Forum despre Teleperformance Romania


ada Vineri, 23 Noiembrie 2012

Am si eu un interviu la ei pentru operator call center. a lucrat cineva pe acest departament?cum este programul si salariul?

Alina Duminica, 6 Ianuarie 2013

Puteti oferi mai multe informatii? Pe mine m-ar interesa un post inbound insa pe o perioada scurta, cateva luni.

TP Miercuri, 9 Ianuarie 2013

Programul depinde pe ce proiect lucrezi...ti-l poti face in functie de nevoile tale,ai posibilitatea de a-ti da preferintele la inceputul fiecarei luni...Pe de alta parte,firma are mai multe proiecte,pe unele muncesti foarte mult,pe altele mai putin.In ceea ce priveste salariul,intr-adevar,nu este cine stie ce,dar ai posibilitatea de a obtine un bonus suplimentar,de a face h extra si plus de asta beneficiezi si de deconturi si transport gratuit dupa h 22:00.Este in regula sa lucrezi in cadrul companiei,mai ales daca esti student sau daca este primul job;)

Elena Vineri, 8 Februarie 2013

Acum ceva timp,mai precis acum doi ani am dat un interviu la Teleperformance pe limba spaniola si a fost acceptata ptr postul de operator call center pe spaniola. Salariu oferit era de 210 Euro net , se lucra un weekend pe luna ptr un program de 8 ore. Am acceptat si am inceput trainingul, care a durat 6 zile. In ultima zi de training, am dat un test, m-am descurcat bine dar cu o ora inainte sa se incheie trainingul mi s-a spus ca nu ma pot integra si ca sa semnez un act ca sunt de acord cu plecarea mea din trainig. Banii mi s-au dat in luna urmatoare, mai exact 247 lei ptr 6 zile ( training platit ) si 5 bonuri de masa.

eu Marti, 14 Mai 2013
am primit invitatie la interviu. Sa ma duc sau nu ? are rost?
Matusalem Marti, 14 Mai 2013

E decizia ta "eu".

anonim Marti, 14 Mai 2013
Eu am lucrat in aceasta firma timp de trei ani si am ocupat functia de operator call center. A fost primul meu loc de munca si pot spune ca am invatat destul de multe lucruri din experienta castigata aici. Atat coordonatorii cat si sefii despre care se vorbea putin mai sus au fost destul de apropiati de noi,eram o echipa si incercam sa rezolvam impreuna problemele ce apareau..,asa cum s-a mentionat si in comentariile anterioare este imposibil sa multumesti pe toata lumea si consider ca ar trebui sa ne gandim putin inainte sa postam comentarii jignitoare si sa aruncam cu noroi in persoanele care poate au incercat sa ne ajute.
cristina` Duminica, 19 Mai 2013
Maine am si eu interviu .. sper sa fie bine
ron Marti, 21 Mai 2013
ce salarii mai sunt pt Operator Relatii Clienti Customer Support?
buna dimineata Miercuri, 22 Mai 2013
#ron pt ce limba straina ? vezi ca salariul lor este in euro dar e o mica chichita cu cursul de schimb
gjhf Joi, 23 Mai 2013
ce proiecte au?
Nic Sambata, 25 Mai 2013
aceasi intrebare ca si @ gjhf ce proiecte au in prezent ?pe site nu am vazut nimic concret/ pe partea de consultanta tehnica m-ar interesa, sunt la electronica.
eu2 Sambata, 25 Mai 2013
stie cineva ce proiecte mai au si care sunt salarile ?
Nickname Luni, 27 Mai 2013

Cand am fost sunat de Teleperformance pentru a ma prezenta la un interviu, am cautat detalii despre aceasta firma iar parerile pe care le-am citit nu m-au convins, asadar am decis sa ma prezint la interviu, asa ca voi incerca sa fiu cat mai obiectiv in detalii, voi prezenta parti pozitive si aspecte negative.


Am lucrat in firma un an si cateva luni, pe proiectul Cosmote- cel mai important proiect al firmei.


Aspecte pozitive:
- experienta ca agent call-center;
- cunostintele pe care le dobandesti in primele luni, pot fi ajutatoare pentru cariera: despre produse si servicii in telefonie, despre gestionarea situatiilor, reclamatiilor, iti faci o idee despre comportamentul romanilor si stii pe viitor ce asteptari sa ai, cum sa tratezi diverse situatii;
- in cazul in care esti student, cel putin 6 luni in aceasta companie pe postul acesta iti vor deschide usi catre alte posturi dorite;
- ai trei pauze a cate 15 minute, suficient cat sa bei cafea/fumezi sau sa mananci- odata la doua ore;
- in cazul in care ai program pana la ora 23.00, un taxi platit din banii firmei te va duce acasa (indirect, tot tu platesti prin munca ta);
- transportul se deconteaza;
- nu-ti cere nimeni sa te imbraci in costum business dar nici sa vii la munca imbracat ca pe plaja;
- poti face schimb de ture cu alti colegi;
- bonurile de masa;

Aspecte negative:
-salariul este mic. Dupa un an vei avea 235 euro net si va stagna. Nu mai poti spera la mai mult decat in cazul in care ai suficiente abilitati si putin noroc pentru a deveni supervisor.
- esti rugat sa faci ore suplimentare (over), cate una sau doua pe zi. De exemplu, la 20 de ore suplimentare, primesti in plus 7 bonuri de masa (70 lei), doar ca pot intrazia cu plata acestor bonuri-cadou si doua luni. Ai optiunea de a refuza sa faci ore suplimentare, dar sa-ti iei adio de la concediu atunci cand ai nevoie, sa-ti iei adio de la programul pe care ti-l doresti, si de la libere in week-end, asta ti se spune in fata, la sedintele de grupa, macar au tupeul sa recunoasca aceste lucruri.
- exista un target pe care trebuie sa-l indeplinesti: timp vorbit pe ora, numar de apeluri pe ora, minute vorbite pe apel (cantitate) si nota acordata de supervisor (calitate). E posibil sa nu realizezi target-ul uneori, depinde de volumul de apeluri, de client, cat de dificil este dar si de tine, cat de bun esti in a-l gestiona. Cel mai important este target-ul calitativ (nota), de la 1 la 4. Nota buna se considera minim 3,75. Vor fi si situatii in care nu ai ce face, pur si simplu clientul e batut in cap si nesimtit, esti nevoit sa-i explici acelasi lucru de 5 ori, renunti la limbajul cerut de firma si ii explici inca de 3 ori pe limba lui, sa inteleaga. Te vor injura clientii, unii te vor aprecia, vei fi nevoit sa rezolvi reclamatii si sa preiei sesizari pe care le transmiti catre alt departament.
- superviserii sunt in general ok si vor incerca sa te invete tot ce trebuie sa stii, pana la urma ei au de tras daca echipa nu are rezultate bune dar si acestia au tendinta de a te stresa; hai sa spunem ca acest aspect nu se califica la sectiunea "negative";


Alte aspecte:

-bonusurile pentru echipa cu cele mai bune rezultate intr-o luna nu constau in bani, ci in bonuri cadou care pot fi folosite numai pentru excursii cu echipa sau iesiri la un club, biliard (aproximativ 900 lei este bonusul pe echipa).
- fiind multi angajati, cu unii te vei imprieteni si va veti intelege foarte bine, cu altii veti imparti decat saluturi.



Concluzii: recomand acest job, prinde bine o asemenea experienta, intre 6 luni si doi ani. Trebuie sa nu ai asteptari prea mari si sa nu pui suflet la vorbele clientilor, unii pot fi foarte stresanti. Daca alegi sa lucrezi part-time, 4 sau 6 ore, iti va fi mai usor pentru ca timpul trece repede.

Sper ca am fost suficient de explicit si va urez succes la interviu.

Mircea Luni, 1 Iulie 2013

Am fost la un interviu pentru Teleperformance , acum o luna. Locatia : fix langa Kaufland Rahova.



Interviul a fost unul de mini-grup , am fost mai multi si ne-a intrebat o tipa (pesemne de la HR) putin despre fiecare si apoi ce presupune jobul. Salariu de la inceput , 175 euro + bonuri + Ratb si metrou , foarte putin pentru nivelul de stres . Jobul presupunea efectuarea de apeluri in vederea contactarii clientilor unei banci dintr-o baza de date , iar tu trebuia sa le vinzi tot felul de asigurari. Targetul cica era de o vanzare pe ora si primeai bonus de 1 leu la o asigurare vanduta.
In final nici nu m-au mai anuntat daca am fost selectat sau nu , toate celelalte firme unde am mai aplicat m-au sunat / mi-au dat mail chiar si daca nu am mers mai departe.

iki Vineri, 16 August 2013

Se mai fac angajari?

Elena Luni, 26 August 2013
Am fost acceptata, stie cineva cat dureaza training-ul ?
Nickname Marti, 27 August 2013
Daca esti pe proiectul CST, training-ul dureaza 3, maxim 4 saptamani. In acest timp veti da si vreo 3-4 teste scrise iar media obtinuta din notele testelor va conta. Trebuie sa ai peste 7,50 daca mai tin bine minte... ca la scoala. Desigur, la final dai un test din teorie si aplicatiile pe care le vei utiliza ca angajat. Daca esti la limita, nu prea stii tot ce trebuie, iti ofera inca 1-3 zile de trainig "pe casca", adica vei sta langa un angajat si vei asculta cum decurge convorbirea, el va vorbi cu clientul, tu vei introduce datele in calculator/le vei analiza, ma refer la datele de cont ale clientui.
Rar cineva e dat afara imediat dupa trainig, numai daca este tupeist/delasator, daca se vede clar ca nu are chef de munca.
Irina Joi, 29 August 2013
Am vazut ca au 50 de posturi disponibile-call center!
Adina Joi, 29 August 2013
Am aplicat si eu la ei sa vad daca ma vor suna

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?