Forum despre TELUS International Europe


castellana Luni, 13 Iulie 2015
Este cineva pentru proiectul pe italiana , care a fost contactat in vederea interviului la telus? am aplicat la ei si m-au contactat telefonic in italia propunandu-mi asistenta pentru un site de vanzari online...stie cineva ceva despre acest proiect?
alexia91 Marti, 27 Octombrie 2015
ce imi puteti spune pentru pozitia de agent servicii clienti ? program de lucru/ salariu net ?
alexia91 Marti, 27 Octombrie 2015
Pozitia agent servicii clienti in ce consta interviul? cineva din Craiova imi poate da cateva detalii din experienta sa ?
BlueberryNights Vineri, 11 Martie 2016
Buna tuturor!
Vin cu detalii de la interviu cat mai proaspete, astea fiind de saptamana trecuta.
La inceputul vizitei esti pusa sa semnezi o foaie de confidentialitate si daca esti de acord sa te pastreze in baza de date. Apoi urmeaza testul de franceza ce consta in doua subiecte, iar la final esti preluata de o alta fata( ulterior am vazut ca este senior recruiter) si se desfasoara interviul propriu zis. Discutie libera in romana, engleza si franceza (Depinde de post).
Locatia este foarte placuta, ca la multe dintre multinationalele mai noi, oamenii sunt zambitori/draguti si, daca nu ai trece prin multe interviuri la BPO/call-center, i-ai crede pe cuvant, insa este doar o strategie de marketing. La marketing al firmei stau excelent de bine, promoveaza mult pe Facebook, diverse evenimente si beneficii si etc etc, spunand ei ca "It's different here". Parererea mea este ca nu este foarte departe de ce fac si cei de la Genpact sau Stefanini de exemplu. Ma refer la Xmas party, mici cadouri, team buildinguri si altele, pe care din ce in ce mai multe companii de genul incep sa le introduca in atmosfera de lucru. Stiu ca pe multi nu intereseaza decat daca salariul e impresionant si cat se munceste, dar poate mai sunt persoane pt care conteaza si altele.
Revenind, tipa de la interviu mi s-a parut un pic aroganta, iar pe limbile straine zici ca vorbea cu gura inchisa, incercand sa para foarte draguta si dulce cand de fapt mi-am dat seama cat de falsa este. In fond imaginea companiei conteaza.
Doua mari șocuri am avut cand a venit vorba de program si durata training-ului. Chiar ma asteptam ca de la o companie asa bine evidentiata sa fie si sincera. Se pare ca nu. Programul este fix ca la oricare alt callcenter ordinar ( in 3ture), ei sustinand ca sunt shift-uri pe dupa-amiaza/noaptea. Training-ul este de 2sapt, nu de 6.
Despre salariul care se tot speculeaza pe forum nu stiu ce sa mai cred, cu atata strategie de marketing, avand in vedere faptul ca ei se asteapta ca tu sa fii om serios, cand ei te mint in fata. Cool nu? Eu aplicasem pt ca imi convenea programul si nici macar nu mi-au aratat rezultatele la test.
In concluzie, aplicati si convingeti-va singuri.
Pe principiul "Don't trust what you see. Even salt looks like sugar!" :)
ana_ss Miercuri, 4 Mai 2016
Pe partea de salarizare si administrare personal, mai multe detalii stie cineva? Salariul,oportunitati, colegii...etc
spanish Vineri, 27 Mai 2016
Salutare!
Fusesem selectat pentru pozitia de customer support pt spaniola si engleza pentru proiectul League of Legends. Ei bine, m au sunat si m au invitat la un prim interviu unde am stat 3 ore si nu pentru intensitatea sau durata testelor ci pentru ca a trebuit sa astept o ora jumatate pentru a vorbi cu cineva numai in limba engleza (limba in care mi a prezentat si compania si alte informatii legate de orar si etc) inainte de asta am facut niste teste in limba spaniola audio si grila, dupa acel interviu mentionat anterior, dupa inca 10 minute asteptarea unui team leader din bulgaria din cate imi amintesc, om care tinea interviu cu mine dar in acelasi timp vorbea si prin mesaje, ''un om important'', dupa inca 15 minute asteptarea sa mi se spuna ca ''asta e tot, urmeaza un interviu pe limba spaniola pe skype si un ultim interviu cu clientii'', clientii fiind cei de la league of legends din Dublin. Primul interviu pe skype pentru spaniola a fost super ok iar apoi a trebuit sa mai astept inca 1 ora jumatate pe cei din Dublin sa rasara pe Skype. Odata inceput interviul (ultimul pas din procesul de recrutare) care a durat o ora si putin timp in care m au intrebat aceleasi lucruri care mi le au intrebat in celelalte interviuri, numai ca din nou in engleza (despre tine, daca ai jucat acel joc, pareri, etc) si dupa mi s a spus ca o sa primesc raspuns in 2 zile, asta fiind acum mai mult de o saptamana. Am sunat pe tipul cu care am avut primul interviu, si mi a dat tipicul raspuns care se da ca inca nu au primit raspuns de la cei din Dublin. Experienta mea cu ei a fost o mare pierdere de timp.
Beatricea Sambata, 18 Iunie 2016
Hei, salut! Am fost si eu sunata pentru proiectul koodo si ma intrebam cum sta treaba exact cu training-ul. Esti platit si in perioada de training, nu?
Tzap Sambata, 18 Iunie 2016
Saptamana trecuta Joi, in urma mai multor insistente ( am aplicat pe eJobs, am aplicat pe site-ul lor si chiar am dat mesaj pe OLX unde era postat un anunt ), am primit in sfarsit apelul telefonic mult asteptat. Trecusera 2 luni aproape de la ziua in care aplicasem pe eJobs la postul de Customer Support ( English ) - League Of Legends. Imi doream jobul din mai multe puncte de vedere. Am fst sunat si invitat la interviu chiar ziua urmatoare, insa am spus pe un ton cat se poate de politicos ca nu pot, fiindca tocmai am suferisem o entorsa de glezna de gradul 2 cu ruptura partiala de ligamente si efectiv nu puteam pune piciorul jos de durere, am propus daca se poate sa programam interviul Luni. In timpul apelului, ce nu a durat mai mult de 3 minute, am fost intrebat si ce Summoner Name am, in joc. L-am spus, pe litere si am mentionat serverul. In ziua respectiva m-am gandit ca este vorba pur si simplu de o strategie de a te entuziasma inainte de interviu, insa am aflat apoi ca e vorba de mult mai mult. Luni, saptamana asta, m-am dus efectiv schiopatand la interviu. Am fost intampinat asa cum se cuvine. Am asteptat o perioada si apoi am fost condus intr-o camera unde am dat un test scris in engleza. Am trecut peste etapa respectiva. Iar am asteptat. A urmat interviul, sustin in compania unui tip foarte ok din toate punctele de vedere, din cate am inteles il cheama Mircea. Interviul a decurs ok, cred eu, am raspuns la mai multe intrebari, am discutat si legat de joc, mi-a atras atentia inclusiv asupra motivelor pentru care as pica interviul cu el si de ce as trece mai departe, a punctat niste greseli pe care le facusem si am fost de acord cu el, apoi am trecut mai departe la ultimul test. Eram la ultimul punct de completat cand am fost intrerupt, de catre el, fiind chemat intr-una dintre camerele de interviu. Aici mi-a spus ca in urma unui "background check", mai exact al verificarii chat log-urilor din ultimile jocuri jucate de mine, am fost respins de cei de la RIOT. Motivul fiind atitudinea toxica, din joc. Mircea, mi-a confirmat ca trecusem de interviul cu el dar... nu putea sa ma ajute cu nimic, chiar mi s-a parut sincer si cred ca i-a parut putin rau. Eu pe moment nu am zis mare lucru, mai mult am ascultat. Ultima data jucasem jocul anul trecut. Am recunoscut ca am avut un limbaj vulgar pe chat-ul din joc insa niciodata nu am initiat eu o polemica, bineinteles putin mai conta. Am fost cuprins de o dezamagire totala si practic am parasit sediul Telus cu coada intre picioare. Pe moment, luand in calcul strict starea de spirit, evaluarea lui Mircea din care chiar am realizat anumite greseli de atitudine si motivul invocat pentru respingerea mea, mi-am spus ca voi lua intreaga experienta ca pe o lectie dr viata. Si pe scurt ca it's true what they say : "Karma's a bitch !". Am evitat sa vorbesc despre asta pana astazi cand... n-am mai putut sa evit o prietena care lucreaza acolo de mai putin de o luna si care tot insista sa-i spun ce am facut la interviu. In urma discutiei m-am decis sa postez aici, practic. Si acum o sa spun ce anume nu mi se pare deloc in regula. Scriu asta sub forma de sfat pentru viitori candidati la acest job. Din moment ce tipa de la HR iti cere la telefon Summoner Name-ul, acest background check ar trebui efectuat INAINTE de a te duce acolo si a pierde 3 ore ( atat am stat, de la 10 la 1 ) timp in care treci prin toate etapele si deja ai impresia ca totul a mers ok si vei obtine jobul. Cu atat mai mult cu cat eu amanasem interviul fiindca nu puteam sa merg, nu mai spun ca dupa ziua respectiva au aparut dureri si mai mari ca inainte, eu practit fortandu-ma sa merg la interviu. Aici este o problema grava, mai ales ca cine joaca LoL pe ranked stie foarte bine ca exista momente in care se va enerva si raspunde cuiva care il injura. Pe langa asta, conform acestui criteriu de selectie am inteles ca RIOT se asteapta de la tine pentru a obtine acest job sa ai un istoric al chat log-urilor imaculat, fiindca daca nu e clar ca vei fi incapabil sa-ti faci treaba cum trebuie, de parca la varsta mea ( 32 ) nu as fi perfect capabil sa inteleg ce responsabilitati presupune un job si ce atitudine trebuie sa adopt fata de client. Ce fac eu in timpul liber si cum aleg sa ma exprim, e strict problema mea, ca sa nu mai zic ca era foarte simplu sa mi se atraga atentia asupra chat-ului in-game de acum incolo avand in vedere ca urma sa lucrez pentru ei si as fi inteles. Una peste alta, ce incerc sa spun este ca daca faci parte din cei... peste 90% dintre toti jucatorii de LoL care joci ranked si cateodata te mai enervezi si te mai ciondanesti cu cate unul, nu lua acest job in considerare, RIOT te va judeca dupa chat log-uri si te va respinge. Te duci sa pierzi 3 ore degeaba. Mai bine fa-ti alt cont, joaca-te 2-3 saptamani, nu scrie nimic pe chat sau daca vrei neaparat sa scrii fa-o in cel mai zen mod posibil si probabil RIOT iti va zambi. Repet, frustrarea mea este generata strict de faptul ca acest background check nu se face inainte sa de a te chema la interviu si a da sta 3 ore sa treci toate etapele si a faptului ca este considerat criteriu de selectie un chat log, mai ales vechi de aproape 1 an. In rest am intalnit o atmosfera ok, un colectiv ok si o locatie ok, nimic de reprosat la aceste capitole. In urma experientei am renuntat la unul dintre hobby-uri si anume la a urmari toate meciurile din NA LCS si EU LCS, eram fan RIOT din multe puncte de vedere insa daca nu sunt good enough to work for them, why bother ? Pacat.
Saki Duminica, 19 Iunie 2016
Hei! A mai aplicat cineva pentru multilingual customer support cu spaniola[ league of legends] la Telus si imi poate impartasi mai multe detalii?
Marina89 Luni, 22 August 2016
Firma ok pentru o persoana fara experienta.
Ca si Customer Service representative with English & French, apeluri (back office mai rar) salariu net e in jur de 2300 NET, cu bonuri de masa, cateva reduceri la Food Court in Afi, reduceri la abonam medical la Regina Maria (cam putine fata de alte companii).

Colegii foarte de treaba, simpatici, cel putin pe proiectul meu, dar pauzele sunt programate automat la inceput de luna pt fiecare zi lucrata si nu prea te poti abate de la acest orar prestabilit (esti avertizat altfel de catre TL) gen sa-ti iei pauza mai devreme decat iti este programata. Program de L-S, 4 ture, 9-17:30, 10-18:30, 11-19:30 si 12-20:30. Mai poti gasi schimb de tura cu alt coleg, dar tre sa iti iei pauzele cum au fost stabilite pt acel coleg.

Nu esti lasat cu mobilul pe floor, fie il tii in geanta, inchis sau pe silent, fie il lasi intr-un dulap personal de pe hol, inchis. Deci adio sustinere interviu pt un job mai bun. Daca stiti ca urmeaza sa primiti un apel imp, tre sa cereti acordul TL sa raspunzi...la faza asta e sclavie. Vii la job sa ii faci treaba, nu sa stai pe fb, dar totusi mi se pare exagerat sa nu te lase sa il tii macar intr-un colt al biroului....cica din motive de securitate.

Sunt proiecte si de noapte, din ce am inteles unde se castiga si 3000 lei net. Dar e pt cine rezista sa stea treaz si coerent dimineata la 3 sa raspunda clientilor din Canada si SUA.

In concluzie, recomand aceasta firma, dar pt foarte scurt timp...max 1 an. Daca ai norocul sa se recruteze pt joburi interne, gen HR, administrativ, probabil e mai bine.

Bafta tuturor si sper sa gasesc ceva mai bun cat mai repede...am deja 8 luni aici si mi-a ajuns :D
andreapmaf Miercuri, 12 Octombrie 2016

M-am prezentat saptamana trecuta la un interviu pt. postul de operator call center limba spaniola.

Teste peste teste: grila, gramatica, audio plus unul de pc. Tre sa astepti putin pana iti corecteaza lucrarea si iti spun daca te incadrezi in ce cauta ei. Eu m-am incadrat, ba chiar mi s-a spus de catre tipa de la HR ca rezultatul a fost unul f bun.

Treci printr-un interviu destul de liber, jumatate in engleza (desi nu specificau nicaieri ca tre sa stii engleza, in fine, pt mn nu a fost o piedica, dar totusi...nu era vb daca stii sau nu numele strazii pe care locuiesti, ci vorbim de a stii o limba straina! whatever) jumatate in romana.
Mi-a zis " de salariu tre sa vb cu o colega dupa interviul cu mine, eu nu stiu nimic."
Cand vine colega, imi zice "eu de salariu nu stiu nimic, tipele de la HR tre sa iti prezinte" ....
Nimeni nu stia nimic despre cat e salariul la 6 ore. Ca o fi 1400 ca o fi 1500 numa' Dumnezeu stia....
Plus alte chestii la care erau paralele....

La sfarsitul interviului mi s-a spus ca feedback-ul din partea lor e unul pozitiv , ca ma vor ca angajata blabla ! Le zic : pot sa revin maine cu un raspuns, am mai multe oferte in balanta si tre sa ma decid" . Imi raspunde tipa: "sigur, cand poti tu, maine, luni...noi oricum incepem abia vinerea viitoare"

Le trimit un mail a doua zi, asa cum LE-AM PROMIS....mi se raspunde ca procesul de recrutare e in curs. Zic "ma , astia or fi uitat sau nu tin evidenta persoanelor carora le spun ca DACA E OK, POT PUNE IN MISCARE IMEDIAT ACTELE ".....
Revin peste vreo 2 zile cu un telefon "Alo, Doamna, de raspunsul meu mai stiti ceva? ca eu am cas vrea sa ma angajez anul asta si nici postul promis, nici raspunsul nu l-am primit." -MA ROG, nici chiar asa.....
Mi se spune ca o sa ma contacteze nustiucine a doua zi si daca m-au acceptat (dupa ce mi s-a spus ca m-au acceptat, in prima etapa) si daca nu m-au acceptat.
"A doua zi" a fost azi. A sunat mama-mare.

Ideea e ca e tipul ala de firma in care oamenii sunt prea importanti ca sa se mai ocupe de oameni.
Neseriosi. Puteau spune din prima " Bai fata , du-te acasa, ca te sunam noi la anu' sa-ti spunem daca te vrem sau nu" , nu "daca e ok pt tine de maine pregatim actele" ADICA WTF. AM REFUZAT VREO 3 OFERTE GANDINDU-MA CA MA DUC LA TELUS.
Aveti grija...nu riscati pt domnii ca nu merita :)
Eu acolo nu mai calc.

Andreyrlz Marti, 17 Ianuarie 2017
Ha, o experienta mizerabila. Desi sediul lor din Bucuresti de la AFI e super, atat la interior cat si la exterior, oamenii lasa mult de dorit. Am stat o ora acolo cu tot cu interviul lor scris si oral, totul bine si frumos, au zis ca imi dau feedback in cateva zile maxim.... a trecut o saptamana si nimic. Halal. Din ce vad aici doar fete au fost angajate, probabil ca sa aiba managerii la ce sa se uite cat timp sunt la birou :)) Ah, da mi-au trimis un email in a 8-a zi dupa ce le-am scris review negativ pe fb... au zis ca desi apreciaza cunostintele si experienta mea in domeniu, au decis sa se orienteze spre alte persoane. Nu ca as fi vrut sa lucrez cu ei oricum dupa ce le-am scris review negativ.

A da si am mai observat ceva ciudat... multe tipe mai batrane in sala de 40-50 ani care nu pareau sa stie limba engleza din ce scriau pe test. Ori, credeti ca ele rezista cu spor la ture de noapte? :)) sa fim seriosi. Plus ca tipa care m-a intervievat vorbea o engleza mai de balta sa zicem asa, cu greu am inteles ce zicea, avea un accent foarte ciudat cand vorbea in engleza. Probabil tot asa o tipa care a placut-o vreun manager si a pus-o sa intervieveze lumea :))

Just my 2 cents. Am fost si la CGS la interviu, nici de la ei nu am primit feedback, aceeasi marie cu alta palarie. Aici cel putin lumea era fericita, la CGS pareau toti deprimati de moarte si tranteau usile in veselie.
AndreeaM25 Luni, 6 Martie 2017
Buna! Imj spune cineva in ce consta mai exact testul in engleza? Merci

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?