti sun foarte educati si selecteaza marfa in functie de termen si aspect,comenzile exagerate sunt facute pentru beneficiul anumitor sefi care-si fac aprovizionarea la 1+1,se poate lua o decizie pentru toti angajatii care oricum nu apuca sa cumpere produse 1+1 decat dupa ce se satura superiorii,discounturi de 5% pentru toti angajatii la cumparaturi ,astfel s-ar evita anumite pierderi din comenzi exagerate,referitor la paza din magazine se poate verifica foarte usor influenta unor sefi asupra sefilor de paza din magazinul respectiv consider ca agentul de paza nu trebuie sa fie in nici o relatie cu nici un angajat chiar si sef,in magazinele aglomerate se pot lua masuri cum ar fi program de noapte pentru aranjarea produselor in display,sunt nenumarati clienti care semnaleaza acest aspect,este neplacut sa stai sa aranjezi marfa in timp ce clientul se plimba prin magazin si doreste un climat placut nu angajati cu carucioare si cartoane etc.nu am scris toate acestea pentru a primi mai multa atentie sau pentru o functie mai importanta sau alte avantaje,am incredere in aceasta companie ,are toate sansele sa devina numarul 1 de pe piata dar sunt convinsa ca datorita dorintei de expansiune s-a pierdut controlul la nivelul cel mai important,cum am mai spus omul acela marunt de pe sala daca nu este respectat daca nu primeste un zambet si o vorba buna daca nu primeste o evaluare corecta pe masura efortului depus nu poate sa discute o reteta sau sa dea o sugestie unui client pe care-l poate determina sa mai puna in cos un ingredient sau o bautura in plus din contra acel angajat frustrat va raspunde printre dinti si va trimite clientul la concurenta ,aici trebuie sa facem diferenta,rolul sefului este de a da tonul nu de a da ordinul,daca superiorul pune mana pe matura cu siguranta se vor gasi 2-3 angajati care sa-i fure matura din mana.
Pentru nou venit ,cred ca am discutat aici o gramada de aspecte pe care cu siguranta le cunosti,daca sta in puterea ta sa schimbi macar 2 aspecte pe care tu le consideri foarte adevarate si foarte importante pentru companie atunci nu am demascat degeaba obiceiuri si practici care poate nu erau cunoscute de cine trebuie si erau doar musamalizate de oameni pusi sa le preintampine.

bogdan Duminica, 27 Ianuarie 2013

Prietena mea este casiera la M.I. si am regasit aici toate nemultumirile ei:Programul nu este respectat sub nicio forma,in contract programul este de 8 ore plus jumatate de ora pauza, ea sta la munca IN FIECARE ZI cel putin 9 ore cu cel mult 10 minute pauza, in zilele cand poate lua pauza ;i se opresc in fiecare luna cel putin2 bonuri (asta pentru ca isi face treaba si nu prea au de ce sa se ia de ea,ca celorlalti le mai gasesc nod in papura si le mai opresc cateva bonuri) pentru produse expirate pe care nu le vede nimeni.Produsele expirate nu sunt scanate la casa ,cum poate sa justifice acel sef ca pentru asta a oprit bonurile?Intr-o zi a venit un control de la un serviciu de stat iar superiorii le-au oprit angajatilor cate 4 bonuri ,ca se dadeau bonurile in ziua aia , pentru a le face "pungulite" celor care au venit in control.De sarbatori au lucrat numai cei care isi fac treaba foarte bine,"lenesii" sau cei care nu isi dau interesul au avut liber.Intr-o seara prietena mea a venit acasa cu vreo 2kg de banane pe care a dat vreo 3 lei,punga fiind pentru sefa de tura dar nu a avut bani suficienti sa cumpere si punga aia,bananele fiind galbene si coapte fara nicio lovitura sau negreala cum sunt de obicei fructele puse la reducere.Sefii isi fac cumparaturile numai cu produse 1+1,produse pe care angajatii nu le vad niciodata.Cu sefii de tura de pe M.I. am avut si eu tangente vreo 4 ani timp cat am fost agent vanzari si vreau sa zic ca am simtit pe pielea mea cat de superiori se cred majoritatea,superiori putin spus se cred Dumnezeu.Cand te duceai si le promiteai ceva in schimbul unei comenzi imediat se putea,daca ii luai doar cu vorba si nu le dadeai nimic,"nimic" aveai la raft. Si aceeasi discutie este si la Profi dar asta e alta problema. Aceste semnalari s-au facut si la un radio foarte cunoscut la o ora de plina audienta mi-e greu sa cred ca nu a auzit cineva de la sediu de aceste probleme.

new girl in town Miercuri, 30 Ianuarie 2013

sunt de acord cu majoritatea opiniilor exprimate aici dar nu si cu cei care cred ca un loc de munca se poate schimba asa usor in vremurile de astazi : daca nu iti convine da-ti demisia si gata ... extraordinar ! lucrez la un M.I. ultracentral din Capitala si simt ca nu ma mai tin puterile.. lucratorii comerciali au fiecare , in medie, cca 2-3 sefi fiecare. nu exista nici un fel de training pentru angajatii care nu au mai lucrat la M.I. trebuie sa inveti din "fuga trenului" si daca gresesti ceva atunci dai o mare satisfactie colegilor cu citiva ani vechime care nu mai obosesc cu amenintarile si risetele pe la spate. pina si gardienii, bine a zis cineva : pindarii , stau cu ochii pe tine de parca ai fi un criminal. si parca nu ar fi fost de ajuns, mai apar si alti "security officer" FARA ECUSOANE !!! care pindesc angajatii si cum li se pare ceva suspect te ameninta cu referate sau desfacerea contractului de munca.


Ce putem face ???

un sfat Joi, 31 Ianuarie 2013
Aveti dreptate ce se intampla,ca sa rezolvati problemele strangetiva cate 10,15 oamenii dintr-un magazin si duceti-va la sediu astfel nu rezolvati nimic si o sa vedeti ca se vor rezolva problemele macar unele din ele,orice sef nu a-si permite sa piarda dintr-un foc atatea oamenii iar cei de la sediu vor deschide ochii si mai e o solutie strangeti-va mai multi fiecare cu,cazul lui si da-ti in judecata,dovezi etc,atentie ce semnati la locul de munca si la angajare ca e cu dus si intors st la limita legi la unele proiecte de ordine interioara facute de ei depinde de magazin etc.Succes.
coco Joi, 31 Ianuarie 2013
bine punctat faza cu plusul si minusul la bani,pai sa tot fi sef intr-un magazin,mai ai un salariul din plusul angajatilor,bietele sau bieti casieri stau cu teama pana la sfarsitul programului sa nu greseasca sa dea restul corect ca sunt o gramada de smecheri care vor sa te faca,sunt atenti si draguti cu toti clienti si acestia cei mai multi din simpatie nu-si ridica cei cativa banuti marunti din placere ca au fost serviti ok,acel plus ajunge pe mana sefutilor care fac casa adica fac legea,multi dintre ei chiar comenteaza ca la ce bun atat plus pentru firma mai au neobrazarea sa te scoata si minus atat de magari sunt,trebuie schimbat ceva intarita paza la depunerea banilor de catre casieri,macar sa ia plusul dar sa nu-i mai scoata minus pe bietii angajati.
nou venita Vineri, 1 Februarie 2013
s-au discutat destule multe si marunte,cu sau fara perdea,nu s-a miscat nimic ,in continuare nu este organizare,in continuare nu este personal suficient si alearga angajatii de besmetici pe la toate raioanele,in continuare la casele de marcat nu exista parole individuale si casierii nu sunt inlocuiti de superiori ,in continuare angajatii se tiganesc in fata clientilor din cauza frustrarilor si a nemultumirilor care-i apasa,in continuare angajatii nu sunt respectati si sunt tinuti peste program (casele se schimba cu intarzieri de program de 10-15min),in continuare pauzele de masa nu exista(de ce nu se ofera posibilitatea de a avea optiunea sa renunti la pauza de masa si sa poti pleca acasa daca tot nu se acorda )in continuare sunt angajati protejati care taie frunza la caini si din cauza carora altii muncesc de 2 ori,in continuare se dau comenzi aberante care nu fac decat sa mai incarce cateva rafturi in depozit,in continuare datorita proastei organizari exista marfa in spate cu termene mai mici si la raft cu termene indelungate,in continuare se arunca multa marfa datorita proastei gestionari a stocului,fructe si legume comandate in bataie de joc,etc.prin urmare nu cred ca mai are rost sa discutam,este adevarat ce spune Platon "Indiferent daca ne asteapta o soarta mai rea sau una mai buna, a actiona nedrept este intotdeauna o greseala si o rusine",asa ca fiecare dintre noi de la umilul lucrator comercial la marele manager din companie actioneaza cum considera .
ps.este ultima postare nu datorita unor amenintari ci datorita faptului ca nu merita sa te mai agiti,nu se doreste o redresare a lucrurilor este implementat prea adanc sindromul nepotismului,deasemeni faptul ca afacerea este pe mana unor manageri romani explica situatia data.

cu stima pentru toti angajatii umani,cu suflet mare,profesionisti si demni.
Miki Duminica, 3 Februarie 2013
Daca ar fi fost asa cum spuneti, cum ar fi fost posibila o asemenea ascensiune? Si cum s-ar fi ajuns la peste 5000 de angajati si peste 1000 de manageri, majoritatea acestora fiind promovati din interior? Sincer! De ce nu credeti ca nemultumitii sunt cei care nu au fost seriosi, implicati, cinstiti, competenti? Ce fost angajat - care nu este nici serios, nici implicat, nici cinstit, nici competent - ar spune pe forum aceste adevaruri despre ei insusi? Nimeni, cu siguranta! Ar gasi orice alta cauza pentru esecul lui, nu-i asa?
Myley Luni, 4 Februarie 2013
Am lucrat si eu la Mega Image la depozit si am avut o experienta foarte interesanta...am fost angajate 3 fete.Eu aveam 19 ani cand am fost angajata,tocmai terminasem liceul,era noiembrie
2011.Toate bine si frumoase,aveam o colega de vreo 22 de ani,care avea vreo 5 zile inaintea mea.desi avea atata experienta credea ca le stie pe toate,eu lucram si ma straduiam sa fac totul bine,dar nu putea sa nu ma lase in pace,zicea ca eu castigam banii pe spatele ei,desi nu era asa k lucram cot la cot cu ea.deci incerca sa-mi toace zilnic nervii prin diverse minciuni.aveau ei un poster pe care scriau ca promoveza onestitatea,valorile care ar trebui sa existe.mie mi se par ca se mint singuri.ba e nasol sa minti pe altii,dar sa te minti si pe tine mi se pare ca nu prea e in regula.unde nui cap,vai de picioare.Din cauza acelei colege,am fost mutata pe un post inferior.inainte de asta,a vrut sa demonstreze ca ma uraste din toti rarunchii,avea o privire de zici ca m-ar fi mancat si asta de fata cu seful.El se purta cu mine de parca eu eram vinovata,de fapt nu eram eu de vina pentru compartamentul unei persoane.Asa am fost mutata pe un alt post de ambalatoare,de la birou la ambalat ca sa ne intelegem putin.Stateam cu noile mele colege si le spuneam cuvinte din dex si ele nu intelegeau,fugeau sa vada pe goagle,sa vada ce inseamna.cam asta era nivelul,atata ai cu atata te descurci.si asta nui tot,dupa o luna mi s-a pus demisia in fata s-o semnez.e dezamagitor ca nu se promoveaza valoarea.
uimita Marti, 5 Februarie 2013

eu nu inteleg de ce mai lucrati in mega daca sunteti asa de nemultumiti,duceti-va acolo unde puteti fi promovati si lasati mega in pace,ca nu aveti voi chef de munca cum nu am eu eu acum chef sa mai fac inca o data liceul.de aceea sunteti nemultumiti ,ca voi vreti sa promovati,sa aveti un salariu de vreo 30 mil daca se poate.....si pe ce??????????PE STAT DEGEABA.majoritatea care scrieti aici sunteti sunteti FRUSTRATI,scrieti despre niste aberatii,despre nereguli,despre nemultumiri,dar voi stiti ce inseamna A MUNCI?????????????eu nu cred ca stiti,daca stiati nu scriati aici.

andreea Miercuri, 6 Februarie 2013
stiti ce salarii sunt la mega si ce program?
iubi Luni, 11 Februarie 2013
multe nemultumiri . eu am aplicat pentru asistent magazin . care e ierarhia intr-un magazin ? cam la cat sa ma astept in mana . nu pot sa cred ca peste tot e la fel . se ofera uniforma , specializari , seminarii , traininguri ? as vrea sa stiu si partea aceasta .
valentine"s day Joi, 14 Februarie 2013
propunere organigrama magazin.

SEF MAGAZIN--->acte primare/program angajati/organizare activitate/verificare
/ miscari stocuri/implementare pliant,oferte,promotii,etc
GESTIONAR&AJUTOR GESTIONAR--->receptie livrare marfa.
/
2 CASIERI SEF-buna organizare case de marcat,inlocuire casieri,verificare implementare
oferte promotii/asigura un climat placut pentru clienti oferind suport profesional casierilor.
8 CASIERI-o medie in functie de nr de case tinand cont de ambele ture si de zilele libere.
4 lucratori mezeluri-o medie in functie de suprafata raionului
1SEF DEP.FRESH&1 ASISTENT& 2 LUCRATORI (cate1 pe tura))&2 casieri(cate 1 pe tura) care ofera suport pe masura timpului disponibil.
1SEF DEP.LEGUME FRUCTE&2 LUCRATORI (cate1 pe tura)&2 casieri(cate 1 pe tura)care ofera suport pe masura timpului disponibil.
1SEF DEP.FOOD &2 LUCRATORI(cate 1 pe tura)&2 casieri(cate 1 pe tura)care ofera suport pe masura timpului disponibil.
1SEF DEP.NON FOOD&2LUCRATORI((cate1 pe tura)& 2 casieri care ofera suport pe masura timpului disponibil.
1 menajera /care se ocupa de curatenia in spatiile anexe(toaleta,depozit,curatat cosurile,etc)
2 lucratori necalificati pentru (persoane de sex masculin) care sunt dispuse la efort (pentru ajutorul persoanelor de sex feminin care predomina )ajutor de gestionar.
2 lucratori panificatie specializati ,care au cunostinte in domeniu.
aceasta organigrama poate fi inbunatatita si slefuita de o persoana inteligenta din OPERATIONAL , cred ca ea ar asigura o buna functionare si sa nu uitam si de PART-TIMER,care ar suplimenta lista,astfel incat lucrurile sa se aseze pe un fagas normal,sa stim si noi cine se ocupa si raspunde de receptie,cine are grija de raioane de case sau de raioanele asistate,sa ne gasim linistea si sa reusim performante,haosul nu ajuta la nimic decat la desbinare si la bucuria concurentei.
bogdan Joi, 14 Februarie 2013
nu sunt cam multi sefi??pe fiecare departament este 1 sef la 2 lucratori??din salariul la un sef de dep. platesti cel putin 2 oameni in plus.Eu zic ca e suficient un sef la 2 departamente si suplimentati angajatii pe dep. food si fresh ca sa fie suficienti pentru alimentarea raioanelor cu marfa ca la carte,asta insemnand respectare planograme+FIFO si astfel se elimina si problemele cu produsele expirate din magazin.Si ar trebui ca cineva sa aiba ca responsabilitate preturile si semnalizarea promotiilor la raft .
angajat mega Vineri, 15 Februarie 2013
ce bine arata '' organigrama magazinului '' .... doar pe hartie ... sefi peste sefi. la gemeni sunt 3-4 sefi departament pe fresh.... dar nu toti muncesc.unii '' se plictisesc de atata stat pe scaun fara sa produca nimic '' ... un sef departament ar trebui sa stie de la a da cu matura si pana a sta pe casa. ei nu stiu decat sa dea ordine. iar bogdan a punctat foarte bine in com de mai sus. ordine peste ordine iar la sfarsitul programului in loc de apreciere ai parte doar de '' nu ai facut nimic '' ... poate ca ar trebui sa existe in magazinele mega si un psiholog . nu pt angajati ( ca noi muncim de '' ne sar capacele '' ) ci pt sefii de dep. unii se cred mari si tari , dar daca cineva ii ia la bani marunti nu stiu cu ce se '' mananca '' aceasta functie.
o zi buna sa aveti.
valentine"s day Vineri, 15 Februarie 2013
pt.bogdan,e ok ce spui,doar ca daca se respecta sarcinile fiecarui angajat,din punctul meu de vedere nu sunt prea multi sefi deoarece in sarcina lor intra inclusiv pregatirea personalului nou angajat(cea ce nu se intampla in prezent),ajutorul acordat lucratorilor pe sala ,si nu in ultimul rand raspunderea actelor sale (nu ar mai plati nimeni expirate sau legume fructe scazute gresit deoarece este haos la etichetele de pret),oricum cred ca organigrama propusa si inbunatatita de persoane competente ar stabili clar rolul fiecaruia in magazin,ar fi un nou inceput care sa puna pe fagasul bun lucrurile care au cam deraiat,este un volum mare de lucru si daca nu ne organizam mai bine o sa clacam.Da am uitat de persoana responsabila de preturi dar cred ca mai e nevoie si de o singura persoana care sa medieze conflictele cu unii clienti nemultumiti este prea de tot sa se ocupe personalul de la paza de acest aspect de multe ori sunt agramati cu exces de zel si se cred " the best"in magazin ,lucru care duce la discreditarea angajatilor in fata clientilor,li se dau prea multe sarcini(cardul de scazut produse/cardul de scazut produse la oferta/cardul de deschis sertarul casierilor ,daca sunt considerati corecti doar pt.ca reprezinta o firma de paza este o mare eroare de cele mai multe ori se stie ca sunt oameni cu studii minime fara o scolarizare in ceea ce priveste comunicarea care logic ar trebui sa se ocupe strict de paza patrimoniului unui magazin deja in mai toate magazinele s-a iesit de mult din sfera asta in ceea ce priveste activitatea lor.
bogdan Vineri, 15 Februarie 2013
salut

foarte multe lucruri adevarate ...chiar foarte multe .... nu ridic Mega in slavi ...chiar mi sa luat :)
Daca esti slab esti tratat rau ...daca te tii bine pe picioare si nu dai inapoi nu te incaleca nimeni.
Mda se iau bonurile pentru expirate ... pt spargeri in magazin . La casieri daca iesi plus la casa ... ramane la ei ...daca iesi minus platesti din buzunar cu dispozitie de plata.
Ti se dau bonuri de masa de 200 ron ...insa sunt stampilate cu sigla mega image si nu le poti folosii decit in magazinele mega image.
Salariu de pornire lucrator comercial sau casier era daca nu ma insel acum vreo 2 ani de zile de 800 ron net ...dupa trei luni ai undeva la 900 ron net ...iar in fiecare an mai pui undeva la 50 ron pe an la salariu .
Magazinele au target de vanzari pierderi etc ...daca le indeplinesti la 6 luni iei un bonus de 50% din salariu deci la an mai faci un salariu net. De sarbatori de da un cadou pentru angajati constand in diferite produse ...(vin , panetone , ciocolata , bomboane etc.) iar la fiecare copil pe care il ai ..se dau un cadou separat. Acestea doua ca valoare nu depasesc 100 - 150 ron.
Nu se platesc suplimentarele insa nu se abuzeaza de ele si depinde de magazin pentru ca unele nu au nevoie sa tina oamenii peste program.
Aici este o intreaga tiganeala ... si lumea este partinitoare spune numai ce vrea ... Se sta suplimentar in anumite cazuri ...dar trebuie spus ca ai pauze de tigara de 2 ori pe zii 5 minute ..dar cine sta la tigare doar 5 minute si fara o barfa mica de ce sa mai intimplat. + ca unii fac mai mult de 2 pauze .
Eu personal imi fac cele 8 ore + 30 minute pauza maza si plec ... dupa ce ies pe usa imi rar din memorie mega image . Daca stau sa ma gandesc non stop ... cedez psihic .
Am citit pe alt forum de Lidl ca se munceste foarte mult .... vino la mega unde un lucrator comercial ...stie si pe casa de marcat si sa aranjeze la raft produsele sa faca FIFO (first in first out) sa faca si preturi sa dea si comenzi , sa aranjeze marfa in depozit sa sea cu mopul se spele wc. sa faca curat la sala de mese si multe multe altele.
Daca furi zbori direct ... telefonul mobil se preda la intrarea in tura .... declari bani pe care ii ai asupra ta , trebuie sa te porti frumos cu clienti ...si clienti profita din plin de asta ... dar daca le vorbesti logic si stai drept ... la final marea majoritate iti dau dreptate .

Cam asta e viata la Mega ...m-am obisnuit cu ea ...stiu ca pt cineva din afara nu este normala ..si poate are dreptate ...de aceea spun ca mi sa luat ...sunt prins in sistem si nu mai stiu ce este normal si ce nu ... insa momentan nimic pe piata muncii.
O singura certitudine .... nu o sa ies la pensie de la Mega Image.

bye

P.S. salariu nici nu te lasa sa mori dar nici sa traiesti.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?