Forum despre RCS&RDS


Miruna Miercuri, 12 Noiembrie 2014

@ Andreea.... stai ca tocmai mi-am amintit de o discutie cu marele manager :
El : ce telefon utilizati acum , asa de curiozitate va intreb ?
Eu : folosesc un Blackberry 9790 , este telefonul de servici .
El : si cu ce considerati ca este mai presus de un Nokia N72 ( dansul avea acest model )
Eu : am nevoie permanent de mail pe telefon deoarece primesc informari , situatii , oferte , sugestii , ...etc .
El : pai si eu primesc pe telefon , dar ajung mai greu mail-urile
Eu : tocmai de aceea utilizez Blackberry deoarece de la firma ne-au activat conturi de BIS pe telefoane si primim mail-uri instant .
El : PAI SI EU AM INTERNET PE TELEFON :))))))))))))
Eu : BIS este putin diferit de internetul clasic si ofera anumite avantaje
El : cred ca nu m-ati inteles , si eu am internet pe telefon si primesc mail-uri la 30 min
Eu : va puteti modifica setarile din telefon iar actualizarea se face intr-un interval mai scurt
El : nu cred sa existe asa ceva dar ma rog ( cu un ton putin arogant ) . si eu am BIS pe telefon
Eu : BIS nu este acelasi lucru cu internetul prin APN .
El : Mda...sunt indentice dar ma rog . Sa trecem mai departe

Deci , in concluzie , ce poti invata de la un sef? :) Un sef trebuie sa te perfectioneze , sa te ajute sa te dezvolti , sa stie detalii tehnice mai ales in domeniul acesta .

dana Joi, 13 Noiembrie 2014
pt postul de contabil, poate sa-mi spuna cineva ce grila de salarizare se aplica , ce interbari se dau la testare? multumesc
pt Akela Sambata, 15 Noiembrie 2014
Akela, de regula ii cheama la interviul de grup pe cei care au facut cele mai bune teste, de regula cam 10% din cei care le-au sustinut. Da-ti silinta data viitoare si fai mai bine la test mai ales ca acum stii intrebarile (desi nu stiu cum de n-ai facut bine nici pana acum, intrebarile sunt banale).
Vezi ca la interviul telefonic tipa te intoarce pe toate partile, sa nu te enervezi oricat de mult s-ar repeta intrebarile si oricat de ciudate ar fi, iti testeaza nervii.
Loredana p Joi, 20 Noiembrie 2014
Buna. Cine lucreaza in cadrul firmei, imi poate spune daca salariul il primeste ca avans si lichidare sau 1 data pe luna. A si daca esti angajat in perioada sarbatorilor iti iei prima de sarbatori sau au o clauza( gen sa ai 6luni la ei) ca sa primesti prima de sarbatori?!
cristina Joi, 20 Noiembrie 2014
Buna .Poate sa imi spuna cineva care este salariul unui casier la Rds ? Multumesc anticipat
pt Loredana P Vineri, 21 Noiembrie 2014
depinde pt ce post, in call center se ia de 2 ori pe luna, cu prima depinde de la oras la oras, pt ce localitate te intereseaza?
Helene Vineri, 21 Noiembrie 2014
Buna!
Am fost chemata pentru un interviu pentru operator call centre in Brasov.
Stie cine sa-mi spuna ce salarii se ofera pentru un astfel de post si care e programul si atmosfera de lucru? multumesc
pt Helene Vineri, 21 Noiembrie 2014
ai fost chemata pentru interviu sau pentru test? in ce zi mai exact?
salariul, in jur de 2000 de lei net
Loredana p Vineri, 21 Noiembrie 2014
Pentru Bucuresti.
Helene Vineri, 21 Noiembrie 2014
Pentru interviul acela cu test de word, excel, comunicare etc. mersi
ianis Sambata, 22 Noiembrie 2014
Loredana P si in bucuresti tot de 2 ori : 5 si 17
Helene atmosfera de lucru este destul de tensionata, se lucreaza sub target (medie de apel) si greselile sunt taxate, de multe ori te va pune sa suni clientul inapoi in cazul in care transmiti o informatie eronata. De altfel va trebui sa faci multe lucruri simultan :sa asculti clientul, iar de regula cine suna sigur are o problema sau e nemultumit, cei ce sunt fericiti nu suna garantat, in acelasi timp sa pui coduri (un fel de motiv pentru care suna clientul, ca sa realizeze ei niste rapoarte), sa respecti si procedurile, sa personalizezi si sa nu ai pauze in vorbire. Practic atunci cand clientul tace, chiar daca povesteste ceva (cum multi au obiceiul) tu va trebui sa raspunzi totusi cu ceva, sa nu ii dai impresia ca nu il asculta nimeni. La inceput vei fi stresata, mai ales fetele in primele 2 saptamani chiar...plang. Dar dupa o vreme vei ajunge sa cunosti indeajuns de bine procedurile incat ziua va trece in zbor si dupa fiecare 2 saptamani vei avea banii tai.
Mult succes cu personalul HR! ;)
kristi Luni, 24 Noiembrie 2014
vroiam sa intreb si eu cit dureaza perioada de recrutare, adica cit timp sa astepti un raspuns pozitiv sau negativ de angajare?si cit de des sunteti anuntati chiar daca raspunsul e negativ?
pt kristi Luni, 24 Noiembrie 2014
dureaza aproximativ 1 luna (pt call center) de la momentul in care te suna sa mergi la test si pana la rezultat, rezultat pe care il afli decat daca ai fost acceptat, daca nu - stai cu ochii mult si bine pe telefon ca nu te suna nimeni
se procedeaza cam asa :
-depui cv-ul si te suna ori peste o zi (daca au nevoie mare mare) ori peste 1 luna - 2 , de regula in call center se angajeaza la 3 luni, ei centralizeaza cv-urile si te suna in momentul in care au o data stabilita pt test
-te cheama la test de regula sambata, cheama cam pe toti pe care au aplicat
-dintre aceste teste aleg cam 20 care sunt cele mai bune si te suna tipa de la HR de la Bucuresti si iti pune o gramada de intrebari la telefon (eu cred ca testeaza nervii, multe intrebari nu au sens si pur si simplu se repeta dar spuse altfel)
-te suna cam la 2 saptamani dupa ce dai testul sa faci cele spuse mai sus
-daca treci interviul telefonic esti chemat la cel de grup cam dupa o saptamana, si acolo trebuie sa faci fata unor chestii nasoale (depinde de starea tipei de la HR, iar de regula starile ei sunt...ciudate si nasoale)
-dupa interviul de grup ti se zice la revedere si sa astepti un tel intr-o sapt(daca esti acceptat) sau un mail (daca esti respins), bineinteles ca nu trimite nimeni niciun mail si astfel esti contactat doar daca ai luat
-in total s-a cam facut o luna, totul dureaza atat deoarece specialista HR vine de la bucuresti si tine interviul de grup alaturi de coordonatorul local
mult succes! de curiozitate..pt ce oras ai aplicat? ai fost chemat la test/interviu ceva?
dana Miercuri, 26 Noiembrie 2014
poate spune cineva ce salariu are un contabi de la rcs&rds, ce mod de selectie a personalului se practica, si ce fel de teste se dau pt postul de contabil?
multumesc anticipat
Anon Joi, 11 Decembrie 2014
Sunt angajt al RCS&RDS pe CC PF Bucuresti,in schimb o sa va prezint obiectiv postul :) . Intr-adevar trebuie sa ai rezistenta la stres ca sa te mentii cat de cat ( fosti colegi si-au dat demisia dupa o zi,dupa o luna,dar si dupa 3 luni din cauza de "necompatibilitate pentru post"). In schimb este un mediu destul de activ,te tine in priza. De la supervizor la operator,nu exista diferenta de atitudine,doar de cunostinte(automat un supervizor e mai bine pregatit decat un operator). Salariul e platit in doua transe intr-adevar,pe 5 si pe 17 ale lunii (doar in cazul in care e week-end si bancile nu au program,se plateste in prima zi lucratoare strict). Sunt cazuri in care trebuie sa ai abilitati de mediere dezvoltate pentru a ajunge la un numitor comun cu clientul. Daca esti injuat,ai inchis,dupa o a doua avertizare. Sunt si cazuri in care un client iti multumeste sincer chiar daca tu iti urmezi doar procedura (ii "repari" internetul,televiziunea). Au fost apeluri in care sunau femei batrane,le spuneam cum sa faca revenire la setarile din fabrica ale decodorului (sunt tutoriale cu screen shoturi pe intranet,vezi fiecare pas pe care il face clientul,si il indrumi) si imi multumeau din tot sufletul. A fost si o clienta(in varsta), fosta profesoara de limba romana[povestea ea:)) ] care a vrut sa vina la sediu sa imi dea o ciocolata (gesturile marunte pot aduce o satisfactie enorma).
Nu neg ca sunt si apeluri in care ti se sparg in cap toate nenorocirile unui client cu compania( de multe ori,nu numai cu compania,dar m-a certat o clienta ca nu-i mergea whatsapp,ca sa constat ca nu avea spatiu pe telefon,dupa nenumarate incercari de a explica faptul ca RCS&RDS ii furnizeaza servicii de internet). SItuatiile sunt aproape mereu diferite,multi clienti atehnici si aroganti(ca sa nu le spun altfel) care doresc asistenta tehnica pentru routerul personal,nu au capacitatea sa inteleaga diferenta dintre router si serviciu de internet.
Legat de "angajarea pe pile" mentionez ca in CV'ul meu era trecuta numai o experienta de 3 luni la un noname call center si anul 1 de facultatea la UB si intentia de a lucra,mai mult,nimic. Cu toate astea am fost chemat la test,dupa am fost apelat pentru interviul telefonic( nu o singura data,de mai multe ori,cu posibilitatea de a apela eu). Nu vi se pare normal sa fie si un interviu telefonic? O sa vorbiti la telefon 7h30m pe zi,nu e putin,nu e usor,trebuie sa fiti pregatiti pentru asta.
Suportii organizeaza iesiri la film,sunt pregatiti mereu cu medicamente(in caz de ceva),iti aduc apa la birou daca esti in apel si iti e sete. In cazul in care nu te intelegi cu un client te ajuta. Atmosfera de colegialitate permanent prezenta :). Exista si tura de noapte,in care o saptamana lucrezi de la 11 la 7 dimineata,dar ulterior ai o saptamana libera.Se intampla odata la sase luni si nu ai pe altcineva in departament decat un coleg de la TV Satelit.
Wow Joi, 11 Decembrie 2014

Akela eu am fost sunat azi pentru al 2-lea interviu in Oradea, cel din 17 decembrie. Dar dupa ce am citit aici m-am descurat total. O sa mai postez dupa interviu sa va spun cum a fost.

Dan Joi, 11 Decembrie 2014
@Anon: Interesante si utile informatiile. Multumim! Poti sa imi spui ce salariu primeste o persoana cu asemenea responsabilitati,macar orientativ? si daca se lucreaza ore suplimentare,iar daca da, se platesc? multumesc!
Anon Vineri, 12 Decembrie 2014
@Dan: Salariul e motivant,platit in doua transe,cate 1.000RON /transa(pe 5 si pe 17). Orele suplimentare se numesc ore de "voluntariat" ,acestea le poti lucra doar daca e nevoie (supervizorii trimit mail cu intervalul in care poti sa faci ore suplimentare). Nu sunt platite,doar ca le poti folosi sa-ti scurtezi programul din alta zi. Daca intri la 14:00 la 22:00 , poti sa iesi la 21 sau sa intri la 15 :).
Cu mare placere :)
Ovidiu M Marti, 16 Decembrie 2014
buna, ar putea cineva dintre cei prezenti pe acest site sa ma ajute cu o procedura de lucru privind rezilierea contractelor de lucru si deschiderea de tickete? V-as fi recunoscator daca m-ati contacta.
Wow Miercuri, 17 Decembrie 2014
Salut. Am revenit cu noi informatii dupa ce azi am fost la cel de al 2-lea interviu din Oradea. De data aceasta pe langa tipul de data trecuta care raspunde de departamentul din Oradea a fost si o doamna de la Bucuresti. Cei 2 au avut o atitudine ok din toate punctele de vedere ( nu cum spunea cineva pe aici ca a fost la un interviu ,,de umplutura'' etc). Am fost 8 persoane ( din 10 ) cate trebuia sa fie la acel interviu. Prima data ne-au intrebat ce stim despre firma si ce servicii ofera. Dupa aceea ne-au informat urmatoarele:
Tot ce s-a spus pe aici e adevarat. Sunt foarte stricti si exigenti. Daca ai ridicat tonul la un client...adio loc de munca. Daca ai intarziat 1 min...recuperezi acel minut in ziua libera. Nu poti sa faci schimb cu un alt coleg decat daca ai rezultate bune la examinari, concediul tot asa se programeaza, in functie de randamentul dat. Nu ai voie sa vorbesti, butonezi telefonul ( nici macar ca acesta sa se afle pe birou ). Sunt 2 intervale de pauza, nu le poti lua cand vrei tu. Daca nu ti-ai luat pauza la ora stabilita, ai pierdut-o. Contractul se semneaza pe 3 luni, dupa care pe 6 luni de 2 ori si dupa aceea pe o perioada neterminata. Trainingul este de 2 saptamani din care 4 zile la casca dubla ( adica stai langa un operator si asculti ce vorbeste si inveti procedeele pe care le executa la pc ). Trainingul este platit. Dupa fiecare zi de training se da test ( a doua zi ). Nota 7-8 nu este acceptabila la acest test. Dupa ce a vorbit fiecare despre el ( ce studii a terminat si unde a lucrat ) Au urmat niste intrebari despre locul ( locurile ) de munca. Intrebari de genul de ce ai plecat, cu ce situatii mai dificile te-ai intalnit etc. La final sau facut role play in 2 in care s-a discutat in contradictoriu. Despre salar nu s-a discutat deloc. Cei care vor fi selectati vor fi contactati la sfarsitul anului sau inceputul anului viitor. Totul a durat 2 ore.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?