Forum despre Stefanini Romania


Dan Marti, 15 Iulie 2014
Stiti cumva ce fel de intrebari se pun la partea de networking? :)
Cristi Marti, 15 Iulie 2014
Salut, stiti cum stau lucruri pentru dba Oracle? cam care e salariul?
Morty Sambata, 19 Iulie 2014
Am luat testele cu 90% si am vorbit cu cele 2 domnisoare in engleza.
As dori sa stiu dupa cat timp de la interviu te contacteaza.
Gabi Miercuri, 23 Iulie 2014
Sal. Vreau sa stiu daca interviul telefonic pentru IT Helpdesk Technician (French) va fi doar in franceza?
Grigore Vineri, 25 Iulie 2014
Am si eu o oferta de la Stefanini. Momentan locul de munca pe care il am e unul decent, salar bun, putin stres. Vreau sa merg la Stefanini pt o marire de salar si un nivel tehnic mai bun (expert fata de midlevel la jobul actual). Imi poate spune cineva cum este mediul de lucru, colegii, nivelul de stres? Nu vreau sa merg la o companie unde sa imi pierd noptile lucrand pentru cateva milioane in plus si pt a mi se spune "expert". Cum e programul, volumul de munca, managementul? Ms anticipat.
@grigore Marti, 5 August 2014
citeste si tu recenziile anterioare....si vei afla orice raspuns la orice intrebare de-a ta
dali75 Joi, 7 August 2014
Sibiu. Am trimis CV pe mail + intrebare daca practica internship-uri si peste 30 de ani. Foarte prompt si amabil a venit a 2-a zi un mail, in care eram invitata la un interviu pe franceza. Eu mentionasem in CV ca nu sunt forte la franceza, asa ca nu ma vedeam in stare sa trec de parte cu "bonjour Ca va bien?" si am refuzat interviul. Mi s-a raspuns ca daca reusesc sa mai aprofundez franceza dupa un timp, pot sa-i contactez oricand si sa ma prezint la interviu. Eu zic ca mi-au acordat chiar mai multa atentie decat era necesar....deci am ramas cu o buna impresie, chiar daca totul s-a redus doar la 2 discutii pe mail.
Gabi Vineri, 8 August 2014
@dali75 Imi dai si mie adresa lor de mail?
dali75 Vineri, 8 August 2014
@Gabi: jobsro@stefanini.com. Eu le-am trimis direct CV ul in engleza, fara scrisoare de intentie.
Bafta!
Laur Vineri, 29 August 2014
Ce va pot spune e ca pentru interviul de Helpdesk pe BPO ( Travelport,LSS) se dau teste atat in engleza cat si ceva tehnic ( dar de baza gen Internet exporer,Windows,Networking,sa stii meniul start si alte cateva chestii care nu sunt foarte grele) si daca treci,te ia la un interviu cu HR,daca treci si de asta,vine si un team leader de proiect,te testeaza pe engleza,te intreaba una alta si daca ii place cum te prezinti ( trebuie sa se vada faptul ca vrei job ul respectiv si sa fii cu zambetul pe buze) ,iti face o oferta.Ea depinde de proiect,dar ca incepator poti obtine in jur de 1600 ron net cu bonuri si 80 ron decont abonament transport in comun pe engleza si training de o luna - doua,la fel,in functie de proiect.Pe proiectele de ITO,salariile sunt mai mari putin ( cu 200-300 ron) dar te testeaza cu 3 teste tehnice de networking,Hardware si Software la interviu sa vada la ce nivel esti si de obicei trebuie sa le treci cu macar 70% pe fiecare.Pe alte limbi sunt salarii mai bune,in special greaca si franceza.Pe Travelport,de exemplu ( travel agent helpdesk) spaniola si mahiara nu au bonus de limba.Pe LSS si Avid , au bonus de limba.Pe majoritatea se lucreaza tue 3-11 sau 5-2 dupa amiaza,sunt pe ture oricum.Mediul e ok,majoritatea sunt tineri si prietenosi.Pauzele se respecta,sefii sunt majoritatea ok ( depinde de proiect).Despre avansari,sanse sunt dar asta depinde doar de tine ca angajat cum te faci remarcat.In principiu,e ok,se poate si mai bine dar fata de alte call centere,chiar e decent la ora actuala.Succes!
j.low Sambata, 20 Septembrie 2014
Salut,

Am primit si eu un telefon de la o tipa de la HR, pt postul de Junior Software Tester (Junior Test Engineer) - mentionez ca n-am aplicat pentru job, mi-au spus ca au gasit cv-ul meu pe BestJobs, iar daca eu as fi interesat pt a veni la un interviu. Bineinteles ca am spus ca da, urmand ca luni pe 22.09 sa ma duc.
Am citit pe acest forum, ca parerile ar fi impartite. Intrebarea mea ar fi strict legata de profesionalism si bineinteles de salariu, pt aceasta pozitie.
PS: am experienta ca si QA pe game testing de 1 jumate.

Multumesc anticipat
radu Duminica, 21 Septembrie 2014
cat este salariul pentru night shift / franceza engleza ?
@radu Miercuri, 24 Septembrie 2014
~ 20 milioane
gogu Joi, 25 Septembrie 2014
salariu it support specialist ? (weeknd&nightshifts sub mentionate si ele vad)
gigi Vineri, 26 Septembrie 2014
am fost astazi la interviu, 4 teste de rahat, cu intrebari gresite, atitudine negativa din partea tipei de la HR. Am asteptat ca prostul jumatate de ora degeaba pana sa ma bage cineva in seama.
Qwerty Sambata, 27 Septembrie 2014
Hello, I''ve been working for these guys for about one year, and compared with the past places I've worked in, these guys have been the most professional thus far.
In addition to a relatively decent salary (compared to game testing jobs and other places like CGS), they offer training courses and have a pretty decent career plan where you are promoted to the next level based solely on whether or not you actually go there to work and learn.

The interview, or at least my interview, was comprised of a few steps:

- phone call to assess your English knowledge level;
- email to let you know if and when your next interview is;
- four tests comprised of networking questions windows related questions outlook related questions and hardware related questions, an English (or other languages) test where day assess your ability to communicate professionally with another person;
- a final interview with a team leader;

The interviews and tests were not difficult at all, however, I've been working with computers ever since I was a wee lad, so, if you've only been using your machine to play games or browse Facebook, you might have a hard time passing the tests.

I have also heard of people receiving a phone call prior to the team lead interview where a person tries to verify your technical knowledge level. I haven't had this interview call, but I guess it is dependant on the project you are applying for.
I've also heard about the team leader asking you a trick question during the interview, however this question was not in my interview.

Certain projects have a monetary bonus according to the languages you speak, in addition to a monetary bonus according to the shift you're on (night is 30% more), which adds approximately 400 RON to your salary (depending on what salary you initially negotiated).
The actual work itself is not difficult at all, however you may work weekends every once in a while, but this is dependent on the project you are on. If you do end up working all weekend you get two different days off, instead of Saturday and Sunday.
Everyone is generally really nice and helpful.
The company also pays for your transportation so if you use the subway, a monthly subscription is paid for by the company, in addition to taxi vouchers.

Most relevant information of all is that this company provides training and certification which other companies seldomly provide.

In addition to this, the experience acquired within this company is valued by IBM, Microsoft, Google, Oracle etc, where the same position is paid double the amount paid here.

Thus far my experience has been pretty positive and would recommend this place as a decent and respectable place to work within.
John Luni, 13 Octombrie 2014
care este un salariu de DBA la stefanini de senior si junior?
Mersi anticipat
RandomName Luni, 20 Octombrie 2014
Stie cineva care este salariul pentru Front end developer?

Multumesc.
No response Luni, 20 Octombrie 2014
Am fost la un interviu pentru un post de team leader pentru care nu aplicasem.
Eu aplicasem pentru un post de QA engineer.
Dupa ce am dat testul tehnic am mai avut o discutie cu un tester senior care mi-a spus niste intrebari de testare manuala si m-am cam blocat.

Mi-a spus ca nu prea stiu testare manuala si nici nu stau prea bine cu engleza, asta prin luna mai 2014.
Mi-a spus ca stiu programare, dar....
Din cate am auzit eu este important sa stii engleza.
Stiu persoane care sunt testeri seniori dar care stiu engleza cu care am lucrat si care au fost dati afara de la BCR.


Nici pana in ziua de azi nu am primit nici un raspuns.
Conditiile de munca mi s-au parut cam naspa.
IulianaT Miercuri, 22 Octombrie 2014
Am fost contactata ce cineva de la HR pentru un post pe zona suport tehnic pe spaniola...nu prea stiu ce implica asta..nu am deloc experienta pe tehnic...am mai lucrat 2 ani intr-o agentie de turism, iar spaniola o vorbesc destul de bine din pasiune...Stie cineva sa descrie un pic la ce se refera job-ul? cam care este salariul net (alte bonusuri, decont transport, bonuri de masa etc) si unde este locatia.
Multumesc!

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?