Forum despre Olotels (Elohim Net SRL)


Joe Black Luni, 1 Aprilie 2013
Voi scrieti doar despre Call Center cred, dar alte departamente nu au? Cum e la dezvoltare de exemplu?
Maria Miercuri, 3 Aprilie 2013
@fost angajat Am vb cu cineva care lucreaza acolo de 2 ani si mi-a zis ca salariu minim pe care ti-l ofera este de 500 de euro. Cam asa mi s-a spus. Si ca este mult de munca dar esti intrebat daca vrei sa ramai peste program si nu esti obligat. Ca intradevar sunt doua ture. Si ca e mult de munca si ca ajunge sa fie foarte stresant, mai ales daca nu iti faci targetul. Si mi-a zis ca ti se deconteaza si transportul, dar nu stiu daca se referea si la taxi. Asta nu am intrebat.

Oricum asta este ce am auzit de la el si se pare ca ii place sa lucreze acolo. Dar consider ca asta depinde de om ce este dispus sa faci si daca rezisti stresului, ca si el a recunoscsut ca e mult stres si sunt sefi foarte stricti dar ca sunt colegi de treaba.

Mi-a mai zis ca firma s-a dezvoltat foarte mult de cand este el acolo.
fost angajat Miercuri, 3 Aprilie 2013
@Maria- salariul este subiectiv, depinde....pe ce limbi esti, de cat timp esti in firma,target, ti-am zis incepe de la 1700 roni, etc....Sefii sunt foarte stricti, mai ales directoarea e o crizata si are suferinte mari in cap, colectivul e ok, dar ai de tras fata pentru banii aia, muncesti de iti sar capacele, nnu gluma....au ajuns oameni sa ameninte ca pleaca daca nu mai angajeaza personal ca ei nu pot face fata apelurilor si diferitelor doleante ale clientilor...deci da-ti si tu seama !
hmmmmm Miercuri, 17 Aprilie 2013

@fost angajat
tinere,nu cred ca ai inteles doleantele site-ului pe care comentezi si mai rau ,induci lumea in eroare cu afirmatii de genul "Sefii sunt foarte stricti, mai ales directoarea e o crizata si are suferinte mari in cap".Pun pariu ca nu ai lucrat acolo decat pe postul de agent (din cate inteleg din exprimarea ta,erai la dep.vanzari ). Hai sa lasam frustrarile inerente deoparte si daca tot te-ai apucat sa explici pe forumuri ce si cum rezuma-te la activitatea profesionala si la mediul de lucru.
Crede-ma, in mom in care o sa ai o functie de conducere (ceea ce-ti si doresc ) o sa ai surpriza sa gasesti aganjati care te fac si pe tine "crizat" sau dus cu pluta sau mai stiu eu cum si socul psihologic o sa fie f. interesant.

fost angajat@hmmmm Miercuri, 17 Aprilie 2013
hmmmm- ce nu intelegi mai omule din postarea mea? intreaba-ma tu ce vrei si o sa aflii !
hmmmm Sambata, 20 Aprilie 2013
@fost angajat
usurel,tinere ca nu da nimeni cu parul. o sa le iau pe rand
1. - cati agenti ai avut in subordine vreodata ?
2.-care este politica de personal la firma care ai lucrat ?
3. - ce experienta de management/leadership ai in plan personal ?
4. - pe ce criterii sunt selectati oamenii din middle-management ? ai cerut vreodata promovarea ta si ti-a fost refuzata ?
5. - daca tot esti "fost angajat",ti-ai expus nemultumirile in momentul cand ai plecat sau doar ti-ai luat jucariile si-ai plecat ?
6.- crezi ca la alta firma o sa existe un director care o sa te tina de mana si sa te compatimeasca pt cat ai tu de muncit ?

As aprecia sinceritatea.
Mihaela Miercuri, 24 Aprilie 2013
Eu voi avea un interviu pentru pozitia de receptionera part time....
pinkyroz Joi, 9 Mai 2013
@hmm
Sunscriu la relatarile fostului angajat si ma ofer sa-ti raspund eu la intrebari si adaug si din experienta mea:
1. 20 de agenti in cadrul Olotels, 40 in prezent in alta companie
2. Nu exista "firma care ai lucrat". Daca reformulezi intrebarea, poate iti pot raspunde
3. Momentan activez in top management si intentionez prin munca si mult studiu sa ma pastrez acolo
4. Criteriul de baza de selectie a oamenilor din middle managementul Olotels ... am cerut promovarea dar nu m-am calificat pana mai tarziu cand nu a existat alta solutie.
5. In momentul cand am plecat nu mi s-a dat nici macar sansa sa discut sau macar sa expun motivele. A fost ceva de genul "vrei sa pleci? du-te, nu ne intereseaza"
6. Exista directori si buni profesionisti carora le pasa de personal pentru ca inteleg ca pe spinarea lor isi cladesc si cresc firma. Exista directori profesionisti, care isi cunosc meseria si stiu cum sa dezvolte angajatii.

Iar daca e sa ne gandim strict la beneficii, singurul real este salariul, pentru care ajungi sa iti vinzi timpul, viata sociala, relatia si ce este cel mai rau, respectul de sine. Hai s-o luam punctual, de la vladica la opinca si sa-mi raspunzi sincer: cati oameni ies total nepregatiti din training-ul facut si sunt trimisi periodic inapoi in training, pentru ca au uitat sa predea procedura a sau b? Cati oameni sunt mustrati public dupa testele periodice pentru necunoasterea unor proceduri ce nu li s-au predat? Cate week-enduri si sarbatori legale trebuie sa ratezi fara a primi liber si fara a fi platit dublu? Conform codului muncii, asta se numeste abuz. Cate ture pana la 12 noaptea (deocamdata) trebuie sa faci intr-o luna? Si spun deocamdata pt ca s-a lucrat si pana la 1. Si asta pentru 1 bon de masa de 9 lei. De cate ori esti chemat de management in afara programului pentru a-ti atinge targetul sau pentru sedinte, in cazul personalului middle management? De cate ori esti deranjat acasa si chemat in week-enduri si in ture de dupa-amiaza? Care este respectul pentru angajatii vechi? Vezi Larisa, Lili, Gabi, Horia samd? Iti spun eu: la cea mai mica "insubordonare", prin asta intelegandu-se ca indraznesti sa contrazici politicos, indraznesti sa vii cu o propunere la care nu s-a gandit, sau nu iti termini excelurile enorme la timp, esti mazilit public sau, mai rau, cum s-a intamplat in atatea cazuri (Larisa, Gabi, Horia) ti se baga sub nas o foaie de semnat prin care chipurile soliciti sa fii retrogradat, pentru ca legal nu au cum sa te retrogradeze decat teporar si ca masura disciplinara absolut jutificata si atacabila in justitie. Cum au plecat unul dupa altul angajtii buni si cum au ramas din angajatii vechi doar cei fara niciun fel de perspectiva si care nu au evoluat deloc in cariera prin acest job. Oamenii au ramas in firma - Larisa, Horia, Vio, au ramas pentru ca nu stiu nimic altceva sa faca. Asta isi doreste un tanar angajat? Sa-si vanda tineretea intr-un job ce nu-i ofera niciun fel de perspectiva si la 30-35 de ani sa nu stie sa faca nimic altceva? A, si hai sa vorbim de sediu: o toaleta? Sau sa ne amintim de perioada de renovare cand angajatii si-au desfasurat activitatea in garaj si cu toaleta nefunctionala? Sau poate noul sediu va fi mai minunat cu angajatii transportati ca muncitoarele la uzinele comuniste? Sa ne intoarcem la management: iti place sa se urle la tine periodic si sa fii amenintat? Sau iti place sa auzi mereu "daca nu-ti convine pleaca", dupa ce ai facut eforturi sa te adaptezi? Tu cam ce parere ai despre managementul unei firme in care angajatii trebuie sa-si plateasca singuri petrecerea de Craciun si nu exista nici o licenta de Windows cumparata dar masina de serviciu a sefului este un Porsche? Asta indica faptul ca il intereseaza bunastarea ta ca angajat? Unde e respectul la angajatii care sunt facuti sa planga pe platou pentru ca cedeaza presiunii? Sau poate esti respectat prin faptul ca promovarile nu au nimic a face cu nivelul de competenta si ca ajungi sa fii condus de mai mari ca tine? Sau cand ti se cere sa te faci PFA? Cat despre securitatea locului de munca, o singura intrebare: cam cum sta Olotels cu facturarea si contabilitatea? :)

Amice sau amico, revino-ti! Toate astea pentru un salariu actual peste media pietei? Sunt multe firme care isi respecta angajatii, care ii cresc si care ii apreciaza la nivel profesional. Daca stii o limba straina si esti la inceputul carierei, mergi mai bine pentru un salariu mai modest la orice alta firma: HP, WNS, CCC, si sunt atatea altele care ofera conditii mult mai decente si in care poti invata, poti evolua sau iti poti construi experienta pentru un job real. Astept raspuns sincer, matur si documentat.
fost angajat Joi, 9 Mai 2013
Din punctul meu de vedere e curata nesimtire ca angajatii sa stea la rand la toalete, (alea 3 in toata cladirea) si marele director sa aiba Porche Cayenne ultimul racnet. Mai ales ca mai nou baietii din echipa IT stau in alta cladire, ei saracii cand e vreo problema , trebuie sa sa vina dintr-o cladire intr-alta . Sedintele de la Olotels sunt numai monoloage in care se aud doar strigate si amenintari ! Se face tot posibilul sa te retrogradeze ( vezi Larisa, sau sa iti dai demisia vezi cazul Lili ). Turele de noapte , sa iti platesti taxiul din banii tai , nicio firma de profil nu face asta ( Accenture , Cgs, WiPro etc ) ; Si se pot spune multe despre Olotels ...
anna Vineri, 10 Mai 2013
m-au sunat pt un interviu de grup pt postul de commercial assistant to chief executive officer, stie cineva , ceva despre acest post?
alt fost Sambata, 11 Mai 2013
Tot ce a scris fostul angajat este adevarat si nu am nimic de adaugat. Atmosfera in firma este tensionata iar daca esti slab de inger nu ai ce cauta acolo.
papyto Duminica, 12 Mai 2013
Dau dreptate lui FOST ANGAJAT si celor care subscriu ideii pe care a expus-o!Singurul lucru bun din Olotels.com este doar salariul,2200 RON net pt backup office,entry level,kiar dk ai ani de experienta in spate si nivel nativ bilingv.Acel salariu ala poate fi "franjurat" pt neindeplinirea targetului kr ATENTIE DRAGI APLICANTI,ESTE DE 4.500 EU/H SAU 17.000 EU/ZI!!!!Deci,desi esti backup office,adik se presupune k doar primesti telefoane pt rezolvarea unor probleme legate de orice natura cu clientii site-ului,esti conditionat de realizarea acelui target mentionat mai sus.Pt inceput ti se spune k dk nu vei face fata la dpt.comercial,vei putea fi mutat la alte dpte.,de fapt o mare minciuna,te tin 1 luna de proba,timp in kr vei fi ascultat si vanat de toti,supervisori,sefi,kiar colegi,kr vor cauta prima ocazie sa te arunce k pe o masea stricata,fara sa tina cont k esti entry level.Spun asta,si ma adresez si utilizatorului HMMMM,k tot ce a scris este neadevarat,politica lor este refresh de personal la 1-2 luni maxim,pt cei kr rezista si le aduc banii de kr au nevoie!Aplici pt post de helpdesk si de fapt te pun la dpt.comercial,lucrezi in stres pt a-ti atinge targetul,a nu gresi protocoalele si formalitatile destul de stufoase si IREPARABILE.
Mediul de lucru este f tensionat,colegi OK

Intr-adevar se lucreaza si in sarbatorile legale,plus un week-end pe luna,urmand a se recupera cele 2 zile in urm.sapt,timp in kr vei avea liber 4 zile consecutive(sambata,duminica,luni,marti),pe 2 skimburi,8-16 si 16-24,conditii f bune ce-i drept,moderne,toate facilitatile asigurate,inclusiv fructe gratis pt angajati!
Avand o experienta destul de urata,fiind anuntat in ultima zi k ne despartim,desi nu trecuse decat 1 luna,in kr nu trecuse nici macar per.de proba de 3 luni,NU RECOMAND ACEASTA FIRMA,POATE DOAR K JOB DE DISPERARE PT 1 LUNA SAU K NIVEL SALARIAL OFERIT,insa dupa per.asta,vei spune k nu se merita stresul si tensiunea!
fost angajat Duminica, 12 Mai 2013
@ papyto - probabil ca s-au mai schimbat intre timp regulile si va deconteaza taxi-ul ...singurul avantaj in afara de salariu. Legat de fructe, hai sa fim seriosi, cate banane / mandarine / mere mananci tu pe zii ?? Legat de supervizori , asa e , V. e cat de cat ok, mai e si M. si G., care sunt si ei cat de cat intelegatori. Nu ma mira faptul ca C. a avansat; legat de R., el nu prea are cum sa va ajute, el e un fel de coordonator, stie doar cateva proceduri. Nu au un formator ca lumea....aia e ! Sfatul meu : de evitat ! Plus surprize multe la planning si cate si mai cate ! Majoritatea angajatilor pleaca cu scandal, cum a fost si cazul meu !
papyto Luni, 13 Mai 2013
@ fost angajat - Ai dreptate cu fructele,de cele mai multe ori ti se scarbeste de ele,mananci 1-2 piese de fructe,apoi renunti la ele pt k sunt mereu aceleasi!...
Cele relatate sunt destul de recente,de aproximativ 2 luni,dar la cum se perinda personalul acolo,e foarte probabil sa se mai fi skimbat lucrurile pe acolo,in rau desigur,k in bine nu cred!...am uitat sa confirm si eu k,intr-adevar taxiul nu se deconteaza,cel putin dupa noua regula de acum 2 luni...adik,pt fiecare bon de taxi(pe kr il platesti din buzunar,initial,pana la ziua platii),ti se da 1 ticket de masa de 9 RON!!!! o mizerie de politica,de cele mai multe ori,valoarea bonului de taxi depaseste cu mult aceasta suma,mai ales dk stai in capatul celalalt al Buc(sect.6,zona Militari,cum eram eu de pilda,sau Berceni ori Colentina cum aveam alti colegi)!!!!
Anonim Duminica, 19 Mai 2013
Subscriu la ce a scris @papyto. Mediul de lucru este extrem de stresant iar trainerii si managementul sunt pusi pe dat afara de fun .... NU tin cont de oamenii care sunt la inceput si au nevoie de un mic impuls motivational...
Boss Vineri, 24 Mai 2013
Eu am plecat mai demult, am vrut sa uit experienta asta. m- a luat in camera la parter dna de la resurse, si m-a facut sa ma simt ca ultimul om de pe pamant, cum nu mi-am atins targhetul si nu ma potrivesc cerintelor companiei. nici macar o luna nu aveam acolo, trainingul a fost praf, agitatie si crize. Cred totusi ca niciodata nu o sa uit experienta asta. Nimic nu e uman acolo, nici macar resursele umane
Pet Duminica, 26 Mai 2013
Poate sa imi spuna si mie cineva cate interviuri se dau? Multumesc
@pet Luni, 27 Mai 2013
depinde, doua sau trei, si niste teste
Naspa naspa Luni, 27 Mai 2013
Eu am fost la ei la interviu cu prietenul meu.
L-au asteptat 2 de la HR. Prietenul meu mi a zis ca salariul oferit era mic. Plus intrebarea ce salar vrei?? Pai eu vreau bani de yacht si concediu in Hawai..
Fostpedeutsch Marti, 28 Mai 2013
Pentru interviu pe limba germana : nu veniti pe postul de limba germana! Nivelul de munca este de cel putin 3 ori mai mare pentru aceiasi bani iar avantajele sunt zero..mai bine oriunde daca cunosti limba germana decat aici. Exista un agent/maxim 2 pe ture, insuficient pentru cati clienti apeleaza.

Dezorganizare completa in middle management ( care e ca si inexistent). Majoritatea agentilor sunt expediati peste o luna/maxim 3. Colegii sunt f ok, supervisorii la fel dar sunt conditionati de management sa mentina o relatie de tensiune pe platou (asa cred ei ca sporesc productivitatea).Citez: "nu este profesionist sa aveti relatii de prietenie daca va aflati pe un post de supervisor cu vrun agent'. Exista un sup care a fost retrogradat din functie pe un motiv asemanator.

Avantaje: salariul peste medie, pozitionarea in spatiu (care oricum acum ar fi irelevanta, call centerul se muta in pipera iar managementul ramane in dorobanti), media de varsta mica (20-30 ani).

Dezavantaje: nivel ridicat de stres mai ales la departamentul de rezervari, posibilitatea sa fii dat afara oricand pe orice motiv, proceduri care se schimba saptamanal, lipsa unui training ADECVAT (trainingul este degeaba, nu exista traineri decat pe franceza/engleza btw), structura ierarhica inexistenta, dezordine foarte mare pe platou, quality control facut pe ochi frumosi, posibilitati de avansare limitate ( ai de ales intre a deveni supervisor sau....nimic) si un sentiment permanent ca esti supravegheat. Bonusul de care se tot vorbeste pe acest forum este IRELEVANT ( se poate taia la discretie pe ORICE motiv, asta insemnand si ca ai intarziat 20 de secunde peste program, astfel se trece ca abatere administrativa, dupa principiul "where there is a will there is a way).

Concluzie: Recomand Olotels.com celor care au nevoie urgent de un job de vara sau care pot rezista in conditii de stress fara sa inceapa sa planga pe platou sau in bai ( lucru care se intampla f f des la olotels).

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?