Forum despre Tripsta.net


PinUp Marti, 15 Octombrie 2013
Salutare,

Am aplicat si eu acum 1 luna pentru o pozitie de ticketing night shift la Tripsta.
Am sustinut un interviu telefonic cu cineva de la HR din Grecia, dupa care am mai primit un telefon de la aceeasi persoana care-mi spunea ca am fost selectat pentru un video-call la sediul lor din Pipera si o discutie cu Operations Managerul...
Au trecut aproape 4 saptamani si nu am mai primit nici un feedback asa cum nu s-a desfasurat nici interviul face to face...
Intrebarea mea se adreseaza celor care sunt angajati si pot sa ofere urmatoarele informatii:
1. S-au facut angajari noi in ultimele 2 saptamani pentru tura de noapte?
2. Se deruleaza activitatea pentru pietele din US, Canada, Noua Zeelanda si Africa?
3. Operations Managerul este roman sau strain si cine ia decizia finala?

Ma intereseaza aceste detalii deoarece sunt angajat pe perioada determinata intr-o alta companie, imi expira contractul si nu vreau sa raman prea mult in standby plus ca am si alte oportunitati in derulare dar n-as vrea sau iau nici decizii in graba...

As aprecia informatii de la oameni care sunt deja angajati acolo si nu care-si dau cu presupusul sau vorbesc din auzite.

Va multumesc !
@cristiana Sambata, 19 Octombrie 2013
Cristiana, tu ai lucrat sau ai aplicat la ei?
yoyo Luni, 27 Ianuarie 2014
salut. cine ma poate ajuta cu mai multe detalii despre conditiile de munca de la ei, care este nivelul salarial pentru customer service? se lucreaza intradevar in ture? si ma intereseaza mai mult unde au sediul in bucuresti. ms frumos
Paris Vineri, 14 Februarie 2014

Voi incerca sa fiu cat mai la obiect cu putinta in cele ce urmeaza.

De ce ai veni aici?

Pentru ca locatia e foarte buna, la un pas de metrou Pipera,
Pentru ca spatiul de birouri e aerisit, luminos, birouri mari si comode.
Pentru ca ambianta e placuta, ai toate acele lucruri mici si marunte care iti fac ziua mai placuta, de ex -cafea, ceai, ciocolata etc, oferite din oficiu.
Pentru ca salariul este peste media celor din Bucuresti, la care suma se adauga bonurile de masa si sau bonusurile de evaluare in functie de performanta.
Pentru ca, foarte important, ofera asigurare medicala la una din cele mai bune clinici din Bucuresti.
Pentru ca contrar ''cacofoniei'' precedente, TL sunt oameni muncitori, seriosi si cu responsabilitatea lucrului bine facut. Daca apar frictiuni, apar punctual pe subiectele de lucru si NICIODATA pe teme subiective si/sau personale. Cert este ca fara exceptie daca ai nevoie de suport nu vei fi refuzat si niciodata nu ti se va imputa uracios o greseala. Evaluarile sunt facute sa puncteze aspectele de imbunatatit, niciodata nu a fost cazul penalizarii sau injuriilor.
Ar mai fi de adaugat, dar voi fi scurta sa nu plictisesc, ai ocazia sa inveti multe, formarile initiale sunt facute serios, detaliat si cat mai cuprinzator cu putinta. Totusi, multe lucruri le vei invata continuu, pe parcurs, o data cu experienta.

Care ar fi neajunsurile?

Volumul foarte mare de munca.
Se fac si ore suplimentare, platite ca atare dar sa nu uitam oboseala care se acumuleaza.

Sper sa ajute pe cei interesati amintind de celalalt drept fundamental, al liberului arbitru.

Simon.Bolivar Sambata, 15 Februarie 2014

Daca intarzii un minut, ti se face morala jumate de ora, iar daca aduci in discutie faptul ca stai peste program ti se spune ca nu ti-ai facut treaba. Colegii sunt ok, dar am ramas cu impresia ca managementul nu stia exact ce fac TL, iar daca stiau nu luau nici o masura. Da, TL pot fi considerati oameni muncitori, daca asta inseamna sa calce pe cap oamenii care chiar muncesc in firma asta.

Si ca sa corectez o minciuna spusa aici: orele suplimentare NU se platesc, cel putin nu pentru agenti, sub aspectul scuzei de mai sus. Ma felicit si acum ca mi-am dat demisia.

@Simon.Bolivar Luni, 3 Martie 2014
Draga Simon.Bolivar:imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic!Orele suplimentare se platesc in Tripsta, daca ai multe intarzieri, e normal sa ti se atraga atentia pentru ca este un mediu de callcenter si nu un birou de traduceri unde stai toata ziua la povesti si la cafeluta!Lucrand in tripsta de ceva timp, nu pot decat sa afirm ca cele negative spuse mai sus sunt pure exagerari si vin din partea persoanelor care nu au putut sa se adapteze mediului de lucru si volumului de munca.Oameni buni, la fel cum a zis si Paris, lasati frustrarile si exagerarile deoparte!In Tripsta nici un superior nu exploateaza oamenii, nu stiu cum sa aiba grija de ei mai bine si cum sa ii sustina la orice problema au.Acesta este un forum unde trebuie sa fim obiectivi si nu unde sa ne exprimam propriile frustrari daca am plecat/am fost dati afara dintr-o firma!
Putin Marti, 4 Martie 2014

@Paris

Strict in spiritul contradictiei, ma uit la mesajul tau si nu vad decat ca vrei sa vinzi ceva scotand in evidenta doar ce vrei. Mesajul tau este(doar in parte) ca poate fi mai rau. Eu iti spun, poate fi mai bine!
Sa le spunem pe nume :
Beneficii:
- Locatia foarte buna ”“ depinde unde stai , nu e asa de buna daca trebuie sa vii de departe, chiar si cu metroul (asta cade), majoritatea firmelor care incearca sa se respecte sunt localizate in apropierea unui mijloc de transport in masa ”“ dar ce spui cand trebuie sa vii la serviciu in ora de varf? Cu imbulzeala specifica statiei de metrou cu o singura iesire?

- Spatiul de birouri aerisit, luminos ”“ in avantajul cui este asta, dar cu ce folos daca doar lucrezi? Iar, despre birouri mari, nu te supara frate dar fiind call center nu pot fi decat un fel de cubical-uri, probabil alaturate, oricum, am inteles ca sunt mai late, dar iarasi, in avantajul cui este asta? Vrei ca un client sa asculte ce I se spune altui client?

- Ziua mai placuta ”“ cafea, ceai, ciocolata(bautura probabil),etc. Probabil niste plicuri de ceai pe care nu le bea chiar toata lumea(deci nu prea scump), si un dozator de ceai/cafea. Nu asa iti faci ziua mai placuta, astea sunt doar pretexte, ziua mai placuta se face discutand, comunicand. Sunt curios ce inseamna etc. probabil ca exista frigider.

- Salariu peste media celor din Bucuresti, bonuri de masa, bonusuri de evaluare - cel putin pentru agentii de call center, bag mana in foc ca salariile, desi poate cu 1-200 lei mai mari decat media, inclusiv bonuri si "bonusuri" care nu pot fi prea mari, nu sunt corelate nivelului de trai ci a cel al firmelor si a pietei de job-uri. Deci, desi, este aparent bun, este poate mai corect de spus, nu fi un sclav la alte firme, fi un sclav care va fi platit cu 200 lei in plus la noi.(p.s. ”“ oamenii cu salarii bune nu stau pe forumuri in cautarea sau spre a descrie job-uri)

- Team Leaderi ”“ nu comentez fiindca nu cunosc si oamenii pot fi mult prea subiectivi cand povestesc

- ”formarile initiale sunt facute serios, detaliat si cat mai cuprinzator cu putinta””“ asta imi place.

- Sunt cateva aspecte aici:

a) Doar formarile initiale sunt facute cuprinzator
b) Sunt facute cat de bine in conditiile firmei
c) Din cate am inteles, in cateva saptamani trebuie invatate 3 sau 4 sisteme de operare(software), doua dintre ele, in mod normal trebuind invatate in decurs de cateva saptamani daca nu mai mult( de aici si ”˜”™cu putinta”™”™)
d) Pe parcurs inveti, daca poti, daca mai ai timp(daca mediul nu te acapareaza/streseaza)
e) Esti o persoana sincera si recunosti(in sinea ta) ca minti(infrumusetezi lucrurile)

Neajunsuri:
- Volumul foarte mare de munca ”“ aici inseamna ca sunt si asteptari si atunci, normal ca trebuie stimulati angajatii pentru a nu claca cu acei 200 ron in plus, si bonusuri(nu zic nimic de bonuri pentru ca ele sunt un standard in Romania); Dar cat de mare e cu adevarat? Este calculat pentru a nu afecta sanatatea angajatului? Nu cred!

- Ore suplimentare platite ”“ baieti, odata ajunsi in Romania, lucrul asta cade. Doar un procent infim se plateste cu adevarat. La noi, angajatul sta pentru a isi termina treaba 20-30 de minute in plus tot timpul, bagati in seama asta? Nu cred! Intrebarea este, de ce trebuie sa stea peste program? Poate ca nu sunt destui angajati pentru ”˜”Volumul foarte mare de munca”?

Iti dau foarte mare dreptate referitor oboselii acumulate, trebuie sa avem grija de sanatatea noastra si ar trebui sa primeze insa noi ca popor avem nevoie de reguli care sa ne ajute sa facem asta, de moment de respiro, de pauze si de responsabilitate in creearea lor fiindca suntem facuti sa plecam capul(fie ca recunoastem sau nu).
In incheiere, stimate domn sau doamna Paris(pari a fi doamna), liberul arbitru functioneaza in conditiile in care cunosti toate aspectele, bune si rele, la adevarata lor valoare. A incerca sa vinzi ceva infrumusetand aspectele denota ca nici chiar tu nu crezi in ele!( ma intreb doar pentru ce lupti?)
Am rugamintea, ca persoana interesata in mod direct, daca se poate, sa scrie cineva atat aspecte pozitive dar si negative intr-un mod cat mai obiectiv posibil.
Va urez success in viitorul companiei dumneavoastra!
Cu stima,
Putin

Angajat Tripsta Miercuri, 5 Martie 2014
@Putin:

Iata cateva aspecte pozitive si negative venite direct din interior. Pentru ca orice sabie are doua taisuri, o sa incerc sa fac o scurta paralela..strict pentru "obiectivitatea" pe care o ceri. O sa incerc sa generalizez succint aspecte mari cu bune si cu rele...


1. In primul rand, echipa. Spun in primul rand pentru ca eu consider ca este cel mai important lucru. Avem o echipa frumoasa, unita, pe aceeasi lungime de unda, cu care se poate discuta serios, se poate glumi, se poate iesi la un ceai mai scump decat ni se ofera complet gratuit intr-o zi de munca. Normal, se poate regasi si un fost KGB-ist care sa strice armonia ocazional, dar iarba uscata e peste tot. Nu ne afecteaza.

2. Orele de lucru - din nou, cu bune si cu rele: majoritatea lucreaza in ture. Inclusiv TL. Exista doua variante: te plangi de oboseala si duci dorul weekend-urilor sau te bucuri ca poti sa iti organizezi programul relativ cum vrei. Bagam aici si statul peste program...NIMENI nu face exces nici de orele suplimentare platite, nici nu-si neglijeaza timpul liber, sper ca e destul de clar. Se intamplat sa stam peste program..20-30-40 minute. Minute, nu ore. Daca tu esti genul care "sparge usa", cred ca probelma e la tine.Flexibilitatea e un al atu pe care il avem aici

3. Salariile, bonusurile si alte beneficii materiale - sunt peste media pietei. asta e ceva ce conteaza pentru toata lumea. Este un factor motivant => avem manageri care stiu sa ne impulsioneze => deja este mai bine decat la alt job tipic romanesc

4. Atmosfera corporatista - nu seamana cu o corportie. Atmosfera este foarte placuta, datorita echipei si datorita TL si managerilor. Asemenea unei corporatii, ai unde sa avansezi.

5. Munca in sine - ei bine, da, muncim. mult. si ne place. Din nou, un aspect foarte important - sa iti placa ce faci. Te ajuta sa fii bun la ce faci. Te ajuta sa te auto-depasesti. Te modeleaza in cariera pe care vrei sa o urmezi. Acum, ma rog, daca tu vrei sa muncesti de acasa, avand in vedere ca nu esti de acord cu nimic, poti sa te modelezi si de pe canapeaua de acasa citind pe net.

Nu incerc sa vand nimic si spun sincer ca este un loc de munca bun. Mie imi place aici.
flo Luni, 10 Martie 2014
toti vorbiti de salariu peste medie ? ce inseamna asta ? vorbiti in lei sau euro
@flo Marti, 11 Martie 2014
In eur 600-800
gherghescu gabriel Luni, 7 Aprilie 2014
buna ziua.am fost la targul de job-uri de la sala palatului si am lasat un cv.sa las un cv online unde pot aplica?multumesc
george Luni, 21 Aprilie 2014
intra pe site la ei si aplica e cel mai ok!
RoxN Luni, 4 August 2014
Buna, dupa toate lucrurile scrise pe aici, chiar imi este cam " aiurea" sa mai merg la interviul video cu dna din Grecia.
Sunt cam dezamagita....nu stiu ce sa fac...
anonim Joi, 28 August 2014
am aplicat pt un job de data analyst junior la tripsta..stiti cumva ce salariu este? am interviul luni, insa luni mai primesc oferta finala pt un alt job de L2 software support si nu stiu exact ce sa fac..cam cat dureaza procesul de recrutare la Tripsta?

Va multumesc mult!
Ioana Sambata, 30 August 2014
@ anonim
Crezi ca ne poti da mai multe detalii despre desfasurarea interviului dupa ziua de luni? Multumesc anticipat!!
Angajat Tripsta 2 Vineri, 12 Septembrie 2014
Buna tuturor!

Dragilor,

Daca aveti experienta in domeniu, va place ceea ce faceti si sunteti organizati, veniti la noi in echipa si o sa aveti umai de castigat. Spun asta din propria experienta. Sunt de ceva timp aici si imi place foarte mult, oameni super, salariu bunicel, cei din conducere sunt ok si muncesc cot la cot cu tine (bineinteles ca sunt ok cu tine daca iti dai interesul si iti faci treaba bine).

Am vazut si pareri mai proaste mai sus de la fosti angajati, insa trebuie sa fim constienti ca suntem diferiti, unii se descurca, altii nu. Ca o firma care se respecta si care isi doreste sa aiba succes, isi pastreaza numai oamenii cu ajutorul carora va ajunge sus pe piata de turism online. Mi se pare normal sa fii frustrat daca nu ai rezistat undeva, insa hai sa nu le stricam imaginea fiindca oamenii astia care vor pareri poate chiar sunt ok si vor sa ni se alature.

Si noi, cei care lucram aici, vrem colegi muncitori, deschisi, cu spirit de echipa.

Va asteptam cu mare drag! :)
Insider Miercuri, 3 Decembrie 2014
Lucrez si eu la ei de ceva timp, tot ce pot sa va spun este ca aici am gasit o a doua familie.Aici muncesti printre glume cu colegii, suport din partea managerilor si colegilor,dar trebuie sa faci totul cu simt de raspundere.Chiar recomand acest loc de munca!
Cartman Sambata, 10 Septembrie 2016
Voi incerca sa fiu cat mai obiectiva cu putinta. Am lucrat in cadrul Tripsta pentru o perioada, dupa care am simtit ca nu mai rezist nici fizic, dar mai ales, nici psihic. Ma felicit in fiecare zi ca am plecat de acolo. Asta nu inseamna ca totul e negru, nicidecum (trainingurile sunt bine structurate, iar colegii sunt, in marea lor majoritate, foarte draguti si de ajutor; conditiile in ceea ce priveste facilitatile la locul propriu-zis de munca, adica ceaiuri, cafele, curatenie sunt, incontestabil, bune), dar ceea ce este bun este eclipsat aproape in totalitate de ce este negativ. De la inceput ti se mentioneaza ca vei invata ticketing si se mizeaza pe asta, iar ceea ce trebuie sa faci propriu-zis iti este prezentat in culori mult prea variate, cand, de fapt, chiar daca activitatea legata de GDS-uri, gen Amadeus, este frumoasa in sine, ceea ce conteaza la sfarsitul zilei este in gri si negru, conteaza cate apeluri ai luat, cate e-mail-uri ai facut sau cate alte aspecte ai rezolvat (call center pur, pe langa care ai multe alte sarcini practic imposibil de rezolvat; a, si sa nu uit, la inceput ti se prezinta un numar uman de apeluri, care chiar te face sa crezi ca lucrezi in turism si nu in call center, dar, dupa vreo doua zile, deja nu o sa mai stii cand sa mai faci refund-ul lasat din primul apel de dimineata), iar tu ca om contezi putin spre deloc. Bineinteles ca productivitatea e importanta in orice mediu de lucru si niciodata nu m-am sustras de la munca (poate aici sa fi fost problema), dar, dupa o zi in care ti se monitorizeaza la sange pauzele, in care nici in pauza de masa nu poti sta linistit ca deh, sunt atatea apeluri in coada si se trezeste cineva sa te cheme inapoi la birou, chiar nu ramai cu niciun strop de energie. E mult, foarte mult de lucru, iar lucratul intr-o firma mare cu PUTINI angajati, cu foarte multi clienti nervosi ramasi prin aeroporturi este mai mult decat stresant. Nu pare asa la inceput, o luna-doua rezisti, iti spui ca trebuie doar sa te obisnuiesti. Ei bine, nu o sa te poti obisnui sa iti vina sa plangi de oboseala si de nervi in fiecare zi/noapte in metrou, de fata cu toata lumea. Desigur, sunt si aici, ca peste tot, specimene care reusesc, cumva, sa se sustraga de la munca, iar ceilalti sunt asa, cam ca niste robi. Am lucrat in medii stresante, am avut multe responsabilitati, dar niciodata nu m-am simtit atat de rau si atat de putin apreciata. Si poate daca ar fi fost doar multa treaba si stres din partea pasagerilor ar fi fost bine in timp, dar la acestea se adauga nesimtirea cu care te trateaza cei din management (nu toti, caci si aici sunt si oameni draguti, dar prefer sa nu dau nume, pentru ca si daca le-as da, iar cei care ar trebui sa se trezeasca si sa faca ceva in legatura cu comportamentul lor ar citi ce scrie aici, nimic nu s-ar schimba; sunt niste mentalitati obtuze, care vad doar munca in fata ochilor, sunt inumani, exact ca niste roboti), se mai adauga iarasi faptul ca nu esti motivat din punct de vedere salarial sa fii sclav (dar nu e bine sa fii sclavul nimanui, iar aici cu siguranta vei fi, daca decizi sa risti, cum am facut si eu). In pofida acestor lucruri, ma bucur ca am lucrat aici, pentru ca acum sunt mult mai recunoscatoare pentru actualul loc de munca, pentru faptul ca acum zambesc in fiecare dimineata cand plec spre serviciu gandindu-ma ca inainte imi venea sa urlu. Imi pare si nu imi pare rau daca cineva s-a simtit jignit, imi pare pentru ca nu sunt genul care sa insulte si nu imi pare pentru ca mi-ar placea ca unii sa se trezeasca putin la realitate.
Anonymouss Sambata, 8 Octombrie 2016
Aș vrea să vă povestesc cum a fost experiența mea în cadrul unui interviu la această firmă. Am aplicat pe EJobs. Am primit un mail din partea unei persoane din Grecia pentru a fixa o discuție telefonică. Am zis că a doua zi e ok. Am fost sunat în intervalul propus de mine. Discuția a fost în limba engleză. Menționez că acea persoană nu avea un limbaj elevat, adică cunoștințele de limbă să mă dea pe spate, dar asta e o altă discuție. În cadrul interviului telefonic ce a ținut 35 min am discutat despre experiența mea, despre faptul că avea ceva experiență în domeniul ticketing, ce așteptări salariale am, dacă e vreo problemă pentru mine cu programul de noapte etc. În cadrul aceluiași interviu am stabilit și o întâlnire cu un office manager în cadrul sediului din Pipera. M-am prezentat la acel interviu la ora stabilită. Totul s-a desfășurat în limba engleză, toate părând a fi ok. La fel ca și în cadrul interviului telefonic mi s-a cerut detalii cu privire la experiența mea anterioară, așteptări salariale etc. Ceva clasic. Din păcate pentru mine, ei lucrează cu Amadeus în special. Eu nu am prea multă experiență în acest GDS, deci am fost oarecum cam defavorizat, fapt ce a contat și în acordarea feedbackului. Per total a fost un interviu ok, doar că ei caută un alt tip de candidați, diferiți de profilul meu. Un aspect enervant e faptul că cer recomandări de la fostele joburi. M-am milogit de un fost team leader să îmi dea o recomandare, pe care cred că nici nu au citit-o. Dar asta e problema lor.
Mihaela87 Joi, 9 Februarie 2017

Experienta mea la Tripsta a fost o lectie de viata. Va rog sa tineti cont de un lucru important: concediaza oamenii capabili peste noapte si se inconjoara de non-valori care stiu sa spuna managementului ce vrea sa auda. Oamenii sunt foarte ok, pacat de management care lasa mult de dorit.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?