Forum despre Microsoft Romania


sysadmin Miercuri, 18 Septembrie 2013
m-as mira ziceau ca dau indiferent de rezultat pozitiv sau negativ, daca nu mai dau nici unul m-am convins si la astia de seriozitatea lor
Dragos Miercuri, 18 Septembrie 2013
Trimite-le email.
Nistor Tiberiu Alexandru Joi, 19 Septembrie 2013
Salut , astept si eu un feedback din partea companiei, am dat testul tehnic azi si destul de interesant,tricky things around there.
sysadmin Joi, 19 Septembrie 2013
acuma am inteles de ce nu dau ei feedback, procesul de recrutrare e inca in desfasurare
Dragos Sambata, 21 Septembrie 2013
Daca procesul de recrutare e inca in curs, cum ramane cu cele 2 saptamani pentru feedback ?

Daca inca intervieveaza oameni, inseamna ca cei deja intervievati nu sunt considerati corespunzatori. Daca ar fi gasit deja oameni ok, ar fi oprit procesul de selectie.
sysadmin Sambata, 21 Septembrie 2013
poate aleg dupa ce se termina procesul.
e o mare nebuloasa cu ei. cery e ca nu am feedback negativ dar nici pozitiv.
oricum cele 2 saptamani de care ei zic si nu se respecta sunt o mare bulina neagra zic eu
nae Duminica, 22 Septembrie 2013
Vor cauta oameni cat mai ieftini, doar sunt firma de recrutare, din asta traiesc, de aceea de fiecare data cand am deschis un tichet la MS Romania cei de acolo nu au reusit sa resolve problema, fie am rezolvat-o tot noi fie a fost escaladat undeva in alta tara. MS Romania doar iti consuma timpul. Sincer se vedea clar ca oamenii de acolo nu au foarte multa experienta, iti colecteaza niste loguri si astepti sa le "analizeze". Daca vorbesti cu ei iti dai seama cata experienta au cu acel produs. Plus cand deschizi tichete cu MS romania cauta sa te tina mai mult de vorba, sa iti explice niste banalitati, si insista sa ii asculti. Mi se pare mai mult o "tactica" sa iti consume orele inutil...cum se face la romani... MS Romania nu se compara cu MS de alte tari...Pacat oamenii buni de la noi din tara nu lucreaza la MS si probabil ca nici nu o sa lucreze prea curand. Singurul "avantaj" ar fi ca ar da bine pe CV sa scrie MS si nu cred ca e suficient. Pacat...
finantistu Duminica, 22 Septembrie 2013
bsi nae, da astia din IT se cred cei mai buni. ce vorbesti tu acolo ;))
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
in tara noastra cam toti sunt asa, de asta au cam venit aici sa scada costurile. daca ei gasesc un student care ar face fata sau care sa foe dispus sa invete pe ala il iau chiar daca aubnevoie de senior. de obicei au cam un senior la 10 incepatori di in capnla ala se sparg toate. o sa vedem cat de mult trebuie sa scaa in calitate pana se trezesc. pana la un punct orice se poate rezolva din proceduri problema e ce faci cand procedurile nubte ajuta, acolo se vede istetimea si experienta din spate.
Alexandrul Duminica, 22 Septembrie 2013

Uite ca nu stiam faza cu 1 senior la 10 incepatori.
De asta totul iese aiurea. Daca un incepator are o idee geniala, vine senior-ul si zice ca nu e bun(k are el sablonul lui).

Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
Cand e vorba de incidentze de nivel 3-4, de obicei nu ai treaba cu procedurile. De fapt, tocmai de aia ajung tichetele la noi, ca cei de la nivelul 1-2 nu au competentele necesare spre a le inchide, si le escaleaza.
La nivelul 3-4 ajung ori tichete escalate gresit (pe care trebuiau sa le inchida cei de la nivelul 2) ori tichete care necesita permisiuni de admin, ori e sunt de criticitate/SLA maxime (pica un datacenter pentru o pana de curent in tot orasul si generatorul provoaca intrarea in redundanta a serverelor, ai heart-beat de kkt si e 3 dimineata - momentele de vis cand trebuie cand te trezeste din somn de la firma si trebuie sa-l suni pe managerul de proiect sa vina si el). Atunci incep CRQ-urile intre grupuri, telefoane, asteptat, back-up-uri, etc.
Cel putin asa e in Spania, la HP. Clientul nostru e Carrefour pe toata Europa de Vest, avem vreo 4000 de hipermarketuri si e noapte cu cafele tari pentru toata echipa cand apar probleme din astea.
In concluzie, tichetele de nivel 3 sau 4, in mod normal ar trebui sa insemne 3 sferturi din timp - mult stat de degeaba, monitorizare de loguri si power-tripuri ocazionale plus un sfert din timp - gestionare de tickete de criza si injurat incompetentii de la nivelul 1-2.
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
@ Dragos ai mare dreptate dar proceduri se gasesc si lamlevel 3 4 nu pt fiecare problrma evident.
@ Alexandru: in genrral se tinr cont de opinie indiferent de unde vine mai ales in cazul unui brain storming. si cand fac afirmatia asta nu ma refere la microsoft ci la mine in companie.
in general improment ideas sunt premiate
Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
Da, de aia am zis "de obicei". Procedurile la nivel 3-4 le folosim preponderent pentru CRQ-uri si pentru partea de ITSM. Tehnic, doar cand e vorba de update-uri/patchuri/instalari initiale iar in cazul asta se presupune ca deja stii ce faci si cum faci, ca sa nu dai peste cap munca tuturor. Sunt mai rare cazurile insa.
? Duminica, 22 Septembrie 2013
@sysadmin Cum il premiezi? Ii adaugi 50lei la salar?
Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
Alexandru, incepatorul nu trebuie sa aiba idei in general. Incepatorul e platit sa urmeze procedurile si sa capete experienta. De asta multi nu vor sa stea in acelasi post mai mult de 2-3 ani, pentru ca devine totul foarte repetitiv si nu poti acumula experienta.

Daca cineva angajeaza niste arici pentru nivel 3-4, inseamna ca ceva e foarte in neregula in compania respectiva. Refuz sa cred ca e cazul Microsoft. Costurile de angajare se justifica prin taieri doar pana la nivel 2, si chiar si acolo doar pana la un punct.

Cel putin pe partea de AD cu spanish, echipa care se face trebuie sa inchida incidente, adica sa rezolve probleme, fara multe discutii. Nu stiu daca ar fi o solutie buna sa iei un arici pe 30 de milioane care te face sa pierzi bani si increderea clientului pe termen mediu.
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
nu eu ii premiez ca nubsunt nici Tl , oata la 2 saptamani se face un fel de meeting cu toti angajatii de pe departament si sunt premiati cei cu rezultate bune sau care au facut ceva mai special. premile constau in cutii cu cicolata, mingi de footbal, set de surubelnite etc ideea e ca sunt recunoscute performantele si ideile bune
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
scuze de greseli scriu de pe tel
Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
sysadmin - ciudata modalitate de premiere. Nu se presupune ca rezultatele bune fac parte din fisa postului ? Adica se premiaza cand iti faci treaba ?
Aici ai niste SLA-uri, niste standarde de calitate a muncii, regimuri de dificultate, numar de tichete inchise cu feedback pozitiv de la client...iar la sfarsit de an ti se analizeaza toata activitatea de catre KM (knowledge manager) si primesti un calificativ. Oricare ar fi calificativul respectiv, nu se traduce in premii, ci in satisfactia ta. Daca iei vreo 2 ani la rand calificative bune, ti se schimba pozitia in schema de posturi a companiei si treci pe alt payroll. Asa avansezi practic.
Ma mir ca in Romania e diferit.
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
e foarte diferit de ce descri tu. rezulatele bune se evalueaza intrdevar la sf de an cu toate targeturilr gen customer focus, financial, learning etc. la fel si cel de SLA py fiecare customer
ce descriam eu sunt premii simbolice care se acorda la fiecare 2 saptamani 1 luna. ca si exmplu daca cineva s a dedicat mai mult sa rezolve un incident etc chair nu stiu alt exemplu acuma sau a luat o certificare importanta pt echipa pe banii lui
Alexandrul Luni, 23 Septembrie 2013

Dupa cum spuneam..., de asta iese totul aiurea.
Ma baieti, hadeti sa va dau un exemplu concret. Uitati-va si voi la Compania Jaguar din UK.
Nu stiu daca il stiti pe bosorogul ala de designer al companiei Jaguar. Ala nu stie alt concept de design. Just the same sh1t.
Ia pune tu pe unul tanar, sa vezi acolo design...
Eu inteleg ca sunt niste standarde (ca doar nu poti sa faci Jaguar care sa semene cu Mercedes), dar sa luam exemplu de la GM.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?