Forum despre Microsoft Romania


sysadmin Miercuri, 18 Septembrie 2013
m-as mira ziceau ca dau indiferent de rezultat pozitiv sau negativ, daca nu mai dau nici unul m-am convins si la astia de seriozitatea lor
Dragos Miercuri, 18 Septembrie 2013
Trimite-le email.
Nistor Tiberiu Alexandru Joi, 19 Septembrie 2013
Salut , astept si eu un feedback din partea companiei, am dat testul tehnic azi si destul de interesant,tricky things around there.
sysadmin Joi, 19 Septembrie 2013
acuma am inteles de ce nu dau ei feedback, procesul de recrutrare e inca in desfasurare
Dragos Sambata, 21 Septembrie 2013
Daca procesul de recrutare e inca in curs, cum ramane cu cele 2 saptamani pentru feedback ?

Daca inca intervieveaza oameni, inseamna ca cei deja intervievati nu sunt considerati corespunzatori. Daca ar fi gasit deja oameni ok, ar fi oprit procesul de selectie.
sysadmin Sambata, 21 Septembrie 2013
poate aleg dupa ce se termina procesul.e o mare nebuloasa cu ei. cery e ca nu am feedback negativ dar nici pozitiv.oricum cele 2 saptamani de care ei zic si nu se respecta sunt o ...
nae Duminica, 22 Septembrie 2013
Vor cauta oameni cat mai ieftini, doar sunt firma de recrutare, din asta traiesc, de aceea de fiecare data cand am deschis un tichet la MS Romania cei de acolo nu au reusit sa ...
finantistu Duminica, 22 Septembrie 2013
bsi nae, da astia din IT se cred cei mai buni. ce vorbesti tu acolo ;))
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
in tara noastra cam toti sunt asa, de asta au cam venit aici sa scada costurile. daca ei gasesc un student care ar face fata sau care sa foe dispus sa invete pe ala il iau chiar ...
Alexandrul Duminica, 22 Septembrie 2013
Uite ca nu stiam faza cu 1 senior la 10 incepatori. De asta totul iese aiurea. Daca un incepator are o idee geniala, vine senior-ul si zice ca nu e bun(k are el sablonul lui).
Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
Cand e vorba de incidentze de nivel 3-4, de obicei nu ai treaba cu procedurile. De fapt, tocmai de aia ajung tichetele la noi, ca cei de la nivelul 1-2 nu au competentele necesare ...
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
@ Dragos ai mare dreptate dar proceduri se gasesc si lamlevel 3 4 nu pt fiecare problrma evident. @ Alexandru: in genrral se tinr cont de opinie indiferent de unde vine mai ales ...
Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
Da, de aia am zis "de obicei". Procedurile la nivel 3-4 le folosim preponderent pentru CRQ-uri si pentru partea de ITSM. Tehnic, doar cand e vorba de ...
? Duminica, 22 Septembrie 2013
@sysadmin Cum il premiezi? Ii adaugi 50lei la salar?
Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
Alexandru, incepatorul nu trebuie sa aiba idei in general. Incepatorul e platit sa urmeze procedurile si sa capete experienta. De asta multi nu vor sa stea in acelasi post mai ...
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
nu eu ii premiez ca nubsunt nici Tl , oata la 2 saptamani se face un fel de meeting cu toti angajatii de pe departament si sunt premiati cei cu rezultate bune sau care au facut ...
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
scuze de greseli scriu de pe tel
Dragos Duminica, 22 Septembrie 2013
sysadmin - ciudata modalitate de premiere. Nu se presupune ca rezultatele bune fac parte din fisa postului ? Adica se premiaza cand iti faci treaba ?Aici ai niste SLA-uri, niste ...
sysadmin Duminica, 22 Septembrie 2013
e foarte diferit de ce descri tu. rezulatele bune se evalueaza intrdevar la sf de an cu toate targeturilr gen customer focus, financial, learning etc. la fel si cel de SLA py ...
Alexandrul Luni, 23 Septembrie 2013
Dupa cum spuneam..., de asta iese totul aiurea. Ma baieti, hadeti sa va dau un exemplu concret. Uitati-va si voi la Compania Jaguar din UK. Nu stiu daca il stiti pe bosorogul ala ...

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?