Forum despre Schneider Electric Romania SRL


GICA Joi, 14 Februarie 2013
Salut!

stie cineva cum e la cele 2 call-center ale Schneider Electric Romania ? Poate sa ne zica cineva cam care ar fi salariile si cum e atmosfera ?

Mersi
mihai Marti, 5 Martie 2013
eu nu am auzit nimic rau sau bun de firma asta
mihai Marti, 5 Martie 2013
macar o mica impresie....
Catalina Miercuri, 6 Martie 2013
nu stiti nimic? care e procedura de angajare la ei?
Aida Luni, 11 Martie 2013
Efectiv in departament se ofera suport tehnic nivel 1 (nivel 2 doar pentru anumite tari) pentru tarile din Europa de Vest si Centrala pentru utilizatorii de UPS-uri produse de companie. Procesul de recrutare era ok pana la un moment dat. Acum exista un nou manager de departament pt call center care nu are nicio treaba cu partea tehnica. Tipa vine din RBS, nu are niciun fel de cunostinte tehnice, iar la partea de people management e repetenta de multa vreme. Altfel, conditiile de munca sunt asemanatoare unui open space clasic pentru call center. Salarille sunt destul de mari, depinde f mult cum negociezi si cat de disperati sunt la momentul respectiv sa angajeze. Insa, avand in vedere ca politica interna prevede ca exista doar un numar limitat de sesiuni de training pe an, exista posibilitatea sa te angajezi azi si sa intri in training abia peste 3 luni, pana atunci teoretic stai pe langa colegi si inveti de la ei si daca "arde" ceva tare o sa te lase sa si faci cate ceva. Programul e fix, teoretic business hours, depinde si de tarile pentru care se face suport pentru ca exista diferente de fus orar. HR-ul nu este unul obisnuit, nu se preocupa in niciun caz de "resursele umane" efective din cadrul companiei fie pentru ca respectivele doamne sunt mai preocupate de copiii de acasa, fie pentru ca departamentul CCC nu reprezinta un interes deosebit pentru ele. Mai exista "o tanara speranta" venita de putina vreme in departament care in stadiul de interviu iti pune cateva intrebari (considera ea) cheie intr-un stil destul de agresiv si care nici nu se compara cu domnisoara de dinaintea ei care era foarte draguta.
Catalina Marti, 12 Martie 2013
Am avut si eu un pre interviu la contabilitate,dar inca nu mai am nici o veste de la ei.
Oare dureaza asa mult, a trecut cam 1 saptamana sau sunt neseriosi si nu iti dau nici un raspuns daca nu corespunzi?
Ce parere aveti?
corsair Marti, 12 Martie 2013
Am avut si eu un preinterviu saptamana trecuta, de vreo 15 -20 minute prin telefon si nu am primit nici eu nici un feed-back. Ar fi frumos macar sa trimita un mail si sa raspunda oficial .Corect?
imblue Joi, 14 Martie 2013
buna,
am o prietena care a lucrat cativa ani la ei in Franta. a fost f multumita de colectiv si de atributii. era studenta cand s-a angajat, intre timp a plecat de la ei cu experienta si s-a angajat f bine in tara.
voi cum ati aplicat la ei? ca e atat de elaborata procedura de pe site, de-mi vine sa ma duc pana la ei si sa las fizic un cv :)

multumesc anticipat pt raspunsuri!
Jul Duminica, 31 Martie 2013
este un mediu mai mult decat ok sa stiti. colectiv ok. daca aveti intrebari va astept.
ioana Luni, 1 Aprilie 2013
dragilor, am fost sunata de la o firma de recrutare pentru o pozitie de Primary Generalist Support pe germana. nu am mai lucrat niciodata intr-un call center. ar putea cineva sa ma ajute cu cateva detalii, de exemplu cam care sunt salariile, cum este colectivul, sefii, daca exista bonusuri, dar si alte detalii de la cineva care are a avut sau are contact cu aceasta companie. impresia pe care mi-a creat-o pana acum este una destul de buna, dar inca stau in dubii daca ar trebui sa continuam procesul de recrutare. va multumesc tare mult!
Contabil Joi, 11 Aprilie 2013
eu am fost la un interviu pt un post de contabil la ei. Aveti idee care este atmosfera din departamentul de contabilitate? Cum sunt impartite sarcinile?
electricianul Joi, 11 Aprilie 2013
Salut! Firma de recrutare m-a sunat si pe mine pt. Primary Technical Support ... domnisoara a vorbit mult, dar a spus putin. Mi-sa oferit relocare in Bucuresti, dar pachetul de ajutor de relocare imi pare cam slabut :S
Daca are cineva o parere ce inseamna acest job ... cat de technic este, sau mai mult call center obisnuit
Cum este colectivul? HR-ul? Managerii? Sanse de promovare si nu in ultimul rand salariile? Daca merita acceptat relocarea din zona vestica in Bucuresti?!
Multumesc!
eu Duminica, 21 Aprilie 2013
@ Contabil / Atmosfera din intreaga companie este foarte oki , sunt oameni buni profesionisti ... daca mai ai intrebari legate despre departament etc. poti intreba la interviu , insa dk. ti se face o oferta , in ceea ce priveste compania pot sa iti zic ca este o companie unde te poti dezvolta in viitor. bafta!
ioana Luni, 22 Aprilie 2013
@ electricianul, din cate am inteles eu, postul e destul de tehnic. alte detalii, referitoare la sansele de promovare sau la pachetul salarial, nu am reusit sa obtin. stiu doar ca pozitia se va deschide undeva in a doua parte a acestui an. poti sa imi spui care era cuantumul pachetului pt relocare?
alex Luni, 22 Aprilie 2013
undeva la 50 de euro pachetul de realocare.
george Luni, 22 Aprilie 2013
mi-a spus o persoana (personal nu cred asa ceva) ca sunt dispusi sa ofere si 4000-4500 net pt noile pozitii pe care o sa le deschida in call center (pe greaca, desigur) deoarece nu reusesc sa gaseasca oameni buni...mi se pare mult, dar depinde si cat de bun esti tu/disperati sunt ei...
Adelaida Duminica, 5 Mai 2013
Buna, Aveti idee care este nivelul salarial la ei in financiar?
sleki Joi, 9 Mai 2013
Buna, am si eu o intrebare, pe linia maghiara cam cat este salariu si cum arata situatia in mare la firma respectiva. astept raspunsul de la cineva. Multumesc.
mishu Vineri, 17 Mai 2013
a mai fost sunat cineva dupa paste in legatura cu interviurile? o zi frumoasa!!!
mishu Vineri, 17 Mai 2013
pentru pozitiile deschise pe custom service, desigur.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?