Forum despre Nobel Telecom


cretzu Marti, 15 Mai 2012
stiti ceva despre firma Nobel Romania?
salarii Vineri, 18 Ianuarie 2013
niste salarii aproximative stiti? eu am aplicat pt customer service rep - engleza, si vreau sa stiu la ce sa ma astept ca luni am fost chemata si la interviu...
julex Vineri, 18 Ianuarie 2013
sa nu te surpinda daca o trezesti la vreo masa rotunda la interviul ala...ca nah, in ziua de azi se presupune ca tot orasul stie la limba engleza la nivel avansat...dupa mintea lor creata.
nu spun nimic despre bonusuri pentru night-shift. pretty weird..
? Vineri, 18 Ianuarie 2013
pai de ce nu spui nimic despre bonusuri sau salariu? ca doar asta era subiectul. :)
katerink Sambata, 19 Ianuarie 2013
pentru toata lumea :cine vrea sa isi faca ucenicia sa vina la nobel,ce sa zic e cu dus si intors,este un mediu de lucru placut cel putin asa stiu din cs,colegii ok,supii si ei cu toanele lor,dar faci munca in zadar,orele de noapte cica sunt platite,dar e o suma infima bineinteles,ai salariu minim p economie si restul muncesti de iti ies ochii din cap,si dupa ce ca te strofoci sa faci un bonus amarat,mai vin cu proceduri noi,si daca ai facut greseala sa nu respecti procedura,ti se taie din bonus,si ramai cu buza umflata,
katia Luni, 21 Ianuarie 2013
Nu stiu de unde ati auzit voi toate aberatiile astea dar eu lucrez la aceasta firma de doi ani si nu pot sa spun decat ca sunt multumita. in primul rand colectivul este foarte misto, sunt numai oameni tineri si de treaba pe care poti foarte usor sa ti-i faci prieteni. Salariul intr-adevar nu este foarte mare, dar este acceptabil pentru ce se da acum pe piata si nu muncesti extraordinar pentru banii pe care ii ei. Bonusurile sunt realizabile daca iti vezi de treaba ta si nu freci menta degeaba la servici. Cei de la HR sunt foarte simpatici si te ajuta cu orice ai nevoie si cand ai nevoie. Iar de pauze, sunt intr-adevar trei pauze pe zi, dar la un program de lucru de 7 ore jumate in CS nu mi se pare ca este mult prea putin. In ceea ce priveste limba engleza, nu toata lumea trebuie sa stie la nivel avansat, dar daca te angajezi pentru o firma care lucreaza cu Statele, este de la sine inteles ca trebuie sa stii sa vorbesti engleza la nivel avansat, mai ales in Customer Service. Parerea mea, cel putin. Si nu este nimic la negru, totul este trecut pe cartea de munca.
magdutz88 Marti, 22 Ianuarie 2013
Am fost si eu la un interviu anul trecut pe un post in dep marketing. Ce sa zic HR de toata jena: a intarziat la interviu, nu a respectat intervalul de timp pe care mi l-a spus anterior (oare de ce? ca a intarziat HR-ul la interviu), multa neseriozitate si lipsa de profesionalism.

Nu stia detaliile jobului, nu a stiut sa raspunda la intrebarile mele legate de job. Ma bucur ca am spus stop si bine ca nu am ajuns mai departe. Va aburesc cu marea corporatie din State ...
Aaaaaaaa Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Eu am fost astazi la acel prim interviu. Tipa cu care am stat de vorba a fost foarte ok. Intr-adevar, asa cum spunea cineva mai sus, am stat 8 oameni la o masa rotunda. S-a vorbit in limba engleza din doua motive:
1. Aplicam pentru Customer Service in lb Engleza, deci... oricum nu avea sens sa te afli acolo daca nu stiai limba.
2. 4 dintre noi erau de alta nationalitate (Tunisia daca am retinut corect), pentru ca din cele 5 posturi pe care le au pentru limba engleza, noua ni s-a spus ca doua vor fi alocate celor care stiu SI limba araba. In concluzie, s-a vorbit in engleza pentru a intelege si oamenii aia ce si cum, lucru de bun simt dealtfel.
Ne-am prezentat pe rand in cateva cuvinte (nume intreg, hobby-uri) cat sa vada orientativ nivelul limbii engleze.
Apoi ne-a spus cate ceva despre companie, mai exact cu ce se ocupa, dar pe scurt, nu foarte multe detalii. In orice caz au fost suficiente din punctul meu de vedere. Proiectul acesta pentru care am fost eu va incepe de la 11 martie 2013, program de 8 ore/zi, inclusiv ture de noapte care vor fi platite conform legii romanesti, adica cu 25% in plus (impozabili daca nu gresesc, ca deh, asta e legea se pare). Singura chestie cam neplacuta, din punctul meu de vedere, este aceea ca atunci cand semnezi contractul la data de 11.03 (evident, daca esti selectat, pentru ca vor chema la interviu intre 250-300 de oameni, dupa cum a spus tipa), desi el este pe o perioada nedeterminata, exista o clauza in care se stipuleaza ca, daca pleci mai devreme de 1 an de zile, trebuie sa le platesti 2000 de dolari (sau euro, dar cred ca totusi dolari). Asta proportional cu cat ai stat. Adica daca vei sta de exemplu 8 luni de zile, vei plati mai putin decat cel care a stat doar 3 luni. Si asta s-a justificat astfel:
La 11.03 incepe acest proiect cu un training de 2 luni de zile (in care esti platit, dar nu stiu cu cat sau daca la fel ca si salariul normal), practic ei investind niste resurse in tine ca si angajat (bani, timp, etc) Si nu le convine sa pleci la o luna dupa ce termini trainingul si ei sa o ia din nou de la capat cu aceste cautari, interviuri etc, plus ca practic pierd niste bani. Mi se pare destul de logic, dar cu toate astea, cand stii ca te obligi sa stai 1 an de zile, ai senzatia ca esti constrans... Poate ca oricum ai sta un an sau si 10, dar ideea ca te obligi la asta printr-un contract mi se pare aiurea... Personal astept sa trec la etapa urmatoare a procesului de recrutare si sa aflu salariul. Ca daca e unul bun, merg mai departe si cu aceasta clauza. Altfel, in mod sigur, nu.
Mai departe, dupa aceasta prezentare care a durat 30 de minute, am mers intr-o alta sala in care am dat 2 teste. Unul a fost de limba engleza pe hartie (cu niste intrebari cu if clause, cateva intrebari cu 4 variante de raspuns si tu trebuie sa alegi cuvantul care se potriveste in propozitia respectiva si o problema care tinea, zic eu, si de putina matematica, logica... si atentie mare la ce scrie acolo), iar cel de-al doilea test a fost un test de inteligenta, pe calculator, cu 39 de intrebari (genul acela cu imagini si sa spui ce imagine crezi ca se potriveste mai departe, alegand din vreo 6-7 variante parca).
Mie nu mi s-a parut greu.

Ni s-a spus ca in termen de 2-3 zile ii vor suna pe cei care au trecut in etapa urmatoare a interviului. Iar cei care nu vor fi selectati sa mearga mai departe vor primi un email, dar asta pana la data de 11 martie, deci nu neaparat tot in aceste 2-3 zile. Probabil pentru ca, daca nu te cheama acum, dar altii care sunt chemati acum nu vor sa mearga cu interviurile pana la capat, te vor chema totusi in lipsa de oameni sau ceva de genul asta.

Daca a ajuns cineva mai departe si a aflat ceva si de salariul net pe acest post - Customer Service Representative with English, poate are bunavointa sa posteze si suma exacta.

In speranta ca am fost de ajutor, va urez o seara buna. :)
katerink Joi, 24 Ianuarie 2013
@Aaaaaaa:se pare ca esti foarte entuziasmat de cum au decurs lucrurile!Si eu am fost la fel!Nu vreau sa te descurajez dar la inceput toti sunt foarte draguti,bla bla bla,echipa HR-ului este foarte dragutza dr nu stiu cat de competenta.Pe parcursul trainingului vei primi salariul de baza,adik minim pe economie atat.In rest bonusurile care l vei lua ,va fi datorita efortului depus de tine,dar se va umbla si la acela stai fara grija.Depinde de realizari,dar iti spun ca in cel mai ferict caz ajungi la 1800 lei asta in cazul in care nu ti se ia din bonus,restul trage tu concluziile.Si faza cu prieteniile este relativa,in orice colectiv trebuie sa existe oameni de treaba.Acolo daca esti un om muncitor profita de tine si te ajuta sa ai si mai multa treaba asa ca daca este sa fii acceptat stai chill,nu te agita prea rau ca nu se merita.Este o experienta buna ca poti invata cate ceva,nu foarte mult ,dar zic,ca este un punct de plecare bun.Cine zice ca duce o viata buna in CS,este munca multa si nu stres cat nervi,pur si simplu si nu p bietii clienti ci p cei cu care lucrezi,o sa vezi,lumea poate spune de toate,dar trebuie sa te convingi singur si va oblica sa l spuneti clientilor ca sunteti in state.dragii mei cei care doriti sa va inhamati la asa ceva,trebuie sa va ganditi de 10 ori inainte.Va urez mult succes!
Aaaaaaaa Joi, 24 Ianuarie 2013
@katerink: Nu e vorba neaparat de entuziasm. Pe mine ma intereseaza sa gasesc un job intr-o companie mare in care sa am sanse reale sa cresc. Si e foarte important sa am un salariu de minim 2000 lei in mana, pentru ca altfel nu pot sa traiesc in Bucuresti (doar costurile de cazare ma costa in jur de 1100 lei +/-) Asadar, daca voi fi chemata la urmatorul interviu, ma intereseaza sa intreb direct de salariu, iar daca e sub acesti 2000 lei, nu merg mai departe, asta clar. Jobul in sine mi se pare de rahat, nu ma incanta absolut deloc. Astept si vad daca ajung sa aflu exact care este salariul.
Mersi de feedback oricum.
AAA Joi, 24 Ianuarie 2013
...subscriu % celor spuse de "katerink" mai sus ....va doresc multa rabdare , diplomatie si succes..... tot ce trebuie in aceste domenii :)
ben hur Joi, 24 Ianuarie 2013
e sub 2000 lei
katerink Sambata, 26 Ianuarie 2013
@Aaaaa:ai mare grija ca o sa te abureasca,iti vor oferi niste bonusuri pe care ti le asigura la interviu dar in realitate sunt asigurate de tine decat daca tragi ca magarul,iti urez mult succes si sfatul meu este sa iti mai cauti si in alta parte,oricum trainingul vadura pe putin 2 luni unde vei lua doar salariul de baza,si anume 800 sau 900 de lei.
ben hur Duminica, 27 Ianuarie 2013
doar daca tragi ca magarul...nu decat.
Aaaaaaaa Marti, 29 Ianuarie 2013
@katerink: Mersi de info. Deocamdata nu au sunat pentru urmatorul interviu. Daca vor suna si ajung sa aflu exact despre ce salariu este vorba, va informez.
black cat Duminica, 3 Februarie 2013
@Aaaaaaaa si cei interesati :
- salariul pt training e de maxim 800 de lei, dupa training nu o sa ajungi la 2000 de lei(asta daca nu stii si alta limba ca de ex.spaniola sau franceza, pt care sa iti iei bonus);
- nu obliga nimeni pe cei din CS sa le spuna clientilor ca sunt din state;
- clauza din contract cu cei 2000 de $ e mai mult sa ii sperie pe cei care isi doresc joburi de doar cateva luni, au mai plecat altii mai devreme de 1 an si n-au platit nimic;
- cei din CS sunt foarte ok, daca au ramas acolo cei pe care ii stiu;
- stresul e mare, sunt multe proceduri de retinut, teste lunare pe care le dai si daca le pici o sa ti se taie din bonusuri;
- chestia cu pauzele de 10 minute probabil ca se regaseste si in alte callcenteruri, nu-i bai daca doar vrei sa fumezi o tigara, daca vrei sa mananci ceva ai timp doar sa te duci pana la bucatarie si sa te intorci :) ;
- eu zic ca e...ok ca job de inceput, sa 'te calesti' inainte de un job mai bun, insa degeaba spunem noi pareri aici, important e ca cine vrea sa lucreze acolo sa incerce, nu toti percepem lucrurile in acelasi mod
BePositive Miercuri, 13 Martie 2013
As vrea sa scriu si eu cateva randuri despre Nobel strict din experienta mea. Voi incepe prin faptul ca am inceput sa lucrez la Nobel acum cativa ani cand piata era altfel in State, in Romania si in general in toata lumea. Am inceput tot in CS cu 0 experienta si pot spune ca am invatat foarte multe pana acum. Intre timp, am promovat, dar nu in 6 luni ... nici in 6 ani totusi. Fiecare isi spune propria opinie in functie de asteptarile pe care le are la un loc de munca si in functie de experienta proprie si modul cum o percepe.
Eu cred ca pentru un Entry Level la momentul actual nu gasesti altceva mai bine platit in CS ( deci atentie, strict CS) si mai cred ca odata ce ai intrat in hora, ori incerci sa cresti in compania respectiva ( oricare ar fi ea), ori, daca simti ca nu ai nici o perspectiva, renunti pur si simplu. Iti cauti in alta parte ceva care sa ti se potriveasca. Dar ca sa afli ce ti se potriveste, trebuie sa incepi de undeva si in general nu incepi de sus pentru ca nu esti pregatit oricate studii ai avea. Studiile nu sunt suficiente iar experienta se acumuleaza in timp.
Ca sfat general va pot sugera sa invatati cat mai multe de la colegi, de la superiori si ca experienta sa fie cu adevarat valoroasa e important sa ganditi pozitiv si sa gasiti challenges. Altfel, cele 8 ore cu 30 de minute de pauza vor fi interminabile si de-a dreptul groaznice. Cunosc oameni care au lucrat 5 ani si cand au plecat au pastrat o relatie decenta cu compania si de asemenea cunosc oameni care au lucrat tot 5 ani, dar care au plecat cu un gust amar. Nu sunt toate roz, oamenii nu sunt perfecti, dar all in all, orice experienta este partial si asa cum tu o gandesti. Gandind negativ, bad things happen.
XXXXX Joi, 4 Aprilie 2013
Experienta la Nobel nu e tocmai cea mai placuta. Oamanii din CS sunt foarte tari, ai cu cine sa vorbesti sau sa faci o gluma si chair se leaga prietenii. Sunt si mici exceptii, omul care pupa in fund ca sa promovezi si pe care nu il suporta nimeni dar asa este peste tot pana la urma. Salariul de baza este maxim 800 RON. Asa cum s-a mai spus mai sus bonusurile sunt cateodata usor greu de atins. Lucrezi cu clienti foooarte dificili si care nu prea vorbesc engleza si care au un nivel de inteligenta nu prea ridicat. Esti injurat si facut prost de oameni care sunt prosti de bubuie la randul lor dar nu ai voie sa spui nimic, desigur. Trebuie sa ai ceea ce ei numesc un AHT - average handling time- undeva la 3 minute. In cearca sa il obtii vorbind cu un client care nu isi poate spune pe litere propriul nume sau nu stie in ce oras sta :) Faza cu badgeul nu e chiar asa, Pana la urma daca vii cu o ora mai devreme la munca poti sa iesi de 1000 de ori afara si apoi sa iti iei pauzele si nu te omoara HR-ul. E un job extrem de stresant care te aduce la capatul puterilor si te distruge psihic dupa un timp. Atmosfera si oamenii din CS sunt singurul lucru bun din compania asta . Si apropo, pentru cine a spus ca in TB e naspa , you are sooooo wrong :D vine HR-ul si te pune sa joci 3 joculete stupide dar apoi pleaca si e distractie maxima.
ana Vineri, 5 Aprilie 2013
Stie careva cat este salariul pt un "Junior Accountant" in aceasta firma, aproximativ?
japca Vineri, 12 Aprilie 2013

vad ca anunturile de pe bestjobs sunt scrise asa sa te bage in ceata..nu-i mai zice telesales ii zice ceva gen contabilitate..semn ca nu mai vine nici naiba la reuniunile lor la masa rotunda

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?