Forum despre Nobel Telecom


Sandu Joi, 5 Decembrie 2013
Pentru jr.pricing operator...cei care au mers la interviu...ne spueneti si noua care sunt cerintele. Sa nu mergem degeaba pana acolo. Si eu am fost programat la un interviu luni(9 dec).
xyz Luni, 9 Decembrie 2013
Deci cum e pentru jr.pricing operator?
ana Joi, 12 Decembrie 2013
A primit cineva raspuns????
Ana Vineri, 20 Decembrie 2013
Am primit mail cu raspuns , nu am fost selectata
Testele pt pozitia de Jr Pricing ( si cred ca pt toate) sunt destule: test matematica 75 de minute , engleza - traducere text,IQ care trebuie sa iei min 115, doua teste de personalitate, excel (vlookup e bine de stiut) ;)
Nu dureaza decat 3h :)))
Parerea mea ca se pune accent pe Excel & Engleza
WT Vineri, 27 Decembrie 2013
@Ana , ce atatea teste , scrie cumva pe ei NASA si nu stim noi? :DNu ne spune nimeni ce salarii dau?
ma Vineri, 10 Ianuarie 2014
am fost la interviu acum cateva zile. pentru CS engleza.
-"interviu" la o masa rotunda (10 persoane cred), spune fiecare cate ceva despre el, prezentare firma
- test de engleza
-test de inteligenta
-teste de personalitate :Belbin si inca unul.
- trebuie sa semnezi un act aditional care te obliga sa ramai la ei cel putin un an.
- 2 luni training in care esti platit destul de putin cred
-contract pe per nedeterminata
brad Joi, 16 Ianuarie 2014
pentru junior accountant a mers cineva la interviu? ce fel de teste dau? e interviu colectiv? ms
anakin Joi, 23 Ianuarie 2014
am fost la primul interviu acum cateva zile pt pozitia de CS engleza, tot asa masa rotunda, multi oameni...ce mi-a displacut f tare a fost sa aud de clauza accea din contract de 2000 $ prin care te obliga sa ramai la ei cel putin un an de zile...eu unul urasc chestiile astea, niciodata nu stii ce se poate intampla saptamana viitoare, daramite intr-un an de zile...programul de lucru este foarte aiurea...2 luni consecutive se lucreaza de la 16 - 24 ( depinde cum vrei sa-ti alegi prima oara), urmatoarele 2 luni se lucreaza de la 24- 8:00...pe mine unul m-ar termina programul asta si n-as mai avea timp de nimic altceva, dar acum depinde de fiecare...cand a venit vorba de salariu, tanti ne-a zis ca nu ni-l poate spune momentan (ceea ce m-a facut sa ma gandesc pe moment ca mare rau n-are cum sa fie si ca este ceva putred la mijloc cu perioada de training in care esti platit destul de putin din cate am citit pe site) , ca este confidential si ca ni-l va spune la al 3lea interviu individual pe care il vom sustine daca trecem testul acela...inca un punct negativ din partea mea...aahh...si se mai lucreaza si in weekenduri prin rotatie...you know, the old story..:)
ma Sambata, 25 Ianuarie 2014
@anakin
in legatura cu salariul... este normal sa nu ti-l spuna. salariul se negociaza, nu este acelasi pentru toti.

in legatura cu lucrul in weekend... cam la toate job-urile customer support related se lucreaza si in weekend (ca deh.. tu ca si client daca ai o problema vineri seara vrei sa iti rezolvi problema nu sa astepti pana luni).

clauza intr-adevar este aiurea, nici mie nu imi place :/ mai ales ca salariul este parte fixa+bonus de performanta. si nu mi-ar placea peste cateva luni sa vad ca nu imi mai primesc bonusul si sa fiu obligata sa raman cu salariul de baza...

tu ai mai fost la al 2lea interviu sau ai renuntat?
Miruna Luni, 27 Ianuarie 2014
a fost cineva la interviu pentru junior accountant la ei?
Anonim2 Luni, 3 Februarie 2014
Buna. pentru pozitia de Customer Support pe Engleza salariul fix este sub 2000 RON in mana?
Freddy Marti, 4 Februarie 2014
Eu am fost la ei la primul si al 2 lea interviu, masa aia rotunda urmata de teste, apoi interviul personal. Acum m-au chemat la interviul cu managerul/ managera. Am cerut 1500 in mana, la care sa se adauge bonusurile alea + sporul ala de noapte. Mi se par ok ca firma, am mai citit undeva ca-s ok dpdv al platilor. Nush cum o sa fie cu pauzele alea, dar daca ai mai lucrat in CS stii ca clientul decide timpul petrecut la telefon. Revin cu detalii.
Freddy Vineri, 14 Februarie 2014

Am fost si la interviul cu managerele. Alea doua m-au luat la intrebari care tineau de procedee pe care le inveti in training la ei, procedee pe care nu aveam de unde sa le stiu. M-au luat cu tot felul de situatii care mai de care mai tampite gen ''ce faci daca?'', eu am tot zis ca intreb teamleaderul, ce naiba era sa zic?!? Au zis ca a fost totul ok, ca-s multumite, si primesc un mail in engleza cum ca nu stiu engleza si ca ei cauta pe cineva avansat. Uite aici mailul: ''Please be informed that, following a difficult selection process, we have decided upon another candidate for this position, with a better English. As your experience and profile are very interesting, we would like to keep your application in our database for possible future opportunities.'', care e plin de agramaticalitati in engleza si nu are nici un sens. Please be informed- nu se foloseste in veci, following ala nu are ce cauta acolo, to decide upon se foloseste intotdeauna cu v+ing, a better English-n-are nici un sens in fraza respectiva....Ma rog, is neseriosi, daca nici eu nu mai stiu engleza, cu toate certificarile si diplomele pe engleza, nush ce sa mai zic...

@freddy Miercuri, 19 Martie 2014
1. "Please be informed that..." is correct, as is "For your information".

Both formulations are common and current.

The former is considered more polite, and is the accepted form in written communication, but it can also be used sarcastically in oral communication by a speaker who wishes to assert authority over a subordinate

2. Decide upon - phrasal verb, e.g.: Jane spent a long time looking at houses before she bought one, but eventually DECIDED UPON one near her office.

3. Following = ensuing... google it.

Vroiam sa iti dau tie aia cu "a better English", dar si aia e corecta, English fiind substantiv.

Also, on topic, Nobel rules, sunt acolo de 5 ani. :)
Joseph Marti, 25 Martie 2014
Nu vad nimic de Senior Software Engineer. Este careva care a avut de-a face cu acest post sau macar ceva similar.
xxx Joi, 27 Martie 2014
de ce?
Alice Vineri, 28 Martie 2014
Buna,
Am participat la interviu in limba engleza pentru pozitia de relatii cu clientii, pentru ca imi doream ture de noapte ca studenta. Asta se intampla in august 2008. Vreau sa stiti ca firma ofera multe sanse de promovare, mai ales in departamentul de relatii cu clientii: de la trainee, la junior, senior, back office, team coach, supervisor, sau pe posibilitatea sa lucrezi in vanzari, pe collections, ca un account executive sau ca supervisor pe calitatea apelurilor. Turele sunt flexibile in functie de programul deja stabilit si de nevoile tale personale. Departamentul de relatii cu clientii este foarte organizat, exigent ca cerintele clientilor din SUA, are un program de functionare 24/7, aici lucreaza studenti in principal, salariile sunt o parte fixa, o parte de prima pe baza performantei lunare, bonuri de masa, spor de noapte, acces la biblioteca firmei si taxi dupa ora 22:30. In Nobel sunt mereu oportunitati de avansare si in alte departamente, in functie de atuurile detinute, cum am facut si eu.
Activitati fun ar fi: petrecerea anuala, in fiecare vara, 1/2 Team Building-uri pe an, activitati de Craciun, care implica colinde, decorat de spatiul de lucru, donatii pentru copiii orfani, concursuri in timpul anului pe diverse teme, masaj gratis la birou, acces la sala de fitness Sky Wellness, fructe in fiecare luni sau alte diverse ocazii, concursuri intre companii (fotbal, tenis de masa, etc). Firma Nobel este decorata dupa principiile feng shui, si are multe acvarii cu pesti frumos crescuti.
Recomand Nobel pentru cine isi doreste sa se dezvolte profesional intr-un timp scurt., intr-un mediu creativ, fun si ambitios.
rzv Duminica, 18 Mai 2014
Salut,
Cine stie cam cat este salariul pentru Technical Support Representative (helpdesk it) ?

Multumesc
valy Marti, 20 Mai 2014
Buna,
am fost chemat maine la al2lea interviu pt functia de CS si ma intrreseaza care sunt salariile si daca se negociaza. va rog un raspuns concret!
piciu Joi, 22 Mai 2014
Buna, am fost si eu la un interviu pentru pozitia de software developer si am inteles ca exista in salariu o parte fixa (2/3) si un bonus de performanta(1/3). Se mai intampla sa ti se taie acea parte, bonusul de performanta sau sa iei un procent foarte mic din el? Mie mi s-a spus ca media care se ia in firma din acest bonus de performanta ar fi 85-90%. E adevarat? Merci!

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?