Forum despre Stefanini Romania


Bogdan Joi, 23 Octombrie 2014
@IulianaT, suport tehnic pe spaniola pe partea de IT ?
daca la asta te referi, trebuie sa stii retelistica... ce face un DNS,cum iti schimbi IPul la PC,.. unde poti vedea log-ul de la o eroare in windows,... chestii mai avansate in utilizarea unui PC.
CSS Sprites, Advanced boot login features pt win xp, diferenta intre profil de utilizator si cont de utilizator
IulianaT Vineri, 24 Octombrie 2014

@Bogdan..nu cred ca e vorba de IT (nu prea m-a lamurit fata aia de la HR la telefon)..m-a intrebat daca sunt interesata de un job la ei (nu am aplicat eu, m-au gasit ei pe HIPO.RO) si ca o sa dau proba la telefon de spaniola...mi-a spus ca nu trebuie sa am cunostinte de IT, ci doar sa stiu sa folosesc calculatorul, deci presupun ca nu e suport tehnic pe IT..reiese clar din CV-ul meu ca nu am cunostiinte pe asa ceva...doar nu sunt nebuni...

Johnny Duminica, 26 Octombrie 2014
Buna,

Eu am sustinut interviul initial, testul tehnic, apoi interviul cu project managerul si pe cel tehnic(cu doi tipi). Totul a fost OK cu mentiunea ca nu m-au sunat de atunci si nici nu mi-au raspuns la mail atunci cand le-am cerut detalii despre procesul de recrutare.

Nu mai visati cai verzi si nu-i ascultati pe 'laudarosi'. Treaba cu IT-ul in Ro este profitabila pentru cunoscuti si nu pentru cunoscatori...

Toata stima,
anonim Marti, 28 Octombrie 2014
Aveti idee ce salariu poate primi un senior QA Engineer cu 6 ani experienta?
unu Marti, 25 Noiembrie 2014
Stefanini recruteaza 20 de specialisti IT in fiecare saptamana pana la sfarsitul anului
http://www.capital.ro/stefanini-recruteaza-20-de-specialisti-it-in-fiecare-saptamana-pana-la-sfarsitul-anului.html
George Vineri, 28 Noiembrie 2014
Eu am fost placut impresionat de HR-ul lor. Oameni pregatiti, atitudine potrivita, e-mail transmis pentru feedabck, follow-up la telefon.
Nu stiu cu cine au avut interviuri cei de mai sus dar e clar ca denatureaza realitatea.
Ii felicit pe cei de la Stefanini si le urez succes in toate proiectele.
Jean Luni, 1 Decembrie 2014
Salut,

Am lucrat in cadrul Stefanini pe postul de Helpdesk Technician 2 timp de 1 an.

Am inceput pe un proiect nou unde managementul s-a implicat foarte mult cu cresterea agentilor (tot felul de cursuri de training, sedinte 1 on 1 cu feedback decent).

Personal, am ramas surprins de faptul ca se poate si cu decenta in Bucuresti.

Salariul relativ ok pentru o pozitie de inceput (in jur de 1800), dar care crestea cu 400 in functie de tura pe care erai.

Singurele bube peste care am dat au fost legate de ceilalti colegi (nu foarte multi), dar in timp ce tu tragi tare sa faci ceva, colegul de pe aceeasi tura cu tine s-ar putea sa o frece la maxim si sa se mai si laude in gura mare ca o freaca la maxim.

Ca exemplu, sa zicem ca ai fi fost pe tura cu un coleg pe care il numim "Sergiu".
In timp ce tu rezolvi tichete, faci taskuri si rapoarte, colegul tau "Sergiu" sta si se uita pe net la filmulete, pe site-uri cu poze amuzante, isi ia pauze frecvente, iar in situatia in care prinde vreun apel sau incident, vine si te intrerupe pe tine din treaba pentru ca el nu a fost atent la training, si nu stie cum sa rezolve nimic fara ajutorul tau, sau altui coleg.

Inafara de colegi de genul asta, este o firma ok si as recomanda oricarui amic fara job sa aplice aici.

Sfaturi catre management: Fiti mai exigenti cu oamenii ca "Sergiu". Este in detrimentul echipei si a firmei sa continuati sa platiti un salariu unui om care este efectiv degeaba.

Bafta in continuare!
andrei Joi, 8 Ianuarie 2015
Salut!

Un sfat pentru cei ce urmeaza sa sustina intervul test , sunt 30 de intrebari in fiecare test , testele sunt 4 , hardw., office, windows, networking, nu va asteptati sa fie usoare, tre sa stiti config. de outlook, pop3, imap, ip, cum cautati numele altui pc in cmd, The amount of virtual memory on a personal computer can be:
: windows not havevirtual memory
: transffered to another computer over a network
: windows does not manage virtual memory
: manully configured ; asta este un gen de intrebare si sunt si mai complicate, intrebari de bun simt nu prea sunt ,mai este un mic test de limba scris sa scrieti in engleza un email atentie la scis !, si dupa un interviu oral in lmba engleza sau dupa caz, intrebarile din IT sunt multe stufoase iar daca nu ai lucrat sau nu te-ai izbit de asa ceva nu le poti face , tre sa stii notiuni de soket, cabluri, mufe, conexiuni de internet si nu numai definitii ci si cum fuctioneaza DHCP VPN, LAN, WAN, TCP/IP, SI COMenzi din cmd cum stergi si refaci un ip, si toate comenzile de net, spor la invatat!
AnaMaria25 Miercuri, 4 Februarie 2015
poate sa- mi zica si mie cineva in ce consta testul la franceza si engleza adica gramatica...sau e grila...este pe suport IT postul as vrea sa stiu mai tot ce te intreaba cum se desfasoara...e pt prima data si nu stiu :( va rog!
Irina_Ujlaki Vineri, 6 Februarie 2015
@AnaMaria25

Buna, AnaMaria, poti sa-mi spui te rog daca ai sustinut deja interviul ? Ai eventual si alte detalii cum ar fi salariul ? Stiu ca s-a discutat deja despre acest aspect dar ma gandesc la posibilitatea ca lucrurile sa fi evoluat intre timp...

multu si multa bafta ! :)
AnaMaria25 Vineri, 6 Februarie 2015
@Irina_Ujlaki
nu nu am de aceea am si intrebat si da am sustinut la telefon in rest nimic, poate imi zice si mie cineva mai multe de teste cum sunt apoi ce te intreaba, etc.
Merci si la fel si tie ! :p
Cristina92 Joi, 26 Februarie 2015
heya ^_^
maine am interviul telefonic in limba franceza pentru postul de helpdesk travel agent, imi poate spune cineva cam ce se intampla la acest interviu, ce intrebari imi vor fi adresate? nu am mai folosit limba franceza de ceva timp si sunt un pic incurcata si speriata si mi-ar prinde bine sa stiu, in mare, despre ce se va vorbi.
egwCarmen Luni, 7 Septembrie 2015
Buna. Stie cineva ce salar se ofera pentru limba greaca la Stefanini pentru IT? Multumesc
dzohan Marti, 8 Septembrie 2015
Salut! Stie cineva care este salariul ptr. IT helpdesk limba rusa? Multumesc
Tetelu Duminica, 7 Februarie 2016
Salut,

Stefanini este o companie ideala pentru cei care sunt la inceput de drum sau doresc sa intre in acest domeniu de IT support.
Am cateva mentiuni pentru cei interesati si sper ca acestea vor fi de folos cuiva, candva...

1. Stefanini are mai multe proiecte pentru departamentul de support IT, unele mai tehnice si altele mai putin tehnice (Travelport - suport pentru agentiile de voiaj pentru tichete de zbor, inchiriat camere hotel si masini).
2. Daca sunteti interesati sa va angajati la Stefanini, ar fi bine sa cunoasteti pe cineva si acesta/aceasta sa va propuna pentru o pozitie. Daca nu, aplicati cu incredere, in ciuda profilului tehnic, cel mai important e sa stapaniti limba straina la un nivel cel putin decent. (chiar daca nu va descurcati extraordinar la testele IT, daca au nevoie de cineva pe o limba straina, la un anumit moment, pe unul dintre proiectele lor, se va trece cu vederea).
3. Interviurile cuprind mai multe etape. Prima este interviul cu HR-ul, aici veti sustine testul IT si cel de limba engleza (teoretic, toti angajatii Stefanini stapanesc engleza foarte bine).
Dupa aceea, se sustine interviu cu TL-ul, in care vi se vor testa cunostintele IT, limba straina (daca aplicati pe o pozitie ce necesita limba rusa si TL-ul nu cunoaste limba, se poate apela la unul dintre agentii proiectului) si mai ales logica si rezistenta la stres. (Atentie la scenarii si intrebari capcana !). In functie de proiect (regulile stabilite cu clientul respectiv), este posibil sa sustineti inca un interviu telefonic cu reprezentant al companiei respective, pentru a testa nivelul limbilor straine si apoi HR-ul va va transmite oferta.
4. Nivelul salarial nu este foarte ridicat fata de alte companii (dar decent fata de call center-e de genul CCC, Valoris, etc) si este structurat pe o parte fixa (numai Engleza sa zicem) care se situeaza undeva la 2000 lei NET si bonusul in functie de limba (cu cat mai rara, cu atat mai mare). Din cate cunosc, Rusa, Italiana si Spaniola nu au bonus foarte mare (aprox 300 lei NET), dar franceza ajunge pe la 800. Repet, aceste sume nu le cunoasc exact.
Inca ceva de mentionat este negocierea acestui salariu. De exemplu, daca incercati sa va angajati pe Eng - Fra si intelegeti de la interviu ca e destul de urgent si au nevoie de oameni, puteti negocia un pic peste aceste sume.
5. Pentru cei interesati de promovari, pot spune ca daca muncesti (chiar daca nu ai niciun amic in conducere), poti promova destul de repede, cel mai bine ar fi sa promovezi in cadrul propriului proiect, dar exista varianta sa fii promovat si pe alt proiect (Sa zicem ca esti agent pe un proiect si promovezi trainer sau specialit quality pe un alt proiect). In medie, cam dupa un an de la angajare, daca si tu esti multumit cu pozitia. Aici vei primi marire de 10 % minim.

Concluzia este ca cei care cunosc sau se pregatesc un pic cu notiuni de IT (Windows, Retelistica, Office, browser, etc) pot obtine jobul dorit, cu putin noroc norma.
Odata angajati incepe munca (dupa trainingul de proiect care difera ca durata), turele si normal, mancatoria si un pic de frustrare.
P.S. Orele de noapte, sarbatorile si OT-ul sunt platite sau primesti liber. Se munceste si in weekend (prin rotatie).

Multa bafta candidatilor ! Spor angajatilor actuali, care de obicei sunt recrutati de Accenture, Bitdefender, Dell, Oracle, HP, Microsoft, etc...
Jostar Sambata, 28 Mai 2016

Stefanini e un loc ok.



Ca si aspecte pozitive:



-contract nedeterminat



-salariu ok, ca idee pe engleza e 1600 in mana



-mediu bun de lucru



-diverse beneficii interne



O chestie care nu este in avantaj e ca trebuie sa ramaneti in firma 6 luni dupa ce ai semnat contractul. Altfel trebuie sa platesti trainingul. Chestia asta nu ar fi mare deranj dar aici depinde si pe ce proiect ajungi. Mare parte din proiecte sunt ok cu cateva exceptii pe care o sa le discut mai jos.



Sunt doua proiecte distincte care ar fi de preferat sa le evitati pentru a sta in firma si a avea un loc de munca mai linistit:



Heinz sau mai nou Kraft-Heinz. Sa incerc sa gasesc si aspecte pozitive la el:



-colegi de treaba care poti sa te intelegi cand ai timp sa respiri



-pe partea de Heinz ai multe lucruri interesante sa inveti



Aspecte negative:



-Ca si agent o sa fi ingropat in munca in toate modurile posibile



-ca idee,in medie tu ca un agent pe tura ta iei mai multe apeluri decat o intreaga alta echipa de pe orice alt proiect intr-o zi. Asta se vede din primele saptamani, desi sefii tai o sa te minta pe fata si iti spun ca ii acelasi volum ca orice proiect.



-ca sa nu mai spun de tickete cu nemiluita plus followup-ul obligatoriu care se da zilnic care nu o sa apuci sa il faci pe tot si o sa iti atraga atentia pe chestia asta



-din cauza acestui merger sunt o gramada de proceduri care inca nu se stiu cum se rezvola creind o frustrare pentru toti



-din cazua volumului nu o sa ai timp sa faci tot ce ti se da intro zi si daca crezi ca o sa rezolvi cu OT, nu depinde de asta. In mod normal tu cand faci OT nu trebuie sa iei apeluri, ei ghici ce, o sa iei, Practic esti sclavul lor.



-faptu ca o sa ti se ceara sa faci mai multe taskuri de odata pana ce nu mai sti ce e de capul tau.Sa nu va surprinda daca sefii spun sa faci mai multe deodata sa salveze SLA-ul



-asta-i alt aspect negativ care chiar as fi vrut sa nu fie. Inainte sa fie merger puteam sa ma bucur si mandresc ca am un Team Leader adevarat. Acum din TL sunt sefii tai.



-sefi pe care o sa ii ai nu le pasa de angajatii sau daca deja au treaba.O sa ramai cu sechel desdul de rapid auzind fraza "Apel in queue!" .Nici nu o sa tina niciodata cu tine. Ba chiar ajungand sa te certe si chiar tactici de intimidare si amenintare doar sa salveze SLA-ul.



-sanse slabe de promovare, asta chiar daca ai perfomante. Aici depsinde si de noroc sau daca sti sa pupi in dos.



Celalalt proiect care o sa vorbesc e oarecum opus. Orbitz, ceva aspect pozitiv:



-este un proiect cu volum de apeluri mici ba chiar am prins saptamani in care agentii se vaitau ca se plictisesc ca nu au nimic de facut. Ca idee e sansa ca tu pe KraftHeinz sa iei mai multe apeuri singur decat o fac ei toata ziua.</p>



Dar cam atat, aspectul negativ sunt anumite persoane de pe proeict:



-daca nu vreti sa fiti servitor sau chiar amenintat, injurat ,sauhartuit de anumite persoane..sa zicem una, sa o numim "Rodica" eu zic sa stati deoparte



-managementul prost care nu o as tina cu tine si o sa favorizeze persoana gen "Rodica"



Cu alte cuvinte daca nu sti sa pupi dosul si sa faci pe plac, o sa ai parte numai de drame. De preferat de evitat contact cu persoane de pe proiectul asta sau proiectul in sine.



Dar, in afara de aceaste doua chestii merita sa incerci Stefanini. De mentinut ca multi de la Stefanini dupa un timp se duc la Wipro sau chiar Oracle, asa ca gandeste-te la Stefanini ca un training ground pentru ceva mai bun.

Roxcanaveq Marti, 6 Septembrie 2016
Buna! Urmeaza sa merg la un interviu pt postul de Helpdesk Travel Agent pe limba engleza. Mi s-a comunicat la telefon ca voi sustine un test IT si un test pe partea de travel, dar care nu sunt eliminatorii. Mi s-a spus ca au astfel de teste pt a stii de unde anume sa inceapa trainingul. Mi a zis ca va fi si un test la engleza, acesta fiind eliminatoriu. A mai sustinut cineva interviuri anul acesta pt acest post? Ce fel de intrebari sunt la teste? Cateva exemple daca se poate. Multumesc!
unsarac Joi, 20 Octombrie 2016
Salut. Pe suport pe limba bulgara sau rusa este salariul de 1500 euro net ? Asa am inteles.
Ma poate ajuta cineva ? Multumesc !
ans Luni, 30 Ianuarie 2017
Eu am aplicat pentru Sales Database Administrator. Am trecut de primul interviu si vineri l-am dat pe al doilea cu directorul. Pe la sfarsitul saptamanii acesteia sau saptamana viitoare imi vor da un raspuns daca ma vor accepta sau nu. Mi-a placut foarte multe de cele 2 de la HR de la primul interviu si chiar daca raspunsul va fi negativ, eu o sa le multumesc. Totusi, sper ca raspunsul sa fie pozitiv! :D Revin cu noutati.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?