Forum despre TELUS International Europe


castellana Luni, 13 Iulie 2015
Este cineva pentru proiectul pe italiana , care a fost contactat in vederea interviului la telus? am aplicat la ei si m-au contactat telefonic in italia propunandu-mi asistenta pentru un site de vanzari online...stie cineva ceva despre acest proiect?
alexia91 Marti, 27 Octombrie 2015
ce imi puteti spune pentru pozitia de agent servicii clienti ? program de lucru/ salariu net ?
alexia91 Marti, 27 Octombrie 2015
Pozitia agent servicii clienti in ce consta interviul? cineva din Craiova imi poate da cateva detalii din experienta sa ?
BlueberryNights Vineri, 11 Martie 2016
Buna tuturor!
Vin cu detalii de la interviu cat mai proaspete, astea fiind de saptamana trecuta.
La inceputul vizitei esti pusa sa semnezi o foaie de confidentialitate si daca esti de acord sa te pastreze in baza de date. Apoi urmeaza testul de franceza ce consta in doua subiecte, iar la final esti preluata de o alta fata( ulterior am vazut ca este senior recruiter) si se desfasoara interviul propriu zis. Discutie libera in romana, engleza si franceza (Depinde de post).
Locatia este foarte placuta, ca la multe dintre multinationalele mai noi, oamenii sunt zambitori/draguti si, daca nu ai trece prin multe interviuri la BPO/call-center, i-ai crede pe cuvant, insa este doar o strategie de marketing. La marketing al firmei stau excelent de bine, promoveaza mult pe Facebook, diverse evenimente si beneficii si etc etc, spunand ei ca "It's different here". Parererea mea este ca nu este foarte departe de ce fac si cei de la Genpact sau Stefanini de exemplu. Ma refer la Xmas party, mici cadouri, team buildinguri si altele, pe care din ce in ce mai multe companii de genul incep sa le introduca in atmosfera de lucru. Stiu ca pe multi nu intereseaza decat daca salariul e impresionant si cat se munceste, dar poate mai sunt persoane pt care conteaza si altele.
Revenind, tipa de la interviu mi s-a parut un pic aroganta, iar pe limbile straine zici ca vorbea cu gura inchisa, incercand sa para foarte draguta si dulce cand de fapt mi-am dat seama cat de falsa este. In fond imaginea companiei conteaza.
Doua mari șocuri am avut cand a venit vorba de program si durata training-ului. Chiar ma asteptam ca de la o companie asa bine evidentiata sa fie si sincera. Se pare ca nu. Programul este fix ca la oricare alt callcenter ordinar ( in 3ture), ei sustinand ca sunt shift-uri pe dupa-amiaza/noaptea. Training-ul este de 2sapt, nu de 6.
Despre salariul care se tot speculeaza pe forum nu stiu ce sa mai cred, cu atata strategie de marketing, avand in vedere faptul ca ei se asteapta ca tu sa fii om serios, cand ei te mint in fata. Cool nu? Eu aplicasem pt ca imi convenea programul si nici macar nu mi-au aratat rezultatele la test.
In concluzie, aplicati si convingeti-va singuri.
Pe principiul "Don't trust what you see. Even salt looks like sugar!" :)
ana_ss Miercuri, 4 Mai 2016
Pe partea de salarizare si administrare personal, mai multe detalii stie cineva? Salariul,oportunitati, colegii...etc
spanish Vineri, 27 Mai 2016
Salutare!Fusesem selectat pentru pozitia de customer support pt spaniola si engleza pentru proiectul League of Legends. Ei bine, m au sunat si m au invitat la un prim interviu ...
Beatricea Sambata, 18 Iunie 2016
Hei, salut! Am fost si eu sunata pentru proiectul koodo si ma intrebam cum sta treaba exact cu training-ul. Esti platit si in perioada de training, nu?
Tzap Sambata, 18 Iunie 2016
Saptamana trecuta Joi, in urma mai multor insistente ( am aplicat pe eJobs, am aplicat pe site-ul lor si chiar am dat mesaj pe OLX unde era postat un anunt ), am primit in sfarsit ...
Saki Duminica, 19 Iunie 2016
Hei! A mai aplicat cineva pentru multilingual customer support cu spaniola[ league of legends] la Telus si imi poate impartasi mai multe detalii?
Marina89 Luni, 22 August 2016
Firma ok pentru o persoana fara experienta.Ca si Customer Service representative with English & French, apeluri (back office mai rar) salariu net e in jur de 2300 NET, cu ...
andreapmaf Miercuri, 12 Octombrie 2016
M-am prezentat saptamana trecuta la un interviu pt. postul de operator call center limba spaniola. Teste peste teste: grila, gramatica, audio plus unul de pc. Tre sa astepti ...
Andreyrlz Marti, 17 Ianuarie 2017
Ha, o experienta mizerabila. Desi sediul lor din Bucuresti de la AFI e super, atat la interior cat si la exterior, oamenii lasa mult de dorit. Am stat o ora acolo cu tot cu ...
AndreeaM25 Luni, 6 Martie 2017
Buna! Imj spune cineva in ce consta mai exact testul in engleza? Merci

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?