Forum despre Stefanini Romania


interviu Miercuri, 10 Aprilie 2013
si 1 test pe Outlook, mi-am amintit acum.
Lily Joi, 11 Aprilie 2013
In mod normal, dupa ce ti se confirma postul si ti se face oferta finala prin telefon, urmeaza programarea pentru medicina muncii. Cred ca asta se face in cadrul aceleiasi conversatii, e ciudat sa nu ti se dea niciun semn vreme de o saptamana dupa oferta. Sper sa fie bine. Bafta tuturor!
P.S. Nu va mai speriati de testele IT, ele sunt dificile, dar pentru posturile de Customer support (engleza +/- o a doua limba) e nevoie de un procentaj de minimum 30%, ceea ce este acceptabil.
ruxandra Miercuri, 17 Aprilie 2013
buna!maine am un prim interviu telefonic pentru postul de helpdesk travel agent spanish and english.intrebarea mea e urmatoarea:cat de mult conteaza cunostintele in it,avand in vedere ca nu am studii in asa ceva?multumesc
andreea Sambata, 20 Aprilie 2013
@ruxandra sa sti ca e fff important sa ai cunostonte destul de vaste.eu am fost chemata la interviu pt acelasi post ca tine.am dat un test in engleza,unul in spaniola si 2 de it:pe unul l-am rez in procent de 38% si pe unul in proportie de 50% si am fost refuzata(apropo testele sunt fff grele.chiar trb sa ai cunostinte vaste in domeniu it).deci nu e adev ce scrie mai sus ca e suficient sa rezolvi testele in proportie de 30%.
poate tu ai mai mult noroc ca mn.
bafta
Theo Duminica, 21 Aprilie 2013
Salut, stie cineva in cat timp se primeste raspunsul pentru interviul telefonic?
noname Duminica, 21 Aprilie 2013
buna!
primele 2 luni sunt de training pt travel agent cu spaniola si engleza. mi s-a spus ca e vorba de niste programe care seamana cu biosul insa nu am primit o denumire exacta a lor.
Daca e vorba de un proiect cu Travelportul vreau sa stiu daca in alea 2 luni de training te invata amadeus, sabre sau orice gds al travelport.
Sunt foarte costisitoare cursurile astea......
ac Luni, 22 Aprilie 2013
a fost cineva angajat in urma interviurilor recente pe helpdesk travel agent english and spanish???
R Miercuri, 24 Aprilie 2013
Stie cineva cam cat e salariul la ei?
dfg Miercuri, 24 Aprilie 2013
depinde de limba, de proiect.helpdesk travel agent english and spanish stiu ca e intre 1700-2000, bonuri, decontare transport si taxi gratuit la turele de noapte, cred ca si asigurare, plus ca ai training 2 luni in Amadeus.
dfg Miercuri, 24 Aprilie 2013
training platit, primesti salariu mai putin bonuri in primele 2 luni.
marius Joi, 25 Aprilie 2013
Dupa al doilea interviu telefonic aveti idee ce urmeaza...ma refer ca nu am primit indicatii, doar mi s/a cerut adresa de mail si atat....10x!
asa Marti, 30 Aprilie 2013
s a angajat cineva la ei? trebuia ca ieri sa inceapa prima grupa.
CINEVA Marti, 30 Aprilie 2013
Am aplicat pt postul helpdesk travel agent english and spanish. Cer spaniola pt ca tb sa comunici prin telefon in spaniola (au proiect cu agentiile de turism din america latina), iar engleza pt ca programul pe care il folosesc ei este in engleza (apollo, galileo si worldspan). Programul este de noapte pt ca se lucreaza dupa fusul orar din america latina.
M-au contactat vineri pt interviul telefonic pe limba spaniola. Mentionez ca am nivel avansat de limba spaniola, iar persoana care imi adresa intrebarile de interviu se cam balbaia si avea un nivel mediu de spaniola, nicidecum unul avansat pt a evalua un interviu...
Am fost chemata luni la sediu pt alt interviu. Am primit 2 teste scrise(spaniola si engleza) si 2 pe calculator (cultura generala si IT). Prima intrebare din testul scris pt limba spaniola era formulata gresit, iar a doua nu avea pus niciun accent...in fine...totul a decurs bine, am avut interviu cu persoana de la HR, i-am spus de greselile din testul de spaniola si mi-a spus ceva de genu "aa...da?mersi ca mi-ai zis". Am vb putin si in engleza cu ea, dupa care mi-a spus ca e multumita si ca daca sunt dispusa sa mai stau 20 min ca sa cheme un team lider si sa sustinem urmatorul interviu. Cu acea persoana am vb putin iar in engleza si am facut 2 exemple de situatii care ar putea sa se intample. Parea totul ok si a ramas sa ma contacteze ei. M-au si contactat...spunand " Although we find your professional profile overall suitable, we regret that it does not fully align with our specific requirements sought after for this vacancy".......
MA INTREB CE ANUME CAUTA, DACA O PERSOANA CU NIVEL AVANSAT DE SPANIOLA NU ESTE BUNA? IN REST ...PROGRAMUL SE INVATA LA TRAINING SI TOT CE TREBUIE...SAU AU FOST DERANJATI CA I-AM CORECTAT............
asa Joi, 2 Mai 2013
sa iti spun ca si eu am patit ceva asemanator? am aplicat pt acelasi lucru dar avand in vedere programul de noapte am intrebat daca se poate sa raman doar pe engleza. Mi s-a spus ca da si ca in cazul asta trebuie sa mai sustin un interviu in engleza la telefon dupa n interviuri. Am zis ok. M-au sunat cu nr ascuns, era o doamna, am reusit sa o aud abia dupa 1-2 min, timp in care eu tot spunea ca nu aud nimic, cand am inceput sa o aud se auzea groaznic, ma chinuiam sa imi dau seama ce zice. fac engleza in particular din clasa a 2 a deci nu nivelul meu de engleza era problema. m-au refuzat si in mail mi-au scris exact ce spui tu
mda.. Vineri, 3 Mai 2013

Este ceva foarte suspect la mijloc...De ce refuza oamenii care chiar stiu sa vorbeasca la nivel avansat limba pe care o cer? Ce cauta in final? Pot spune ca nici cei cu care am avut eu interviurile face 2 face nu erau mari vorbitori de engleza (fata de la RH si team liderul).

Popeye Marti, 7 Mai 2013
Am patit si eu la Stefanini... dupa 2 interviuri telefonice (unul general si de limba, celalalt tehnic), testul de IT (am luat 74%) , 2 teste scrise (engleza si maghiara) si 2 interviuri face 2 face (1 cu HR 1 cu TL) n-am mai fost angajat cu totul ca stau bine si la IT si vorbesc maghiara la nivel nativ. Am primit doar un mail template ca sunt suitable dar inca "analizeaza". Dupa aia absolut nimic.
spanish Marti, 7 Mai 2013
Buna, Am trecut de absotul toate testele (test cultura generala trave + test IT) si interviurile face 2 face (cu pers. de la HR + TL in rom. si engleza) si telefonice (spaniola - suna din Atlanta o pers. care vorbeste spaniola din America Latina, deci nu din Spania & interv. in engleza - suna din UK) pt. postul de travel agent Spanish & English si oferta lor finala a fost de 1.500 lei net / luna. Primele doua luni sunt de training si au program normal: 9:00 - 17:00, iar dupa ce se intra in paine, programul este: 1 saptamana: 15:00- 23:00; a 2-a sapt. 16:00-00:00; a 3-a sapt. 17:00-01:00; a 4-a sapr. 18:00-02:00 si a 5-a sapt. 20:00-05:00. Programul este de noapte. Bonusuri: bonuri de masa (dupa cele 2 luni de training pt in primele 2 luni de training primesti doar 1.500 lei net / luna, fara bonuri de masa), asigurare medicala la Regina Maria, 6 zile de vacanta in plus pe langa cele 21 zile date de stat. Dar te obliga sa le iei 1 zi la 2 luni, deci nu toate cele 6 zile o data. Peste 6 luni primesti si o marire de 6%. Trebuie sa fiti atenti la urmatoarele lucruri: programul este de noapte si trebuie sa va ganditi bine inainte sa acceptati pt ca daca acceptati, va pun sa semnati un Act aditional prin care va luati angajamentul ca stati la ei 1 an de zile. Deci daca acceptati, trebuie sa stiti ca nu puteti pleca peste cateva luni pt ca nu rezistati programului de noapte. De asemenea, trebuie sa aveti in vedere ca desi sunt asa zise mariti, ele sunt f mici, deci daca sunteti dispusi sa acceptati sa lucrati de noapte timp de cel putin un an de zile pe 1500 lei net pe luna, puteti accepta jobul. Succes!
ada Miercuri, 8 Mai 2013
Buna.Am si eu o intrebare ..daca e cineva pe aici care poate sa raspunda..cum arata testul de limba franceza ??dupa interviul la telefon...cat de greu este?gramatica?
corina Marti, 14 Mai 2013
in momentul in care esti acceptat pt helpdesk engleza si o limba straina, si ti se ofera salariul pt engleza plus bonus pt limba a doua; stie cineva daca exista riscul ca in timp sa te mute doar pe engleza (in functie de volumul de munca) si sa pierzi bonusul pt limba straina? e ceva specificat in contract? n-as vrea sa ma trezesc mutata pe engleza si sa raman cu salariul la 15 mil...
stef Joi, 16 Mai 2013
eu recomand aceasta firma am lucrat la ei si de noapte la ei si INCA este ok. mediul este foarte ok de la floor la aparatura la comunicare cu sefii . Bucatarie, bai foarte ok, aproape de metrou si de tramvai, au contract cu cristaxi care sunt in general foarte seriosi!

la partea cu ierarhia si promovarile este si aici cum e peste tot. pe scurt exista buruieni si se inmultesc daca nimeni nu are grija de ele... (ca in toata Romania de altfel) . Pe unele proiecte este mai rau (sefi naspa rau de tot) pe altele este ok. Va veti da seama pe care din aceste proiecte lucrati la scurt timp de la angajare.

scorurile de performanta se fac lunar si statistici anuale. programul efectiv este de 9 ore din care 1,5 pauze. cei care locuiti departe de pipera ati putea cheltui pana la 11 ore pe zi cu acest loc de munca.

maririle de salariu depind de proiect. la fel si privilegiile pe care le aveti pe net si desigur, aparatura pe care o primiti in exploatare.

La partea de contracte sunt foarte curati, dar cred ca e si ca sa ia reviewuri bune ca acesta... :) Care are nevoie de contract pe perioada nedeterminata ar putea sa il obtina aici asa ca se pot lua credite , rate, etc.


Cu orele suplimentare si alte zile platite dublu sa nu va faceti mari sperante. Codul muncii se schimba mereu in detrimentul angajatilor si stefanini profita si ei de pe urma acestor legi. Cititi si voi sau vorbiti cu prieteni care stiu legile. De multe ori inca puteti alege SA FITI PLATITI.

Pt Corina... Fata tu stii ce semnezi in contract. Citeste-l bine ca sigur nu sunt mai mult de doua paragrafe. Si asta cu "in functie de volumul de munca" din nou MARE ATENTIE. Gandeste-te bine ce accepti de la angajator. E orasul plin de vorbitori de limbi straine care ar sari pe postul tau. Dar pe angajator il va ustura trainingul pe care l-a investit in time si mai ales experienta pe care ai acumulat-o. Este normal sa facem lucrurile din ce in ce mai usor pe masura ce ne obisnuim cu ele. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ni se para normal SA NI SE INCARCE PROGRAMUL cu alte atributii pe parcurs si apoi cu altele si altele... Daca va simtiti siguri pe ceea ce faceti puteti spune NU. Si desigur contractul de munca este baza. Ne-am obisnuit deja sa vedem 2 paragrafe la "atributii" si celebra fraza la sfarsitul lor "SI ORICE ALTA SARCINA PRIMITA DE LA SUPERIORI". Dar daca faceti lucrurile cu atentie, puteti riposta prin tocmai faptul ca EI VOR AVEA NEVOIE DE VOI, deci trebuie sa asculte si parerea voastra...

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?