Forum despre Ryanair


ADMIN - undelucram.ro Marti, 8 Aprilie 2014

Dorim sa aflam detalii din experienta voastra in firma Ryanair, informatii despre mediul si atmosfera de lucru, sanse de promovare, relatia cu managementul sau orice detaliu care ar putea fi de ajutor celor interesati de Ryanair.

De asemenea, asteptam intrebarile voastre (despre interviuri, teste si cerinte, oferte si pachete salariale, bonusuri etc) in speranta realizarii unui dialog constructiv.

Speram sa avem un feedback cat mai corect si o transparenta totala a ceea ce se intampla in mediul de lucru romanesc, de aceea ajutorul tau va fi binevenit.

Impartaseste si tu experienta ta !

Stefan Joi, 10 Aprilie 2014
In luna martie Reprezentantii companiei ryanair au dat anut ca fac recrutari de steward/fly attendand in Bucuresti pe e-jobs daca nu ma insel.....aveau ei niste cerinte engleza .inaltime disponibilitate de a lucra in strainatate la bordul avioanelor,training de specialitate ,doar ca nu zicea nimic de taxe (fee-uri)...si dupa ce am ajuns la locul interviului si a prezentarii companiei ,hotelul DubleTree by Hilton m-am inscris pe o lista si am asteptat ........apoi am trecut de un test destul de simplu in limba engleza ....ceva gramatica si sa scrii cum procedezi cand un pasager devine coleric sub influenta alcoolului...sau sa promovezi un meniu de la bordul avionului .....in fine .....dupa care cei care am trecut testul de engleza incepe descrierea companiei si ni se spune ce si cum ......si se prezinta si fee-urile :registration fee-500 de euro mandatory ,training fee---lalala si altele......fara a se preciza asta in e-mailul sau in brosura pdf pe care o trimit pe e-mail dupa ce aplici .............
Claire Luni, 21 Aprilie 2014
Hello ,

500 de euro costa trainining-ul acela de 6 saptamani?
alexandra Sambata, 26 Aprilie 2014
Hello,
In urma aplicarii mele, am fost si eu chemata pe 11.04.2014 la interviu ( hotel Collosseo, Roma) , am fost vreo 60 de persoane din care am ramas 39 ( restul au picat testul de engleza , italians not good english spellers ) dupa care a inceput tipa sa insire lista de taxe . So...din cate am inteles acei 500 de euro sunt pt dosarul tau de angajare , documente etc., 1700 euro sunt pentru training ul care ai sa l urmezi daca esti acceptat ( taxa se poate plati 1700 la inceputul cursurilor saau...ai optiunea dupa ce esti angajat sa iti scada din salariu cate 300-400 euro timp de 8 luni , deci cu dobanda mare. Si ca ultima cheltuiala , mai este si hotelul din perioada trainingului (6sapt) care mai costa si el 700 de euro. Adunat totul si tras linie, cheltuiala ajunge undeva la 3500 euro .
Dealtfel sunt un pic neseriosi, tipa a zis de un raspuns intr-o saptamana fie el pozitiv sau negativ....si au cam trecut 2 saptamani de atunci!!!!

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?