Forum despre Nobel Telecom


maria Vineri, 12 Aprilie 2013
@japca te referi la jobul de "junior accountant? ai lucrat cumva pe acest post?
Ing_sen_callcenter Joi, 25 Aprilie 2013

Am interactionat si eu cu aceasta firma, aplicand pentru un post de inginer voce...chiar daca la interviu le spuneam ca nu am 100% hands on in domeniul respectiv, tot m-au pus sa dau testul tehnic. In fine, am tocit o gramada de teorie in domeniul respectiv, ing. voce, am trecut testul, dupa care a urmat o discutie cu viitorul manager. Acesta a fost un moment care m-a facut sa apreciez mult mai mult actualul loc de munca. Managerul respectiv nu-si mai incapea in piele de cat de inteligent, cultivat, inportant e el. Mi-a pus o gramada de intrebari idioate, gen de ce te-a refuzat nu stiu ce companie, de ce nu ai aplicat pentru un post inferior. I-am povestit din experienta despre unele deranjamente, iar , desi, habar n-avea despre ce vb, incerca sa ma contrazica sau contesta veridicitea celor spuse. Dpdv tehnic mi s-a parut pe dinafara, ca ex. i-am spus ca am lucrat cu tranzatii, functii sql si el m-a intreba daca am facut proceduri stocate... Asta n-a fost o problema, dar mi-a zis ca nu am voie sa ies de mai mult de 3 ori din birou, ca este contorizat la secunda timpul petrecut in birou, etc. Desi, i-am spus ca nu-mi place sa stau aiurea pe net, nu folosesc facebook sau altceva, ca accentul tre sa se puna pe calitatea muncii, omul era cu nasul pe sus si insista ca biciul e benefic pentru companie, chiar daca angajatul nu vine cu placere la munca. Probabil, fara sa-si dea seama, m-a jignitincercand sa ma convinga ca politica lor e ok, desi au fost facute studii in acest sens si au demonstrat contrariul. Ma bucur ca si-a dat arama pe fata, ca am aflat la timp ce fel de companie este si mai ales, ce fel de manageri are

 

DREPT OFICIAL LA REPLICA NOBEL ROMANIA

"Opiniille formate ca urmarea interviului sunt pur subiective si nu incercam sa vi le schimbam, insa sunt cateva aspecte asupra carora dorim sa intervenim intrucat nu corespund realitatii, pentru a nu crea o perceptie gresita a celorlalti vizitatori ai site-ului. Astfel, facem precizarea ca societatea noastra nu restrictioneaza sub nicio forma iesirea din birouri a salariatilor, cu ata mai mult cu cat, specificul activitatii unor salariati (ex. Departamentul IT – helpdesk) presupune deplasarea inafara biroului. De asemenea, rezolvarea atributiilor de serviciu presupune, pentru o mare parte dintre salariati, o relationare interdepartamentala ceea ce duce, deopotriva la iesirea din birou, ,,de mai mult de 3 ori". Monitorizarea timpului petrecut in companie se face dupa intrarea salariatului in spatiul de lucru, dupa activarea senzorului de la usa principala de acces, prin utilizarea cartelei individuale de acces, iar societatea nu intervine asupra modului cum salariatul isi gestioneaza timpul de pauza."

panica Joi, 16 Mai 2013
@katerinka
Bai frate, nu stiu ce fel de experienta ai avut tu la nobel, si prin ce-ai trecut, dar mi se pare ca te plangi mult prea mult degeaba. Eu am lucrat 1 an la nobel, in functia de customer service representative with English, si acum, uitandu-ma unde am ajuns, pot sa zic ca e cel mai bun loc sa iti dezvolti calitatile si sa cresti profesional. Am sa iau toate aspectele pe rand:

Program -- pentru pozitia de CSR, ar fi de 7 ore 30 + 1/2 ora pauza. turele se schimba la fiecare 2 luni, dar poti sa prinzi mult timp la rand acelasi program daca ai nevoie pentru facultate, si la fel, conteaza si senioritatea (eu personal am avut o singura luna din 12 un program diferit decat cel ales, dar doar decalat cu 2 ore)

Dificultate -- E clar ca e foarte dificil, atat timp cat se fac 2 luni de training. Sunt foarte multe proceduri de invatat, rate, formule de comunicare, programe de software, aplicatii, etc. Iti va lua o luna doua dupa training ca sa inveti tot ce trebuie si sa stii ce sa faci in orice situatie. In afara de asta, odata la 2 luni e sustinut un test de proceduri, iar daca stii procedurile, castigi 60% din ce pierd cei care nu le stiu. Inca ceva ar fi ca vorbesti cu oameni din toate tarile, si vor fi multi care nu cunosc engleza atat de bine. E vorba si de mult stres la mijloc

Salariu -- Baza cand am plecat eu era undeva pe la 1000, 1100, plus bonuri de masa. Exista bonus de performanata, si de vanzari, iar oricat de prost te-ai descurca, este imposibil sa nu faci bonus de performanta, pentru ca tine de treaba ta de zi cu zi ( de exemplu sa deschizi un cont unui client ce suna, sau reincarcari ale conturilor). Se poate ajunge lejer peste 2000 de lei, daca intr-adevar muncesti, si nu te duci acolo sa freci menta, cum fac atat de multi din pacate. Eu am avut in primele luni undeva pe langa 1500, pana cand am invatat bine si mi-am dat silinta.


Colectiv-- Un colectiv super, oameni in general destepti,care te ajuta, foarte multi straini si oameni din provincie, cu care m-am distrat in fiecare zi. Si acum dupa un an, tot ne intalnim aproape in fiecare luna dupa salariu, evident :))

Beneficii -- Vouchers pentru taxi, bonusuri, bonuri de masa, spatiu de lucru bine dotat , training continuu, posibilitatea de a participa la programe "behind the doors" in care poti afla ce se intampla in alte departamente si poti aplica daca vrei pentru un alt post, programe pentru a renunta la fumat, programe de sanatate ( gen, azi avem mere gratis, maine piersici, etc ) , prime de sarbatori, abonament la sala de fitness, masaj, petreceri cu open bar asigurat de firma trimestriale sau semestriale,team-buildings semestriale sau trimestriale ( excursii la mare, munte, vile, etc unde te distrezi maxim, cu alcool cat cuprinde, gratare, piscina si voie buna .. nu stiu cine te-a obligat pe tine sa joci jocurile alea, noi jucam ce aveam chef dupa mahmureala de a doua zi, si in plus, sunt jocuri care iti dezvolta spiritul de colaborare si de lucru in echipa)

Avantaje -- Un loc unde daca vrei, iti poti deprinde niste super calitati de comunicare, rezolvare de probleme, vanzari, gestionare crize, si foarte mult sa te descurci in orice situatie si te ajuta sa realizezi ca orice problema are o solutie. In afara de asta, vei putea sa discuti cu orice strain si sa stii cum sa il abordezi in asa fel incat sa fiti cei mai buni prieteni.

Dezavantaje -- Programul de noapte ce variaza, , strictetea pauzelor ( cu toate ca se poate sa iti iei si mai multe pauza, daca stii sa te descurci, si nu esti limitat in gandire ;) ) , proceduri ce trebuiesc respectate cu strictete, caci altfel risti sa fii penalizat un procentaj din bonus, flexibilitate redusa, si nu mai tin minte, dar sigur apar chestii care sunt subiective. Aa, si cu badge in, badge out -- mai mereu imi uitam ala pe birou, cand ieseam in pauza, dar nu tin minte sa fi fost data afara :))
Cel mai mare dezavantaj e stresul, dar exista metode de a-l reduce.


Overall, eu am avut o experienta placuta acolo, asa cum privesc eu lucrurile, dupa ce am plecat de la nobel, m-am angajat la o alta compani, un call center, iar cu bagajul de cunostinte de-acolo, am reusit sa ajung mai intai supervisor, dupa care team leader pe o echipa de vanzari, project manager, si acum, business development manager, in mai putin de 8 luni, si am doar 21 de ani. Voi decideti singuri ce vreti, si ce nu vreti.

Sfatul meu: Faceti ce simtiti intotdeauna!
mmm Vineri, 26 Iulie 2013
stiti cumva cat este salariul pentru Customer Service pe Engleza? Ca m-au sunat astazi sa ma duc la un interviu colectiv luni si nu stiu ce sa fac
ChiarEU Luni, 29 Iulie 2013
Affiliate Account Manager - stiti cumva la ce bani se coateaza un astfel de post la Nobel ?
zanzibar Marti, 6 August 2013
Experienta mea legata de recrutarea la Nobel Romania. Am aplicat pe un site de joburi, nu cred ca a trecut 1 sau 2 zile si m-au contactat. Sa ma cheme la interviu. Pozitia era ...
zanzibar Miercuri, 7 August 2013
Etapa 2 - interviulcu un manager si tipa de la HR. Mi se comunica un program de lucru de la ora 13 la ora 22. Intreb care e schema cu acest program, daca se lucreaza cu Statele ...
Laura Joi, 8 August 2013
Eu am lucrat la Nobel in 2008. Timp de 1 an. Nu m-as mai intoarce. Exista si aspecte pozitive ce-i drept (cum ar fi: am avut un trainer foarte rabdator si bun, era o tipa ...
MeWannaBe Marti, 13 August 2013
A mai fost cineva la Nobel de curand? Ati trecut de primul interviu, ce urmeaza?
User Luni, 19 August 2013
Adresez sfat totutor AVETI GRIJA SI GANDITI-VA INAINTE SA ACCEPTATI SA LUCRATI. Pentru mine a fost experienta bunicica sa zic asa.. stiti cum sa zice fiecare o face cu mana lui si ...
tink Joi, 22 August 2013
am fost si eu chemata pt un interviu pt costumer support cu english. stie cineva care este salariul? din ce am citit,este parte fixa+ comision..la cat ajunge in medie pe luna?
ladyLuck Joi, 22 August 2013
Am fost si eu la primul interviu, sincer, tipa de la HR mi-a lasat o impresie foarte buna fata de alti angajati ai altor firme, cum ar fi CGS.. Faza ca te pun sa lucrezi un an, ...
Neacsu Mihai Miercuri, 2 Octombrie 2013
Cam care este salariul pentru un CSR with english ? Am fost la un interviu si vreau sa stiu macar atat Cineva ceva informatii ? teste, ceva ?
Fishy Joi, 3 Octombrie 2013
Pai daca te-ai prezentat la interviu..nu ai dat si testele? Te-au amanat cumva?
anonima Duminica, 27 Octombrie 2013
Hmm... Eu am fost weekendul asta la Job Fair la Sala Palatului si am lasat CV-ul la standul Nobel. Am vorbit cu o tipa foarte ok si mi-a dat cat de cat detalii despre job-ul de ...
Gigel tatae Luni, 28 Octombrie 2013
\'\'Cred ca, asa cum au scris altii mai sus, nu poti sa iti faci o parere reala decat daca incerci. Eu una prefer sa ma conving singura nu sa ascult doar parerea unora \'\'Asa au ...
Cris Marti, 12 Noiembrie 2013
Am lucrat si eu cativa ani la Nobel si pot sa spun ca este un loc de munca ok. Ca peste tot, sunt lucruri bune si lucruri rele. Important este ca per total, La Nobel suma ...
gaganu Miercuri, 27 Noiembrie 2013
eu am aplicat pentru o functie de jr. pricing operator.. ... stiti exact ce presupune? ati fost de curand la interviuri pentru acest job?
gaganu Joi, 28 Noiembrie 2013
nimeni? :-s
Ionut Luni, 2 Decembrie 2013
gaganu, ai fost la interviu ? si eu tot pe jr. pricing operator am aplicat. maine am interviul.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?