Forum despre Mood Media Romania


ursuletul Joi, 26 Iulie 2012
Tehnician Electronist (reparatii playere Mood Media).
- salariul 1600 lei net / 2258 lei brut + bonuri de masa. Nu exista sanse de marire a salariului.
- munca repetitiva, te plafonezi si nu inveti nimic nou in domeniu.
- seful pare bun la prima vedere, dar este exact invers, pretentii multe si munca facuta aiurea. Nu esti apreciat daca esti lider la reparatii, nu primesti nimic in +.
- program de munca prost, Luni-Vineri 9.30-18.30 (9 ore) care ocupa toata ziua.
Lucrator Marti, 22 Ianuarie 2013
Suport tehnic pe diferite tari.
Mediu de lucru foarte placut unde iti sunt facute toate poftele(important e sa produci). se lucreaza 8 ore pe zi si se castiga 2500 ron + bonuri de masa
ursuletul Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Probabil esti la IT sau call center, nu la voi ma refeream. Voi aveti alt regim, alt salariu. Eu am scris despre de la reparatii "tehnicieni". Cu un salariu de tehnician in Franta, aici plateste toti tehnicienii, de asta au mutat partea de service in Romania. Programul este de 9 ore nu 8 cum ai scris + o ora pauza care tot la servici stai, asta nu o pui la socoteala ? Faza cu "toate poftele" a fost tare .... "toate poftele" inseamna cafea la dozator si mai rar pizza ? ...... Trageti singuri concluziile ....
Lucrator Marti, 29 Ianuarie 2013
La "toate poftele" ma refer:-doresc inca un monitor pt ca asa mi s-a pus pe chelie, se rezolva.
- nu-mi place tastatura pe care o am si vreau alta cu nu stiu ce functii, se rezolva.
- doresc sa ma mut cu biroul intr-un alt loc pt ca asa vreau, se rezolva.
-nu-mi mai place scaunul si vreau altu se rezolva.
Cafeaua aia de la dozator e aceeasi ca la orice dozator...deci varza.Nu consum nici un fel de cafea...
NU vreau sa ies in evidenta ca e lapte si miere in firma asta, dar mentalitatea e total diferita in comparatie cu marile companiii care nu fac decat sa stea cu biciul pe tine.Doresc doar sa subliniez ca mai sunt si lucruri pozitive in cadrul acestei firme;acum depinde si de proiectul pe care mergi.
Cunosc f. bine acel sentiment, ca faci o munca pe care intr-o tara mai civilizata erai platit de 5-6 ori pentru munca depusa, dar asta e...
Ratonul Joi, 22 August 2013
Salut, am as dori cateva informatii despre echipa de dev(TL, Programatori, Testeri inclusiv BA) din firma Mood Media.Mi s-a propus sa merg la interviu si as dori sa stiu in ce ma bag :)
Multumesc mult.
Programing Center Vineri, 23 August 2013
Programatori-Testari

Program : 10:00-17:30, mediu de lucru foarte placut si relaxant, salariu ,3000,4000,5000 lei in functie de nivelul de pregatire si postul pe care il ocupi.

Recomand cu caldura.
alexandru Joi, 31 Octombrie 2013
Salut,

Pentru pozitia de suport tehnic pe franceza? aveti idee in ce consta procesul de angajare? salariul de la cat incepe?
Mihnea Vineri, 31 Ianuarie 2014
Prevad pentru anul 2014 o inasprire a conditiilor de munca la Mood Media Repairs.
posibil lucru si plata la norma, penalizari si referate din toate fleacurile, pe modelul altor firme cu mediu de lucru ostil. Singurul lucru bun este salariul de 1700 net + bonuri. La alte firme sunt salarii mizerabile la service 1200-1500 lei si nu se dau bonuri de masa, pauze cronometrate, penalizari din toate fleacurile si munca de depanare electronica ...... In concluzie consider ca este loc de "strans surubul" la Mood Media Repairs ......
Matei Miercuri, 23 Aprilie 2014

La call-center suntem mutati de pe un proiect pe altul, dupa cum vor, baietii de la Repairs sunt tinuti pe un salariu de mizerie, fetele de la ambalare CD-uri(o tampenie in anul 2014!) muncesc precum chinezoaicele, noi stam fiindca macar avem un salariu bun pt. Romania, dar absurdul activitatii, lipsa de perspectiva a firmei, astea sapa la moral.
N-ar mai sta nimeni la Mood: daca si-ar gasi ceva mai bun, mai "omenesc", chiar si pe bani un pic mai putini.
Relatiile cu cei doi sefi lasa de dorit.

Ana Vineri, 16 Mai 2014
Poate cineva sa ofere mai multe detalii legate de postul Monitoring Representative (WEEKEND activity)? Programul de lucru, salariu, colegii, nivelul de stres, toporul imaginar infipt in cap daca iti prelungesti pauza cu 1 minut cum se intampla la call centere?
karina Miercuri, 4 Iunie 2014
am si eu o intrebare despre junior client support representative ? ce stiti ? ati putea sa-mi dati cateva detalii. merci !!
darth Miercuri, 16 Iulie 2014
Salut.

Vreo parere pentru departamentul IT la support? am zilele astea interviu la MOOD si tare vreau sa stiu in ce ma bag.

Daca e dispus cineva sa raspunda as fi recunoscator
monkey Joi, 24 Iulie 2014
Darth, ai un feedback in urma interviului?
Analyst Marti, 29 Iulie 2014
Ce salariu se ofera pt Credit Control Analyst si/sau Junior Client Support Representative ?
Darth Joi, 31 Iulie 2014

Pai...resurse umane m-a ocolit..m-a trimis in birou...mi-a varat un test amarat de 80 de intrebari...raspuns la majoritatea...m-am intalnit cu tipu de la it...am discutat una alta..m-a mancat sa vin cu sugestii...am zis ce salariu doresc..nici un raspuns pana acum, banuiesc ca a angajat ( probabil am cerut salariu prea mare )

Au zis ca ma anunta indiferent de raspuns, si evident cu toata ipocrizia si nesimtirea de care dau dovada majoritatea , n-au anuntat nimic.

Daniel Miercuri, 1 Octombrie 2014

Nu este o firma de perspectiva, fiindca nu poti avansa, ramai vesnic pe postul pe care te-ai angajat, dar nu e vina firmei, ci a sistemului in general.
Tot ce inseamna call-center in Mood, e supus agenturii din Franta, la randul ei supusa celei din Canada.

Catalin Joi, 2 Octombrie 2014
Nu e chiar asa de rau, cel putin unde lucrez eu, la Call Center.
Mediul de lucru e decent, sefii sunt rezonabili, dotarile cam minimaliste, nu prea se investeste(dar asa e peste tot...), cineva spunea mai sus ca ne chioram in monitoare de 17", mda, pai nu e problema ca sunt de 17", ci ca sunt proaste, nu e vina Mood Media, doar nu le-a fabricat Mood: . In plus, exista si de 19" :-)
Cat despre departamentul repairs&ambalare CD-uri, aia o duc bine, oricum prea multa competenta nu au (si nici utilitate), am inteles ca din ianuarie se vor desfiinta cele doua departamente.
H. Luni, 20 Octombrie 2014

Este un mediu placut din toate punctele de vedere , ce pot sa spun eu este ca vin de drag la serviciu , imi place ceea ce fac acolo , si oamenii de acolo , desigur intr-un colectiv sunt mereu certuri , azi e bine maine e rau...toata lumea se cearta , in viata asta nu este numai lapte si miere,  trebuie sa iti vezi de treaba ta sa nu te uiti la capra vecinului. Sunt doua tipuri de oameni , unii care pot face mai multe lucruri deodata si uni care nu pot face.
 

O spun cu mare drag..eu am mai avut 4-5 job-uri inainte , si ca la Mood nu am mai intalnit, oameni de calitate si de valoare, respectosi si seriosi .

Mi-am spus parerea mea sincera despre aceasta firma ,sper sa ajungem departe si sa tina tot acest departament mult timp , si sa devenim tot mai professionisti.


O seara frumoasa.

Sudoku Marti, 11 Noiembrie 2014
Cineva care a lucrat pe o limba exotica, poate sa dea detalii ref. la salariu si conditii de munca (program, pauze, dotari, volum lucru)? Despre calitatea manageriala nu indraznesc sa intreb. In BPO-uri de obicei nu intereseaza pe nimeni sa te promoveze, ca vorbitor de limbv exotica. Au nevoie de tine acolo unde esti. Si noi mergem EXCLUSIV pentru $$$ Deci?
Analyst Joi, 13 Noiembrie 2014

Mood se adapteaza pietei , e in trend cu firmele mari, gen Oracle, Microsoft, Carestream etc cam asta era politica ..cauta persoane care vb bine lb "materna"...caci totusi e mai ieftin decat in vest...Daca vb bine olandeza, atunci poti cere 650 Euro/net linistit, acuma depinde de cati aplica, cat de bine vb concurentii si cat negociaza fiecare ..dar sunt putine persoane care vb bine olandeza/flamanda, e greu sa mai gasesti vb nativi de germana, daramite de olandeza/flamanda....In general la mood se angajeaza vb nativi. Pe lb franceza vei vedea vb nativi de franceza, deci nu angajeaza doar pt nr...in rest e un bpo, ca toate bpo din lume...

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?