Forum despre Metrorex SA


aaa Sambata, 17 Noiembrie 2012
Cele mai mari salarii din Bucuresti!
i_love_trains_but.. Sambata, 17 Noiembrie 2012

Ca la orice companie de stat cu pierderi imense!

M&C Luni, 4 Martie 2013

O companie ce are la baza angajarea pe foarte multi bani si relatii de prietenie.

Salarii mari si nejustificate !!!!!

Nickname Marti, 28 Mai 2013
Salariile sunt mari pentru ca nu au concurenta si daca fac proteste, paralizeaza toata capitala.
Asa am auzit si eu, aproape toti angajatii sunt angajati pe pile si spaga mare. Normal, si salariile sunt pe masura.
Niciodata nu am vazut vreun post disponibil pe site-ul lor.
eiov Luni, 25 Noiembrie 2013
Care este salariul mediu al angajatilor ?
pe Luni, 25 Noiembrie 2013
Iar in caz ca nu te angajezi prin intermediul relatiilor, cum decurge procesul de angare? Exista vreo testare (si in ce consta)?
anglp Vineri, 10 Ianuarie 2014
Prea multe plangeri legate de Metrorex (din partea angajatilor) nu veti gasi, deoarece in pofida faptului ca este o companie de stat, are unele dintre cele mai mari salarii din tara (fiindca in conducere sunt oameni politici sau cu influente politice). Se angajeaza doar cine trebuie (pe pile, se intelege), iar restul de indivizi (fara pile) daca apuca sa fie angajati, sunt pusi la munca de jos, la caratul cutiei de scule pentru x si y. Dar stati linistiti, nu se va schimba nimic. Ei sunt constienti ca orice incercare din exterior de a remedia mafia din Metrorex, nu va avea multe sperante fiindca in Bucuresti, inca este cel mai rapid mijloc de transport in comun (iar romanul ar incepe sa latre daca nu ar mai avea acces la acest mijloc de transport). Plus ca pentru a avea acces la statiile de metrou, trebuie sa platesti cartela. Nu cum sta treaba la RATB, unde daca ai norocul sa nu dai peste controlori, circuli fara sa te doara capul (lasand la oparte faptul ca si japitele de controlori verifica numai pe cine doresc si se urca in autobuz, tramvai etc doar pentru 2-3 statii si nu de la un capat la altul al cursei, asa cum ar fi normal. Pe liniile expres, 780-783, este un controlor in permanenta, unde din prima clipa cand urci in transport, iti cere titlul de calatorie. Deci se poate). Inchei spunand doar atat: numai un casier are 2000 lei (numai discutand si de restul salariilor), asa ca nu veti auzi pe nimeni plangandu-se de leafa de la Metrorex.
Stelica Sambata, 15 Februarie 2014
Viata insasi ne-a demonstrat ca sunt domenii fara de care o societate nu mai poate exista : transportul de oameni, transportul apei, curentului electric, hranei (camioane..).

Astfel de companii private/de stat vor avea mereu clienti, fiindca acestia nu prea au alternative, de exemplu daca toti abonatii metroului si-ar lua autovehicule, unde le-ar parca? nu toti au casa la curte sa isi faca gradina si paine la vatra, plus animale la cotet incat sa nu se mai duca la magazinul alimentar/piata pentru a-si cumpara mancare.

omul inca nu poate achizitiona panouri solare care sa il faca independent de ENEL / hidroelectrica / etc etc etc.

Iar astfel de companii profita de lipsa alternativelor majoritatii cetatenilor si uite asa se formeaza o mentalitate de genul "de noi depindeti!", care se propaga in mod negativ asupra managementului companiei, ajungand inclusiv la departamentul de recrutare, dandu-i dreptate userului de mai sus, "anglp".

Bineinteles, nu toate companiile reusesc sa fie atat de performante din punctul de vedere al stabilitatii angajatului precum compania de metrou.

RATB-ul de exemplu raporteaza pierderi foarte mari datorita faptului ca putini calatori platesc pentru transport, combustibilul (unele articole de presa sustin ca se mai si fura..), pe cand la metrou nu ai cum sa intri fara sa validezi cartela deja platita. Iar metroul functioneaza pe baza de curent electric..

Cat despre modul in care se fac angajarile, chiar nu imi pot exprima parerea, sigur, am citit si eu multe articole de pe internet privind modul de recrutare in anumite companii de stat, private, ceea ce normal ca mi se pare incorect, insa asta nu inseamna ca trebuie sa stam acasa si sa nu ne incercam norocul cu CV-ul in mana, scrisoarea de intentie/recomandare si mers personal la departamentul de resurse umane.. E o institutie publica si nu scrie nicaieri ca nu avem voie sa ne lasam CV-ul si sa ne sustinem posibila angajare. Chiar si pe un post in care ii duci trusa de scule lui x si y, nu se stie niciodata de unde sare iepurele, iar munca de jos nu are cum sa ajunga si mai joc si doar sa urce. Sau sa stagneze....

Desigur, CV-ul ar putea ajunge la gunoi in secunda in care inchidem usa dupa noi la plecare. Asta nu inseamna ca trebuie sa incetam lupta cu sistemul.

Iar cetateanul de rand angajat este cel care sustine fara sa vrea sistemul. Cu cat pleaca mai multi oameni afara, cu atat statul va avea mai putine incasari, va creste taxele dar efectul va fi ca vor pleca si mai multi in tari cu taxe mai mici si alte conditii de munca. Si uite asa ajungem la privatizarea CFR, maine urmeaza alta companie de stat si tot asa...........
Stelica Sambata, 15 Februarie 2014

Erata: iar munca de jos nu are cum sa ajunga si mai JOS, CI doar sa urce.

bostan Marti, 17 Ianuarie 2017

Vreau sa depun CV la Metrorex dar este imposibil cum sa fac ?

nelutu Miercuri, 18 Ianuarie 2017
@bostan
La Metrorex, zis si Pilerex se angajeaza doar pe pile sau spaga. Un fost coleg de liceu mi-a spus ca pe timpul cand facea instructaj sa devina mecanic sau cum se numeste ala care conduce metroul din 12 insi care erau la instructaj, doar 2 erau fara pile si veneu la toate cursurile de formare, ceilalti pe pile veneau din joi in paste. Cand a fost vorba de selectie doar cei 2 nu au fost alesi cu toate ca au fost cei mai sarguinciosi. Nu stiu de ce nu intra DNA-ul si in astia ca sunt toti numai neamuri pe acolo.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?