Forum despre Rosegur


Lola Marti, 23 Aprilie 2013
Exact asta am spus si eu. Sa vedem ce va face administratorul. El va decide multe lucruri. Tot ce putem sa facem este sa asteptam.
flo Marti, 23 Aprilie 2013
e clar Leonidas esti sus de tot.la care rosegur ai lucrat de vorbesti de bonusuri de pasti?
123 Marti, 23 Aprilie 2013
citez
Apropo ce se va intimpla cu plata salariilor pe luna aprilie si eventuale bonusuri de paste pentru salariati ...?....administratorul judiciar in ce conditii le va aproba..?...Deasemenea modul in care va reduce cheltuielile Rosegur...unele pot fi drastice...
inchei citatul
asta suna tare de tot
flo Marti, 23 Aprilie 2013
mai 123 ei voiau ca fraierii din teritoriu sa faca servici pe 600ron iar cei din bu{DA}curesti sa ia dublu sau mai mult nu mai zici de sefi ca nu te mai poti de sefi si cica ba baiatule tu stii cum se fac banii intr o firma de paza?mai putin imi pasa eu sunt soldatul{pionul},l sacrificat pt binele reginei sau ca timur lenk sa nu fie facut mat,iar toata politica aia pompoasa de dezvoltare sau de marketing a firmei nu face doi bani daca eu nu sunt motivat ca sa mi fac serviciul corespunzator si tu imi scoti ochii cu chestii gen s au dat slariile la timp,da ma zeilor din olimp artemis zeus ares si restul eu sunt bachus in ziua de salar si macar atit pot sa fac si eu sa postez cevas ce nu va convine pe forum marea firma rosegur multinationala .cu mine sta fata in fata clientul bancii,mall ului,benzinariei etc si daca el imi da 5 lei se uita la uniforma aia curata dar decolorata de atita spalat si in gindul lui solidarizeaza cu mine si va zice ceva de bine voua cei din olimp.pax vorbicum
Teo Marti, 23 Aprilie 2013
....sunt suficiente "capitole" de unde se pot reduce drastic cheltuielile si "drenate", sau canalizate unde trebuie.....in primul rand respectarea unei grile de salarizare a celor de la centru, cu un mediu pe economie sau minim ca al restului personalului.....daca e criza....e criza pentru toti.....la toti ne este greu, dar nu la toti la fel.....daca vrem sa iesim din acesta situatie, sa ne-o asumam toti la fel......in al doilea rand, daca noi "palmasii", nu am beneficiat de bonusuri.....sa nu beneficieze nimeni....in al treilea rand, reevaluarea si renegocierea spatiilor inchiriate.....unde se impune schimbarea spatiilor, sa se faca la un alt pret sau chiar alt confort.....in al patrulea rand, "recalibrarea" si recalcularea stricta a consumului de carburant pe tip de autovehicul, tinand cont de vechimea acestuia, nr. de kilometri rulati si configuratia aproximativa ( deal, vale, urban, rural, defileu etc) a traseelor zilnice de parcurs, a fiecarei masini din pct-ele de lucru.....cu siguranta sunt mai multe.....eu am identificat in "prima urgenta" 4.....sigur vor fi colegi care nu sunt de acord cu aceasta, dar daca stam sa privim in urma in istorie, ( PASTRAND PROPORTIILE), si sa observam cam ce a fost Japonia dupa razboi si nu in ultimul rand indemnul sec al imparatului Hiroshito.....IESIM DIN SITUATIE SI INVINGEM, ORI NE DEZINTEGRAM CA NATIE.
LEONIDAS Marti, 23 Aprilie 2013
Flo

La Prosegurul din Atena si Halhidiki.......unde se dadeau bonusuri sub forma bonurilor de masa de Pasti si de Craciun si prime cind se prindeau hoti. din magazine Berischa,Mango,Stradivarius ..sau locale...sau se recuperau pagube...unele bonusuri erau date si de beneficiari la intelegere cu conducerea firmei.....sub diferite forme...
LEONIDAS Marti, 23 Aprilie 2013
TEO

Foarte corect ce prezinti........dar ar trebui sa sti ca aceste masuri in totalitate sau in parte ... tin SI de responsabilitati in sarcina sefilor de tura, sefi de obiectiv, inspectori de operatii si care sunt direct in contact cu beneficiarii si cerintele lor....
Acesti sefi sa le spunem inferiori , trebuie sa ia asemnea masuri care sa eficentizeze costurile si in final sa se asigure servicii de paza si interventie profesioniste si de calitate iar clientii ....banci, centre comerciale , mall, benzinarii etc sa fie multumiti si sa nu rezilieze contractele.....din pacate la Rosegur s-a intimplat dupa 2010...iar foarte multe obiective au fost luate de concurentii companiei...cei care lucreaza in Rosegur in punctele de lucru stiu acest lucru...

Pentru o intelegere mai exacta a problemei eficentizari costurilor cu personalul dar si cele operationale iti sugerez sa vorbesti cu agenti de securitate de la BGS, Securitas, G4S....firme cu actionariat strain....si o sa vezi cum actioneaza ei in comparatie cu modul de lucru care a fost la Rosegur...asta explica si de ce aceste firme au in portofoliu ori si-au mentinut clienti mari ...cu retele nationale sau monopolul de colectari cum este G4S.
Ex Rosegur Miercuri, 24 Aprilie 2013
Pt sefi de obiectiv si I.O. in era Rosegur comunicare buna in toate planurile: E.M.I., informarii si etc., actual E.M.I. ..? TEHNIC..? Dispecerat...? Comunicatii......?
Cristian Miercuri, 24 Aprilie 2013
Leonidas ca agentii sa beneficieze de bonusuri trebui sa si arate ca merita acele bonusuri. Randamentul agentului trebuie sa fie constant si peste medie. Nici un beneficiar nu va da bonusuri pe ochi frumosi. Doar pe baza rezultatelor individuale si a muncii in echipa. In romania majoritatea agentilor se multumesc cu putin. Se multumesc cu salariul pe care il primesc. Nu sunt constienti de faptul ca pot primi anumite beneficii daca se straduiesc putin mai mult. Personal pot sa spun ca stiu multi agenti carre se multumesc doar cu salariul si nu sunt interesati de bonusuri pentru ca asta ar insemna sa se zbata putin. Cunosc personal multe obiective in care beneficiaru vrea sa dea bonusuri si prime dar nu are cui.
Teo Miercuri, 24 Aprilie 2013
Leonidas.....de acord cu tine....sefii de tura, de obiective si directorii de operatii sunt sigur ca au actionat in consecinta si si-au dorit "eficientizarea" si eficienta muncii.....din pacate nu prea aveau " autonomie" si " libertate' in miscare, datorita monopolului supercentralizat de la "centru"....aceasta "legatura" ombilicala....te asigur...ca a "tras" mult eficienta inapoi.....sunt sigur ca intelegi perfect ceea ce spun.....daca se cauta "vinovati" si "tapi ispasitori", nu trebuiesc cautati la pct-ele de lucru.....in teritoriu treaba se face "cu orice pret".....si apropo....stie "centru' cu ce probleme se confrunta "TERITORIU"?.....se pare ca nu....nu reusim sa ne rupem de trecut si sa ignoram sintagmele "SE DESCURCA EI....TREABA TREBUIE SA SI-O FACA" si "LASA CA MERGE SI ASA"....se poate verifica....ASA STAU "TREBURILE"
Teo Miercuri, 24 Aprilie 2013
.....datorita lipsei de implicare si solicitudine a "centrului", multe puncte de lucru sunt in stare de "alerta"....au pierdut unele contrate si obiective, si risca sa mai piarda si altele.....nu-mi cere sa "detaliez"....SITUATIA SE CUNOASTE.....SUNT SOCAT CA NU EXISTA REACTIE DIN PARTEA LOR....PRIVESC CU NEPASARE CUM NE DUCEM DE RAPA
Teo Miercuri, 24 Aprilie 2013
Cristian....nici nu-ti poti imagina cate eforturi fac uni agenti in teritoriu, pentru ca treaba sa mearga bine si sa isi onoreze contractele....te asigur ca exista multa "zbatere" si mult "nerv"...stim ca beneficiarii nu acorda bonusuri pe ochi frumosi....Rosegurul le acorda pe ochi frumosi.
Teo Miercuri, 24 Aprilie 2013
....si mai sunt agenti care " nu se multumesc" numai cu salariul....mai vor si putin RESPECT
flo Miercuri, 24 Aprilie 2013
bine zis TEO,bravo.marite Leonidas m ai luminat,inseamna ca multe bonusuri{bonuri} ramineau la filtrul numit I.O.DAR ACUM E TARDIV mai ales ca f multi colegi au plecat si nu cred ca cineva mai vrea sa dezgroape mortii.
anonim Miercuri, 24 Aprilie 2013
Ce se va intampla cu TRANSPORT VALORI multumesc daca mi se poate raspunde
LEONIDAS Miercuri, 24 Aprilie 2013
TEO SI CRISTIAN

Foarte interesante chestiunile legate de autonomie, libertate...si monopolul supercentralizarii....dar necesita detalieri:

- la firmele private, angajatii au autonomie si libertate de actiune ......firmele chiar sunt foarte interesate ca acestia sa aibe initiative personale in rezolvarea sarcinilor si ii recompenseaza sau ii promoveaza;
- la Rosegur, incepind de la directori si pina la sefii de tura toti aveau libertate de actiune....nimeni nu le-a pus nici o opreliste sa gaseasca clienti...sa propuna incheierea de contracte...chiar li se cereau aceste lucruri..... li se impuneau...erau evaluati si dupa acest criteriu.....sa identifice necesitati tehnice...furnizori de servicii cu preturi corespunzatoare....tot ce era necesar pentru buna desfasurare a lucrurilor.....realizarea pregatirii profesionala adaptate la specificul si factorii de risc zonali;
-supercentralizarea cum ii spui tu TEO consta in cerinta de a prezenta la centru.. informari curente, saptaminale, lunare etc pentru ca acestea, centralizate sus erau trimise si la Prosegur...exista un intreg sistem informational iar Prosgur a stiut permanent tot ce se intimpla in firma..
- Centru din Rosegur intrevenea in teritoriu la cerinta Beneficiarilor ,prin controale,sau cind se constatau lucruri grave...
- supercentralizarea mai consta in evaluarea, analizarea, identificarea aspectelor care sa contribuie la eficientizarea costurilor, reducerea celor care afectau bugetul, descoperirea zonelor unde nu se aplicau corect prevederile legale, modul de cooperare cu autoritatile romane...incheierea de protocoale cu politia si jandarmeria.... gestionarea problematicii detinerii armamentului acolo unde era in dotare ..si multe..multe alte aspecte cu care se confrunta conducerea unei compani straine.

NU este chiar asa ca directori luau o caruta de bani si nu faceau nimic.

CENTRU A STIUT PERMANENT CE SE INTIMPLA IN TERITORIU PENTRU CA TERITORIU AVEA OBLIGATIA SA INFORMEZE TOATE ASPECTELE.....DACA LE FACEAU CORECT SI LA TIMP.......CA SA RASPUND CONCRET LA INTREBAREA TA TEO

Privit de jos.....toata vina este a directorilor ca sunt prosti, nu au experienta, vin pe pile si bani multi....si nu fac nimic incurcind lucrurile si pe agenti.

Atunci cind au fost adusi factori de decizie dupa o buna selectie ,expertiza in domeniu ,din locuri de munca multidisciplinare......cind acestia au constatat ca nu pot sa-si faca treaba dupa 6 luni-1 an de zile au plecat singuri ori au devenit incompatibili pentru conducere au plecat ei...ex( majoritatea directorilor economici,financiari,comercial,operationali, directori M&I,inspectori de operatii. au plecat... asta explica si de ce manageriatul a fost deficitar de-a lungul timpului..neexistaind dorinta de a mentine stabilitatea factorilor de decizie pe post ..o stabilitate mai mare pe timp cel putin 2 ani .
Ceeace este socant este ca acesti directori /manageri au plecat de la Rosegur dar` au fost angajati imediat pe aceleasi functii la firme de securitate concurente a Roasegur unde selectia este efoarte riguroasa si analizata si din punct de vedere concurential si al protectiei informatiilor economico-financiare...au fost varza la Roasegur dat sunt super buni la aceste firme...!!!!!!!..
CINE A PIERDUT CINE A CISTIGAT...?

Putem sa discutam mult in privinta activitatilor de resurse umane la o companie straina..inclusiv la Rosegur....apropo ..selectia agentilor de paza se facea de sefii de tura care erau taticul lor... de obiectiv ,avizati de inspectorii de operati si aprobati sus. Cum ii alegeau asa isi faceau treaba cu ei....e o problema de discutat si aici....
Intradevar agentii acceptau ei salariu mic cum este... ..pentru ca stiau ca dupa tura puteau sa mearga sa lucreze la pamint,la vie,la tinichigeria lui nasu..si .isi mareau veniturile din alte surse...munca la Rosegur era parfum pentru ei...aveau de unde veni acasa...
NU GENERALIZEZ ACEST LUCRU DAR IN MULTE SITUATII ACEASTA ERA ATITUDINEA AGENTILOR DE PAZA.

As intreba daca aveti cunostinta care ar fi suma anuala pe care Rosegur ar fi trebuit sa o plateasca la beneficiarii pagubiti de infractori si unde interventia agentilor de paza ori interventie operativa a fost catastrofala....ORI AU FOST AMENDATI DE ORGANELE DE POLITIE....iar in putine cazuri Rosegur s-a intors impotriva lor ...cum era corect sa o faca...EXISTA CA PESTE TOT O POLITA DE ASIGURARI.
SUMELE AVEAU MULTE ,MULTE ZEROURI LA COADA.
Interogati putin netul si vedeti investigatori de presa ce au scris despre agenti de la Rosegur..
.RASPUNS PENTRU CRISTIAN CARE A PREZENTAT CORECT ASPECTELE DESPRE AGENTI.
In viitor lucrurile vor sta altfel ...sunt prevederi clare in metodologia de aplicare a Legi nr. 333/2003 aparuta in iulie 2012....munca de agent de securitate va deveni o profesie.....inclusiv cu calificari agent de securitate de interior /exterior,punct acces etc ...se va face ordine si aici..
.NU VA MAI FI ANGAJAT ORI DE PERSOANA....dar va mai necesita timp....

.....SUNT SI CONDITIONARI A UNIUNII EUROPENE PRIN SECTORUL CARE GESTIONEAZA SI MONITORIZEAZA ACIVITATILE SERVICIILOR DE SECURITATE IN TARIEL UNIUNII EUROPENE
De multe ori ma interbam de ce romanii dupa 1990 au plecat in numar asa mare sa lucreze in strainatate... ..unde sunt cautati si apreciati...pentru initiative,gasirea de solutii,sunt multisciplinari ..si zidari,si faiantari,si instalatori. etc...si asistenti medicali pentru mai multe specialitati etc

. Raspunsul meu este..
.. NU NUMAI PENTRU BANI CARE ESTE O REALITATE CI SI DATORITA FAPTULUI CA SI-AU DESFASURAT ACTIVITATEA INTR-UN SISTEM DE MANAGERIAT PERFORMANT, EFICENT CARE PRODUCE BANI PENTRU PATRONI, ACTIONARI DAR SI PENTRU SALARIATI.

DIN PACATE ACESTE DOUA LUCRURI NU S-AU PRODUS IN EVOLUTIE DE TIMP LA ROSEGUR SI A CONTRIBUIT LA STAREA DE INSOLVENTA PE CARE ACUM SPRE RUSINEA LOR O STIE O TARA INTREAGA.
Cristian Miercuri, 24 Aprilie 2013
Teo eu nu am spus ca toti agentii sunt delasatori. Am spus ca foarte multi dintre agenti. Sunt convins ca sunt si mai multi agenti in provincie care isi fac treaba foarte bine. Referitor la bonusuri conteaza foarte mult si cum stiu cei ce reprezinta firma sa puna problema cu beneficiarii. Canteaza iar foarte mult sa fie ajutati si de rezultate in momentul in care discuta pun problema bonusurilor pt agenti. Conteaza iar mult ca toti agentii din obiectiv sa fie pe aceeasi lungime de unda si sa nu mearga pe ideea....las ca face ceilalti. Daca intro echipa de cativa agenti e unul mai slab automat ii va trage si pe ceilalti in jos. Majoritatea beneficiarilor pun pret intai pe munca de echipa si apoi pe rezultatele individuale. Ca sa revin la inceput , cunosc personal in provincie agenti foarte capabili care sunt trasi in jos de colegii lor care nu se ridica la acelasi standard.
K4C Miercuri, 24 Aprilie 2013
Daca vreti roboti cumparativa. Voi vreti ca lumea sasi dea sufletul pt voi. Nesimtitilor.
Cristian Miercuri, 24 Aprilie 2013
Kfc cu atitudinea asta nu o sa ajungi nicaieri. Cu atitudinea ta o sa lucrezi toata viata ta pe 2 bani. Sper sa nu te superi pe mine.
Teo Miercuri, 24 Aprilie 2013
Leonidas
"CENTRU A STIUT PERMANENT CE SE INTIMPLA IN TERITORIU PENTRU CA TERITORIU AVEA OBLIGATIA SA INFORMEZE TOATE ASPECTELE.....DACA LE FACEAU CORECT SI LA TIMP.......CA SA RASPUND CONCRET LA INTREBAREA TA TEO"
.....nimic mai fals....:centru de multe ori a fost informat si nu a reactionat in timp util....crede-ma te rog, ca stiu ce spun
....de foarte multe ori agentii au luat amenzi pe "carca lor", pentru ca, cuantumul amenzii era mai mic decat cuantumul pentru societate....li s-a spus, de multe ori, ca vor fi despagubiti sau li se vor returna banii inapoi.....din pacate, nu sa intamplat asa
.....pacat de impresia "deplorabila" care ti-a lasat-o interventia.....situatia nu sta de loc asa....nu exclud faptul ca orice padure are si uscaciuni
....foarte interesant ce ne-ai prezentat mai sus.....ASA AR FI IDEAL....din pacate rezultatul se vede.....si da, afirm inca o data ca pct-ele de lucru nu au avut "autonomie', in asi cauta clienti si a incheia contracte cu potentialii beneficiari....consider ca trebuia un om "scolit" si bine platit, la fiecare pct de lucru, care sa se ocupe exclusiv cu aceasta treaba....sa imparta flyere, sa intre in contact direct cu potentialul client.....sa stie sa prezinte si sa "vanda" la adevaratul pret "produsele" companiei
....sunt de acord cu toate reglementarile Uniunii Europene, sunt de acord sa le si respectam.....dar mai sunt de acord si cu faptul ca acum cativa ani in urma salariile la Rosegur pentru "palmasi", reprezentau mediul pe economie....acum.....te las pe tine sa definesti, cea ce reprezinta salariul acum
....nu suntem noi responsabili cu implementarea tuturor "reglementarilor", nu suntem noi vinovati de managementul defectuos, nu suntem noi vinovati de lipsa de "expertiza" a personalului decizional, si nici nu suntem noi vinovati de esecul societatii....sunt "capitole" care au fost bugetate de Rosegur si oameni foarte bine platiti pentru asta
....eu nu pot sa compar Rosegur cu nici o alta firma....in schimb pot sa compar si sa impart angajatii in doua tabere.....va las pe fiecare dintre voi sa ii definiti

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?