Forum despre Thomsons Online Benefits SRL


Andrei Vineri, 14 Februarie 2014

Neseriosi. Treci de interviuri si se comporta de parca e urgent sa angajeze pe cineva, iti zice sa faci repede testul online si iti lasa de inteles ca vor sa te cheme saptamana urmatoare la interviu sa discutati de rezultatele testului, dar te suna abia dupa jumatatea saptamanii urmatoare ca sa programeze urmatorul interviu peste INCA o saptamana .... ca apoi in ziua interviului programat, cu doar 1 ora inainte sa anuleze interviul si te anunta de acest lucru doar prin email ... ca telefoane nu-ti dau ... Daca nu citesti emailurile si pe telefon 24/24 mergeai ca prostul la interviu si te simteai ca ultimul ... In email iti zic ca iti vor da in cursul zilei un update si nu te mai suna niciodata ...

Andreea Joi, 13 Martie 2014
Hello. Am aplicat la postul de Client Support Associate, am avut un interviu telefonic cu cei de la HR si cu managera din UK. Peste doua saptamani ma duc la un interviu face to face cu cei din UK. Stie cineva cum sunt salariile si conditiile de le Thomsons? Multumesc
Julius Joi, 13 Martie 2014
In cazul asta probabil trebuie sa negociezi niste banuti ceva mai seriosi, bineinteles numai dupa ce stii sigur ca iti ofera postul, respectiv fac oferta. Probabil se poate obtine un salariu net in jurul sumei de 3000 lei.
Andreea Joi, 13 Martie 2014
@Julius Nu cred poti merge pana in 3000, e totusi un job de Service Desk (la Endava tot in Cluj. un post similar e cam 2300 si aici intra si bonusul de "noapte") putin mai bun decat un call center normal. Poate e cineva care poate sa ne spuna cate ceva despre Thomsons si de postul de Client Support Associate?!
Julius Vineri, 14 Martie 2014
Locul asta de munca este platit de Thomsons cu 2200 lire brut (~ 12000 lei). Sigur, in mod obisnuit pentru firmele straine, vor incerca sa dea salarii egale ca paritate, dar nu e mare chestie pentru ei sa dea salariu de 4200 brut (3000 lei net) pentru postul asta, mai ales ca ar face oricum o economie masiva fata de cheltuiala cu salarii din alte tari.
Andreea Vineri, 14 Martie 2014
@Julius
Interesant... in fine, acum o sa astept interviul face-to-face si o sa vad ce se va intampla.

Sa inteleg ca tu esti oarecum in "apropiere" de Thomsons daca stii salariul din UK?
ted Duminica, 16 Martie 2014
Hello people! Stie cineva cum e la Thomsons in Cluj, mi se pare ca sunt foarte de treaba, mi-am depus CV-ul pentru Client Support Assistant si eu.
Dan Miercuri, 16 Aprilie 2014
Ceva impresii concreta despre aceasta firma? Salarizare , mediu (colegi /echipa) etc?
Kris Miercuri, 14 Mai 2014

Cum a mentionat Andrei mai sus si mie mi s-au parut neseriosi cu etapele de interviu. Eu cautam sa-mi schimb jobul si am avut interviu telefonic cu ei, apoi cu managera din UK tot la telefon si dupa inca o saptamana am venit la o discutie face to face cu team leaderul si trainerul. M-au sunat abia peste 2 saptamani si m-au rugat sa fac un test online pe care l-am primit pe mail si care mi s-a parut foarte dificil, mai ales partea de matematica, asta in conditiile in care nu mi-au pomenit la interviu ca postul de Client Support ar necesita si cunostinte de contabilitate. Ma gandesc ca intre timp au renuntat la test...Am fost anuntata ca nu am luat peste 50% la test si ca nu ma pot selecta. Abia dupa test ar fi urmat discutia face to face cu managerul din UK, deci oricum nu era etapa finala.
Am aflat de la o cunostinta care lucreaza acolo ca salariile nu trec de 2000 lei net, dar probabil ca difera totusi de la departament la departament. In orice caz, eu avand deja un job, nu m-au convins ca se merita sa vin la ei, iar pretentiile pentru post mi s-au parut prea mari daca salariul nu trece de 2000.

D. Miercuri, 4 Iunie 2014
Acum am avut eu interviu cu tipa din Cluj (la telefon) apoi cu managera din UK (tot la telefon). La scurt timp dupa ce am avut discutia telefonica cu tipa din UK m-a sunat tipa din Cluj, mi-a trimis testele pe mail si m-a programat si la interviul face to face. Mi-a zis si mie ca trebuie sa obtin 50% la teste dar a parut ca nu se asteapta sa obtin mai putin de atat si m-a programat din start si pentru discutia la sediul firmei, fara sa mai astepte rezultatele la testele acelea.

Acum, intrebarea mea e... nu stiti pe nimeni care lucreaza acolo? cat se poate negocia la salar? si cat dureaza dupa intalnirea face to face pana ma va anunta daca ma angajeaza sau nu?
Goerge Marti, 10 Iunie 2014
@ D : Ai mai fost la sediul firmei? Cum a fost?
Jax Marti, 8 Iulie 2014
Salutare,
Eu lucrez la Thomsons de mai bine de un an deja si va spun sincer ca am de gand sa mai raman o gramada de vreme, pentru ca sunt oportunitati bune si chiar le pasa de angajatii lor. Acuma depinde si de departamente cand vine vorba de salarii, dar pot sa spun ca sunt cel putin la nivelul pietei, daca nu si peste cateodata.
alin Miercuri, 9 Iulie 2014
Aveti idee in ce consta interviul telefonic? Este vorba de o scurta prezentare a persoanei in cauza sau sunt chestii specifice? Vorbesc de interviul telefonic...
paul Marti, 5 August 2014
salut,
cine poate descrie putin cum decurge inerviul pt postul de Client Support Associate? ce presupune postul?

din ce se descrie mai sus pare destul de riguros pt un job de tip "call center"
Cata Marti, 2 Septembrie 2014
As fi si eu foarte interesat de interviul pentru Client Support prin telefon si daca mai are cineva acele teste care s-au trimis pe mail.
M. Joi, 11 Septembrie 2014

Salut! Am participat intr-un proces de recrutare la ei si pot sa va spun doar ca au dat dovada de o lipsa de profesionalism. Interviurile sunt programate si apoi reprogramate, primesti feedback pozitiv la interviu, pentru ca mai apoi sa te anunte ca au luat pe altcineva, discutiile se desfasoara telefonic cu HR-ul, nimic pe e-mail, pentru ca atunci cand comunici ca ti s-a spus altceva si ti s-au oferit alte raspunsuri intermediare, sa ti se comunice ca ai inteles tu gresit. Procesul e unul complet lipsit de transparenta, cel putin eu asa l-am vazut. Altfel, compania pare una destul de serioasa si atmosfera de lucru e una extrem de prietenoasa. Pacat insa ca recrutarea se face intr-un stil cat se poate de autentic romanesc.

P. Miercuri, 8 Octombrie 2014
Cum este mediul de lucru? Programul de lucru? Program flexibil? Pauze?
L Luni, 20 Octombrie 2014
Ati intrebat de Client Support Associate- La modul general, mediul de lucru este placut, colegii sunt foarte comunicativi si willing to help,insa este volum mare de munca si stres pe masura.
Daca vreti sa alegi departamentul Admin/helpdesk, nu va ganditi la salarii mai mari de 2000 RON, POATE 2200. (Pe helpdesk pot fi chiar mai mici).
L Luni, 20 Octombrie 2014
Paul, Client Support Associate are doua pozitii-helpdesk si admin.
Cerintele sunt riguroase deoarece compania lucreaza cu clienti FOARTE mari. Cele mai riguroase cerinte sunt pentru admin din cauza proceselor si a datelor prelucrate.
Misu Joi, 23 Octombrie 2014
Buna,
Poate cineva sa imi detalieze ce presupune pozitia de Client Admin? Ce se face exact? Care este nivelul de stres si de epuizare psihica? Cat de drastici/intelegatori sunt managerii? In cadrul interviurilor par sa fie foarte exigenti si destul de "stiff", sa fie aceasta atmosfera si atitudinea predominanta?

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?