Forum despre SCC Services


george Sambata, 3 August 2013
sa inteleg ca la Bacau nu mai deschid? stie cineva de ce?
Andreea C. Sambata, 10 August 2013
Eu am lucrat la SCC pe perioada determinata, era vorba de un nou proiect pentru care aveau nevoie de oameni noi. Inainte de sfarsitul perioadei, mi s-a oferit oportunitatea de a face parte dintr o alta echipa, un job pe perioada nedeterminata. Diferentele intre unul si celalalt erau substantiale, dar nimic care sa nu poata fi invatat cu timpul. Recunosc, perioada de training era un fel de stat degeaba, nu prea se gasea nimeni care sa ti explice una alta si adevarul e ca timpul acolo conteaza. Ce sa zic, vorbind la nivel general si tinand cont de situatia actuala cu salariile in Romania, nu e chiar atat de rau. Pe de alta parte, avand in vedere ca e o companie multinationala, sunt sigura ca si ar permite sa plateasca angajatii mai bine. Da, e zgomot, dar nu insuportabil. Da, sunt oameni fel si fel, dar vor fi intotdeauna si pretutindeni.
theodor@scc Joi, 19 Septembrie 2013
Buna tuturor, din nou.

E nevoie sa mai apara pe acest forum si date reale, pentru ca din pacate ajung sa posteze multe persoane care pur si simplu arunca judecati de valoare fara ca macar sa ne cunoasca, apoi altele care preiau ideea si o dezvolta dupa propria imaginatie.

Datele sunt asa: astazi, 19 septembrie, avem 115 colegi in Bacau. Luni 23 septembrie vom trece de 120 si continuam in acest ritm pana la cifra anuntata la deschiderea sediului, adica peste 350 de angajati.
Recrutam continuu dupa cum puteti observa usor urmarind site-urile dedicate si retelele sociale. In acest conditii, practic orice persoana dovedeste minimul necesar de cunostinte tehnice si/sau lingvistice primeste o oferta de contract.
Asteptam CV-urile prin ejobs sau la cariera@scc.com
emil Luni, 23 Septembrie 2013

De ce nu se spune nimic si de oferta financiara de la Bacau? Va spun eu...este de 700RON + bonuri de masa.

bajtan Luni, 23 Septembrie 2013
emil, omul a fost destul de clar:
"orice persoana dovedeste minimul necesar de cunostinte tehnice si/sau lingvistice primeste o oferta de contract."
care stie mai mult decat minimul treaba lui..
altu Joi, 26 Septembrie 2013
Lucrez la SCC si sincer cred ca cel mai bine se potriveste "manage yourself". Este mediul prielnic pentru cei care au un plan sa ajunga de la un nivel de cariera la altul (gen dai ce examene IT / certificari si ti le plateste - fie ele si de 2000 eur). Am avut conflicte cu Managementul la un moment dat pentru ca mi se vorbea la imperativ, dar sincer imediat ce am deschis sesizarea am avut suport total din partea HR-ului si chiar si managerul a promis ca isi va imbunatati. Pe de alta parte f putini semnaleaza o neplacerile pentru ca au in cap o intreaga teorie si preconceptie despre ce va urma. Eu am incercat si stiu si alte cazuri si am aflat ca HR nu e "mana in mana" cu Managerii ci chiar separati si vigilenti in a lua nota despre orice. Stiu Team Leaderi care au fost raportati la HR si s-au luat masuri de tot felul. Oricum, cine are un plan de cariera si stie unde vrea sa ajunga ajunge. Stiu cazuri in care au intrat cu minimul pe economie si au crescut foarte putin dar pe de alta parte acei colegi inca au dificultati in a folosi PC-ul si ar fi ciudat sa ajunga din inertie intr-o firma IT cineva non-it la mii de ron. Din ce stiu au posturi pentru asa numite nivel IT L0, L0+, L1, L2 si L3 iar daca oricine angajat L0 ca e L2, da o testare si e promovat pentru ca managerii de pe L2 sau L3 au nevoie imediata de personal de obicei deci nu iti ignora nimeni skillurile
Just Me Joi, 26 Septembrie 2013
Am citit o parte din comentariile anterioare si pot confirma ca aceasta companie, ca oricare alta companie, are caracteristi Pro si Contra. Voi enumera cateva chestii Cotra pentru inceput deoarece firea umana este mai atrasa de "stirile de la ora 5" decat de cele generale.
Contra:
- Pachetul salarial (subliniez ca pachetul nu cuprinde doar banii intrati pe card ci mai multe aspecte gen transport, activitati sportive, etc) nu a suferit schimbari ramanand acelasi ca acum multi ani;
- Training-ul - dupa cum a mentionat mai sus "altu" se aplica mai mult "manage your self" prezentandu-ti-se chestii elementare (proceduri, procese) urmand ca tu sa aplici ceea ce citesti, cu totii stim cum ne doream mai multe ore de practica in Facultate in loc de teorie;
- Evaluarea - ar fi nevoie de imbunatatiri aici, exista situatii in care se intarzie cu o luna evaluarea, ceea ce creeaza impresia de indiferenta.

Pro: desigur exista si puncte PRO altfel nu s-ar angaja asa multi interesati.

- Echipele: Cel putin pe echipa in care lucrez (da sunt angajat SCC) pot spune ca e o gasca de nota 10, fiecare persoana mai interesanta decat cealalta;
- Salarizare: Toate discutiile avut cu HR-ul in materie de bani pe card s-au concretizat, desigur a contat activitatea in decursul lunilor;
- Team Building: Ce poate fi mai misto decat un weekend pe Bucium, la Ciric sau alte locatii "exotice" cu echipa si platita de SCC?
- X-Mass Party: Da, face parte din "serviciile" oferite si platite de SCC pentru angajati in diferite cluburi din Iasi.
- Promovari: Sanse mari de promovari de pe un level pe altul sau de pe operational pe management, desigur tine mult si de "manage your self"

Oricum pareri Pro si Contra vor exista in orice situatie, la orice firma/companie, oricat de mult te-ai implica in activitati.
iiiiiii Joi, 26 Septembrie 2013
Slaba pregatire a viitorilor sau actualilor angajati ii face intr-adevar indreptatiti sa isi manifeste parerile contra despre serviciile SCC-ului. Daca vin la interviu cu prea putine cunostinte tehnice sunt angajati pe o pozitie demna de ei si de aici bineinteles, direct proportional, sunt si remuneratiile. Cat despre maririle de salariu, ii rog pe toti numultumitii sa se intereseze si in alte societati despre procedura de acordare. Daca esti angajat de n ani si ti-ai indeplinit cu brio sarcinile nu poti fi analizat decat ca un foarte bun executat si o sa fii platit ca atare, deci nu prea se intelege de unde nemultumirea atat timp cat la angajare ti se explica pe intelesul tuturor care sunt pasii de urmat pentru a obtine mai mult. Termenii care trebuie folositi in exprimarea parerilor trebuie sa fie despre activitatea individului care face postarea si fara chestii evazive, anagajat pe post tehnic (femeia de serviciu poate fi in nomenclatorul de servicii tehnician igiena). Pana la urma fiecare are dreptul sa isi exprime parerea si sa isi manifeste frustrarile dar cei care citesc trebuie sa inteleaga un singur lucru: tine de fiecare individ in parte sa realizeze in orice firma orice isi doreste, atata timp cat isi doreste cu adevarat, si cei care isi cauta scuze nu reprezinta decat un fost angajat care nu a cautat decat sa isi motiveze esecurile prin intermediul unei mari corporatii. Va invit sa cititi postari si despre alte firme cu istorie (ex: IBM, HP, Vmware etc) si sa observati aceeasi atitudine din partea inadaptatilor, si a celor care tocmai din cauza lacunelor in informatiile profesionale si a incapacitatii lor de adaptare nu mai sunt in cadrul acelor mari corporatii.
Sfatul meu ca simplu utilizator de internet si ca om care si-a facut viitorul pe spatele lui chiar in corporatii de genul asta este sa va vedeti de viata si sa incepeti procesul de maturizare si sa lasati scuzele pe care le puteti prezenta cu incredere familiei sau prietenilor si chiar sa primiti intelegere. Conceptul "nu pot" exista pentru cei slabi si va multumesc ca existati pentru a-mi da seama unde nu vreau sa fiu.
O zi maxima! (pentru cunoscatori lipsiti de frustrari)
carass Sambata, 28 Septembrie 2013
Parerile sunt impartite, eu tiind mai mult spre PRO.
De cand m-am anagajat la ei vin in fiecare zi cu drag la servici, imi place cea ce fac, daca nu mi-a convenit ceva am "spus" si am fost ascultat, cel putin echipa unde sunt eu e cea mai tare :). TL o bunaciune :).
Contra: prea mult management (oameni de L2 care ar trebui sa fie operationali stau si o bat in cap ) exclus Managerii si TL care isi au rolul lor.
Salariu e dupa cunostiintele fiecaruia si dupa cum se adapteaza, trebuie numai sa vrei si sa iti placa si bineinteles sa pricepi.
Deci sfatul meu pentru nemultumiti ... ziarul e plin de anunturi la spalatorie si videochat :))
Pentru restul recomand cu incredere
mirko Luni, 30 Septembrie 2013
sunt multe firme in Iasi care cauta angajati cu profil similar celui cautat de SCC, cu toate acestea sunt foarte multi angajati cu vechime in SCC si mai mult de atat, dintre cei care au plecat pe la alte firme s-au intors inapoi. oricum recomand tuturor celor care au probleme la locul de munca sa sesizeze persoanele potrivite si DOAR dupa ce o fac si nu li se rezolva problema sa se planga pe forumuri folosind orice limbaj dupa propriai-i intelepciune. Habar nu am ce probleme au altii de la alte departamente ...
proaspat absolvent Vineri, 4 Octombrie 2013
Buna tuturor!!
Rog pe cineva care lucreaza la scc sa-mi zica si mie care este programul de lucru pentru postul "vorbitor de limba franceza", sau daca nu, macar un program orientativ. Va multumesc!
mirko Vineri, 4 Octombrie 2013
proaspat absolvent -> stai la serviciu pe tura de zi 9 ore din care 1 ora si jumatate pauza impartite in timpul zilei. In functie de proiect poti incepe de la 08:00, 09, 10, chiar si 11. Sunt proiecte unde se fac si ture de noapte prin rotatie ... e mai complex , din ce stiu o tura poate fi de 11-12 ore in functie de proiect, gen incepi la 21:00 scapi la 09:00. Dupa X ture nopatea ai X zile libere apoi X zile libere ca sa iti revii :) apoi X zile pe tura de zi. Daca vrei mai multe detalii ma interesez sau trimiti mail la "cariere".
radu Miercuri, 9 Octombrie 2013
pe partea de IT inafara de call center mai au si alt fel de posturi?
iiiii Vineri, 11 Octombrie 2013
Buna Radu,
In SCC nu exista nici un departament de call-center. Noi nu vindem nimic prin telefon altceva decat solutii la problemele deja semnalate de utilizatori. Adica, noi suntem cei sunati pentru a oferi solutii si nu invers. Posturi sunt foarte multe cu diferite acoperiri orare si cu diverse cerinte de cunostinte. Cam ce te-ar interesa - avem de la centru de inregistrare de incidente pana la gurus super tehnici pe solutii de ultima ora.
Seara buna!
handryxz Joi, 31 Octombrie 2013
Salut tuturor,

In urma unei discutii cu un prieten am inteles faptul ca in Bacau se pun bazele unui parc it si curios fiind, la o simpla googareala, am dat peste acest site unde informatiile impartite sunt, dupa cum simplu se deduce, mai mult contra decat pro. Finalizez un studiu in Germania si cu gandul de a reveni in patria mama sunt in orintare. Semnele mele de intrebare sunt urmatoarele: exista vre-un interes pentru vorbitorii de limba germana? Are ce cauta un programator acolo?

Multumesc potentialeleor raspunsuri, mult succes!
GRDDRG Vineri, 1 Noiembrie 2013
Imi poate spune vreun angajat de la Bacau daca exista vreo posibilitate de transport in comun pentru Centrul de Afaceri?
ionica Marti, 5 Noiembrie 2013
Autobuzul 3 ajunge acolo, mai multe nu stiu.
Marcel Miercuri, 6 Noiembrie 2013
Imi poate spune cineva cam ce salarii ofera SCC la inceput?
marian Miercuri, 27 Noiembrie 2013
@eu te rog spune impresiile de la interviu

am fost sunat si eu si as vrea o impresie pertinenta despre Bacau
Mos Craciun Miercuri, 4 Decembrie 2013
Interviul consta in test lingvistic (engleza si/sau franceza) 30 de intrebari, test IT si daca totul e ok la testul de limba urmeaza un interviu cu cineva de la HR (in engleza sau franceza). Salariile de inceput de la BC sunt mai mici ca salariile de inceput de la IS. Fapt confirmat si de alte cunostinte de la SCC Iasi. Daca esti f. bun pe IT ai sansa unui pachet salarial pe masura. Daca esti entry level probabil incepi cu 700 ron + bonuri.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?