Forum despre RCS&RDS


andrei Marti, 3 Iunie 2014
Ce salariu e pt operator suport tehnic in bucurest?
der Joi, 5 Iunie 2014
@cornel. Se lucreaza 8 h pe zi. pauzele sunt de 15 minute, ai 2 pe zi. Se pot face schimburi de tura, trebuie sa gasesti om cu care sa faci, ulterior sa-ti fie aprobat de supervizor/suport. Trainingul dureaza cateva zile, si apoi direct la casca dubla. In o sapt aproximativ, incepi sa iei apeluri. Se plateste normal! Greselile mari sunt sa nu intarzii repetat, primesti avertimesmente verbale care-ti vin pe mail apoi scrise de la bucuresti si la mai multe adunate esti out. Sa nu inchizi, sa nu tipi, nu se mananca in call center. etc. Cam ca in orice firma, numai ca sunt destul de stricte si de obicei se cam respecta.
call-center Joi, 5 Iunie 2014
Buna,
In CC atmosfera este foarte tensioanata, acumulezi foarte mult stres, baza de date este mai mereu nefunctionala, foarte multe informatii noi, pe care trebuie sa le asimilezi intr un timp ff scurt, si imediat apar altele noi, medie de apel pana acum de maxim 4 minute, acum de 3.50 , 3.40, si da! se dau ff usor referate ce pot duce la scadere din salariu, se semneaza demisia in alb atunci cand semnezi pe nedeterminat.
Schimburi se pot face, depinde de oras si daca se indeplineste targetul cu media de apel...
sunt mai multe ture de dimineata/ dupa amiaza, dar sa lucrezi in atatea schimburi si sa mai ai si o familie, viata personala..e dificil.
Pt programarea concediilor se tine cont de evaluari, rezultate, teste peste teste si asa mai departe+ cerere semnata cu 2 luni inainte.
De asemeni se dau foarte multe teste in generalcel putin un test la 2 saptamani tot se da, si informatiile sunt numeroase. Nu ese un job la care faci mereu acelasi lucru, sau inveti ce faci si te culci pe o ureche. Azi poti fi de nota 9-10 si maine simti ca ti zboara pamantul de sub picioare si esti luat la 13-14

Bafta!





Macar banii iti intra la timp pe card.
Dar dupa cativa ani ori devii imun/ robot ori te indopi cu pastile/ calmante..
In lipsa unui alt job..e ok..o perioada..
Bafta!
ionut Vineri, 13 Iunie 2014
salut! dintre cei care au fost la interviul de grup in craiova, pentru call-center (interviul de la inceputul lunii iunie), a fost cineva sunat? cei de la recrutare au comunicat faptul ca intr-o saptamana toata lumea va avea un raspuns oricum ar fi negativ sau pozitiv, lucru care cel putin in cazul meu nu s-a intamplat. Sunt curios daca cineva dintre cei care au fost la interviul de grup citeste aici si il/o rog sa raspunda! Multumesc anticipat!
jackal Marti, 17 Iunie 2014
Dupa cat timp de la primul test pentru postul de suport tehnic se trimite un raspuns (negativ sau pozitiv).
Va multumesc
Sofia Marti, 17 Iunie 2014
Cum este testul pentru suport tehnic?
jackal Marti, 17 Iunie 2014
chestiuni legate de cisco... chestiuni legate de terminologie... sa faci subnetari.. etc.
Rox Miercuri, 18 Iunie 2014
Buna seara! Am fost chemata maine la interviu pentru postul de agent vanzari teren si as vrea sa stiu in ce consta acest interviul. Multumesc!
alin Vineri, 20 Iunie 2014
Rox esti angajata. Interviul consta in 2-3 intrebari la care indiferent ce ai raspunde te vor angaja pentru ca este lipsa acuta de personal in sectorul asta. O sa ai o incadrare pe 2 ore, 150 ron salariul fix + comisioane din contractele care le semnezi. Depinde doar de orasul in care te angajezi si depinde ff mult de campaniile pe care le vei avea (ce vei vinde). Ai sanse sa faci ceva banuti si ai sanse si sa te plimbi (se fac des deplasari, aka agentii din X oras ii duce in alte parti cand e "campanie" si trebuie facut ceva urgent ca sa ia fata altei companii care incearca sa "detroneze" rds), plimbare in care iti asigura cazare (care in 9/10 cazuri este foarte ok), transport in week-end acasa + diurna 20 ron/zi (faza cu dusul acasa in weekend depinde si de supervizorul pe care il vei avea. Daca esti la inceput de cariera, liceu, facultate, fara familie este jobul ideal unde sa faci si experienta si ceva banuti, dar daca ai o varsta si deja nu-ti mai arde sa stai departe de casa mai mult o sa iti blestemi zilele. Repet, ca tanar e o experienta benefica in proportie de 85%, restul de 15% constituie nervii tocati de unii clienti ingamfati care te ia drept milog cand le vii in fata usii si de sefii/supervizorii in mare parte ciufuti.
Joe Duminica, 22 Iunie 2014
ionut sau altcineva care stie, imi spuneti va rog in ce consta interviul colectiv ? Multumesc.
makanaki Miercuri, 25 Iunie 2014
Buna ziua,

Stie cineva ce salariu are un gestionar la RDS-RCS??
pt joe Duminica, 29 Iunie 2014
Joe la interviul de grup vei fi tu cu inca 7-8 persoane, veti discuta despre rds...taina corporatista. Te vor intreba ce stii despre firma, ce servicii noi s-au lansat curand, cum vei face fatza la anumite situatii pe care le vei intalni la viitorul job. Banuiesc ca vorbesti de Call Center. Se vor face role-play-uri, tu si inca un coleg veti discuta in contradictoriu (veti simula practic o discutie cu un client). Sa fii degajat, dar nu pus pe glume, sa fii cat poti de serios si sa nu lasi vreo slabiciune sa-ti scape in vreun raspuns. Fa-te ca ti-ai vinde si mama pentru binele rds-ului si clientilor rds si vei lua postul. Pt care centru ai aplicat? (ce oras)
Diuna Duminica, 29 Iunie 2014
Mai oameni buni, astia vorbesc serios?! Diurna lor = 20 lei / zi ??? Ce naiba faci cu banii aia, mananci o masa si atat ?!
Unu Joi, 3 Iulie 2014
Call Center sau Operator Frontline la Rcs Rds (in Bucuresti) sa va zic cu sta treaba pe bune:

1. NU am experienta in domeniu Call Center sau ceva apropiat.
Am aplicat pe site-ul lor rds.ro si am fsot chemat dupa 2 saptamani de la aplicare la un test (au fost 3) ok. Prima intalnire in care am dat cele 3 teste: Testu 1 - cum arata un MAC, ce este Intranetu, ce canele ofera rcs, ce servicii ofera + alte legate de telefonie sa spunem diferenta intre telefonia fixa si mobila (nu mai tin minte exact). Testu 2 - comunicare.. tot scris gen cum raspuzi in anumite situatii. Testu 3 - sa copiezi un text de pe foaie in word + un tabel in excel sa faci suma la niste note de evaluare a unor prs. A trecu o luna si am fost sunat pt. a 2 intalnire Interviu de grup: Din start neprofesionalism, amatorism am astepta in fata la market acolo pe gang 10 minute in plus fata de ora oficala (10:00) a venit fata asta tinara pana in 30 ani si ne-a "saltat" pe scari am anunjs in birou unde ne-am asezat in functie de hartia cu nume din fata... a aparut si sefa departamentului Frontline (ele 2 avea sa taie in carne vie :)) ] amabile au intrebat daca vream apa (eu da + inca unu). Au inceput prin a intreba ce stim de rcs (ce ofera unde ofera ce sunt cine sunt) noi raspundeam asa pe rand sau la gramada (ai tanara mai nota ceva pe un tabel, probabil cum raspundeam) apoi faza tare zice aia tanara (HR): toata lumea a inteles cum este cu programul de lucru ? Da, doar am comunicat la telefon .... atunci mi-a picat fisa CA SUNT DE UMPLUTURA la acel interviu ma ridic si intreb: ce program ca eu nu am fost anuntat la telefon ?, ati spus doar daca vin la 10:00 la al doile interviu ! Atunci sefa de frontline ii face un semn si ii zice el el si aia mica ii confirma (a inteles ceva: probabil ca el este de umplutura si doar ca sa ne facem interviu) din nou neprofesionalism, amatorism. Apoi se apunca sefa frontline sa zica programu de lucru ( 8 ore se intra si de 7, 8 ,9 10 etc daca termini la 23 nu-ti asigura transport daca termini la 24 si 1 iti asigura trans. + o data pe luna sau la 6 luni o saptamana de noapte full dar esti liber toata saptamana urmatoare, se lucreaza si in weekend si de sarbatori in fine un program cam idiot) [opinia mea: eficent era 12/24 12/48] apoi concediu il programezi in decembri pt anul care vine (21 de zile: din care 20 le programezi + 1 zile pt cazuri speciale prbl. urgente) se pot face schimburi de ture (invoire NU) daca ai 5 prbl. pe an spontane nu prea ai ce sa faci daca nu ai cu cine face schimb de tura.... SCHIMBU de tura se face dar in functie de rezultatele (sunt evaluari saptamanale, lunare, anuale + media apelurilo tel), concediu se planifica in funtie de rezultate ( daca esti cel mai slab din deprtament nu ai cum sa iei in August concediu ci la inceputu lu Iunie). K au intrebat daca sunt disponibili la program si daca ne convine situatia spusa: 2-3 nu prea restu de 5 da (am fost 8). K mai departe intreba pe fiecare din Cv ce a facut dc este aici (intreabrea idioata DC ESTI AICI: CA SA_MI O CARIERA IN CALL CENTER >>> THA ca nu am job si nu am bani) la fiecare a stat minim 10 - 15 min bah la una 30 min de vb cu mine in 6 min a rezolvat (eram de umplutura) alt gest de neprofesionalism, amatorism aia tanara isi aranja pleata ca si cum ai fii la plaja cand esti ud.... Apoi a jucat un role play unu era client si unu vanzator ( dorea sa vada cum comunicam) ... final va multumim si va anuntam (au fost corecti si au anuntat prin mail ca nu corespund adica flit)

Concluzie: Ati vrut Capitalism = Time is Money = Rcs&Rds (la 7 dimineata trb sa fii logat la pe pc sa incepi, nu se intarzie) O institutie bine structurata din punctul de vedere Time is Money dar cu oameni amatori in functile de Recrutare si Head de Frontline (uitasem amandoua au ras destul de mul pe timpul interviului) . Salariul nu s-a discutat dar din zvonuri 2000 dar nu cred poate 2000 Brut si Net 1400 .... 9nu stiu cum esti platit noaptea) poate ajungeai la 2000 cu turele de noapte !
erica Vineri, 4 Iulie 2014
diurna nu e 20 de lei pe zi..nu mai vorbiti daca nu stiti..limita legala e 32.5 lei / zi, iar rds-ul ofera mai mult.
ionut Vineri, 4 Iulie 2014
@erica lucrez si stiu, am primit diurna asta in toate deplasarile de anul asta! :)
@unu nu e de mirare ca nu te-au acceptat, ai o atitudine complet gresita, ai o frustrare ca "esti de umplutura", cu atitudinea asta n-ai sa te angajezi nici pe 800 de lei, sau o sa te angajezi si o sa pleci repede. Intrebarile alea sunt puse cu un scop, nu nea aparat raspunsul tau fizic ii intereseaza, cat ce transmiti prin el. Salariul e 2000 NET.
ioana Duminica, 6 Iulie 2014
@unu ..atitutidea ta denota neprofesionalism si "amatorism" si frustrare, daca ai fi fost acceptat nu vorbeai asa...si vorbesti in necunostinta de cauza...
@ionut Miercuri, 9 Iulie 2014
si eu lucrez si am deplasari destul de des..nu stiu ce sa zic.vorbeste la personal sau la HR daca nu primesti mai mult de 32.5..

unu , nici nu ma mai obosesc sa iti raspund :)
Pandarom Marti, 15 Iulie 2014
Am fost chemat maine la interviu pentru agent call center, am inteles ca sunt niste intrebari din abonamentele lor si serviciile care le ofera + ca sunt mai multe teste nu doar unul ?
Unu Marti, 15 Iulie 2014
Pt. Ioana... stai linistita ca nu aceptam (in cazul in care eram ales) postul la un asemenea program + fazele cu concediu (in functie de rezultate) ! deci nu sunt frustrat si atitudinea mea este una normala prin care am zis exact ce s-a intamplat acolo. Te asigur ca nu exista necunostinta de cauza - nu stiu de unde ai tras concluzia asta ! neprofesionalism si "amatorism" se afla la cele doua angajate ale rcs-ului HR si Sefa departamentului front line ... care radeau ca la targ si isi baga mana in par parca acum a iesit din mare de la Mangalia. Ioana fata draga daca nu stii de ce te bagi ?

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?