Forum despre Nobel Telecom


maria Vineri, 12 Aprilie 2013
@japca te referi la jobul de "junior accountant? ai lucrat cumva pe acest post?
Ing_sen_callcenter Joi, 25 Aprilie 2013

Am interactionat si eu cu aceasta firma, aplicand pentru un post de inginer voce...chiar daca la interviu le spuneam ca nu am 100% hands on in domeniul respectiv, tot m-au pus sa dau testul tehnic. In fine, am tocit o gramada de teorie in domeniul respectiv, ing. voce, am trecut testul, dupa care a urmat o discutie cu viitorul manager. Acesta a fost un moment care m-a facut sa apreciez mult mai mult actualul loc de munca. Managerul respectiv nu-si mai incapea in piele de cat de inteligent, cultivat, inportant e el. Mi-a pus o gramada de intrebari idioate, gen de ce te-a refuzat nu stiu ce companie, de ce nu ai aplicat pentru un post inferior. I-am povestit din experienta despre unele deranjamente, iar , desi, habar n-avea despre ce vb, incerca sa ma contrazica sau contesta veridicitea celor spuse. Dpdv tehnic mi s-a parut pe dinafara, ca ex. i-am spus ca am lucrat cu tranzatii, functii sql si el m-a intreba daca am facut proceduri stocate... Asta n-a fost o problema, dar mi-a zis ca nu am voie sa ies de mai mult de 3 ori din birou, ca este contorizat la secunda timpul petrecut in birou, etc. Desi, i-am spus ca nu-mi place sa stau aiurea pe net, nu folosesc facebook sau altceva, ca accentul tre sa se puna pe calitatea muncii, omul era cu nasul pe sus si insista ca biciul e benefic pentru companie, chiar daca angajatul nu vine cu placere la munca. Probabil, fara sa-si dea seama, m-a jignitincercand sa ma convinga ca politica lor e ok, desi au fost facute studii in acest sens si au demonstrat contrariul. Ma bucur ca si-a dat arama pe fata, ca am aflat la timp ce fel de companie este si mai ales, ce fel de manageri are

 

DREPT OFICIAL LA REPLICA NOBEL ROMANIA

 

"Opiniille formate ca urmarea interviului sunt pur subiective si nu incercam sa vi le schimbam, insa sunt cateva aspecte asupra carora dorim sa intervenim intrucat nu corespund realitatii, pentru a nu crea o perceptie gresita a celorlalti vizitatori ai site-ului. Astfel, facem precizarea ca societatea noastra nu restrictioneaza sub nicio forma iesirea din birouri a salariatilor, cu ata mai mult cu cat, specificul activitatii unor salariati (ex. Departamentul IT – helpdesk) presupune deplasarea inafara biroului. De asemenea, rezolvarea atributiilor de serviciu presupune, pentru o mare parte dintre salariati, o relationare interdepartamentala ceea ce duce, deopotriva la iesirea din birou, ,,de mai mult de 3 ori". Monitorizarea timpului petrecut in companie se face dupa intrarea salariatului in spatiul de lucru, dupa activarea senzorului de la usa principala de acces, prin utilizarea cartelei individuale de acces, iar societatea nu intervine asupra modului cum salariatul isi gestioneaza timpul de pauza."

panica Joi, 16 Mai 2013
@katerinka
Bai frate, nu stiu ce fel de experienta ai avut tu la nobel, si prin ce-ai trecut, dar mi se pare ca te plangi mult prea mult degeaba. Eu am lucrat 1 an la nobel, in functia de customer service representative with English, si acum, uitandu-ma unde am ajuns, pot sa zic ca e cel mai bun loc sa iti dezvolti calitatile si sa cresti profesional. Am sa iau toate aspectele pe rand:

Program -- pentru pozitia de CSR, ar fi de 7 ore 30 + 1/2 ora pauza. turele se schimba la fiecare 2 luni, dar poti sa prinzi mult timp la rand acelasi program daca ai nevoie pentru facultate, si la fel, conteaza si senioritatea (eu personal am avut o singura luna din 12 un program diferit decat cel ales, dar doar decalat cu 2 ore)

Dificultate -- E clar ca e foarte dificil, atat timp cat se fac 2 luni de training. Sunt foarte multe proceduri de invatat, rate, formule de comunicare, programe de software, aplicatii, etc. Iti va lua o luna doua dupa training ca sa inveti tot ce trebuie si sa stii ce sa faci in orice situatie. In afara de asta, odata la 2 luni e sustinut un test de proceduri, iar daca stii procedurile, castigi 60% din ce pierd cei care nu le stiu. Inca ceva ar fi ca vorbesti cu oameni din toate tarile, si vor fi multi care nu cunosc engleza atat de bine. E vorba si de mult stres la mijloc

Salariu -- Baza cand am plecat eu era undeva pe la 1000, 1100, plus bonuri de masa. Exista bonus de performanata, si de vanzari, iar oricat de prost te-ai descurca, este imposibil sa nu faci bonus de performanta, pentru ca tine de treaba ta de zi cu zi ( de exemplu sa deschizi un cont unui client ce suna, sau reincarcari ale conturilor). Se poate ajunge lejer peste 2000 de lei, daca intr-adevar muncesti, si nu te duci acolo sa freci menta, cum fac atat de multi din pacate. Eu am avut in primele luni undeva pe langa 1500, pana cand am invatat bine si mi-am dat silinta.


Colectiv-- Un colectiv super, oameni in general destepti,care te ajuta, foarte multi straini si oameni din provincie, cu care m-am distrat in fiecare zi. Si acum dupa un an, tot ne intalnim aproape in fiecare luna dupa salariu, evident :))

Beneficii -- Vouchers pentru taxi, bonusuri, bonuri de masa, spatiu de lucru bine dotat , training continuu, posibilitatea de a participa la programe "behind the doors" in care poti afla ce se intampla in alte departamente si poti aplica daca vrei pentru un alt post, programe pentru a renunta la fumat, programe de sanatate ( gen, azi avem mere gratis, maine piersici, etc ) , prime de sarbatori, abonament la sala de fitness, masaj, petreceri cu open bar asigurat de firma trimestriale sau semestriale,team-buildings semestriale sau trimestriale ( excursii la mare, munte, vile, etc unde te distrezi maxim, cu alcool cat cuprinde, gratare, piscina si voie buna .. nu stiu cine te-a obligat pe tine sa joci jocurile alea, noi jucam ce aveam chef dupa mahmureala de a doua zi, si in plus, sunt jocuri care iti dezvolta spiritul de colaborare si de lucru in echipa)

Avantaje -- Un loc unde daca vrei, iti poti deprinde niste super calitati de comunicare, rezolvare de probleme, vanzari, gestionare crize, si foarte mult sa te descurci in orice situatie si te ajuta sa realizezi ca orice problema are o solutie. In afara de asta, vei putea sa discuti cu orice strain si sa stii cum sa il abordezi in asa fel incat sa fiti cei mai buni prieteni.

Dezavantaje -- Programul de noapte ce variaza, , strictetea pauzelor ( cu toate ca se poate sa iti iei si mai multe pauza, daca stii sa te descurci, si nu esti limitat in gandire ;) ) , proceduri ce trebuiesc respectate cu strictete, caci altfel risti sa fii penalizat un procentaj din bonus, flexibilitate redusa, si nu mai tin minte, dar sigur apar chestii care sunt subiective. Aa, si cu badge in, badge out -- mai mereu imi uitam ala pe birou, cand ieseam in pauza, dar nu tin minte sa fi fost data afara :))
Cel mai mare dezavantaj e stresul, dar exista metode de a-l reduce.


Overall, eu am avut o experienta placuta acolo, asa cum privesc eu lucrurile, dupa ce am plecat de la nobel, m-am angajat la o alta compani, un call center, iar cu bagajul de cunostinte de-acolo, am reusit sa ajung mai intai supervisor, dupa care team leader pe o echipa de vanzari, project manager, si acum, business development manager, in mai putin de 8 luni, si am doar 21 de ani. Voi decideti singuri ce vreti, si ce nu vreti.

Sfatul meu: Faceti ce simtiti intotdeauna!
mmm Vineri, 26 Iulie 2013
stiti cumva cat este salariul pentru Customer Service pe Engleza? Ca m-au sunat astazi sa ma duc la un interviu colectiv luni si nu stiu ce sa fac
ChiarEU Luni, 29 Iulie 2013
Affiliate Account Manager - stiti cumva la ce bani se coateaza un astfel de post la Nobel ?
zanzibar Marti, 6 August 2013
Experienta mea legata de recrutarea la Nobel Romania.

Am aplicat pe un site de joburi, nu cred ca a trecut 1 sau 2 zile si m-au contactat. Sa ma cheme la interviu. Pozitia era una interdisciplinara matematica-statistica-psihologie-studiu de piata.
Etapa 1 - testarea
De la inceput mi se atrage atentia ca testarea dureaza mai multe ore.
Ma inarmez cu rabdare si ma duc acolo. Ajung cu 10 minute inainte de ora programata, iau loc pe un scaun si ma uit cum un domn la receptie joaca de zor carti pe calculator.
Testarea a fost multa si irelevanta, din punctul meu de vedere:
am inceput printr-un test de maxima concentrare si atentie - in care trebuiau potrivite, pe o foaie A4 punctulete si bulinute minuscule (cred ca era test de vedere, mai degraba), apoi un test de regasire a literei alocate unui numar (sigur se gaseste acest test pe net). A urmat o alta derie de teste, de limba engleza (gen examen de facultate, fara nicio relevanta cu postul respectiv, mai mult teorie, parca erau scoase exercitii dintr-o carte de gramatica), apoi unul de excel (cel mai penibil test, erau acolo niste lucruri de facut, si ti se impunea o anumita functie, nu aveai voie sa folosesti ce functie ai fi vrut tu, chiar daca ar fi fost mai usor/eficient/etc; testul de excel a fost penibil si prin prisma faptului ca, intrebati fiind cei de la HR de ce se da acest test, mi-au spus ca cei de acolo asta stiu pentru analiza statistica/analiza datelor), apoi un test profil psihologic si... cireasa de pe tort, test de IQ. In total cam 4 ore.
Dupa aceasta, peste cateva zile, la telefon cei de la Nobel: "Unde ati lasat testele (fusesera lasate la receptie, cum spusesera ei) caci nu le gasim. Sigur le-ati lasat? (=nu cumva ati plecat cu ele in geanta?)"
Salariul a ramas o necunoscuta.
zanzibar Miercuri, 7 August 2013
Etapa 2 - interviul
cu un manager si tipa de la HR. Mi se comunica un program de lucru de la ora 13 la ora 22. Intreb care e schema cu acest program, daca se lucreaza cu Statele Unite si de aceea e tura asta pana aproape de miezul noptii... raspunsul a fost halucinant: "asa le place oamenilor, dorm mai mult dimineata, traficul e mai degajat cand pleaca, de ce nu ar fi acesta program normal de lucru, si nu de la 9-10 dimineata?!?"
Domnilor de la Nobel, dara acesta ar fi program de lucru normal, atunci magazinele, gradinitele, scolile, ar lucra si ele dupa acelasi program, nu?
A mai fost un moment de maxima "tensiune" (adica mie mi-a crescut tensiunea), cand, neacceptand conditiile lor de program, domnisoara de la HR mi-a spus: " dar stiati de acest program (e drept, stiam, dar credeam ca exista o explicatie valida pentru el), nu va ganditi ca acum pierdem timpul cu interviul Dvs?" Adica timpul lor era foarte pretios, al candidatului nu. Dansii nu se aflau oricum acolo, candidatul nu a facut efortul de a veni la sediul lor.
A fost momentul in care le-am comunicat ca drumurile noastre se despart acolo si sper sa nu se mai intersecteze vreodata.
Laura Joi, 8 August 2013

Eu am lucrat la Nobel in 2008. Timp de 1 an. Nu m-as mai intoarce. Exista si aspecte pozitive ce-i drept (cum ar fi: am avut un trainer foarte rabdator si bun, era o tipa exceptionala, pe bucatica ei de munca ea isi facea treaba foarte bine, si atmosfera de la lucru, cu colegii, era cat de cat buna; dar volumul mare de apeluri si munca in sine, dpdv psihic era foarte stresanta), dar astea nu sunt de ajuns sa se acopere pe cele negative.

MeWannaBe Marti, 13 August 2013
A mai fost cineva la Nobel de curand? Ati trecut de primul interviu, ce urmeaza?
User Luni, 19 August 2013

Adresez sfat totutor AVETI GRIJA SI GANDITI-VA INAINTE SA ACCEPTATI SA LUCRATI.
Pentru mine a fost experienta bunicica sa zic asa.. stiti cum sa zice fiecare o face cu mana lui si nu sa stie situatia fiecaruia de asta mai bine nu judecam.

tink Joi, 22 August 2013
am fost si eu chemata pt un interviu pt costumer support cu english. stie cineva care este salariul? din ce am citit,este parte fixa+ comision..la cat ajunge in medie pe luna?
ladyLuck Joi, 22 August 2013
Am fost si eu la primul interviu, sincer, tipa de la HR mi-a lasat o impresie foarte buna fata de alti angajati ai altor firme, cum ar fi CGS.. Faza ca te pun sa lucrezi un an, da, ti se aduce in vedere acest lucru de la prima intalnire, e de inteles, investesc timp si bani in tine, timp de 2 luni cu training-ul..si pentru cineva care vine si are de gand sa munceasca, pentru ca are nevoie .. sta si mai mult de un an, ce sa zic. Este adevarat, te poti simti constrans auzind asta.
Salariul se afla la interviul final din cate am inteles. Daca tu preferi sa vinzi covrigi in loc sa stai la un birou, sa vorbesti la telefon.. inteleg. E destul de aiurea si partea cu programul si totusi de inteles, majoritatea call center urilor au asemenea programe.
Asta e, trebuie sa ai nervii tari, sa fii calm si sa inveti ceea ce ti se arata in training.
Sunt sigura ca pentru cei ce nu au mai lucrat este o oportunitatea de a-si dezvolta vocabularul, vorbirea in limba engleza decat pe un post de vanzatoare la Zara, de exemplu. Mai e nebunia cu Assistant Manager.. adica secretara! Vad ca se arunca mii de domnisoare pe un post ca asta, daca nu arunci ceva la inaintare, mai mult decat ceva decent.. e un post destul de stresant si dificil, ai atatea activitati de secretariat de indeplinit.
Ce sa mai zic.. Am inteles ca oricand poti inainta sau poti schimba departamentul la Nobel, daca se elibereaza vreun post, daca ai inclinatie spre Marketing sau orice alt departament, poti depune si bineinteles ca oamenii presupun ca prefera un om din interior pe care l-au format ei cat de cat, nu neaparat pe acelasi domeniu, dar stie cum sta treaba in interior.
Eu cred ca CS-ul este un inceput bun pentru cineva.
Revin cu impresii dupa urmatoarele intalniri cu cei de la Nobel.
Neacsu Mihai Miercuri, 2 Octombrie 2013
Cam care este salariul pentru un CSR with english ?

Am fost la un interviu si vreau sa stiu macar atat

Cineva ceva informatii ?
teste, ceva ?
Fishy Joi, 3 Octombrie 2013
Pai daca te-ai prezentat la interviu..nu ai dat si testele? Te-au amanat cumva?
anonima Duminica, 27 Octombrie 2013
Hmm... Eu am fost weekendul asta la Job Fair la Sala Palatului si am lasat CV-ul la standul Nobel. Am vorbit cu o tipa foarte ok si mi-a dat cat de cat detalii despre job-ul de CS. Par foarte tari si sincer eu am chef sa muncesc nu sa frec menta asa ca sper sa ma cheme la interviu si sa trec testele.

Mi-ar fi placut sa citesc aici si pareri ale oamenilor care sunt inca angajati in Nobel, nu numai frustrarile unora care nu si-au gasit locul acolo. No offence dar inteleg ca sunt 200+ de angajati (doar vreo 50 in CS) si sincer nu cred ca ar sta acolo daca n-ar fi bine pt ei.

Orice firma vine cu bune si rele; as putea scrie romane intregi despre unde am lucrat inainte si conditiile pe care le gasesti in alte parti, dar daca m-as plange ar insemna ca sunt idioata pentru ca din fiecare loc de munca inveti ceva bun.

Cred ca, asa cum au scris altii mai sus, nu poti sa iti faci o parere reala decat daca incerci. Eu una prefer sa ma conving singura nu sa ascult doar parerea unora care nu mai lucreaza acolo pentru ca n-am de unde sa stiu ce fel de oameni sunt, cat de muncitori sunt, cat de maturi sunt si ce au urmarit cand s-au gandit sa se angajeze.

Eu una vreau sa muncesc, sa invat lucruri noi si sa ma pot intretine cat de cat pe perioada facultatii. Cred ca tine de fiecare din noi cum abordam lucrurile si credeti-ma ca daca un job vrei sa fie nasol, asa o sa fie...

Sper sa ma cheme la interviu si sa fiu acceptata si promit ca voi posta si eu parerea mea, din perspectiva mea, dupa ce voi avea ceva experienta reala de lucru la Nobel.
Gigel tatae Luni, 28 Octombrie 2013
''Cred ca, asa cum au scris altii mai sus, nu poti sa iti faci o parere reala decat daca incerci. Eu una prefer sa ma conving singura nu sa ascult doar parerea unora ''

Asa au facut oamenii dea lungul timpului au ignorat istoria si au facut ce au vrut ei .

GL din partea mea ;)
Cris Marti, 12 Noiembrie 2013
Am lucrat si eu cativa ani la Nobel si pot sa spun ca este un loc de munca ok. Ca peste tot, sunt lucruri bune si lucruri rele. Important este ca per total, La Nobel suma lucrurilor bune o depaseste pe cea a lucrurilor rele (parerea mea).
Legat de salarii - la Nobel intotdeauna salarile au fost peste media pietei, pentru toate pozitile.
Chiar daca multi dintre cei care aplica pentru joburile din call center au impresia ca experinta dobandita aici nu le va fi de folos, lucrurile nu stau asa. Le va folosi pe termen lung etica muncii invatata aici, modul de a lucra dupa/cu proceduri, modul de interactionare cu clientul si altele. Experinta trebuie privita ca ceva global.
Si eu, inainte de a ma angaja la ei, am citit pe un site de acest gen tot felul de pareri negative si m-am cam speriat. Pana la urma am luat decizia de a semna si de a-mi urma instinctual, fara a pune prea mult pret pe parerile altora. Si am procedat bine. Asadar ii sfatuiesc pe cei care sunt chemati la interviu sa mearga cu incredere si sa nu "ia de bune" toate lucrurile scrise aici.
gaganu Miercuri, 27 Noiembrie 2013
eu am aplicat pentru o functie de jr. pricing operator.. ... stiti exact ce presupune? ati fost de curand la interviuri pentru acest job?
gaganu Joi, 28 Noiembrie 2013
nimeni? :-s
Ionut Luni, 2 Decembrie 2013
gaganu, ai fost la interviu ? si eu tot pe jr. pricing operator am aplicat. maine am interviul.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?