Forum despre Valoris Center


No name Vineri, 7 Noiembrie 2014

Astazi m-am prezentat la interviul planificat intre mine si Valoris .Totul a fost OK,am dat de o domnisoara draguta care m-a pus printre altele sa fac o discutie telefonica intre mine si un eventual client ENEL nemultumit ca nu are curent electric de 3 zile,am reusit sa-l calmez.Dupa care m-a trimis direct la un al doilea interviu ,la ENEL pe Calea Dorobanti .Acolo o a doua domnisoara draguta,mi-a repetat inca o data despre salariu,etc,etc si a ramas ca luni intru in training. Cat despre bani,eu cu experienta 0 in domeniu chiar nu urmaresc asta in primul rand .Banii vin in timp,daca esti bun .Concluzie ,decent,prea decent tot ce inseamna Valoris

bucuresti Sambata, 8 Noiembrie 2014
1/ interviu cu o domnisoara de la HR -15 min
2/ role-play la telefon - 5 min
3/ interviu cu aceeasi domnisoara de la HR -15 min
4/ interviu cu alte doua domnisoare de la HR - 15 min
salariu de 650 lei in mana+ bonus de 150 lei +bonuri de masa de 200 lei = 1000 lei (in cel mai bun caz)
:-)))
anonimus Sambata, 29 Noiembrie 2014

salut,
am fost la un interviu la Valoris pentru un proiect cu Noriel(astia cu jucarii). Tipa de la resurse umane foarte ok, mi-a explicat tot ce trebuia, joviala si foarte profesionista. Chiar ma convinsese ca merita. Dupa ce am avut interviul cu ea a chemat un tip care m-a bagat total in ceata.
Pacat de tipa de la resurse umane care si-a facut treaba.

ionela1988 Miercuri, 20 Mai 2015
Am aplicat in cadrul acestei firme pt postul de Specialist lb spaniola(part time). Am fost chemata la interviu si am avut surprinderea sa stau de vorba cu o alta persoana decat cea cu care discutasem care mi-a prezentat oferta de job pt agent call center lb romana. La inceputul interviului mi-a cerut permisiunea sa inregistreze discutia noastra, dar deja era inregistrata... Discutia a durat 7-10 minute timp in care am trecut in revista rapid studiile si experienta si am incercat sa lamuresc de ce imi da informatii despre un alt post. Mi s-a spus ca eu nu am inteles despre ce e vorba asa ca am lasat-o balta. Ajungand acasa am verificat pozitia pt care aplicase si ei erau cei care se inselau, nu eu, asa ca le-am scris un mail in care le ceream o explicatie. M-au sunat si au spus ca pt acea pozitie au nevoie de un candidat full time si ca au dedus ei ca un program de noapte ar fi obositor pt mine. La telefon mi s-a spus ca salariul pt part-time este 1200-1400 lei, dar cand am fost la interviu mi-a prezentat oferta pt lb romana in genul : salariu de baza plus comision din vanzari si bonuri de masa. Intreband cat anume inseamna salariu de baza si comision, am fost informata ca specialistul HR nu detine astfel de informatii, dar ca pot afla la urmatoarea etapa de intervievare. In plus, am primit o foaie de role-playing, la care doar m-am uitat pt ca persoana cu care am tinut interviul nu era interesata sa vada cum m-as descurca ... De ce primesc o hartie daca o folosesc? Ce rost are sa punem oamenii pe drumuri daca le oferim altceva decat promitem? Efectiv am fost prostita in fata motiv pentru care nu recomand nici macar participarea la un interviu cu ei pt ca este bataie de joc. Prefer sa pierd 5 minute in care scriu ce s-a intamplat decat sa trec cu vederea si alti oameni la fel ca mine sa isi piarda timpul cu o astfel de firma. Dezamagitor!
SmileD Luni, 3 August 2015
Bună ziua,

Săptămâna trecuta am asistat la un interviu la această firmă. Interviul este inregistrat,aşa cum vi s-a mai spus. Eu am aplicat pe un post part-time:spaniolă-engleză. Am susţinut interviul cu un TL care pot să spun,nu stăpânea foarte bine limba spaniolă. Iar după interviu mi s-a spus oferta salarială.
Voi lucra 2 weekend-uri pe lună.
Irinan Miercuri, 19 August 2015
Olaaa SmileD!!!!
te rog tare mult sa mi dai si mie cat mai multe detalii despre cum a fost si a decurs la entrevista :)
m au kemat si pe mine vineri si nu stiu ce sa fac,daca sa ma duc sau nu,avand in vedere ca nu stapanesc spaniola k un nativ,ci doar o inteleg bn si o vb cat de des pot cu verisoara mea din alicante.
ideea este: ce presupune mai exact job-ul?
1.preluarea apelurilor-incoming-
2.oferirea de suport clientilor
pe ce proiect se lucreaza etc. da mi cat de multe detalii si info daca se poate
astept cu nerabdare si ti multum anticipat
Irinan Miercuri, 19 August 2015
a si deasemenea cum este programul: se lucreaza si in weekend uri si de noapte?
LumyFrumy Joi, 27 August 2015
Am fost și eu la interviu la ei,am fost pt limba engleza și doamna cu care am dat interviul a fost ok. Informațile care mi lea dat au fost ok și salariul aceptabil. În general da se preiau apelurile care intra în companie, se da suport clienților, ș.a.m.d. cunosc pe cineva care lucrează aici și mia spus ca sunt seriosi.
SmileD Joi, 27 August 2015
Buna,scuze de intarziere!
Dute daca esti la inceput,dar ai grija!Ca un prim job e ok,dar ai mare grija.Nu trebuie sa ai un nivel de nativ,e bun si un B2
SmileD Duminica, 30 August 2015
Aveti grija la salariu!Una se spune,alta e in contrat
anonima05 Vineri, 4 Decembrie 2015
Aveti grija ce semnati , pe cat semnati ..Nu sunt oameni transparenti asa cum se spune la interviu.
Cereti-va contractul sa vedeti data cu care sunteti angajati .
misu88 Miercuri, 6 Ianuarie 2016
Salut.A fost cineva zilele aceastea la interviu pentru postul de customer services?poate spune cum a fost?
Cristinakrs Sambata, 9 Ianuarie 2016

Referitor la firma Valoris pentru operator telesales, customer service (job-urile pe call center ca sa fiu mai exacta):

Interviul nu este deloc unul greu. Se da un mini test inainte (greseli gramaticale) si sincer nu mai retin ce anume insa nu va faceti probleme, Insa asa cum a mai fost mentionat si mai sus, iti cer acordul pentru inregistrarea interviului.Te repeti putin din CV, iti pune cateva intrebari despre tine, chestii banale. Apoi se face un roll-play, depinde pe ce anume proiect si cu cine lucreaza in momentul respectiv. Ca de exemplu sa convingi persoana de la capatul firului sa accepte sa mearga in sucursala pentru un anumit serviciu. (nu este nimic greu pentru ca aveti in fata un script pe care trebuie doar sa il cititi si sa improvizati pe parcurs in functie de discutie).

Partea salariala, cea pe care ne intereseaza cel mai mult:
800 de lei salariul net.
Salariul parca e alcatuit din mai multe parti. Nu mai stiu exact daca se dau bonuri de masa, insa cititi si comentariile anterioare.
Pe langa cel net, se mai ofera: 100 de lei lunar pentru calitatea apelului si inca 100 de lei pentru cantitate.

IMPORTANT!
Exista in contract o clauza in care spune ca daca vrei sa pleci de la ei mai devreme de 9 luni de zile (asta era pe proiectul la care m-am dus eu Bancpost), trebuie sa platesti o contravaloare a sumei pe care ei o investesc in tine. in jur la 6.000 lei. De exemplu daca voiai sa pleci dupa 3 luni plateai undeva la 2000 lei. (6000/9luni=666lei/luna)
Mi se pare o prostie, insa ramane la atitudinea fiecaruia daca este de acord cu asa ceva sau nu.

Am fost la ei la interviu in noiembrie 2015 si sincer nu mai retin asa bine pentru ca am mai participat si la alte interviuri. In orice caz, daca sunteti studenti sau vreti un job de inceput, care este platit minim pe economie, puteti merge. Team-leade-urile care sunt acolo la valoris sunt destul de ok. Le-am avut si eu la alta firma. Insa cu cat se pupa mai mult undeva cu atat iti merge mai bine. Si asta e lege in orice companie de la noi din tara.

Succes!

bombonik593 Luni, 11 Ianuarie 2016
@misu88, pt. postul de Customer Service am inceput eu de o saptamana si pana acum pare ok. Eu am mai lucrat intr-un call center si nu se compara...salariul este cam la fel insa atmosfera si oamenii sunt mult mai ok, nu se tipa, sunt corecti (ce vorbesti la interviu aia iti scrie si in contract) si nu am vazut pupincurisme
ionutz127 Marti, 12 Ianuarie 2016
Am fost si eu la interviu pt un proiect cu o banca (nu mai stiu exact ce banca era); in mare parte interviul a fost cum spune Cristinakrs, nu a fost greu. La salariu mie mi-a zis 1500 lei cu tot cu bonuri. M-au sunat ieri si mi-a zis ca ma angajeaza, cred ca o sa ma duc, pana maine tb sa le dau un raspuns.
zaza Miercuri, 20 Ianuarie 2016
dupa ce am fost sunata pentru un post de Call center,fiind selectata din baza lor de date, am ajuns la interviu sa vad despre ce e vorba...
Call center la o banca (destul de secretosi in a spune despre ce banca este vorba) pe asigurari de viata, adica vanzari, sa-ti bati tu capul sa aduci argumente de ce ar trebui sa iti faci asigurare de viata bla bla;
Le-am spus ca nu ma reprezinta acest job si nu sunt interesata, dupa care mi-au facut alta oferta pe Costumer suport, tot la o banca.
Interviul de la inceput: Un test de gramatica,sa alegi varianta corecta,un i o cratima si un role play peste care sa te uiti pana incepe interviul propiu zis, refuzand primul post am primit alt "role play." Profii nu prea sunt ca sau tot invartit pe acolo si ma lasau foarte mult singura si asa a ajuns interviul sa fie de 1:30.
La inceput a fost una, s-a dus sa imi aduca Cv-ul a mai venit una care cica doar sa asiste dupa am continuat cu ea. Intrebare: "Vorbeste ne despre tine"
Role play-ul se tine la telefon, in functie de ce trb sa faci te suna cineva de la ei si vorbesti.
Dupa care a venit alta fata, cam aceleasi intrebari vorbeste despre tine. Dupa care imi explica ce anume trebuie sa fac pe acel post daca am sa fiu acceptata.
Ma anunta ca o sa vina cealata colega sa mai discutam ce e de discutat.
Mai astept 5 min, vine si imi spune ca o sa analizeze situatia si daca e sa fiu acceptata o sa urmeze un al doilea interviu, in care o sa aflu si partea financiara.....Bulshitt adica sa ma mai duc la inca un interviu sa mai pierd timp si sa imi spuna ca salariul este 1000 lei ??? sau eu stiu, ca eu am cerut 1200 + tikete si m au intrebat daca sunt dispusa sa lucrez pe mai putin.
o parte mai buna e ca Esti angajat direct si nu leassing, fiind direct la ei, contract pe perioada nedeterminata....Acum astept sa vedem
dellodelo Luni, 15 Februarie 2016
Aud adesea expresia ''ai terminat o facultate, nu ai experienta, cum de ai pretentii la salarii de mii de euro''. Fratilor nu este chiar asa, este vorba despre faptul ca nu trebuie sa mai acceptati aceste cifre care sunt de ras.250 euro salariul pentru limba spaniola?Aici gresim, acceptam orice pentru un amarat de salariu care te tine cat sa platesti chiria...Este trist. Fata de la HR Valoris Center o scumpete, numai ca ea nu are nici o vina in toata treaba asta!
Pretty Joi, 10 Martie 2016
Pentru spaniola, tipa de la HR mie mi-a zis ca pe langa salariul de 250 euro mai primesc si niste bonusuri si ca la final de luna o sa ajung la un salariu in mana de aproximativ 450 euro.
Andreeaioana Marti, 29 Martie 2016
Buna ziua! Am fost chemată la interviu la valoris doar ca eu stau undeva prin sectorul 6 si m-ar interesa sa stiu daca voi lucra in Pantelimon sau sunt si alte locații. Multumesc
Andreyrlz Luni, 5 Decembrie 2016
Nu merita sa va obositi cu aceasta companie care are sediul (singurul sediul) la mama naibii, in capatul dinspre Pantelimon unde am vazut multi caini si tigani. Sediul intr-adevar arata professional, din sticla frumos, dar firma, salariile, programul mi se par mai mult decat injositoare. Nu as recomanda cuiva care cunoaste bine o limba straina sa lucreze pentru acesti banditi. Salariile sunt foarte asemanatoare celor de la KFC, dar macar acolo primesti si ceva mancare gratis si nu trebuie sa calatoresti pana la capatul pamantului zilnic.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?