Forum despre Nobel Telecom


Ral Marti, 27 Mai 2014
Pt Piciu:
Am lucrat mai bine de 5 ani la Nobel. Bunusul se ia in fiecare luna. Nu a existat vreo situatie in care sa nu se dea. Procentul variaza in functie de departament, undeva intre 75%-90%.
Pt Valy: La CS nu se negociaza salariul. Este fix.
Samy Marti, 27 Mai 2014
Buna, intrebarea ta este corecta avand in vedere ca si eu cand m-am angajat acum 6 ani tot pe job de developer am avut aceleasi intrebari daca o sa primesc bonusul. Dupa prima luna de salariu mi-am dat seama ca totul e ok, eu iau mai mereu peste 90%, proiectele sunt bune si echipa e tare... mai ales managerul care este super de treaba si poti discuta orice la bere sau la birou. Multa bafta!
Ana Joi, 29 Mai 2014
Buna, am fost si eu la interviu pentru suport clienti. Am fost la o masa rotunda, nu eram multi..vreo 5 si a fost ceva diferit. Fata de la HR a fost foarte draguta si amabila si ne-a posvestit despre companie si ne-a oferit toate informatiile despre post..de program, contractul ala de un an, ceea ce am apreciat foarte mult pentru ca asa stiu daca mi se potriveste. A fost o atmosfera relaxanta si am glumit si nu ne-a pus intrebari din alea clasice care le gasesesti pe internet ci intrebari care sa ne cunoasca mai bine.Firma pare ok, cu oameni draguti sau cel putin asa mi s-a parut la primul interviu. Cei care vor un loc de munca fara experienta, eu zic ca e un inceput bun.
unu doi unu Miercuri, 4 Iunie 2014
Salut am fost si eu chemat la un interviu...B2B sales representantive,o idee de program/salariu sau e aceeasi ghena de 800-900 lei plus un mare comision imposibil?
abc Vineri, 6 Iunie 2014

firma foarte serioasa, m-au sunat pt a programa interviul, am stabilit data, ora dar n am mai primit niciun mail de la ei :)))) ar trebui sa ii caut eu pe undeva prin zona metroului stefan cel mare.

 

DREPT OFICIAL LA REPLICA NOBEL ROMANIA

 

"Nobel Romania, o societate in continua dezvoltare, intreprinde ample campanii de recrutare personal motiv pentru care este practic imposibil sa apelam fiecare candidat in parte sa ne asiguram ca a primit e-mailul care contine detaliile cu privire la interviu si nici  nu putem controla mesajele care intra in casuta postala electronica a candidatului, tocmai de aceea, in momentul cand un candidat este contactat pentru a fi programat pentru un interviu, i se solicita sa confirme primirea e-mailului cu datele referitoare la intalnire. Or, daca un candidat nu semnaleaza faptul ca nu a primit mail, societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru acest inconvenient. In cazul in care ati fi semnalat faptul ca nu ati primit e-mailul, va asiguram ca am fi facut tot posibilul sa primiti datele cu privire la interviu."

nicu Marti, 10 Iunie 2014
salariile cum sunt? pentru o pozitie de junior account manager cat e? stie cineva? sau e chiar secretul de pe lume?
Me Miercuri, 18 Iunie 2014
Stie cineva ceva de postul de receptie deschis la ei de curand?
alfadal Marti, 26 August 2014
Salariul pentru un post de Junior Noc il stie careva? Sau detalii despre acest post imi poate da careva?
ragnar Sambata, 25 Octombrie 2014
Am plicat pentru postul de Customer support in english...am dat testele si a ramas ca ma suna pt interviu, au trecut doua saptamani de atunci. In ultimele doua zile am insistat si eu cu telefoane dar nu au putut sa imi zica nici un raspuns clar, daca trec sau nu in faza urmatoare, sunt putin nedumerit pentru ca am oferte si de la alte firme
fyo Miercuri, 19 Noiembrie 2014
Pentru ragnar: din cate am inteles procesul de recrutare se incheie zilele astea, munca incepand undeva pe 27, desi, mai mult ca sigur, ori ai fost sunat, ori ai mers pe alte oferte

Pentru restu' interesati, cine este dornic de o cariera la Nobel sau un prim job, as zice ca e o varianta viabila (din putinele informatii pot spune ca ar fi cel mai ok "call center" din domeniu lasand competitorii la vreo 400-600 ron in urma). Din toate interactiunile mele in procesul de recrutare si prin "zona" de asteptare am ramas cu o parere foarte buna in legatura cu cei de la HR si alte departamente. Singura faza mai ciudatica daca ar fi (pe langa clauza de 1 an de la CS) in legatura cu asigurarea de sanatate, dar au oferte contra cost cu partenerii lor. Bafta!
NU Miercuri, 10 Decembrie 2014

Angajarile masive in Nobel se fac pentru Customer Service, iar ca student sau ca proaspat absolvent este o mica rampa de lansare in cariera. Eu am lucrat 2 ani in Nobel si am plecat din mai multe motive, printre care managementul care lasa de dorit in unele departamente in sensul ca daca ai o problema, tu trebuie sa fii cel care gaseste o solutie. Ca si salarii, sunt putin peste media pietei, chiar si in Customer Service dar sunt compuse din parte fixa care este undeva la 1000 ron iar restul din bonus, pentru care trebuie sa depui un volum de munca foarte mare. Ai ocazia sa cunosti niste oameni placuti, dar dupa un timp atmosfera poate deveni apasatoare datorita pauzelor programate, volumului de munca, zilelor libere care foarte rar sunt sambata si duminica. Ii sfatuiesc pe cei care sunt la inceput de drum sa mearga la interviu, dar nu sfatuiesc pe nimeni sa stea mai mult de 1-2 ani aici.

cubanito Vineri, 8 Mai 2015
Am fost la interviu,intradevar :
- Faza cu 2 mii dolari daca pleci sub un an este pe bune.
-Faza cu programul 2 luni,dupa amiaza,2 luni dimineata si 2 luni de noapte.
-Ai de sustinut 4 teste,in engleza toate desigur, + discutie de vreo 5 minute .
Eu am refuzat pt acea taxa,deoarece ,nu stiu ce va fi peste cateva zile,dapai peste luni de zile,un an.
Ruca Joi, 28 Ianuarie 2016
Am lucrat la Nobel aproximativ 2 ani ca CS Rep. Colegii ok, mediu tanar, salariul peste media pietei si posibilitati de avansare rapida. Am avut un training de 2 luni la inceput, am obtinut certificari iar apoi pe perioada activitatii daca esti ok si iti faci treaba poti avansa intr - o perioada de 1 an de zile si iti creste si salariul. Partea nasoala este cea cu pauzele programate si cu lucrul in ture dar in timp te obisnuiesti. Postul te solicita sa gandesti, la inceput se dau ceva teste, deci trebuie sa te duca putin capul ca sa primesti o oferta de angajare. Am plecat de la ei pentru ca am primit o bursa in afara cu masterul, pentru un job de inceput aveti multe de invatat.
Ingrid009 Miercuri, 23 Martie 2016
As dori sa stiu mai multe detalii inside despre Online Marketing Coordinator pozitie disponibila pe Bestjobs. Un interval salarial? Multumesc
Maria - Reprezentant oficial Joi, 31 Martie 2016
Buna Ingrid009,

Te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie si pe parcursul procesului poti afla toate detaliile care te intereseaza. Te indrum sa vizitezi site - ul companiei: nobel.ro.
Ingrid009 Miercuri, 6 Aprilie 2016
Va multumesc frumos pentru raspuns, chiar apreciez o companie care se implica si raspunde.
Maria - Reprezentant oficial Miercuri, 6 Aprilie 2016
Buna Ingrid009

Iti doresc mult succes in procesul de cautare a jobului potrivit si te asteptam cu drag la un interviu. Pentru detalii, nu ezita sa ne contactezi la adresa de email indicata pe site.
lummy Joi, 26 Mai 2016

Sunt placut surprinsa ca aceasta companie raspunde pe acest site. Chiar sunt placut surprinsa.

In fine, am o intrebare: postul de Customer care cu engleza si spaniola este doar pe program de noapte? Nu imi dau seama din descriere. Cat de flexibil este programul full-time? Multumesc in avans pt raspuns!

Maria - Reprezentant oficial Vineri, 27 Mai 2016
Buna lummy!
Multumim pentru aprecieri, ne dorim sa fim cat mai aproape de potentialii nostrii colegi.
Referitor la intreabrea ta, pentru postul de Customer Representative with English and Spanish exista un program in ture de dupa-amiaza si noaptea. In ceea ce priveste flexibilitatea programului aceasta exista din punctul de vedere al stabilirii turelor. Te asteptam cu drag la o discutie pentru mai multe detalii.:)
coreboy Sambata, 3 Septembrie 2016
Buna ziua,

Are cineva idee care sunt acele bonusuri de performanta? Ce sume?
Ca am tot vazut pe form vorbindu-se de ele.
Net/ brut anything will do :)

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?