Forum despre Stefanini Romania


asd Marti, 4 Februarie 2014
Care este salariu unui qa?
Alx Vineri, 14 Februarie 2014
Salutare,

Eu am fost chemat la ei pt postul - suport IT (ENG+SPANISH), experienta in customer care am aproximativ 5 ani atat ca si agent cat si ca team leader, am aplicat la ei fara sa vreau. in discutia cu tipul de la HR (foarte de treaba) am specificat ca nu sunt familiarizat cu domeniul IT, Stiu cate ceva asa pentru mine (insa foarte bine stau cu partea de microsoft). La doua zile am fost din contactat pentru interviul cu team leader`ul (o alta discutie relaxanta, am vorbit despre mine, despre ei, despre ce ar trebui sa fac; am primit si un raspuns pozitiv, insa el va tr feedback`ul mai departe), ar mai urma un interviu via skype cu clientul (la fel o discutie libera de competente lingvistice). Trainingul am inteles ca dureaza 10 saptamani (platit) si ca va incepe undeva la mijlocul lunii martie. Din cate am observat in CC parea o atmosfera ok, fara tipete, agentii isi vedeau de treburile lor, team leaderul la biroul sau (parea f concentrat)... impresia mea este una ok despre ei - pana acum. indiferent ce s-ar scrie aici eu zic ca merita incercat. Voi reveni si cu alte detalii dupa primirea feedback`ului.
weedy Luni, 24 Februarie 2014
vreo idee ce te intreaba la interviul cu team leader-ul?
daniel Marti, 4 Martie 2014
eu sunt angajat aici..acum se numeste doar Stefanini, am fost sunat miercuri , am dat testul , am luat 60% , e important si ce vorbesti intre timp, apoi a urmat un interviu joi cu Tl si cea de la recrutare, apoi vineri m au sunat cu oferta..salariu este undeva la minim 18-19 plus bonuri, mediu de lucru f ok
Marius Luni, 10 Martie 2014
Singurul lucru bun la Stefanini este ca inveti foarte multe lucruri. In rest salariile sunt mizerabile, muncesc numai aia care nu se au bine cu managerii iar cei "cu pile" o freaca toata ziua sau au doar task-uri nesemnificative in comparatie cu ceilalti. Un sfat de la mine? Cititi foarte bine contractual de angajare pentru ca dupa ceva timp o sa va treziti cu task-uri care nu au nici cea mai mica legatura cu ce s-a semnat in contractual de munca:)

Mult noroc!
lona Marti, 18 Martie 2014
Eu am auzit ca iti poti negocia salariul si poti ajunge pe la 2600 - 2700 ron pt (engleza si franceza) e adevarat ?
ana Vineri, 21 Martie 2014
Aveti idee in ce constau testele de limbi straine? Vreau sa aplic pt eng si italiana. Exista sanse sa obtin 2000 lei? Al 13 lea salariu exista?
JJ Luni, 24 Martie 2014
In ce consta mai exact testul IT ?
Am inteles partea hardware/software/MS Office/windows.
Dar ceva mai exact ?
Gen un model de intrebari? :D
irina Joi, 27 Martie 2014

Am fost la interviu la ei acum o luna pentru postul de QA engineer.
Am trecut de primul interviu care este un interviu de cunoastere la care pe domnisoara o "busea" rasul la glumele colegilor ei din camera alaturata prin care se vedea (separarea era prin pereti de sticla). Apoi mi-a dat un test de 1 ora in care tb. sa instalez o aplicatie pe desktop si sa descopar eventualele probleme. Aceste probleme trebuiau declarate in word/excel.Mi s-a parut foarte neprofesionist modul de a declara problemele si timpul foarte scurt in care tu trebuia sa te gandesti si la capetele de table/informatii pe care trebuia sa le treci in document dar sa si identifici problemele aplicatiei.
Dupa test m-au sunat pentru alta pozitie pentru ca aceea se ocupase de un intern si am dat un interviu tehnic cu 2 persoane extrem de agresive- ar fi vrut sa stiu cam tot ce se poate la 26 de ani si sa nu mai fie nevoie sa invat nimic. Dupa asta nu am mai auzit nimic de la ei-tipic .

Daniel Marti, 1 Aprilie 2014
Am revenit asa cum am promis, ar fi trebuit sa incep trainingul de la jumatatea lunii martie pt esp/en... Am cerut 2400 de ron in prima partea a interviului mi s-a spus ca este ok, apoi la ultimul interviu mi s-a spus un salariu mult mai mic astfel incat cu tot cu bonuri si bonus dupa calculele mele as fi ajuns la un 2400 de ron. mentionez de asemenea ca eu nu am aplicat la ei... am fost contactat.
Moss Marti, 1 Aprilie 2014
Daniel, ce s-a intamplat cu trainingul propriu zis ? A inceput sau nu ?
Multumesc
Bunget Miercuri, 23 Aprilie 2014
Lucrez de aproximativ 2 luni pt. aceasta companie si pana acum pot spune ca e cea mai profi din cate mi a fost dat sa lucrez in. atmosfera degajata. oameni cumsecade, volum de lucru variabil, program destul de flexibil, salariu decent raportat la munca nu foarte solicitanta pe care o depui. Program de training bine pus la punct (cu mici scapari ici colo) e posibil sa existe mici goluri de informatii care se vor umple ulterior odata ce intri "in paine". Preferinte de program, zile de concediu acceptate fara mari batai de cap atat timp cat nu se suprapun ce cele ale colegilor tai. Varietate si Multiculturalism cat cuprinde. Fara discriminari si fara glume de prost gust. Iti faci treaba si totul e bine. Unde ai scapari nu esti tras la raspundere, ci ti se explica ce ai gresit si cum ar trebui sa procedezi, daca bagi la cap iar ii bine, daca nu, vor exista si penalizari minore. Ai perioada de hypercare de 3 luni in care in principiu esti monitorizat indeaproape de catre supervisor i, timp in care greselile majore nu sunt "eliminatorii" ci mai degraba isi fac ei o idee asupra factorilor la care ai scapari si la care s ar trebui lucra mai mult. Nu te vor da afara, te vor ajuta sa elimin acele scapari si sa umplii acele goluri astfel incat sa fii intradevar un agent de valoare. Ce pot spune, mult succes tuturor care aplica la aceasta companie. Din punctul meu de vedere, nu veti regreta alegerea.

Multumesc.
Viorel R Marti, 29 Aprilie 2014
Am aplicat pentru jobul "senior helpdesk technician EN" in a doua jumatate a lui Aprilie. Primul contact a fost telefonic, unde s-a urmarit testarea abilitatilor de comunicare verbala in limba egleza. Ulterior m-am prezentat la sediu pentru un interviu. Am sustinut un test scris in limba engleza (intrebari gen "how do you see yourself in 5 years") apoi o discutie (in limba engleza) despre detalii ale postului, companie in general si despre planurile mele pe termen lung (am dedus ca prin aceasta discutie au vrut sa testeze capacitatile de comunicare ale candidatului, printre altele). Au urmat 4 teste (MS Office, Hardware, Networking, MS Outlook), destul de stufoase (daca tot ce faci pe calculatorul tau e websurfing, youtube, messenger si facebook, nu o sa ai habar sa raspunzi la acele intrebari). Pana am terminat testele mentionate, recruiterul a aranjat un interviu cu team leaderul proiectului unde era deschis postul mentionat. In discutia cu team leader (mare parte purtata in limba engleza), am reiterat cateva din subiectele discutate cu recruiterul si am dezbatut alte subiecte; spre exemplu fostul meu loc de munca, de ce am plecat, ce asteptari am din partea companiei, ce pot oferi companiei. Atat recruiterul cat si team leaderul m-au impresionat prin comportamentul profesionist de care au dat dovada pe durata interviului. Dupa alte cateva zile am fost contactat de recruiter, cu o oferta de angajare, trebuie sa mentionez ca oferta a fost mult peste asteptarile mele.
Am acceptat oferta de angajare, urmeaza sa incep activitatea in a prima jumatate a lunii Mai.
Sfatul meu pentru cei interesati de joburi la aceasta firma, este sa nu va lasati influentati de forumuri in decizia de a aplica sau nu. Majoritatea celor care au facut un review negativ, fie s-au prezentat la interviu slab pregatiti, fie vorbesc din auzite sau si-au pierdut locul de munca in urma prestatiei slabe. Daca vreti sa aplicati, mergeti la interviu cu temele facute (studiati pagina web a firmei, familiarizati-va cu descrierea postului si fiti siguri pe voi insiva. Majoritatea recruiterilor seriosi au ceva cunostinte de psihologie si isi vor forma o imagine clara asupra candidatului in timpul interviului.
Daca : habar nu ai cu ce se ocupa firma, scrii pe CV ca vorbesti o limba straina si de fapt nu esti in stare sa legi 2 cuvinte in limba respectiva, nu stii ce este TCP/IP, IMAP, POP3, AGP, PCI-E, CPU Socket, fisier .PST, mufa RJ45, ping -t, HTTPS; nu ai nici un motiv sa aplici la un job la aceasta firma.
@ Viorel r Miercuri, 21 Mai 2014
Poate ca unii dintre cei ce posteza aici au avut experiente cu adevarat negative cu HR sau chiar cu viitorii angajatori.
Nu se aplica unanim parerea ta " Majoritatea celor care au facut un review negativ, fie s-au prezentat la interviu slab pregatiti, fie vorbesc din auzite sau si-au pierdut locul de munca in urma prestatiei slabe." pentru simplul fapt ca oameni bine pregatiti, cu experienta trec prin interviuri la ei si spun ca nu sunt organizati sau sunt nepregatiti pentru intervievare. Daca toata lumea ar crede ce spui ca "Sfatul meu pentru cei interesati de joburi la aceasta firma, este sa nu va lasati influentati de forumuri in decizia de a aplica sau nu." atunci am trai intr-o "pestera".
Sfatul meu pentru tine e ca pe viitor sa eviti sa generalizezi experientele tale pozitive la locul de munca. Vei fi surprins sa afli ca oamenii sunt diferiti, au asteptari diferite s.a.m.d.
Multumim pentru incercarea de a transmite informatii profesionale .
Andrei S. Sambata, 24 Mai 2014

Buna , am lucrat si eu la actuala Stefanini, fosta companie TechTeam cca 2 ani jumate.
Va dati seama ca in aceastra perioada destul de mare am avut timp sa imi fac o parere despre departamentele/proiectele/angajatii......
Well, my dears am sa va impartasesc experienta mea in aceasta companie, dandu-va cateva informatii despre fiecare aspect in parte:
HR: personalul HR care recruteaza atat extern cat si intern e usor de " cucerit " daca esti o persoana serioasa, cu experienta intr-o multinationala, cu ceva cunostiinte lingvistice ( ENG, SP, FR,etc) portretul ideal e cel al omului SINCER,MUNCITOR, dornic sa invete informatii ( nu se invata mare lucru, fiindca nu exista o pregatire cu persoane ATESTATE in domeniu, ci sunt fosti angajati care au memorizat KB( baza de documentatie)si o prezinta mai departe ca pe un obicei.....

Despre HR si interviurile HR in stefanini:
Interviurile cu HR sunt destul de relaxante pentru un candidat cu experienta, nu sunt complexe deoarece personalul HR foloseste tiparul STANDARD de interviu(aceleasi intrebari, aceleasi teste)TIPS: Impresioneaza prin calitatile si cunostiintele tale astfel incat sa arati ca esti un om care e dornic sa munceasca, sa-si ajute colegii si sefii.
Daca conjunctura este favorabila( sunt presati de timp sa gaseasca 1,2 ,3 persoane indiferent de proiect/limba) atunci poti spune ca e ziua ta norocoasa fiindca perioada de recrutare dureaza putin (4-5 zile )timp in care se organizeaza toate interviurile, inclusiv OFERTA:) :) :)
Daca nu au nevoie imediata de personal, se lungesc , se incurca in detalii, pana cand ajung sa te informeze STANDARD (nu ai fost admis pentru pozitia X dar te vor lua in considerare altadata=NICIODATA)

fsd Joi, 29 Mai 2014
care sunt salariile pentru un QA cu 7-8 ani de experienta?
@fsd Sambata, 14 Iunie 2014
20-25 mil
anonim Vineri, 27 Iunie 2014
In legatura cu testul it pt postul de hepldesk/ service desk : sunt intrebari de troubleshooting precum: ce trebuie sa face in cazul in care un client iti spune ca: nu se poate conecta la internet/ imprimanta nu merge/ are un bluescreen etc : intrebari din network ,hardwere si microsoft office : raspunsurile la aceste tipuri de intrebari le gasiti pe google :) . In rest la interviu a fost placut . Cele de la HR s-au comportat frumos . Eu am primit raspunsul in cateva zile : Dupa test (a fost vinerea) am primit raspunsul martea apoi am fost programata in aceeasi saptamana pt interviu . A venit cineva tot de la HR cu care am vorbit pe baza CV-lui apoi mi s-a spus sa astept pt a avea o conversatie si cu un Lead . A fost tot o discutie lejera ..mi-a pus in diverse intrebari (precum cele din test ) la care trebuia sa raspund .Dupa ce am terminat interviul si am plecat acasa m-au sunat in aceeasi zi (nici nu plecasem bine de la interviu ) sa imi spuna ca voi primi raspunsul pana seara .
rzv Duminica, 29 Iunie 2014
Buna seara,
Stiti cumva ,cam care este salariul pentru Service Desk Analyst(Engleza)?
Multumesc
@rzv Luni, 30 Iunie 2014
1700 RON

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?